Ik zei leuke stad.quote:Op dinsdag 9 december 2008 01:17 schreef Cyberzone het volgende:
[..]
Het is vragen naar de bekende weg. Maar oke. Amsterdam natuurlijk
Dat doe ik pas bij de tweede ontmoetingquote:
quote:Op dinsdag 9 december 2008 01:19 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Ik zei leuke stad.
Een gezellige stad.
Niet 1 waar je tas word gejat als je twee tellen omhoog kijkt om te zien of er geen duif op je kop schijt
Dat wordt opschieten dan.quote:Op dinsdag 9 december 2008 01:19 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat doe ik pas bij de tweede ontmoeting.
Hahahaquote:Op dinsdag 9 december 2008 01:19 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Ik zei leuke stad.
Een gezellige stad.
Niet 1 waar je tas word gejat als je twee tellen omhoog kijkt om te zien of er geen duif op je kop schijt
Kijk daar heb ik wat aan !quote:Op dinsdag 9 december 2008 01:18 schreef Fascination het volgende:
Arnhem is leuk om te winkelen. Maar dat ken je vast al. Anders Enschede
. Heel gaaf, heel compact ook
.
Prachtige stad, je kan er ook alles halen!quote:
Ik ga na morgen pas maandag weer naar Amsterdam. Nieuwe dienstregeling ftw, hoef ik niet meer over te stappen in Utrechtquote:Op dinsdag 9 december 2008 01:14 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee moet leren. Misschien eind van deze week
. Dan giechel ik wel naar je
![]()
.
Amersfoort ?quote:Op dinsdag 9 december 2008 01:19 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Ik zei leuke stad.
Een gezellige stad.
Veel te veel toeristen naar mijn mening.quote:Op dinsdag 9 december 2008 01:20 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Prachtige stad, je kan er ook alles halen!
En niet te vergeten Batman en The Mask die dagelijks weer bij de Dam staan
Is dat raar?quote:Op dinsdag 9 december 2008 01:20 schreef reetveter het volgende:
Daar in Amsterdam hebben ze zoeen hoer met een bril
Teeeuuuuringgg![]()
hmmquote:Op dinsdag 9 december 2008 01:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Amersfoort ?![]()
Ga iig niet naar Den haag
Waar niet?quote:Op dinsdag 9 december 2008 01:21 schreef Nobu het volgende:
[..]
Veel te veel toeristen naar mijn mening.
Amersfoort is okequote:Op dinsdag 9 december 2008 01:22 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
hmm
Amersfoort nog nooit geweest
Dat is ook wel een optie.
Den haag niet nee ?
En ik wou nog wel even wat zandhappen op het strand
In gelderland heb je anders ook geen busladingen toeristen.quote:Op dinsdag 9 december 2008 01:22 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Waar niet?
Alleen in Friesland hebben ze nog échte boeren
Gelukkig zit er ook nog wat tusseninquote:Op dinsdag 9 december 2008 01:22 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Waar niet?
Alleen in Friesland hebben ze nog échte boeren
Is er een nieuwe dienstregelingquote:Op dinsdag 9 december 2008 01:20 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik ga na morgen pas maandag weer naar Amsterdam. Nieuwe dienstregeling ftw, hoef ik niet meer over te stappen in Utrecht
Nee, Den Haag is echt niet gezellig, veel medelanders und soquote:Op dinsdag 9 december 2008 01:22 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
hmm
Amersfoort nog nooit geweest
Dat is ook wel een optie.
Den haag niet nee ?
En ik wou nog wel even wat zandhappen op het strand
Tuurlijk, vrouwen met brillenquote:
quote:Op dinsdag 9 december 2008 01:24 schreef Fascination het volgende:
[..]
Is er een nieuwe dienstregeling? I didn't know. Ik zal wel even opletten of ik je zie
.
Oh en NB kies gewoon Enschede. Serieus je krijgt spontaan een orgasme als je daar bent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |