Tand-be-derfquote:
Ik denk over een paar uur. Laat ik eens naar bed gaanquote:Op dinsdag 9 december 2008 01:12 schreef Nobu het volgende:
Jaja, maar morgenochtend denk ik er weer anders over.
Is dat zo slecht voor je tanden jaquote:
Nee moet lerenquote:Op dinsdag 9 december 2008 01:12 schreef remlof het volgende:
Zie ik je morgen op station Arnhem Fas?
Morgen vroeg gesprekquote:Op dinsdag 9 december 2008 01:12 schreef Noorsbloed het volgende:
Reetveter loeder
Het is nog vroeg !
Moet ik daar op antwoordenquote:Op dinsdag 9 december 2008 01:15 schreef Noorsbloed het volgende:
Wat is een leuke stad om te winkelen ?
Ga er maar vanuit van wel..quote:Op dinsdag 9 december 2008 01:13 schreef Fascination het volgende:
[..]
Is dat zo slecht voor je tanden ja. Oh noesss
.
Damskoquote:Op dinsdag 9 december 2008 01:15 schreef Noorsbloed het volgende:
Wat is een leuke stad om te winkelen ?
Nee ..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vikingen zijn niet dood !
Noorsbloed officiële Fok! Vikingsnelkookpan !
quote:Op dinsdag 9 december 2008 01:17 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Nee ..Het is vragen naar de bekende weg. Maar oke. Amsterdam natuurlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je wordt pas echt gehaat als je wordt gehaat door vreemden op het internet
- TARDIS., 2015
Niet eens een blowjob?quote:Op dinsdag 9 december 2008 01:14 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee moet leren. Misschien eind van deze week
. Dan giechel ik wel naar je
![]()
.
Men dan kan je nog tot 4 uur blijven manquote:
Ik zei leuke stad.quote:Op dinsdag 9 december 2008 01:17 schreef Cyberzone het volgende:
[..]
Het is vragen naar de bekende weg. Maar oke. Amsterdam natuurlijk
Dat doe ik pas bij de tweede ontmoetingquote:
quote:Op dinsdag 9 december 2008 01:19 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Ik zei leuke stad.
Een gezellige stad.
Niet 1 waar je tas word gejat als je twee tellen omhoog kijkt om te zien of er geen duif op je kop schijt
Dat wordt opschieten dan.quote:Op dinsdag 9 december 2008 01:19 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat doe ik pas bij de tweede ontmoeting.
Hahahaquote:Op dinsdag 9 december 2008 01:19 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Ik zei leuke stad.
Een gezellige stad.
Niet 1 waar je tas word gejat als je twee tellen omhoog kijkt om te zien of er geen duif op je kop schijt
Kijk daar heb ik wat aan !quote:Op dinsdag 9 december 2008 01:18 schreef Fascination het volgende:
Arnhem is leuk om te winkelen. Maar dat ken je vast al. Anders Enschede
. Heel gaaf, heel compact ook
.
Prachtige stad, je kan er ook alles halen!quote:
Ik ga na morgen pas maandag weer naar Amsterdam. Nieuwe dienstregeling ftw, hoef ik niet meer over te stappen in Utrechtquote:Op dinsdag 9 december 2008 01:14 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee moet leren. Misschien eind van deze week
. Dan giechel ik wel naar je
![]()
.
Amersfoort ?quote:Op dinsdag 9 december 2008 01:19 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Ik zei leuke stad.
Een gezellige stad.
Veel te veel toeristen naar mijn mening.quote:Op dinsdag 9 december 2008 01:20 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Prachtige stad, je kan er ook alles halen!
En niet te vergeten Batman en The Mask die dagelijks weer bij de Dam staan
Is dat raar?quote:Op dinsdag 9 december 2008 01:20 schreef reetveter het volgende:
Daar in Amsterdam hebben ze zoeen hoer met een bril
Teeeuuuuringgg![]()
hmmquote:Op dinsdag 9 december 2008 01:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Amersfoort ?![]()
Ga iig niet naar Den haag
Waar niet?quote:Op dinsdag 9 december 2008 01:21 schreef Nobu het volgende:
[..]
Veel te veel toeristen naar mijn mening.
Amersfoort is okequote:Op dinsdag 9 december 2008 01:22 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
hmm
Amersfoort nog nooit geweest
Dat is ook wel een optie.
Den haag niet nee ?
En ik wou nog wel even wat zandhappen op het strand
In gelderland heb je anders ook geen busladingen toeristen.quote:Op dinsdag 9 december 2008 01:22 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Waar niet?
Alleen in Friesland hebben ze nog échte boeren
Gelukkig zit er ook nog wat tusseninquote:Op dinsdag 9 december 2008 01:22 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Waar niet?
Alleen in Friesland hebben ze nog échte boeren
Is er een nieuwe dienstregelingquote:Op dinsdag 9 december 2008 01:20 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik ga na morgen pas maandag weer naar Amsterdam. Nieuwe dienstregeling ftw, hoef ik niet meer over te stappen in Utrecht
Nee, Den Haag is echt niet gezellig, veel medelanders und soquote:Op dinsdag 9 december 2008 01:22 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
hmm
Den haag niet nee ?
Tuurlijk, vrouwen met brillenquote:
quote:Op dinsdag 9 december 2008 01:24 schreef Fascination het volgende:
[..]
Is er een nieuwe dienstregeling? I didn't know. Ik zal wel even opletten of ik je zie
.
Oh en NB kies gewoon Enschede. Serieus je krijgt spontaan een orgasme als je daar bent.
Ja echt hequote:Op dinsdag 9 december 2008 01:20 schreef reetveter het volgende:
Daar in Amsterdam hebben ze zoeen hoer met een bril
Teeeuuuuringgg![]()
Nou ja zeg...quote:Op dinsdag 9 december 2008 01:25 schreef Fascination het volgende:
[..]
Tuurlijk, vrouwen met brillen![]()
. Het moet niet veel gekker worden
!!!
Hmmm ik geloof dat ik dan snel ruzie krijgquote:Op dinsdag 9 december 2008 01:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, Den Haag is echt niet gezellig, veel medelanders und so![]()
Je hebt 1 grote winkelstraat met alle bekende winkels, echt heel gezellig is het allemaal niet.
Skip Amersfoort, niks aan. wel 7 shopsquote:Op dinsdag 9 december 2008 01:22 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
hmm
Den haag niet nee ?
Ik zie je al thuiskomen met een hawai shirtquote:Op dinsdag 9 december 2008 01:26 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Het punt is dit:
Ik heb nieuwe kleding nodig.
Leuke blousjes, wat meer kleur in de gaderobe zeg maar..
Maar ik heb totaal geen gevoel voor kleur
En al helemaal niet voor leuke kleren ..
In Gelderland heb je de Veluwe, Duitsland en Limburg verenigd, geen wonder dat daar geen toerist uberhaupt naartoe wilquote:Op dinsdag 9 december 2008 01:23 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
In gelderland heb je anders ook geen busladingen toeristen.
Die verdwijnen allemaal in het veevoer
Dat zou nog best wel eens een waargebeurd iets kunnen zijnquote:Op dinsdag 9 december 2008 01:27 schreef Cyberzone het volgende:
[..]
Ik zie je al thuiskomen met een hawai shirt![]()
Tietjerksteradeel dan maar denk ik.quote:Op dinsdag 9 december 2008 01:27 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Hmmm ik geloof dat ik dan snel ruzie krijg
Laat maar
Haha, ohh Mirre kan dan niet mee of welquote:Op dinsdag 9 december 2008 01:26 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Het punt is dit:
Ik heb nieuwe kleding nodig.
Leuke blousjes, wat meer kleur in de gaderobe zeg maar..
Maar ik heb totaal geen gevoel voor kleur
En al helemaal niet voor leuke kleren ..
Persoonlijk vind ik Amsterdam een kut stad.quote:Op dinsdag 9 december 2008 01:27 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
In Gelderland heb je de Veluwe, Duitsland en Limburg verenigd, geen wonder dat daar geen toerist uberhaupt naartoe wil
Shoppen moet in Amsterdam, om een leuke stad te bezichtigen moet je naar eentje gaan waar je nog nooit geweest bent.
Of zo'n drakenshirtquote:Op dinsdag 9 december 2008 01:27 schreef Cyberzone het volgende:
[..]
Ik zie je al thuiskomen met een hawai shirt![]()
Dat is dus het punt.quote:Op dinsdag 9 december 2008 01:28 schreef Fascination het volgende:
[..]
Haha, ohh Mirre kan dan niet mee of wel?
Ik wil je wel adviseren, zover ik dat kan.
Tribalquote:
Ik heb tientallen bandshirts,quote:
Allemaal waar, maar voor nieuwe kleding moet je natuurlijk wel gewoon in Amsterdam zijn.quote:Op dinsdag 9 december 2008 01:29 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik Amsterdam een kut stad.
Vol met toeristen
Vol met zwervers
Vol met duiven die op je kop schijten
Vol met agressieve medelanders en zulks ..
Vol met duizenden irritante respectloze mensen die niet kijken waar ze lopen
Ik heb dus ook nieuwe kleding nodig.quote:Op dinsdag 9 december 2008 01:31 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Allemaal waar, maar voor nieuwe kleding moet je natuurlijk wel gewoon in Amsterdam zijn.
Zal t je allemaal niet zo heel veel schelen wat je draagt, dan draait het natuurlijk uit op de stad bezichtigen en moet je naar een stad gaan waar je nog nooit bent geweest, want dat is dan het leukst
Ach ja dat is vervelend jaquote:Op dinsdag 9 december 2008 01:29 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Dat is dus het punt.
Normaal helpt Mirre mee .
Maar dat zit er voorlopig niet in ..
En wel .. jij hebt vast wel smaak
quote:
Je bent geweldig fasquote:Op dinsdag 9 december 2008 01:34 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ach ja dat is vervelend ja.
Ja ik vind wel dat ik smaak heb maar of een ander dat vindt![]()
.
Ik zal even wat blousjes googlen.
welke bands ?quote:Op dinsdag 9 december 2008 01:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb er zelf twee, maar 1 is een beetje gekrompen tot een baby-shirtje
Placebo en The Killers.quote:Op dinsdag 9 december 2008 01:36 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Je bent geweldig fas
[..]
welke bands ?
Tsk,quote:Op dinsdag 9 december 2008 01:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Placebo en The Killers.
Niet echt muziek voor jou
quote:Op dinsdag 9 december 2008 01:38 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Tsk,
Heb ik alle twee live gezien
The Killers al twee keer
Geniaalquote:Op dinsdag 9 december 2008 01:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
![]()
Vind ik niet echt iets voor jou![]()
Wat vond je er van?
Ik ook nietquote:
pfff, wel erg netjesquote:Op dinsdag 9 december 2008 01:41 schreef Fascination het volgende:
[ afbeelding ]
Wat vind je hiervan NB? Ik vind dit wel een mooie stijl. Niet te netjes en niet te slordig.
Zo loop ik er wel vaak bijquote:Op dinsdag 9 december 2008 01:41 schreef Fascination het volgende:
[ afbeelding ]
Wat vind je hiervan NB? Ik vind dit wel een mooie stijl. Niet te netjes en niet te slordig.
Amon Amarth ofzoquote:Op dinsdag 9 december 2008 01:41 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Geniaal![]()
Mee zingen en springen en doen![]()
Wat voor bands vind je wel bij mij passen dan ?
quote:Op dinsdag 9 december 2008 01:42 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Zo loop ik er wel vaak bij
Alleen dan met een blauwe overzeas broek,
en open blouse met daaronder een band shirt ..
Maar soms ook wel eens gewoon met de blouse dicht![]()
Boefje dat ik ben
Euhm, veel harde rockmuziekquote:Op dinsdag 9 december 2008 01:41 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Geniaal![]()
Mee zingen en springen en doen![]()
Wat voor bands vind je wel bij mij passen dan ?
Ik ga ook even mijn mening geven...quote:Op dinsdag 9 december 2008 01:41 schreef Fascination het volgende:
[ afbeelding ]
Amon amarthquote:
Hehehehe,quote:Op dinsdag 9 december 2008 01:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Euhm, veel harde rockmuziek![]()
Het verschilt zoals ik al zei niet veel van wat ik normaal aanhebquote:Op dinsdag 9 december 2008 01:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ga ook even mijn mening geven...![]()
Vind dat best mooi heur
Mwoah, daar doelde ik nog niet eens op.quote:Op dinsdag 9 december 2008 01:41 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Dat hebben ze bijna nooit.
Meestal zijn het van die lelijke unisex dingen, zonder pasvorm.
quote:Op dinsdag 9 december 2008 01:45 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Amon amarth
Een van mijn favo bands![]()
[..]
Hehehehe,
Ik luister van Amon Amarth tot the Killers
Van Dimmu Borgir tot Trivium
Van Infected Mushroom tot aphex twin ..
Vrij divers, en ik hou van alle stromingen metal en rock,
en een zooi industrial
quote:Op dinsdag 9 december 2008 01:42 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Zo loop ik er wel vaak bij
Alleen dan met een blauwe overzeas broek,
en open blouse met daaronder een band shirt ..
Maar soms ook wel eens gewoon met de blouse dicht![]()
Boefje dat ik ben
Oh post jij dan eens wat jij leuk vindtquote:Op dinsdag 9 december 2008 01:46 schreef NoelGallagher het volgende:
Mijn mening over die outfit![]()
WAT EEN SAAIE TIENDUIZENDHONDERDMILDOENANDEREMENSENDRAGENDIEKLEDING OOK stijl
Ik hou daarvanquote:Op dinsdag 9 december 2008 01:46 schreef NoelGallagher het volgende:
Mijn mening over die outfit![]()
WAT EEN SAAIE TIENDUIZENDHONDERDMILDOENANDEREMENSENDRAGENDIEKLEDING OOK stijl
komt eraanquote:Op dinsdag 9 december 2008 01:47 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh post jij dan eens wat jij leuk vindt.
Dan vind je mij vet sexyquote:Op dinsdag 9 december 2008 01:46 schreef Fascination het volgende:
[..].
Dit staat gewoon supermooi vind ik. Ik ben sowieso een blousjesfan
.
NG, dat meen je niet serieus. Normaal
.
Ik vind de trui een beetje ... gay ...quote:
Oeh da's ook mooiquote:
Oh vandaar dat ik 't mooi vindquote:Op dinsdag 9 december 2008 01:52 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Ik vind de trui een beetje ... gay ...
quote:Op dinsdag 9 december 2008 01:52 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh vandaar dat ik 't mooi vind.
Kak...quote:
quote:Op dinsdag 9 december 2008 01:52 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Ik vind de trui een beetje ... gay ...
Die schoenenquote:Op dinsdag 9 december 2008 02:00 schreef NoelGallagher het volgende:
[ afbeelding ]
Dit vond ik ook wel mennus stoer
quote:
Dat is dus echt niets voor mijquote:Op dinsdag 9 december 2008 02:00 schreef NoelGallagher het volgende:
[ afbeelding ]
Dit vond ik ook wel mennus stoer
Wat is daar mis meequote:
Volgens mij heb jij wel smaakquote:
Allesquote:
quote:Op dinsdag 9 december 2008 02:02 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik ben benieuwd naar wat jullie dragen, zal vast geen verbetering zijn
Verschil van stijl endezo,quote:Op dinsdag 9 december 2008 02:02 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik ben benieuwd naar wat jullie dragen, zal vast geen verbetering zijn
vroeger had ik 2 overzeas broeken.quote:Op dinsdag 9 december 2008 02:03 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Verschil van stijl endezo,
Ik zou mij kanker ongemakkelijk voelen in dat soort kleding.
Net zoals jij je dat zou voelen in een overzeas, met een opeth band shirt en een open zwarte blouse erboven.
Dit is echt nietsquote:
Ik zie niet waarom het je vorige post bevestigdquote:Op dinsdag 9 december 2008 02:03 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Mijn vorige post wordt bevestigd.
Tand-be-derf...quote:
en ik voel mij altijd een kankerdebiel in die andere stijlquote:Op dinsdag 9 december 2008 02:04 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
vroeger had ik 2 overzeas broeken.
Nee, ik voel me altijd vies in die kleding![]()
![]()
![]()
het is totaal geen verbetering ten opzichte van wat ik draag. Maar dat is mijn persoonlijke meningquote:Op dinsdag 9 december 2008 02:05 schreef Cyberzone het volgende:
[..]
Ik zie niet waarom het je vorige post bevestigd
Ik heb ook zulke schoenen gehad, die zaten best lekkerquote:
quote:Op dinsdag 9 december 2008 02:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb ook zulke schoenen gehad, die zaten best lekker
Pcies jouw meningquote:Op dinsdag 9 december 2008 02:06 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
het is totaal geen verbetering ten opzichte van wat ik draag. Maar dat is mijn persoonlijke mening
quote:Op dinsdag 9 december 2008 02:07 schreef NoelGallagher het volgende:
we hebben een ding gemeen, en dat is dat we een KLB-SC hart hebben!
And that is what makes us special in our own wayquote:Op dinsdag 9 december 2008 02:07 schreef NoelGallagher het volgende:
we hebben een ding gemeen, en dat is dat we een KLB-SC hart hebben!
Duur waren ze wel.quote:
Beetje wel hequote:Op dinsdag 9 december 2008 02:09 schreef NoelGallagher het volgende:
quote voor in de OP, dacht ik zo.
Zei iemand "special needs?"quote:Op dinsdag 9 december 2008 02:08 schreef Cyberzone het volgende:
[..]
And that is what makes us special in our own way
Zekerquote:Op dinsdag 9 december 2008 02:09 schreef NoelGallagher het volgende:
quote voor in de OP, dacht ik zo.
quote:
Ditaquote:Op dinsdag 9 december 2008 02:10 schreef Fascination het volgende:
[..]!
[ afbeelding ]
Beauty & the beast.
De chinees weet er vast wel raad meequote:Op dinsdag 9 december 2008 02:11 schreef NoelGallagher het volgende:
je zou maar je hele leven lang zo'n kwijlebak hebben
Dat is Dita heul nietquote:
Idd, die mensen voegen toch niks toe, alleen goed voor een goede lachkick.quote:Op dinsdag 9 december 2008 02:12 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
De chinees weet er vast wel raad mee
Ehm... als je zou zeggen dat ze 30 is, zou ik het ook geloven...quote:Op dinsdag 9 december 2008 02:12 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat is Dita heul niet.
Evan Rachel Wood, die jonger dan ik is.
I knowquote:Op dinsdag 9 december 2008 02:12 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat is Dita heul niet.
Evan Rachel Wood, die jonger dan ik is.
Ik vind ze niet grappig..quote:Op dinsdag 9 december 2008 02:12 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Idd, die mensen voegen toch niks toe, alleen goed voor een goede lachkick.
Mee eens.quote:Op dinsdag 9 december 2008 02:12 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Idd, die mensen voegen toch niks toe, alleen goed voor een goede lachkick.
HAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAquote:
quote:Op dinsdag 9 december 2008 02:15 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
HAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
Ik niet![]()
Ja, het klinkt cru, maar het is gewoon zo.quote:Op dinsdag 9 december 2008 02:14 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Mee eens.
Slecht voor de genenpoel
Mjah iedereen hier weet mijn standpunt daarover denk ik zoquote:Op dinsdag 9 december 2008 02:16 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja, het klinkt cru, maar het is gewoon zo.
Ze zijn leuk om uit te lachen en om een keer tegen aan te schoppen, maar dan heb je het ook wel gezien. En dan ook nog de hele dag zo'n lachende kwijlsmoel trekken, daar wordt de wereld ook niet beter op.
Ik niet.quote:Op dinsdag 9 december 2008 02:18 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Mjah iedereen hier weet mijn standpunt daarover denk ik zo
quote:
Met huid en haarquote:
Ik ben pro natuurlijke selectie.quote:
Jij mag ook wel een hapje ?quote:
Zo denk ik er ook over hoorquote:Op dinsdag 9 december 2008 02:22 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Ik ben pro natuurlijke selectie.
Dat soort genetische beschadigen zijn alleen maar een collectieve aanval op de genenpoel.
Er is al decennias geen natuurlijke selectie meer toegepast.
Sterker nog,
Als ons kindje het had overleeft,
maar was zwaar gehandicapt geweest dan had Mirre het niet eens willen houden.
Dat klinkt bijzonder hard dat weet ik..
Maar het is wel een feit dat ik het mijn kindje niet aan ga doen om zo op de wereld te komen.
Ik begin eerst met je vingers. Ik snij ze eraf. Gooi ze door de paneermeel, en dan in de frituurpanquote:
Het gaat er niet om wat ik wil of hoef,quote:Op dinsdag 9 december 2008 02:23 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Zo denk ik er ook over hoor
Klinkt erg, maar ik hoef geen zwaar gehandicapt kind. Geen toekomstkansen, kost klauwen met geld.
Kanker ..quote:Op dinsdag 9 december 2008 02:23 schreef Cyberzone het volgende:
[..]
Ik begin eerst met je vingers. Ik snij ze eraf. Gooi ze door de paneermeel, en dan in de frituurpan
Dat zei ik ook al. Geen enkele kans op een toekomst.quote:Op dinsdag 9 december 2008 02:24 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Het gaat er niet om wat ik wil of hoef,
Maar ok de kwaliteit van leven voor mijn kindje
Geld interesseert mij niets.
Maar dat het kindje dan geen toekomst heeft.
Dat intereseert mij wel.
Geen honger, dank jequote:
quote:Op dinsdag 9 december 2008 02:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Geen honger, dank je
CZ heeft een grote eetlust, aan hem de eer..
Slaap zequote:Op dinsdag 9 december 2008 02:25 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Dat zei ik ook al. Geen enkele kans op een toekomst.
ik ga slapen.
xxxxxxxxxxxxxxx
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 9 december 2008 02:25 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Dat zei ik ook al. Geen enkele kans op een toekomst.
ik ga slapen.
xxxxxxxxxxxxxxx
En dan je tenen. lekker in de bladerdeeg. en dan in de ovenquote:Op dinsdag 9 december 2008 02:26 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Jij dankt mij af !
HEIDEN
HELDEN SCHENNIS !![]()
* Kras kras kras *
Oeps...quote:Op dinsdag 9 december 2008 02:26 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Jij dankt mij af !
HEIDEN
HELDEN SCHENNIS !![]()
* Kras kras kras *
Hier heb je wat bloed van hem. als sausquote:Op dinsdag 9 december 2008 02:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oeps...
*Tegen heug en meug 1 vinger van CZ afpakt en opeet...
Zo goed ?
Hmpf ..quote:Op dinsdag 9 december 2008 02:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oeps...
*Tegen heug en meug 1 vinger van CZ afpakt en opeet...
Zo goed ?
Spiceyyyyquote:Op dinsdag 9 december 2008 02:28 schreef Cyberzone het volgende:
[..]
Hier heb je wat bloed van hem. als saus
Probeer een stukje van zijn tenenquote:
quote:Op dinsdag 9 december 2008 02:29 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Hmpf ..
Het is dat jij smaak hebt![]()
En dat ik zo achterlijk ben om je pakketje twee keer verkeerd te sturen..
Excuseer ik jou van het verdere eten
Sorryquote:
quote:Op dinsdag 9 december 2008 02:30 schreef Cyberzone het volgende:
[..]
Probeer een stukje van zijn tenen
Ik was geile chica's aan 't zoeken maar ik vind niksquote:Op dinsdag 9 december 2008 02:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Waar is Fascination ineens heen?
Of mis ik wat
Ze is wegquote:Op dinsdag 9 december 2008 02:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Waar is Fascination ineens heen?
Of mis ik wat
Bwehehe geile lurkertquote:Op dinsdag 9 december 2008 02:32 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik was geile chica's aan 't zoeken maar ik vind niks.
Oh ik dacht dat je in slaap was gevallen, ondanks de dextro'squote:Op dinsdag 9 december 2008 02:32 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik was geile chica's aan 't zoeken maar ik vind niks.
Buddypoke... jezelf afbeelden als een emo...quote:Op dinsdag 9 december 2008 02:34 schreef Fascination het volgende:
Omg m'n zusjes hebben ook zo'n buddypoke op hyves!!!
Mwoh wmoohh maaah mwoaaahquote:
Ik hou niet zo van orgaanvlees..quote:Op dinsdag 9 december 2008 02:34 schreef Cyberzone het volgende:
Stukje hart iemand?![]()
* Cyberzone eet rustig door
Stukje kuit ?quote:Op dinsdag 9 december 2008 02:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik hou niet zo van orgaanvlees..
Doe mij maar een stukje biefstuk?![]()
Heb jij hyvesquote:Op dinsdag 9 december 2008 02:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Buddypoke... jezelf afbeelden als een emo...
quote:
Komt eraanquote:Op dinsdag 9 december 2008 02:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Medium -rare gebakken
Inclusief champignon/pepersaus
Maar natuurlijk heb ik hyves.quote:
quote:Op dinsdag 9 december 2008 02:39 schreef Noorsbloed het volgende:
Blargh !
Ik wil naar huis
Saai KUTwerk
Jullie zijn natuurlijk wel gezelligquote:
Whehehe inderdaadquote:Op dinsdag 9 december 2008 02:43 schreef Cyberzone het volgende:
We moeten de viking altijd wakker houden
LOL !quote:Op dinsdag 9 december 2008 02:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik zat me zo eens af te vragen, he... :
Eet de koningin nou ook fastfood, zoals BK, KFC of de MAC?
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 9 december 2008 02:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
![]()
![]()
Tuurlijk niet dat is niet elitairquote:Op dinsdag 9 december 2008 02:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 9 december 2008 02:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Moeten trambestuurders ook sturen, of gaat dat vanzelf?
(dat was een domme vraag he?)
*schaam...
Whehehequote:Op dinsdag 9 december 2008 02:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
*schaam...
Om toch maar antwoord te geven, gaat allemaal van zelfquote:
Wtf, wat voor pauper machine heb je daarquote:Op dinsdag 9 december 2008 02:51 schreef Noorsbloed het volgende:
KANKER !
Koffie automaat is alweer stuk
Volgens mij eentje uit Ruslandquote:Op dinsdag 9 december 2008 02:52 schreef Cyberzone het volgende:
[..]
Wtf, wat voor pauper machine heb je daar
Hoe kom je aan die kennis ?quote:Op dinsdag 9 december 2008 02:51 schreef Cyberzone het volgende:
[..]
Om toch maar antwoord te geven, gaat allemaal van zelf
Klinkt best viesquote:Op dinsdag 9 december 2008 02:53 schreef Fascination het volgende:
Ik gedachten spreek ik de naam van user Gasturbine altijd in 't engels uit. Dus: Gesturbain
.
quote:Op dinsdag 9 december 2008 02:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoe kom je aan die kennis ?
Stoel + koffieautomaat = profit!quote:Op dinsdag 9 december 2008 02:52 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Volgens mij eentje uit Rusland
Toen Stalin nog jong was !
Kankerding..
Zelfs er tegen schoppen helpt niet meer
Hij is trambestuurder van beroepquote:Op dinsdag 9 december 2008 02:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoe kom je aan die kennis ?
Jah, lijn 53 van zuurstokradeel naar schubbekutteveenquote:Op dinsdag 9 december 2008 02:54 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hij is trambestuurder van beroep.
Godver ik moet lachen om m'n eigen grap.
Juh en een kankerbende die ik mag opruimenquote:Op dinsdag 9 december 2008 02:54 schreef Cyberzone het volgende:
[..]
Stoel + koffieautomaat = profit!
Is Hassan er niet meer?quote:Op dinsdag 9 december 2008 02:55 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Juh en een kankerbende die ik mag opruimen
Neenquote:
quote:Op dinsdag 9 december 2008 02:55 schreef Cyberzone het volgende:
[..]
Jah, lijn 53 van zuurstokradeel naar schubbekutteveen
quote:
quote:
Doe eens wat stiller....quote:Op dinsdag 9 december 2008 02:56 schreef Cyberzone het volgende:
-edit- Ik laat net een kruk uit me klauwen vallen. Volgens mij is de flat nu wakker![]()
linkquote:Op dinsdag 9 december 2008 03:00 schreef Fascination het volgende:
4EBE je hebt helemaal geen sexy picca's op je hyves?
Slaap ze!quote:
UHHHH....quote:Op dinsdag 9 december 2008 03:00 schreef Fascination het volgende:
4EBE je hebt helemaal geen sexy picca's op je hyves?
Huh watquote:Op dinsdag 9 december 2008 03:01 schreef Noorsbloed het volgende:
FASCICOMBO DELUXE XXL EINZE !! @#%T@#%LOLLER @#!%
Ja tuurlijk moet datquote:Op dinsdag 9 december 2008 03:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
UHHHH....
Waarom moet dat![]()
Trouwens, de helft van de foto's kun jij niet zien
Dank uquote:Op dinsdag 9 december 2008 03:05 schreef Fascination het volgende:
Cuteypie. Vooral op die onderste foto kijk je lief
.
quote:
Slaap lekker !quote:Op dinsdag 9 december 2008 03:08 schreef Fascination het volgende:
. Okeeee.
Maar ik ga slapen morgen weer leren.
Welterusten.
Tot zo!quote:Op dinsdag 9 december 2008 03:09 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Slaap lekker !
En succes met leren![]()
![]()
CZ !
Ik ga nog even een ronde lopen
Jij werkt echt alleen maar alle SC's af he ?quote:Op dinsdag 9 december 2008 09:07 schreef sezten het volgende:
Ze zijn allemaal nog aan het uitslapen![]()
De tering hier nog om 3-4 uur rondhangen
Gaat vanzelfquote:Op dinsdag 9 december 2008 09:08 schreef gers het volgende:
*schaam...
Alleen de KLB, VBL PUB en SEXquote:Op dinsdag 9 december 2008 09:07 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Jij werkt echt alleen maar alle SC's af he ?
no shitquote:Op dinsdag 9 december 2008 09:09 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Gaat vanzelfAlleen een panel met allemaal knopjes voor wanneer de deur open mag, dicht en wanneer hij vooruit wilt. Daar heeft hij wel een stokje voor.
WAT een puberquote:
Voor de balansquote:
JAJAJA je wilt gewoon in hun broekjes komenquote:
ssstquote:Op dinsdag 9 december 2008 09:13 schreef gers het volgende:
[..]
JAJAJA je wilt gewoon in hun broekjes komen
quote:Op dinsdag 9 december 2008 09:17 schreef jitzzzze het volgende:
Ik zit hier op kantokkel naar kerstliedjes te luisteren. Normaal omgeven door de jostiband die met alle liedjes mee aan het zingen is. Maar nu het kerstliedjes zijn willen ze ineens niet meer mee zingen
Ik ben er enorm gelukkig mee, ik denk dat ik de rest van het jaar ook kerstliedjes ga opzettenquote:Op dinsdag 9 december 2008 09:19 schreef sezten het volgende:
[..]
wees blij daarmee
je kan in ieder geval van je kerst gaan genieten.. OF je moet zelf mee willen zingen maar niet alleen
Ik logischquote:
quote:
tellen is voor n00bsquote:Op dinsdag 9 december 2008 09:49 schreef sezten het volgende:
Dit is trouwens SC #571, als ik goed geteld heb..
lijkt me wel logisch, want anders zou 't betekenen dat we maar 2 topics hebben volgespamd met kwaliteit in 4 dagen tijd volgensmijquote:Op dinsdag 9 december 2008 09:49 schreef sezten het volgende:
Dit is trouwens SC #571, als ik goed geteld heb..
Ja.. maar die TT. Het is ergens fout gegaan maar /carequote:Op dinsdag 9 december 2008 09:51 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
lijkt me wel logisch, want anders zou 't betekenen dat we maar 2 topics hebben volgespamd met kwaliteit in 4 dagen tijd volgensmij
Ik telde hem alquote:
Ik dacht eerst wat is dit nu weer voor een kut kloon, is het gersquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |