abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage / Sport zondag 14 december 2008 @ 20:21:47 #101
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_64013432
Jammer dat Coulthard niet gewonnen heeft. Heb er even een verslag over gemaakt.

Loeb wint 21e Race of the Champions
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_64014599
Terechte winnaar. Die eerste ronde knapde hij in de eerste bocht eruit en won hij alsnog de race. Hij was duidelijk de beste. Beetje jammer dat hij in een WRC verloor van Ekstrom, die moest hij toch wel winnen.

Schumacher was ook goed, maar die laatste wagen lag hem niet zei hij. Dat kan, de nation cup heeft hij eigenhandig naar Duitsland gehaald.
pi_64021398
Het Britse publiek heeft Hamilton weer niet tot sportman van het jaar verkozen....

Kennelijk vonden ze de gouden medaille van die baanwielrenner belangrijker.
Beetje onbegrijpelijk eigenlijk...
pi_64022160
quote:
Op maandag 15 december 2008 01:20 schreef Vitalogy het volgende:
Het Britse publiek heeft Hamilton weer niet tot sportman van het jaar verkozen....

Waarom?
pi_64036608
quote:
Loeb nodigt Coulthard uit voor WRC-test
15 December, 17:01 | Als David Coulthard wil zal hij binnenkort een dag mogen testen in de Citroën C4 WRC van vijfvoudig rallywereldkampioen Sebastien Loeb. Dat heeft de Fransman vertelt aan de inmiddels gepensioneerde Schot tijdens de Race of Champions.

Beide coureurs troffen elkaar gister (zondag) in de finale van de Race of Champions, welke door de rallycoureur werd gewonnen. Loeb mocht enkele weken geleden al eens voor Red Bull Racing testen in een Formule 1-wagen en in gesprek met Coulthard gaf hij aan dat als de Schot eens in de wagen van de Fransman zou willen rijden dit geen enkel probleem was. "Als hij wil zou ik dat zo voor hem kunnen regelen," liet Loeb aan de aanwezige media weten over een mogelijke WRC-test voor Coulthard.

"Ik zou dat erg graag doen," reageert de Schot op het voorstel van Loeb. Wel heeft de voormalig Formule 1-coureur een klein verzoek over de locatie van de test. "Gezien het aantal crashes dat ik het afgelopen seizoen heb meegemaakt, zou ik liever niet in het bos rijden. Daar zou ik me nu niet echt op mijn gemak voelen! Ik weet niet of er ergens een asfaltparcours beschikbaar is, want dat zou meer geschikt zijn voor mij," aldus Coulthard.

Met deze opmerking verwijst Coulthard niet alleen naar het afgelopen Formule 1-seizoen, waarin hij de nodige aanvaringen heeft gehad met zijn collegacoureurs. Ook tijdens de Race of Champions raakte hij twee keer de omheining van het circuit in het Wembley-stadion. Desondanks wist hij toch nog de finale te halen, welke hij uiteindelijk dus verloor van Sebastien Loeb.
heerlijke zelfspot haha
Losers always whine about there best.Winners go home and fuck the prom queen!
  maandag 15 december 2008 @ 19:17:25 #106
110074 Der_Michael
C.E.O of Derrari
pi_64037777
quote:
Op maandag 15 december 2008 01:20 schreef Vitalogy het volgende:

Terecht toch? ZO geweldig heeft ie ook niet gepresteerd!
'in this life, to earn your place you have to fight for it' - -Shakira
'I can't really imagine life without Formula One'- Michael Schumacher
'Women - always in trouble with them, but can't live without them' -Ayrton Senna
  maandag 15 december 2008 @ 19:34:56 #107
49501 4-elements
Arrectis Auribus
pi_64038228
En.. gaan het de medailles van seniele Bernie worden? Mag hopen dat dit idiote plan een vroege dood zal sterven..
That's history. I say history because it happened in the past.
Murray Walker
  maandag 15 december 2008 @ 19:36:06 #108
110074 Der_Michael
C.E.O of Derrari
pi_64038273
Breng gewoon het oude punten systeem terug! 10-6-4-3-2-1! En eventueel een punt voor pole?
'Women - always in trouble with them, but can't live without them' -Ayrton Senna
  maandag 15 december 2008 @ 19:41:23 #109
49501 4-elements
Arrectis Auribus
pi_64038426
Ik zou de puntentelling gewoon zo laten zoals het nu is. Het kampioenschap blijft zo langer spannender, dat wilde de FIA toch ook? En in een kampioenschap draait het wat mij betreft niet alleen om het winnen van races, maar je moet ook constant zijn.
That's history. I say history because it happened in the past.
Murray Walker
  maandag 15 december 2008 @ 19:43:44 #110
110074 Der_Michael
C.E.O of Derrari
pi_64038481
quote:
Op maandag 15 december 2008 19:41 schreef 4-elements het volgende:
Ik zou de puntentelling gewoon zo laten zoals het nu is. Het kampioenschap blijft zo langer spannender, dat wilde de FIA toch ook? En in een kampioenschap draait het wat mij betreft niet alleen om het winnen van races, maar je moet ook constant zijn.
Ik vind zelf dat de 'beloning' voor een overwinning te klein is tov een 2e plaats 10-7-6-5-4-3-2-1 lijkt me ook wel iets
pi_64038977
En dan krijg je weer gezeur dat de kampioen te makkelijk wint. Dat was toen met schumi zo en werd het weer veranderd.
Losers always whine about there best.Winners go home and fuck the prom queen!
  maandag 15 december 2008 @ 20:15:19 #112
110074 Der_Michael
C.E.O of Derrari
pi_64039332
quote:
Op maandag 15 december 2008 20:03 schreef -Jean- het volgende:
En dan krijg je weer gezeur dat de kampioen te makkelijk wint. Dat was toen met schumi zo en werd het weer veranderd.
De kampioen is nou eenmaal (behalve dit jaar dan) de beste. De coureur met de meeste overwinningen hoort dus gewoon de kampioen te zijn
  maandag 15 december 2008 @ 20:25:22 #113
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_64039610
Gewoon puntentelling zo houden en in plaats van 10 de winnaar 12 punten geven. Klaar.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_64039737
Opnieuw testen er een aantal teams in Jerez.
Hier de uitslag van dag 1,

1
2
3
4
5
 Buemi         Red Bull-Renault     (B)  1.17.704   71
 Heidfeld      BMW-Sauber           (B)  1.19.223   75
 Hartley       Red Bull-Renault     (B)  1.19.586   95
 Klien         BMW-Sauber           (B)  1.19.655   95
 Hulkenberg    Williams-Toyota      (B)  1.20.704  100

Ferrari en McLaren testen in Porgutal, op het Autodromo Internacional do Algarve.
  maandag 15 december 2008 @ 22:23:04 #115
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_64043576
quote:
Op maandag 15 december 2008 20:15 schreef Der_Michael het volgende:

[..]

De kampioen is nou eenmaal (behalve dit jaar dan) de beste. De coureur met de meeste overwinningen hoort dus gewoon de kampioen te zijn
pfft dat hoor ik nou al 4 seizoenen lang van Ferrari fans op 1 seizoen na: 2007
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_64043904
Niks mis met de puntentelling. Eén punt voor poleposition zou trouwens wel leuk zijn.
pi_64046309
quote:
Op maandag 15 december 2008 19:17 schreef Der_Michael het volgende:

[..]

Terecht toch? ZO geweldig heeft ie ook niet gepresteerd!
Goed ik zal zeker niet ontkennen dat hij niet superieur wereldkampioen is geworden. Hij heeft eigenlijk ook strontgeluk gehad op het laatst.

Maar dat wil niet zeggen dat het niet verdiend was. Behalve een paar verzuurde Ferrari fans zal iedereen het er wel over eens zijn dat als Massa het was geworden dat Hamilton het wk dan had laten ontglippen ipv dat Massa het dan verdiend gewonnen zou hebben.

Daarnaast is het natuurlijk heerlijk om langs de kant kritiek te uiten, maar het feit blijft ook dat hij de jongste F1 wereldkampioen ooit is en de eerste gekleurde F1 wereldkampioen ooit. De historische waarde daarvan is enorm. De finale van dit seizoen was er ook één waar ze jaren later nog over praten.

Ik bedoel, niks ten nadele van Chris Hoy. Zonder meer een uitzonderlijke prestatie waarop ook kanttekeningen zijn te plaatsen...Theo Bos die het compleet liet afweten bijvoorbeeld. Maar goed, daar gaat het niet om. Met alle respect, maar baanwielrennen is gewoon totaal niet vergelijkbaar met wat een Formule 1 coureur allemaal moet ondergaan, zowel fysiek als mentaal en dat geldt driedubbel voor Lewis Hamilton.

Het britse publiek heeft het laten afweten.
pi_64047016
quote:
Op maandag 15 december 2008 23:59 schreef Vitalogy het volgende:
Ik bedoel, niks ten nadele van Chris Hoy. Zonder meer een uitzonderlijke prestatie waarop ook kanttekeningen zijn te plaatsen...Theo Bos die het compleet liet afweten bijvoorbeeld. Maar goed, daar gaat het niet om. Met alle respect, maar baanwielrennen is gewoon totaal niet vergelijkbaar met wat een Formule 1 coureur allemaal moet ondergaan, zowel fysiek als mentaal en dat geldt driedubbel voor Lewis Hamilton.
Is dat zo? Ik wil het graag aannemen, maar ik denk dat een goede baanrenner er net zoveel voor traint en moet laten dan een F1 coureur. Maar van mij had Lewis het ook mogen worden, maar dat hij het verliest van iemand met 3 gouden medailles in Beijing is niks geks lijkt me.
  dinsdag 16 december 2008 @ 06:47:41 #119
34586 kepler
No bounce, no play
pi_64048917
quote:
Op maandag 15 december 2008 20:15 schreef Der_Michael het volgende:

[..]

Een kampioen is altijd de beste, anders is tie geen kampioen
The line is a dot to you!
  dinsdag 16 december 2008 @ 07:26:37 #120
235707 Painted_Horse
Quarter or Dime?
pi_64049027
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 06:47 schreef kepler het volgende:

[..]

Een kampioen is altijd de beste, anders is tie geen kampioen
absoluut waar. Wat ik wel jammer vind is dat tegenwoordig de rekenmeesters meer kans maken op een kampioenschap. (niet alleen in de F1 overigens). Ik mis bij sommige de kanpioenen wel de drive om iedere wedstrijd te willen winnen.
Never underestimate a Horse - He can't think but is better in acting than Meryl Streep
pi_64049086
Bij Lewis bijvoorbeeld.

Godverdomme compleet kleurloos de laatste race rijden en door een mazzeltje in de laatste bocht het WK binnen halen
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_64049858
quote:
Op maandag 15 december 2008 23:59 schreef Vitalogy het volgende:

[..]

Goed ik zal zeker niet ontkennen dat hij niet superieur wereldkampioen is geworden. Hij heeft eigenlijk ook strontgeluk gehad op het laatst.

Maar dat wil niet zeggen dat het niet verdiend was. Behalve een paar verzuurde Ferrari fans zal iedereen het er wel over eens zijn dat als Massa het was geworden dat Hamilton het wk dan had laten ontglippen ipv dat Massa het dan verdiend gewonnen zou hebben.

Daarnaast is het natuurlijk heerlijk om langs de kant kritiek te uiten, maar het feit blijft ook dat hij de jongste F1 wereldkampioen ooit is en de eerste gekleurde F1 wereldkampioen ooit. De historische waarde daarvan is enorm. De finale van dit seizoen was er ook één waar ze jaren later nog over praten.

Het britse publiek heeft het laten afweten.
En daarbij heeft hij ook nog hele stomme fouten gemaakt.. liggen slapen bij rode stoplichten enzo.. maarja dat vergeten heel veel mensen maar even.
pi_64052365
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 00:32 schreef northernlight81 het volgende:
Is dat zo? Ik wil het graag aannemen, maar ik denk dat een goede baanrenner er net zoveel voor traint en moet laten dan een F1 coureur. Maar van mij had Lewis het ook mogen worden, maar dat hij het verliest van iemand met 3 gouden medailles in Beijing is niks geks lijkt me.
Zonder echte kennis gok ik toch dat een F1 coureur er meer voor moet laten, het zijn zoiezo al meer evenementen waarop je moet pieken, en de bekendheid komt ook met een hoop nadelen, al mag je die de sport niet aanrekenen natuurlijk .. Ik denk dat het volk wat stemde op die verkiezing een bepaald type mensen vertegenwoordigd die met een breder oog naar Britse sport kijken dan als wij dat doen.
Where facts are few, experts are many.
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 16 december 2008 @ 11:17:12 #124
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_64052490
Jarno Trulli heeft stevige uitspraken gedaan deze winter. Ben benieuwd of hij het waar kan maken.

Trulli: \"Ik ga volgend jaar winnen\"
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_64053449
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 11:13 schreef Atreidez het volgende:

[..]

Zonder echte kennis gok ik toch dat een F1 coureur er meer voor moet laten, het zijn zoiezo al meer evenementen waarop je moet pieken, en de bekendheid komt ook met een hoop nadelen, al mag je die de sport niet aanrekenen natuurlijk .. Ik denk dat het volk wat stemde op die verkiezing een bepaald type mensen vertegenwoordigd die met een breder oog naar Britse sport kijken dan als wij dat doen.
Misschien wel waar, maar ik blijf erbij: Een 3-voudig olympisch kampioen die sportman wordt boven de F1 wereldkampioen is niks raars. Het zijn beide uitzonderlijk goede prestaties. De spelen zijn echter maar om de 4 jaar en Hoy is natuurlijk ook al 33, speelt bij zulke verkiezingen ook mee.

Hamilton is nog jong en heeft wel wat foutjes gemaakt, vooral op de beslissende momenten in 2007 en 2008. Maar als nieuweling heeft hij het de afgelopen 2 jaar gewoon fantastisch gedaan. Hij is boven Alonso gefinished in zijn eerste seizoen en wereldkampioen in zijn 2e seizoen. Misschien had hij wat geluk dat Glock zijn gok net niet goed uitpakte voor hem, maar ik denk dat hij een veel betere coureur is dan Massa en dus meer dan terecht wereldkampioen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')