quote:Sjors Fröhlich boos op Pauw & Witteman
vrijdag 12 december 2008 | 15:18
HILVERSUM (ANP) - Radiopresentator Sjors Fröhlich zit vanavond toch aan tafel bij Pauw & Witteman, ondanks dat Jeroen Pauw donderdagavond vroegtijdig het nieuws lekte dat Fröhlich afscheid neemt van de radio. Dat was tegen het zere been van Fröhlich, die op vrijdag zijn eigen collega's van de NCRV als eerste op de hoogte had willen brengen.
Jeroen Pauw sloot de VARA-uitzending donderdag af met de aankondiging dat Fröhlich vrijdagavond zou komen uitleggen waarom hij stopt met het presenteren van radioprogramma's. ,,Ik had om negen uur nog een redacteur aan de lijn om zo'n uitspraak juist te voorkomen'', zei een balende Fröhlich vrijdag.
Volgens een VARA-woordvoerder is het inmiddels weer koek en ei tussen Fröhlich en Pauw & Witteman. ,,Jeroen Pauw had het nieuws niet mogen verklappen. Tussen Pauw en de samensteller van het programma is een misverstand gerezen'', aldus de VARA-woordvoerder.
Collega's van Fröhlich reageerden emotioneel op de conclusie van de radiopresentator dat hij niet kan terugkeren op de radio omdat zijn stem te veel gehinderd wordt door een neurologische spieraandoening. Fröhlich heeft het er zelf ook zichtbaar moeilijk mee.
,,Maar ik zie wel de onvermijdelijkheid ervan. Ik heb precies 25 jaar mogen presenteren. Dat heb ik in the pocket. Maar er zat meer in, dat maakt me verdrietig. Het is klote en cynisch dat dit uitgerekend mij overkomt. Ik had het liever aan mijn kleine teen gehad. Normaal mag ik graag relativeren, maar dat doe ik niet meer. Ik vind dat ik best hardop mag zeggen dat ik hier boos en verdrietig over ben'', aldus Fröhlich.
Ik weet het niet zeker, maar misschien omdat Aerts er nog nooit geweest is?quote:Op vrijdag 12 december 2008 17:14 schreef Suko het volgende:
Vanavond dus K1-verliezer Peter Aerts, vorige week in de eerste ronde uitgeschakeld door Badr Hari. En deze laatste was zeer onsportief in de finale-partij tegen Remy Bonjasky middels een natrap, maar toch gewonnen. Voor de derde keer in zijn vechtsportcarriere werd Remy Bonjasky, afgelopen zaterdag in de Yokohama Arena in Japan, gekroond tot wereldkampioen in de K1. Bron
Dus waarom een verliezer uitnodigen en niet winnaar Bonjasky???
Oh ja, dat zal het zijn. Nah interessant vanavond, een verliezerd en: Sjors was in Boulevard. Krijgt Botox-injecties om die spier die de stembanden aanstuurd te behandelen, gaat achter de schermen bij Radio 2 werken en een klus op Nyenrode, vanaf 1 januari een volle agenda, dus werk zat. Het nieuws is er nu wel af P&W!quote:Op vrijdag 12 december 2008 18:11 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik weet het niet zeker, maar misschien omdat Aerts er nog nooit geweest is?
En Bonjasky zat ook maandag bij Holland Sport. Dus zijn verhaal is inmiddels wel bekend.
Daar zal weinig nieuws uitkomen.
Ben je vergeten dat je dankzij hem een keer naar Joe Cocker bent geweest, ondankbaar mannetjequote:Op vrijdag 12 december 2008 23:03 schreef golfer het volgende:
Ik kijk uit beleefdheid voor SCH maar even naar die Sjors, waar ik nooit een fan van ben geweest.
Ook daarom en omdat ik hem eigenlijk wel wil opvolgen. Heb niet voor niets die stemtest bij jullie in die studio gedaan.quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:08 schreef SCH het volgende:
Ben je vergeten dat je dankzij hem een keer naar Joe Cocker bent geweest, ondankbaar mannetje
U hoort nog van onsquote:Op vrijdag 12 december 2008 23:11 schreef golfer het volgende:
[..]
Ook daarom en omdat ik hem eigenlijk wel wil opvolgen. Heb niet voor niets die stemtest bij jullie in die studio gedaan.
quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:24 schreef alexis_ het volgende:
Dacht ik dat die Gijzel eindelijk eens een goed punt had, komt ie met
de Phileas nachtmerrie aanzetten. Elke Eindhovenaar weet dat dit ding enorm veel geld heeft gekost en dat er nooit iets van terecht is gekomen behalve dat het ding op het moment als een normale bus rondrijdt.
http://www.ed.nl/regio/ei(...)tief-van-de-baan.ece
Dat de VEB een zo hoog mogelijke prijs wilde is niet zo gek toch, volkomen legitiem om daar op in te zetten er valt hem niks te verwijten. Fortis had gewoon nee moeten zeggen als ze het niet konden betalen.quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:11 schreef qonmann het volgende:
Peter Paul de Vries is er ook weer, zijn VEB heeft niet zo'n fijne rol gespeeld (die wilden alleen maar zo veel mogelijk geld bij de verkoop van de ABN) ..dus het zou hem sieren wat terughoudend te zijn.
Hij vertegenwoordigt dus het belang van de aandeelhouders en geen enkel ander belang.quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:26 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Dat de VEB een zo hoog mogelijke prijs wilde is niet zo gek toch, volkomen legitiem om daar op in te zetten er valt hem niks te verwijten. Fortis had gewoon nee moeten zeggen als ze het niet konden betalen.
Dat vind ik wel meevallen.quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:26 schreef qonmann het volgende:
De tijd dat Peter Paul de Vries de discussies domineerde is toch wel voorbij, beetje aangeschoten wild lijkt het wel in vergelijking met 3-4 jaar gelden toen hij Ahold nog de oren waste.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |