Tand-be-derfquote:
Ik denk over een paar uur. Laat ik eens naar bed gaanquote:Op dinsdag 9 december 2008 01:12 schreef Nobu het volgende:
Jaja, maar morgenochtend denk ik er weer anders over.
Is dat zo slecht voor je tanden jaquote:
Nee moet lerenquote:Op dinsdag 9 december 2008 01:12 schreef remlof het volgende:
Zie ik je morgen op station Arnhem Fas?
Morgen vroeg gesprekquote:Op dinsdag 9 december 2008 01:12 schreef Noorsbloed het volgende:
Reetveter loeder
Het is nog vroeg !
Moet ik daar op antwoordenquote:Op dinsdag 9 december 2008 01:15 schreef Noorsbloed het volgende:
Wat is een leuke stad om te winkelen ?
Ga er maar vanuit van wel..quote:Op dinsdag 9 december 2008 01:13 schreef Fascination het volgende:
[..]
Is dat zo slecht voor je tanden ja. Oh noesss
.
Damskoquote:Op dinsdag 9 december 2008 01:15 schreef Noorsbloed het volgende:
Wat is een leuke stad om te winkelen ?
Nee ..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vikingen zijn niet dood !
Noorsbloed officiële Fok! Vikingsnelkookpan !
quote:Op dinsdag 9 december 2008 01:17 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Nee ..Het is vragen naar de bekende weg. Maar oke. Amsterdam natuurlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je wordt pas echt gehaat als je wordt gehaat door vreemden op het internet
- TARDIS., 2015
Niet eens een blowjob?quote:Op dinsdag 9 december 2008 01:14 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee moet leren. Misschien eind van deze week
. Dan giechel ik wel naar je
![]()
.
Men dan kan je nog tot 4 uur blijven manquote:
Ik zei leuke stad.quote:Op dinsdag 9 december 2008 01:17 schreef Cyberzone het volgende:
[..]
Het is vragen naar de bekende weg. Maar oke. Amsterdam natuurlijk
Dat doe ik pas bij de tweede ontmoetingquote:
quote:Op dinsdag 9 december 2008 01:19 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Ik zei leuke stad.
Een gezellige stad.
Niet 1 waar je tas word gejat als je twee tellen omhoog kijkt om te zien of er geen duif op je kop schijt
Dat wordt opschieten dan.quote:Op dinsdag 9 december 2008 01:19 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat doe ik pas bij de tweede ontmoeting.
Hahahaquote:Op dinsdag 9 december 2008 01:19 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Ik zei leuke stad.
Een gezellige stad.
Niet 1 waar je tas word gejat als je twee tellen omhoog kijkt om te zien of er geen duif op je kop schijt
Kijk daar heb ik wat aan !quote:Op dinsdag 9 december 2008 01:18 schreef Fascination het volgende:
Arnhem is leuk om te winkelen. Maar dat ken je vast al. Anders Enschede
. Heel gaaf, heel compact ook
.
Prachtige stad, je kan er ook alles halen!quote:
Ik ga na morgen pas maandag weer naar Amsterdam. Nieuwe dienstregeling ftw, hoef ik niet meer over te stappen in Utrechtquote:Op dinsdag 9 december 2008 01:14 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee moet leren. Misschien eind van deze week
. Dan giechel ik wel naar je
![]()
.
Amersfoort ?quote:Op dinsdag 9 december 2008 01:19 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Ik zei leuke stad.
Een gezellige stad.
Veel te veel toeristen naar mijn mening.quote:Op dinsdag 9 december 2008 01:20 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Prachtige stad, je kan er ook alles halen!
En niet te vergeten Batman en The Mask die dagelijks weer bij de Dam staan
Is dat raar?quote:Op dinsdag 9 december 2008 01:20 schreef reetveter het volgende:
Daar in Amsterdam hebben ze zoeen hoer met een bril
Teeeuuuuringgg![]()
hmmquote:Op dinsdag 9 december 2008 01:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Amersfoort ?![]()
Ga iig niet naar Den haag
Waar niet?quote:Op dinsdag 9 december 2008 01:21 schreef Nobu het volgende:
[..]
Veel te veel toeristen naar mijn mening.
Amersfoort is okequote:Op dinsdag 9 december 2008 01:22 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
hmm
Amersfoort nog nooit geweest
Dat is ook wel een optie.
Den haag niet nee ?
En ik wou nog wel even wat zandhappen op het strand
In gelderland heb je anders ook geen busladingen toeristen.quote:Op dinsdag 9 december 2008 01:22 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Waar niet?
Alleen in Friesland hebben ze nog échte boeren
Gelukkig zit er ook nog wat tusseninquote:Op dinsdag 9 december 2008 01:22 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Waar niet?
Alleen in Friesland hebben ze nog échte boeren
Is er een nieuwe dienstregelingquote:Op dinsdag 9 december 2008 01:20 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik ga na morgen pas maandag weer naar Amsterdam. Nieuwe dienstregeling ftw, hoef ik niet meer over te stappen in Utrecht
Nee, Den Haag is echt niet gezellig, veel medelanders und soquote:Op dinsdag 9 december 2008 01:22 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
hmm
Amersfoort nog nooit geweest
Dat is ook wel een optie.
Den haag niet nee ?
En ik wou nog wel even wat zandhappen op het strand
Tuurlijk, vrouwen met brillenquote:
quote:Op dinsdag 9 december 2008 01:24 schreef Fascination het volgende:
[..]
Is er een nieuwe dienstregeling? I didn't know. Ik zal wel even opletten of ik je zie
.
Oh en NB kies gewoon Enschede. Serieus je krijgt spontaan een orgasme als je daar bent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |