quote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:59 schreef Brighteyes het volgende:
Dude, heb je ook iets met kerkjes?
Op 20 min. van Groningen?
Nou, wat let je nog!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:22 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
F. had ook al hele plannen. Hij kon wel werken daar, had net een leuke opdracht daar gezien en ik kon vast wel iets met uitvaarten daar, of er niet een kerhof in de achtertuin lag.![]()
![]()
Maar ja, jemig... het is echt wel heel ver weg van hier... Pffff...
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:24 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Mooi hoor! Maar ik vind alleen de buitenkant mooi eigenlijk. Van binnen moet je daar aardig in investeren wil je dat een beetje mooi maken, denk ik.
Ik zou liever een katholiek kerkje kopen dan. Die katholieken snappen toch beter wat sfeer is.
Volgens mij had freecell er ook al haar oog op laten vallen!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:29 schreef Brighteyes het volgende:
[..]Dat was ook mijn idee!
Dat balkon met die bankjes is wel erg mooi, maar er is geen heel gaaf spreekgestoelte ofzo. De rest is wel heel basic.
Maar ja, met een beetje een loft-achtige indeling aan de binnenkant, grote zichtbare ijzeren binten, glazen vloeren... mja, ik zie het wel voor me.
Er was een user in OUD die ermee kwam. We zijn nu plannen voor een samenwoon-deal aan het smeden.
Maar daar wordt dan toch hier?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:22 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
F. had ook al hele plannen. Hij kon wel werken daar, had net een leuke opdracht daar gezien en ik kon vast wel iets met uitvaarten daar, of er niet een kerhof in de achtertuin lag.![]()
![]()
Maar ja, jemig... het is echt wel heel ver weg van hier... Pffff...
Die neem je d'r gewoon bij in. Zo gaat dat hier in Grunn!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:56 schreef Brighteyes het volgende:
Haha. Nee, het is me echt net een tikkie te ver. Die arme opa's en oma's. Dat kan ik ze niet aan doen hoor.
Oss is goed bereikbaar iddquote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:54 schreef Duderinnetje het volgende:
En je zit zó in de leukste stad van Nederland!
Door 'm te laten impregnèèèèren natuurlijk!quote:Op maandag 13 april 2009 21:06 schreef parkwegklusser het volgende:
Hoe hebben jullie die schuur dan vochtvrijer gekregen? Toch niet met vochtvreters?!
Nou hup, klussen dame!quote:Op woensdag 15 april 2009 21:44 schreef Rallydame het volgende:
Zo... alle 10 de delen doorgelezen (alle 10? Jaaa alle 10) en er schieten van allerlei woorden door mijn hoofd als:
Super
Prachtig
Slim bedacht
Erg leuk...
en meer van dat soort positieve woorden maar daar zal ik jullie niet mee vervelen maar om het even samen te vatten![]()
Eerst met een staalborstel alle loszittende stukjes weghalen, dan met een zachte stoffer de hele muur schoonborstelen.quote:Op maandag 13 april 2009 19:58 schreef Duderinnetje het volgende:
Liebe Damen und Herren,
Stel, je hebt je schuur net laten opknappen en nu die eindelijk wat vochtvrijer is, wil je de binnenkant netjes aansmeren (cement-/stuclaag is her en der weg doordat het zo lang vochtig was). Hoe doe je dat dan?
Moet er eerst een voorstrijk onder?
Iets tegen poederende muren?
En dan, gaten vullen?
En dan stucen?
Hilfe bitte schön danke sehr!
We dénken het telkens wel, maar dan vinden we toch weer wat om te klussen. Of te laten klussen. Jullie zeker ook?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:42 schreef AnneX het volgende:
[..]
wat AR zegt.
Zijn jullie nou nog niet fertig? wij nog lange niet.
Nee! Oeh dat is ook zo'n mooie buurt!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:58 schreef Miss_paraplu het volgende:
Ik zit ook even mee te lezen , mooi huisje hoor.. ! En zie ik dat nou goed, is dat in Zeeheldenbuurt in Groningen?Of ik kijk nu heel verkeerd hoor..
De grote dag gaat welgeteld tien minuten duren, maar ik wil best even vragen of één van de getuigen (tevens onze enige gasten tijdens de ceremonie) een kiekje wil schieten hoor!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:00 schreef AnneX het volgende:
Duderella & Artychock : van harte met jullie ondertrouwen.
krijgen we ook foto's van de grote dag? pls.
Of post je ook in het Trouwen topic?????
Dan moet je voortaan zwaaien! Gewoon als de koningin, de hele straat lang. Dan herken ik je!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:51 schreef Miss_paraplu het volgende:
Oh maar dat is ook een mooie buurt.. fiets ik altijd expres vaak doorheen, puur eigenlijk om die huisjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |