quote:
Vond het "DEGRADEER VOOR ONS" spandoek toch ook strakquote:
Deze kleurplaat?quote:Op zondag 5 april 2009 19:30 schreef vitessezuid113 het volgende:
Mooie Tifo vandaag bij Willem II - Nac en Vitesse .
Foto's komen nog wel
Je doet je bijnaam eer aan als boer..... Dat is een foto van NAC - Willem II, niet van Willem II - NAC welke dit weekend gespeeld isquote:
quote:Op maandag 6 april 2009 14:22 schreef existenz het volgende:
[..]
Je doet je bijnaam eer aan als boer..... Dat is een foto van NAC - Willem II, niet van Willem II - NAC welke dit weekend gespeeld is
Wat lul jij nou weer? Dat is Vitessequote:Op maandag 6 april 2009 14:22 schreef existenz het volgende:
[..]
Je doet je bijnaam eer aan als boer..... Dat is een foto van NAC - Willem II, niet van Willem II - NAC welke dit weekend gespeeld is
Ik zag zwart - geelquote:
quote:Op maandag 6 april 2009 14:29 schreef existenz het volgende:
[..]
Ik zag zwart - geelen het ging over nac en willem ii. Over Vitesse lees je natuurlijk heen, dat is logisch.
Ik ga even een steen op zoeken
Alle Flikkers Are Bastards was het tochquote:Op maandag 6 april 2009 14:41 schreef toma het volgende:
[..]
Je ziet daar Erik Heijblok lopen en achter de goal staat allemaal AFAB reclames.
Heijblok is van de Graafschap en niet van Vitesse.quote:Op maandag 6 april 2009 15:21 schreef existenz het volgende:
[..]
Alle Flikkers Are Bastards was het toch. Ik ken de voetballers van NAC net zo goed als die van Vitesse, dus daar haal je me niet mee over de streep
Ik ben nog steeds op zoek naar die steen...
quote:Op maandag 6 april 2009 15:32 schreef toma het volgende:
[..]
Heijblok is van de Graafschap en niet van Vitesse.
Dat bevestigd je post.
!
omgquote:
Erg tofquote:Op zondag 22 maart 2009 20:20 schreef Sieps het volgende:
FC Twente - FC Groningen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heb nog geen foto kunnen vinden van de actie van Groningen maar dat zag er ook wel aardig uit.
nee volgens mij niet.quote:Op maandag 6 april 2009 16:24 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Mooi doek van Willem2. Alleen wel gedrukt of niet?
Die is geverfdquote:Op maandag 6 april 2009 16:24 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Mooi doek van Willem2. Alleen wel gedrukt of niet?
Eigenlijk alle doeken van de KS zijn geschilderd zover ik weet...quote:
Dat is heul geen spelerquote:
Bevestigdquote:Op maandag 6 april 2009 15:32 schreef toma het volgende:
Heijblok is van de Graafschap en niet van Vitesse.
Dat bevestigd je post.
!
Dat ben je tegenwoordig ook alwel bijna verplicht om te doen aangezien er niet veel meer mag , en in de 2de helft ging er nog een geverft doek met het logo omhoog weleens vaker gebruitk ( maar wat ik begreep is er bij Vak 113 ook niet al het geld aanwezig zoals bij Vak 410 / en Vak P ) en gebeurt er op tifo gebied niet veel meer al kan dit ook met de prestaties te maken hebben.quote:Op dinsdag 7 april 2009 19:43 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Sowieso megadoeken die volledig anti zijn
Je hebt toch genoeg dingen (stad, club) om trots op te zijn?
Ja en waar waren jullie spandoeken dan ?quote:
quote:Op dinsdag 7 april 2009 22:24 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Dat ben je tegenwoordig ook alwel bijna verplicht om te doen aangezien er niet veel meer mag , en in de 2de helft ging er nog een geverft doek met het logo omhoog weleens vaker gebruitk ( maar wat ik begreep is er bij Vak 113 ook niet al het geld aanwezig zoals bij Vak 410 / en Vak P ) en gebeurt er op tifo gebied niet veel meer al kan dit ook met de prestaties te maken hebben.
Daarom was het wel leuk dat er afgelopen zondag weer eens iets was dat nog veel wit in zich had is dan wel jammer maar ja het gaat meer om de boodschap daar zitten wel wat duidelijke dingen in alleen moet ie ook met een korreltje zout worden genomen omdat we De Graafschap er maar al te graag bijhouden is het alleen niet om het feit dat we dan weer kunnen lachen als hun spandoek naar beneden valt![]()
[..]
Ja en waar waren jullie spandoeken dan ?
Die dingen blijven er vet uitzienquote:Op maandag 6 april 2009 16:48 schreef Zero2Nine het volgende:
Twente bij NEC, kon het helaas niet zo goed zien omdat ik naast dat vak zit.
Die van Frankel is toen mooi misluktquote:Op dinsdag 7 april 2009 22:59 schreef Roberto258 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En als je het uitvak bedoelt, we kregen bijna niets mee naar binnen.
.. niet te stoppen (als choreo op lange zijde)quote:Op dinsdag 7 april 2009 23:00 schreef sezten het volgende:
Wat is de complete zin bij de laatste, roberto?
Die van Frankel was hoe dan ook een prachtig doek. En over het uitvak, er is van te voren geinformeerd dus had weinig zin om iets te makenquote:Op dinsdag 7 april 2009 23:15 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Die van Frankel is toen mooi mislukt![]()
Die van dit jaar was dat wel weer geslaagd voor jullie.
Bedoel idd in het uitvak , je wilt toch niet zeggen dat er wel een megadoek was gemaakt ?
Dat Stone Island-logo getattooėerd op die gozer z'n onderarm bij 1:02 minuutquote:
die van Stam wint het niptquote:Op dinsdag 7 april 2009 22:44 schreef toma het volgende:
Jezus christus. Dat doek van Vitesse krijgt de nominatie voor ALLER lelijkste doek ooit.
quote:Op dinsdag 7 april 2009 22:59 schreef Roberto258 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En als je het uitvak bedoelt, we kregen bijna niets mee naar binnen.
Mooi om te zien dat het uitvak wordt gecamoufleerd door de blauw en rode rook.quote:Op woensdag 8 april 2009 02:32 schreef Forburgah het volgende:
[..]
Dat Stone Island-logo getattooėerd op die gozer z'n onderarm bij 1:02 minuut![]()
.
@existenz: U vraagt, wij draaien:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Waarschijnlijk lettersquote:Op zondag 12 april 2009 20:17 schreef Blawh het volgende:
Wat staat er op de doeken?
Dat filmpje altijdquote:Op donderdag 23 april 2009 14:11 schreef w00h00 het volgende:
Mooi van Twente!
Ik neem aan dat die fakkels ook illegaal worden afgestoken? In de Arena maken ze er namelijk ook al zo'n drama van.
inderdaadquote:Op donderdag 23 april 2009 14:12 schreef Silenus het volgende:
Fakkels zijn overal illegaal. De ene club snapt dat het bevorderlijk is voor de sfeer en betaalt gewoon die boete, de ander gaat actief mensen opsporen en ze SV's geven. Elke club doet dat weer op zijn eigen manier.
nice idd.quote:
Deze reactie had ik nou niet verwachtquote:
Gaat het nou over een doek wat al meer dan een jaar terug was?quote:
Zou best kunnen, maar Jaap schrikt er nog steeds wel eens snachts wakker van.quote:Op maandag 4 mei 2009 00:26 schreef denthemen het volgende:
Gaat het nou over een doek wat al meer dan een jaar terug was?
Volgens mij dacht hij op het moment zelf gewoon dat hij flink in de zeik genomen werd.quote:Op maandag 4 mei 2009 00:30 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Zou best kunnen, maar Jaap schrikt er nog steeds wel eens snachts wakker van.
Kan je hem hier plaatsen?quote:Op maandag 4 mei 2009 00:30 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Zou best kunnen, maar Jaap schrikt er nog steeds wel eens snachts wakker van.
Staat in het PSV topic dacht ik.quote:Op maandag 4 mei 2009 00:31 schreef Kopbal het volgende:
Die van Jaap Stam is gewoon legendarisch slecht. Pure komedie.
Iemand een foto van de actie voor Afellay?
Nee, ik hou me niet met tifo bezig, geen idee welke foto ze bedoelenquote:Op maandag 4 mei 2009 00:34 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Ja want die heb jij nog nooit gezien
Hij staat in dit topic.quote:Op maandag 4 mei 2009 00:34 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Nee, ik hou me niet met tifo bezig, geen idee welke foto ze bedoelen
nooit gezienquote:
Ja, als er gewonnen wordt, kunnen jullie wel sfeer maken...quote:Op zondag 3 mei 2009 23:20 schreef Forburgah het volgende:
Lekker sfeertje vandaag maar wat wil je met een 4-0 overwinning op ajax.
[ afbeelding ]
Doekje richting Booy die van de week,in onze ogen, een beetje makkelijk de reden van het verlies tegen de Graafschap wijtte aan het gebrek aan sfeer.
Punt is alleen dat dat foutje binnen een minuut weer werd hersteld terwijl er binnen vak 410 (?) niemand blijkbaar het een lelijk doek vondquote:Op maandag 4 mei 2009 10:14 schreef denthemen het volgende:
[ afbeelding ]
Als we dan toch met oude shit bezig zijn
Mooi doek. Beetje klein alleen.quote:Op maandag 4 mei 2009 20:53 schreef vitessezuid113 het volgende:
Ook gister bij' H'veen tifo rond een speler.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Na de kleuren van Feyenoord nu vast de kleuren van Liverpool gedaan?quote:Op maandag 4 mei 2009 20:53 schreef vitessezuid113 het volgende:
Ook gister bij' H'veen tifo rond een speler.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik dacht gewoon serieus dat het Koevermans was. Ik dacht al: Waarom hijquote:Op maandag 4 mei 2009 10:58 schreef toma het volgende:
Mooie tifo van psv. Ik kon Afellay alleen niet herkennen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |