quote:
Vond het "DEGRADEER VOOR ONS" spandoek toch ook strakquote:
Deze kleurplaat?quote:Op zondag 5 april 2009 19:30 schreef vitessezuid113 het volgende:
Mooie Tifo vandaag bij Willem II - Nac en Vitesse .
Foto's komen nog wel
Je doet je bijnaam eer aan als boer..... Dat is een foto van NAC - Willem II, niet van Willem II - NAC welke dit weekend gespeeld isquote:
quote:Op maandag 6 april 2009 14:22 schreef existenz het volgende:
[..]
Je doet je bijnaam eer aan als boer..... Dat is een foto van NAC - Willem II, niet van Willem II - NAC welke dit weekend gespeeld is
Wat lul jij nou weer? Dat is Vitessequote:Op maandag 6 april 2009 14:22 schreef existenz het volgende:
[..]
Je doet je bijnaam eer aan als boer..... Dat is een foto van NAC - Willem II, niet van Willem II - NAC welke dit weekend gespeeld is
Ik zag zwart - geelquote:
quote:Op maandag 6 april 2009 14:29 schreef existenz het volgende:
[..]
Ik zag zwart - geelen het ging over nac en willem ii. Over Vitesse lees je natuurlijk heen, dat is logisch.
Ik ga even een steen op zoeken
Alle Flikkers Are Bastards was het tochquote:Op maandag 6 april 2009 14:41 schreef toma het volgende:
[..]
Je ziet daar Erik Heijblok lopen en achter de goal staat allemaal AFAB reclames.
Heijblok is van de Graafschap en niet van Vitesse.quote:Op maandag 6 april 2009 15:21 schreef existenz het volgende:
[..]
Alle Flikkers Are Bastards was het toch. Ik ken de voetballers van NAC net zo goed als die van Vitesse, dus daar haal je me niet mee over de streep
Ik ben nog steeds op zoek naar die steen...
quote:Op maandag 6 april 2009 15:32 schreef toma het volgende:
[..]
Heijblok is van de Graafschap en niet van Vitesse.
Dat bevestigd je post.
!
omgquote:
Erg tofquote:Op zondag 22 maart 2009 20:20 schreef Sieps het volgende:
FC Twente - FC Groningen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heb nog geen foto kunnen vinden van de actie van Groningen maar dat zag er ook wel aardig uit.
nee volgens mij niet.quote:Op maandag 6 april 2009 16:24 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Mooi doek van Willem2. Alleen wel gedrukt of niet?
Die is geverfdquote:Op maandag 6 april 2009 16:24 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Mooi doek van Willem2. Alleen wel gedrukt of niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |