quote:Op dinsdag 9 december 2008 02:55 schreef AlmightyArjen het volgende:
Ik snap dat die ouders ook vrij desparate moeten zijn met zo'n kind maar ja, wat doe je eraan??
Serieuze reacties om 3 uur 's nachts verwachtenquote:Op dinsdag 9 december 2008 03:03 schreef AlmightyArjen het volgende:
die reacties... geweldig... om 3:00 uur 's nachts
Waarom niet?quote:Op dinsdag 9 december 2008 03:04 schreef GieJay het volgende:
[..]
Serieuze reacties om 3 uur 's nachts verwachten![]()
quote:
quote:En overdag, als je langs haar huis loopt, zie je haar vrolijk aan de tafel zitten tekenen alsof er niets aan de hand is.
Ja echt he, lig helemaal dubbel hier. Zullen mijn ouders niet leuk vindenquote:Op dinsdag 9 december 2008 03:03 schreef AlmightyArjen het volgende:
die reacties... geweldig... om 3:00 uur 's nachts
dat voelt ze geeneens, maar zo'n eikel tegen je huig, gaat ze nog meer bleren..quote:Op dinsdag 9 december 2008 03:15 schreef Takketak het volgende:
[..]
![]()
Een pistool of een napalm doen meer pijn
quote:Op dinsdag 9 december 2008 03:06 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Heb je niks aan.
Spuugt zo'n koter gewoon weer uit.
De ironiequote:
Is nu 4 jaar te laat....quote:
Jij zat natuurlijk al klaar met de broek op je enkels, ouwe snoepert!quote:
Sick pervertquote:
Hmm ja, ik zit nog in dubio. Maar er zitten inderdaad hele goede mogelijkheden bijquote:Op dinsdag 9 december 2008 14:29 schreef crazy987 het volgende:
Geweldig gewoon die reacties![]()
ot:
afschiete dat kind of 1 van de al genoemde opties gebruiken
eventueel zou je dr ook kunnen neuckenquote:Op dinsdag 9 december 2008 15:23 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Hmm ja, ik zit nog in dubio. Maar er zitten inderdaad hele goede mogelijkheden bij
Het was wachten op zoeen eerste reactiequote:Op dinsdag 9 december 2008 16:47 schreef crazy987 het volgende:
[..]
eventueel zou je dr ook kunnen neucken
en dan met zoveel kracht dr volblaffen dat je dr kop eraf schiet
succes
en anders hebben wij hier nog wel wat leuke snijbranders hoor
had hem ook eerder verwachtquote:Op dinsdag 9 december 2008 17:26 schreef GieJay het volgende:
[..]
Het was wachten op zoeen eerste reactie
Jij hebt gister zeker discovery world gekeken?quote:
In je dromen manquote:
Waar koop je die?quote:Op woensdag 25 maart 2009 09:55 schreef Acinonyx het volgende:
Maar 1 goeie oplossing::
[ afbeelding ]
Leuke inrichting, die badkamer.quote:Op woensdag 25 maart 2009 11:46 schreef Dr_g0nz0 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
de perfecte oplossing
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |