Ja and? Dan kun je toch nog steeds winnen. Als je maar genoeg mensen van je subforum optrommelt.quote:Op maandag 8 december 2008 22:51 schreef Adelante het volgende:
[..]
Vorige verkiezing stemden alle VBL-ers, alle LIF-chicks, alle SHO-SC-ers enzo ook op hun favorieten.
Sevilla uit spanjequote:
Dus jij maakt een topic dat anderen kutavatars hebben en de jouwe veel beter is. Wij maken een reeks lemmingen voor de aandachtquote:Op maandag 8 december 2008 22:57 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Ja and? Dan kun je toch nog steeds winnen. Als je maar genoeg mensen van je subforum optrommelt.
quote:Op maandag 8 december 2008 22:58 schreef sezten het volgende:
[..]
Sevilla uit spanje
Ben jij van België?
Sevilla lijkt me wel sjiek om eens een wedstrijd te bezoekenquote:Op maandag 8 december 2008 22:58 schreef sezten het volgende:
[..]
Sevilla uit spanje
Ben jij van België?
Je huiswerk gedaan? (van de afgelopen 8 jaarquote:
Moet je naar Borussia Dortmund gaan in de südtribünequote:Op maandag 8 december 2008 22:59 schreef gers het volgende:
[..]
Sevilla lijkt me wel sjiek om eens een wedstrijd te bezoeken
Ik hoef niet te winnen dit keer. Doe maar iemand die nog niks gewonnen heeft.quote:Op maandag 8 december 2008 22:58 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Dus jij maakt een topic dat anderen kutavatars hebben en de jouwe veel beter is. Wij maken een reeks lemmingen voor de aandacht[ afbeelding ]?
Normaal zou ik ook zo reageren.quote:Op maandag 8 december 2008 22:59 schreef behangplakker het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Mensen die voor buitenlandse clubs zijn
(en dan ook nog zo'n 1
![]()
)
Gelijk heb jequote:Op maandag 8 december 2008 22:59 schreef gers het volgende:
[..]
Sevilla lijkt me wel sjiek om eens een wedstrijd te bezoeken
tof alleen jammer dat het duitsers zijnquote:Op maandag 8 december 2008 23:00 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Moet je naar Borussia Dortmund gaan in de südtribüne![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
25000 man op 1 tribune
Dat klinkt dan wel als iemand die tenminste de overtuiging heeftquote:Op maandag 8 december 2008 23:02 schreef sezten het volgende:
[..]
Normaal zou ik ook zo reageren.
Misschien moet je weten dat ik zo snel mogelijk wil vertrekken uit Nederland om ook daadwerkelijk in Sevilla te gaan wonen, en het eerste wat ik dan doe is een seizoenskaart proberen te bemachtigen (lange wachtrij tegenwoordig).
En nee, ik ben nog nooit naar een wedstrijd geweest (sterker nog: ik ben nog nooit in spanje geweest) maar dat komt wel.. met de steun van geld
[..]
Gelijk heb je
quote:Op maandag 8 december 2008 23:02 schreef gers het volgende:
[..]
tof alleen jammer dat het duitsers zijn
Ziet er wel fucking nice uitquote:Op maandag 8 december 2008 23:00 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Moet je naar Borussia Dortmund gaan in de südtribüne![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
25000 man op 1 tribune
quote:Op maandag 8 december 2008 22:59 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Je huiswerk gedaan? (van de afgelopen 8 jaar![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
)
quote:
Ik voel me ook 100% Sevillista.quote:Op maandag 8 december 2008 23:03 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Dat klinkt dan wel als iemand die tenminste de overtuiging heeft
En het is een staantribune, dus zonder sfeer gaan mensen zich vervelen enzo en dan is het staan vervelend. Dus blijven ze bezigquote:
maar waarom fan van Sevilla ?quote:Op maandag 8 december 2008 23:06 schreef sezten het volgende:
[..]
Ik voel me ook 100% Sevillista.
Mijn haat tegen Betis (stadgenoot+Rivaal) zit ook al goed in me gebakken
Ik ben natuurlijk ook geen lapzwans die voor Man Utd, Barcelona, en Bayern Munchen is en als 1 dan verliest van; ohhh maar de andere won dus nu kan ik blij zijn.
neuhh, zelfs nog zitten janken na de uitschakeling in de achste finale van de CL tegen Fenerbahce![]()
quote:Op maandag 8 december 2008 22:59 schreef behangplakker het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Mensen die voor buitenlandse clubs zijn
(en dan ook nog zo'n 1
![]()
)
Inderdaadquote:Op maandag 8 december 2008 23:06 schreef sezten het volgende:
[..]
Ik voel me ook 100% Sevillista.
Mijn haat tegen Betis (stadgenoot+Rivaal) zit ook al goed in me gebakken
Ik ben natuurlijk ook geen lapzwans die voor Man Utd, Barcelona, en Bayern Munchen is en als 1 dan verliest van; ohhh maar de andere won dus nu kan ik blij zijn.
neuhh, zelfs nog zitten janken na de uitschakeling in de achste finale van de CL tegen Fenerbahce![]()
je oasis cd`squote:Op maandag 8 december 2008 23:09 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik ben agressief en heb zin om iemand of iets helemaal kapot te slaan.
Als je voor meerdere topclubs bent is dat niet de reden hoor.quote:Op maandag 8 december 2008 23:06 schreef sezten het volgende:
[..]
Ik weet wiequote:Op maandag 8 december 2008 23:09 schreef NoelGallagher het volgende:
quote:Op maandag 8 december 2008 23:09 schreef behangplakker het volgende:
[..]
InderdaadVind Man Utd en Atletico Madrid mooie clubs, maar verder ook niet
![]()
Alleen Ajax
De rede achter dit agressieve gedoe is?quote:Op maandag 8 december 2008 23:09 schreef NoelGallagher het volgende:
Manchester United heeft voor mij een speciaal plekje, maar dat is niets vergeleken met Ajax.quote:Op maandag 8 december 2008 23:09 schreef behangplakker het volgende:
[..]
InderdaadVind Man Utd en Atletico Madrid mooie clubs, maar verder ook niet
![]()
Alleen Ajax
Vind het leuk als ze winnen en leuk om te kijken, maar verder dan dat gaat het voor mij nietquote:Op maandag 8 december 2008 23:13 schreef afcajos het volgende:
[..]
Alleen Ajax boeit mij ook, maar ik ben uiteraard wel voor clubs in het buitenland waar Nederlandse spelers spelen. En dan vooral oud-ajacieden.
maar zo'n indruk krijg ik wel van de meeste die voor 1 topclub uit elk land zijnquote:Op maandag 8 december 2008 23:11 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Als je voor meerdere topclubs bent is dat niet de reden hoor.
Omdat ik in spaanse clans zat in FPS'ers en daar veel spaans leerde enzo.. zo ook een beetje met Sevilla in aanraking gekomen (al mijn spaanse vrienden waren toen voor Barca en Madrid) en ik zag Sevilla, en ik was verkocht. Liefde op het eerste gezichtquote:Op maandag 8 december 2008 23:09 schreef gers het volgende:
[..]
maar waarom fan van Sevilla ?
en niet van bv Napoli ofzo
Door Hard Trekken Samen Gekomenquote:
Je vergeet 1 belangrijk ding.quote:Op maandag 8 december 2008 23:15 schreef sezten het volgende:
[..]
maar zo'n indruk krijg ik wel van de meeste die voor 1 topclub uit elk land zijnmjoah, verder niks tegen hun hoor. Zal mij een worst wezen.
[..]
Omdat ik in spaanse clans zat in FPS'ers en daar veel spaans leerde enzo.. zo ook een beetje met Sevilla in aanraking gekomen (al mijn spaanse vrienden waren toen voor Barca en Madrid) en ik zag Sevilla, en ik was verkocht. Liefde op het eerste gezicht![]()
De fans..het stadion..de clubhistorie (waar ik later uitgebreid onderzoek naar heb gedaan).. de spelers, de hele sfeer rond en binnen de club, de club van mijn dromen
maar je bent er nog nooit geweestquote:Op maandag 8 december 2008 23:15 schreef sezten het volgende:
[..]
maar zo'n indruk krijg ik wel van de meeste die voor 1 topclub uit elk land zijnmjoah, verder niks tegen hun hoor. Zal mij een worst wezen.
[..]
Omdat ik in spaanse clans zat in FPS'ers en daar veel spaans leerde enzo.. zo ook een beetje met Sevilla in aanraking gekomen (al mijn spaanse vrienden waren toen voor Barca en Madrid) en ik zag Sevilla, en ik was verkocht. Liefde op het eerste gezicht![]()
De fans..het stadion..de clubhistorie (waar ik later uitgebreid onderzoek naar heb gedaan).. de spelers, de hele sfeer rond en binnen de club, de club van mijn dromen
Bij Mallorca ookquote:Op maandag 8 december 2008 23:17 schreef afcajos het volgende:
[..]
Je vergeet 1 belangrijk ding.
Altijd lekker weer daar
Er is maar 1 club, Ajax Amsterdam, geen enkele club uit het buitenland kan daar aan tippenquote:Op maandag 8 december 2008 23:15 schreef sezten het volgende:
[..]
[..]
QFTquote:Op maandag 8 december 2008 23:17 schreef reetveter het volgende:
[..]
Er is maar 1 club, Ajax Amsterdam, geen enkele club uit het buitenland kan daar aan tippen![]()
![]()
quote:Op maandag 8 december 2008 23:17 schreef reetveter het volgende:
[..]
Er is maar 1 club,TOP Oss, geen enkele club uit het buitenland kan daar aan tippen![]()
![]()
Voor Gersjequote:Op maandag 8 december 2008 23:17 schreef reetveter het volgende:
[..]
Er is maar 1 club, FC Oss, geen enkele club uit het buitenland kan daar aan tippen![]()
![]()
Bohh nog nietquote:
trustequote:Op maandag 8 december 2008 23:17 schreef behangplakker het volgende:
Hee maar ik vind het leuk geweest, ik ben kapot van de wedstrijd. Ik ga slapen
10 tegen 1 dat je niet ELKE wedstrijd luistert oder ijktquote:Op maandag 8 december 2008 23:19 schreef sezten het volgende:
[..]
Bohh nog niet![]()
Ik kijk elke wedstrijd op internet, en luister via de club radio![]()
GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL
maar waarom geen Betisquote:Op maandag 8 december 2008 23:19 schreef sezten het volgende:
[..]
Bohh nog niet![]()
Ik kijk elke wedstrijd op internet, en luister via de club radio![]()
GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL
Bij mij ook, maar dat komt door Van der Vaartquote:Op maandag 8 december 2008 23:20 schreef Chuck_Norris het volgende:
Wat is de voorkeur voor een club in Duitsland dan? Bij mij is het HSV
sorryquote:Op maandag 8 december 2008 23:20 schreef reetveter het volgende:
[..]
10 tegen 1 dat je niet ELKE wedstrijd luistert oder ijkt
Kaiserlauternquote:Op maandag 8 december 2008 23:20 schreef Chuck_Norris het volgende:
Wat is de voorkeur voor een club in Duitsland dan? Bij mij is het HSV
Ja bij mij ookquote:Op maandag 8 december 2008 23:22 schreef afcajos het volgende:
[..]
Bij mij ook, maar dat komt door Van der Vaart
Die club staat me gewoon niet aan.quote:
nee dat ik niet voor willem 2 ben is vrij logisch kom niet uit Tilburgquote:Op maandag 8 december 2008 23:23 schreef sezten het volgende:
[..]
Die club staat me gewoon niet aan.
Zoals jij niet voor Willem II bent, ben ik niet voor Betis![]()
Moeilijk uit te leggen
En ik?quote:Op maandag 8 december 2008 23:16 schreef behangplakker het volgende:
Hee ja, TT moet zijn : Sackboy en Gers doen mee met AVASTRIJD of wat dan ook
Die wel ja, en zojuist kreeg ik van EDIT een smsje "zullen we iets leuks doen vond het leuk zaterdag"quote:
KRAKEN DIE MOSSEL.quote:Op maandag 8 december 2008 23:24 schreef afcajos het volgende:
wtf is dit nou weerik krijg een smsje: "Soms verlang ik naar je , hihi ik heb het koud. niet terug smse!"
?
Tis mn exquote:Op maandag 8 december 2008 23:26 schreef Chuck_Norris het volgende:
Ze wil gewoon dat je het weet en haarzelf (mag ik hopen dat het een haar is [ afbeelding ] ) door de nacht bevredigen met de gedachte dat jij nu ook op haar geylt.
Heb je gelijk inquote:Op maandag 8 december 2008 23:24 schreef gers het volgende:
[..]
nee dat ik niet voor willem 2 ben is vrij logisch kom niet uit Tilburg
Support your local teamquote:Op maandag 8 december 2008 23:31 schreef sezten het volgende:
[..]
Heb je gelijk innja weet niet, het gevoel was er gelijk
VV Bergambacht?quote:
quote:Op maandag 8 december 2008 23:24 schreef afcajos het volgende:
wtf is dit nou weerik krijg een smsje: "Soms verlang ik naar je , hihi ik heb het koud. niet terug smse!"
?
nee dichtsbijzijnde BVquote:Op maandag 8 december 2008 23:33 schreef sezten het volgende:
[..]
VV Bergambacht?4de klasse van de Zaterdag 1
ofzo
quote:Op maandag 8 december 2008 23:32 schreef afcajos het volgende:
McFearless, van de week nog PSV kijken ?het is voor ons weer een reden om met zn allen gezellig bier te drinken en te ouwehoeren terwijl we psv zien verliezen
Hmm vrouwen...quote:
Feyenoord/Excelsior/Sparta.. boohooo daar lig ik niet wakker vanquote:
Spartak moskou - NEC bedoel je?quote:Op maandag 8 december 2008 23:35 schreef gers het volgende:
hoe was het eigenlijk afgelopen met die speler die ineens viel?
vorige week tegen een of ander russisch team
mag ik meequote:Op maandag 8 december 2008 23:32 schreef afcajos het volgende:
McFearless, van de week nog PSV kijken ?het is voor ons weer een reden om met zn allen gezellig bier te drinken en te ouwehoeren terwijl we psv zien verliezen
Je had 1 cijfer foutquote:Op maandag 8 december 2008 23:33 schreef Chuck_Norris het volgende:
Huh wtf had ik dat nummer goed onthouden? Want ik typte maar wat
mzzlquote:
was toch sevilla tegen een of ander oostblokteam ?quote:Op maandag 8 december 2008 23:38 schreef sezten het volgende:
[..]
Feyenoord/Excelsior/Sparta.. boohooo daar lig ik niet wakker van
[..]
Spartak moskou - NEC bedoel je?
ah, Sevilla - Partizan Belgrado.quote:Op maandag 8 december 2008 23:42 schreef gers het volgende:
[..]
was toch sevilla tegen een of ander oostblokteam ?
Puerta..quote:Op maandag 8 december 2008 23:44 schreef gers het volgende:
http://www.fcupdate.nl/ni(...)izan-captain_109260/ dit dus
quote:
dat was echt dramatischquote:Op maandag 8 december 2008 23:45 schreef sezten het volgende:
[..]
ah, Sevilla - Partizan Belgrado.
Tja.. die gast kwam nog goed weg daar, die komt er in ieder geval weer helemaal bovenop.
Schrik zat er in heel het stadion en bij de spelers gelijk goed in![]()
[..]
Puerta..![]()
[..]
Ja, vlakbij Tsjaadquote:
Ligt aan de TT & OPquote:
Ik was even aan het douchen, maar nee daar kijk ik niet naar, hoe grappig het ook is om PSV te zien voetballen.quote:Op maandag 8 december 2008 23:32 schreef afcajos het volgende:
quote:Op maandag 8 december 2008 23:51 schreef McFearless het volgende:
[..]
Ik was even aan het douchen, maar nee daar kijk ik niet naar, hoe grappig het ook is om PSV te zien voetballen.
trustequote:Op maandag 8 december 2008 23:50 schreef sezten het volgende:
Awél, ik ga ook maar is tukken
Leuk interesses gedeeld te hebben gers![]()
![]()
jij mag niet meequote:Op maandag 8 december 2008 23:41 schreef sezten het volgende:
[..]
mzzl![]()
Idee voor in de toekomst: KLB Meet naar een wedstrijd van PSV, genoeg te klagen
Neequote:Op maandag 8 december 2008 23:55 schreef McFearless het volgende:
Ligt iedereen alweer te fappen ofzo?
Haha, goed idee normaal gesproken, maar gisteren was het iets te veel van het goede.quote:Op maandag 8 december 2008 23:56 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Klopt, maar ga dan alleen bier drinken
fappen en fokken kan toch tegelijk?quote:Op maandag 8 december 2008 23:55 schreef McFearless het volgende:
Ligt iedereen alweer te fappen ofzo?
1 2 3 | ?> |
Nee, ik word niet geil van Fok, jij wel?quote:Op maandag 8 december 2008 23:57 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
fappen en fokken kan toch tegelijk?
mwa..neequote:Op maandag 8 december 2008 23:59 schreef McFearless het volgende:
[..]
Nee, ik word niet geil van Fok, jij wel?
Ok.quote:Op dinsdag 9 december 2008 00:00 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
mwa..nee
Maar mijn scherm is zo groot dat ik meerdere dingen tegelijk kan zien
verkapt_kijk_mij_een_groot_scherm_hebben..quote:Op dinsdag 9 december 2008 00:02 schreef reetveter het volgende:
[..]
Interessante informatie is dat ofniet dan?
Nou, dat kan je wel stellen. Zonder die informatie had ik geen goede nachtrust kunnen hebben, nu wel.quote:Op dinsdag 9 december 2008 00:02 schreef reetveter het volgende:
[..]
Interessante informatie is dat ofniet dan?
Opeens wel, maar is dat over 4 uur ook nog?!quote:
Omdat de vorige 551 was?quote:Op maandag 8 december 2008 23:57 schreef kurk_droog het volgende:
Welke Faalhaas dacht dat er 552 in de TT moest staan?
Dank aan:
devvie
Nee, als dat ooit bijna zo ver is, dan post ik een tubgirl.jpg en kom ik nooit meer terug.quote:Op dinsdag 9 december 2008 00:10 schreef kurk_droog het volgende:
Zou er ooit nog een moment komen dat iedereen banvrij is?
Hoi, welkom in de poel der verveling...quote:
quote:Op dinsdag 9 december 2008 00:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoi, welkom in de poel der verveling...
Mooi gesproken!quote:Op dinsdag 9 december 2008 00:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoi, welkom in de poel der verveling...
Breathtaking.quote:Op dinsdag 9 december 2008 00:13 schreef Chuck_Norris het volgende:
Ja inderdaad. Wie zijn er banned dan. Ik weet alleen Jordeeh als baggeraar.
Ja op verzoek zag ik net. Dat telt nietquote:
B\quote:Op dinsdag 9 december 2008 00:16 schreef McFearless het volgende:
Ik ga Band of Brothers kijken, eten, fappen en slapen. Later, tuig.
Ik niet!quote:Op dinsdag 9 december 2008 00:18 schreef Noorsbloed het volgende:
Ja lekker,
Straks ben ik hier om 1 uur,
En dan slaapt iedereen al
Neequote:Op dinsdag 9 december 2008 00:11 schreef sezten het volgende:
[..]
Omdat de vorige 551 was?![]()
nu ben ik weg
Ik lig dan waarschijnlijk net m'n prostaat te masseren.quote:Op dinsdag 9 december 2008 00:18 schreef Noorsbloed het volgende:
Ja lekker,
Straks ben ik hier om 1 uur,
En dan slaapt iedereen al
*Zapquote:
Waar wil je over praten?quote:Op dinsdag 9 december 2008 00:14 schreef gers het volgende:
ik ga maar slapen het is hier toch maar saai
quote:Op dinsdag 9 december 2008 00:19 schreef McFearless het volgende:
[..]
Ik lig dan waarschijnlijk net m'n prostaat te masseren.
Dat ga ik in mijn pauze ook maar eens doenquote:Op dinsdag 9 december 2008 00:19 schreef McFearless het volgende:
[..]
Dat heb ik eerder gelezen.quote:Op dinsdag 9 december 2008 00:19 schreef Broekpaling het volgende:
Ik heb zin om met m 'n auto met het dakkie open lekker te rijden.
quote:Op dinsdag 9 december 2008 00:19 schreef McFearless het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 9 december 2008 00:20 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Dat ga ik in mijn pauze ook maar eens doen![]()
Hey CZ!
Bedoel niet van de kant dat niemand meer baggert maar meer dat we ween een SC hebben waarbij als je iets plaatst die 2 pagina's verder is.quote:Op dinsdag 9 december 2008 00:12 schreef McFearless het volgende:
[..]
Nee, als dat ooit bijna zo ver is, dan post ik een tubgirl.jpg en kom ik nooit meer terug.
BoB aan het kijkenquote:
Ah okayquote:
Waarvoor ?quote:Op dinsdag 9 december 2008 00:23 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Nee, ik denk na over hoe ik het best een spiekbrief kan maken.
Nee.quote:
quote:Op dinsdag 9 december 2008 00:25 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
examen morgen.hele dag vrij maar niet geleerd dus dan maar hulp zoeken
quote:
Executive producersquote:
Mwah, kga zo slapen. Over 8 uur op school zijn.quote:
quote:Op dinsdag 9 december 2008 00:27 schreef damsco het volgende:
HALLO MIJN VRIENDEN UIT DE SLOWCHAT
Rij ze.quote:Op dinsdag 9 december 2008 00:28 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dat kan kloppen aangezien ik steeds meer zin in krijg.
Herkansing?quote:Op dinsdag 9 december 2008 00:28 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ja een of ander bouwkundig vak die bedrijfskunde overlapt dus extra KK
quote:Op dinsdag 9 december 2008 00:31 schreef kurk_droog het volgende:
mensen ,
Ik ga want mij laptop heeft een faal accu dus leeg en netsnoer naar de KK
quote:Op dinsdag 9 december 2008 00:32 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Neuh.. De laatste herkansing die ik heb gehad was 5 jaar geleden en daar versliep ik me
Bweugh.quote:Op dinsdag 9 december 2008 00:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik hoor een soort van hiphop richting mijn kant op dreunen.
Dat bevalt me niet ...
quote:Op dinsdag 9 december 2008 00:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Dat bevalt me niet ...
Dat ben ikquote:Op dinsdag 9 december 2008 00:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Dat bevalt me niet ...
Ik kan mezelf er net toe brengen. Ik ga dus NU.quote:Op dinsdag 9 december 2008 00:29 schreef Broekpaling het volgende:
Goffedomme, ik kan mezelf er niet toe brengen te gaan slapen.
whehequote:
Gmtaquote:
Afschieten!quote:Op dinsdag 9 december 2008 00:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Dat bevalt me niet ...
boh..moequote:Op dinsdag 9 december 2008 00:35 schreef kurk_droog het volgende:
Misschien kan ik op mijn ps3 fokken
Hou eens op, met je Akon...quote:
Ik faal hierin, maar ik weet dus niet, waar het vandaan komt...quote:
Elke negert die je ziet gewoon beschietenquote:Op dinsdag 9 december 2008 00:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik faal hierin, maar ik weet dus niet, waar het vandaan komt...
AKONNNNNNNNNquote:Op dinsdag 9 december 2008 00:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hou eens op, met je Akon...
Gewoon roepen: PLEASE DO STOP THE MUSIC, MUSIC, MUSIC! Jwt van Rihanna.quote:Op dinsdag 9 december 2008 00:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik faal hierin, maar ik weet dus niet, waar het vandaan komt...
Kanker zeikmuziekquote:Op dinsdag 9 december 2008 00:38 schreef damsco het volgende:
[..]
AKONNNNNNNNN![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Er wonen bazen bij je in de buurt, het kan niet anders![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dan zal jij het wel niet zijn.quote:Op dinsdag 9 december 2008 00:38 schreef damsco het volgende:
[..]
AKONNNNNNNNN![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Er wonen bazen bij je in de buurt, het kan niet anders![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Je weet waar ik woon, he?quote:Op dinsdag 9 december 2008 00:37 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Elke negert die je ziet gewoon beschieten
Schubbekutteveen?quote:
Inclusief danspasjes?quote:Op dinsdag 9 december 2008 00:38 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Gewoon roepen: PLEASE DO STOP THE MUSIC, MUSIC, MUSIC! Jwt van Rihanna.
quote:Op dinsdag 9 december 2008 00:40 schreef Broekpaling het volgende:
Zet je versterker op standje trommelvlieskanker en ram wat Cradle Of Filth en Arch Enemy erin. Dat schrikt de gemiddelde nepgangster wel af.
Slechte schmoesh.quote:Op dinsdag 9 december 2008 00:42 schreef kurk_droog het volgende:
Ik fok nu met 1 hand want andere zorgt ervoor dat mijn laptop niet uitvalt1 verkeerde beweging en het is over
Beter 3 handen want dan ook faps
Hold on my friend! for FOK!''s sake hold on!quote:Op dinsdag 9 december 2008 00:42 schreef kurk_droog het volgende:
Ik fok nu met 1 hand want andere zorgt ervoor dat mijn laptop niet uitvalt1 verkeerde beweging en het is over
schuur hem tegen de muur ofzo dan?quote:Op dinsdag 9 december 2008 00:42 schreef kurk_droog het volgende:
quote:Op dinsdag 9 december 2008 00:41 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
mmm.. misschien dit keer laten leven
das nasty shitquote:
Den haag...quote:
Cradle of filth is wel eens tof. Arch is ronduit eng, het zijn allen vrouwen he, ook de stem. Maar het gaat erom dat je die posers verjaagt.quote:Op dinsdag 9 december 2008 00:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Mijn voorkeur gaat uit naar Slipknot![]()
Ik weet niet of ik zelf Cradle of Filth wel zo leuk vind
als ik haar doequote:Op dinsdag 9 december 2008 00:44 schreef reetveter het volgende:
Jos had respect gegeven bij mijn vriendin der hyves
Volgende dag: "Wie is Jos, hij had respect gegeven op mijn hyves"
Ik raak der kwijt
Ohh hell yeahquote:Op dinsdag 9 december 2008 00:43 schreef Fascination het volgende:
Allure_ the fight is on biatch!!!!!
[ afbeelding ]
I hope they are gonna rip the shirts, so we see some boobs flapping around!quote:Op dinsdag 9 december 2008 00:46 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ohh hell yeah!
[ afbeelding ]
HOU ME TEGEN, HOU ME TEGEN!
Wat nou weer...?quote:
YOU STOLE MY BOYFRIEND HOW COULD YOUquote:Op dinsdag 9 december 2008 00:46 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ohh hell yeah!
[ afbeelding ]
HOU ME TEGEN, HOU ME TEGEN!
Den haag, die mooie stad achter de duinen. Ik kan wel huilen....quote:
Alleen al omdat we over Cradle of Filth praten, zijn ze opgehouden... Nohhhquote:Op dinsdag 9 december 2008 00:46 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Cradle of filth is wel eens tof. Arch is ronduit eng, het zijn allen vrouwen he, ook de stem. Maar het gaat erom dat je die posers verjaagt.
Totally agree...quote:Op dinsdag 9 december 2008 00:48 schreef Cyberzone het volgende:
[..]
Den haag, die mooie stad achter de duinen. Ik kan wel huilen....
welke doktorquote:Op dinsdag 9 december 2008 00:47 schreef reetveter het volgende:
[..]
jij mag kanker krijgen kankerkloon.
Wie heb je nou weer neergestokenquote:Op dinsdag 9 december 2008 00:50 schreef reetveter het volgende:
noooo morgen om half 9 een gesprek met de mentor
Mentor, ik dacht dat je op kamers woonde?quote:Op dinsdag 9 december 2008 00:50 schreef reetveter het volgende:
Slaap lekker, droom fijnquote:
Ik ben slechts import...quote:Op dinsdag 9 december 2008 00:50 schreef Fascination het volgende:
Bij Den Haag moet ik altijd denken aan dat tokkie gezin dat meedeed aan groeten uit de rimboe. We goannn naaa duu dieruuuhhhtuuuuiinnn. Kateeekooooo.
ga je zeker lekker batsen?quote:Op dinsdag 9 december 2008 00:50 schreef reetveter het volgende:
Ja gewoon zon vaste leraart van een klas heet toch mentorquote:Op dinsdag 9 december 2008 00:51 schreef Fascination het volgende:
[..]
Mentor, ik dacht dat je op kamers woonde?
quote:
Studieloopbaanbegeleider kan ook. Mooi woord voor galgjequote:Op dinsdag 9 december 2008 00:52 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ja gewoon zon vaste leraart van een klas heet toch mentor?
Ik heb meerdere vaste docenten, maar die zijn niet allemaal mijn mentorquote:Op dinsdag 9 december 2008 00:52 schreef reetveter het volgende:
[..]
Oh HBO zekerquote:Op dinsdag 9 december 2008 00:52 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ja SLB'er was het woordquote:Op dinsdag 9 december 2008 00:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb meerdere vaste docenten, maar die zijn niet allemaal mijn mentor
Maar ik heb wel een SLB-er![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het was SLB'ertquote:Op dinsdag 9 december 2008 00:54 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh HBO zeker? Wat schools nog zeg
.
Het HBO is een verkapte middelbare school, met verplichte aanwezigheidquote:Op dinsdag 9 december 2008 00:54 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh HBO zeker? Wat schools nog zeg
.
Ik kots op SLB-ers...quote:
Verplichte aanwezigheidquote:Op dinsdag 9 december 2008 00:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het HBO is een verkapte middelbare school, met verplichte aanwezigheid
Omgquote:Op dinsdag 9 december 2008 00:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het HBO is een verkapte middelbare school, met verplichte aanwezigheid
ZUCHT...quote:
Tja, zelfs op het MBO lieten ze de leerlingen gewoon vrij.quote:Op dinsdag 9 december 2008 00:57 schreef Fascination het volgende:
[..]
Omg. Eigen verantwoordelijkheid ftw!
Oh die onzin, dacht dat je lessen bedoeldequote:Op dinsdag 9 december 2008 00:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
ZUCHT...
Ja...![]()
SLB-bijeenkomsten zijn verplicht.
Projectmatig samenwerken, schriftelijkevaardigheden en nog wat onzin-vakken zijn allemaal verplicht en je moet je handtekening zetten op een papiertje![]()
![]()
![]()
![]()
Oh nee, die zijn vrijblijvend...quote:Op dinsdag 9 december 2008 01:00 schreef reetveter het volgende:
[..]
Oh die onzin, dacht dat je lessen bedoelde
Hello caries...quote:Op dinsdag 9 december 2008 01:03 schreef Fascination het volgende:
Nu zit ik allemaal Dextro's te vreten en kan ik straks natuurlijk weer niet slapen![]()
.
Whutquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |