abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64036016
Inderdaad.De laatste twee afleveringen waren een beetje gehaast maar toch vond ik het derde seizoen absoluut briljant.Het wordt steeds beter lijkt het.Helaas moeten we weer zo lang wachten.

Iemand een idee wanneer Dexter op DVD/Blu Ray uitkomt?Dit wordt een serie waar ik alle seizoenen in mijn filmverzameling wil hebben.
pi_64036708
quote:
Op maandag 15 december 2008 18:04 schreef Terpentin07 het volgende:
Iemand een idee wanneer Dexter op DVD/Blu Ray uitkomt?Dit wordt een serie waar ik alle seizoenen in mijn filmverzameling wil hebben.
CD-WOW heeft seizoen 1 & 2 op DVD
pi_64038218
Tof einde van een puik seizoen met erg veel karakter ontwikkelingen. Is het al eind september/begin oktober 2009?
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_64038798
iedereen gelukkig met al ze geheimpjes
'La operación fue, perfecta' Betancourt
pi_64039849
Ik vond het niet echt final waardig behoorlijk saaie aflevering, vooral het gedeelte met King had ik iets meer van verwacht.
De rest van het seizoen maakt het meer dan goed vooral aflevering 10 was geniaal.

pi_64040195
Tof einde . Ik vind Debra echt geweldig "I look like a transvestite" toen ze in haar jurk bij Dexter stond
Verder vond ik het wel wat gehaast ogen, dat stuk met King. Ben benieuwd naar seizoen 4, jammer dat het zo lang duurt
  maandag 15 december 2008 @ 21:07:37 #82
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_64040869
quote:
Op maandag 8 december 2008 09:39 schreef Mr.Silencer het volgende:
Deb's zoektocht naar de CI van haar vader zal er geheid voor zorgen dat ze meer te weten komt over de echte Dexter. Misschien dat ze daar dieper op ingaan in seizoen 4.
De link tussen de CI (Laura Moser) en haar 'verloofde' (Rudy Cooper/Brian Moser) is in ieder geval snel gelegd. En met een beetje pech staat er in de documenten van Laura Moser dat ze nog een zoon heeft, met Dexter's geboortedatum.
Het is niet haar verloofde maar haar zoon. Haar andere zoon is Dexter. Is dat waarom je 'verloofde' tussen aanhalingstekens doet? Zo ja, rare woordkeuze
When all else fails, you always have delusion.
  maandag 15 december 2008 @ 22:55:32 #83
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_64044554
Hij heeft het over de verloofde van Debrah in seizoen 1 (Ice Truck Killer dus), niet over de verloofde van de CI.

OT: goede aflevering, maar niet zo spannend als de finales van seizoen 1 en 2. Seizoen 3 was weer goed, maar toch minder dan de vorige seizoenen. Miguel was een heel goed personage, alleen hadden sommige dingen wel wat beter uitgewerkt kunnen worden.

Zo snap ik nog steeds niet helemaal waarom Debrah benaderd werd door die Aziaat van internal affairs. Ook vind ik dat de hele skinner verhaallijn een beetje afgeraffeld is. Ten eerste weten ze al een paar afleveringen wie hij is, maar ze kunnen hem zogenaamd niet pakken. Ok, het zal, maar het klinkt een beetje als tijdrekken. Ten tweede vind ik dat de motieven van King niet echt goed uitgelegd worden. En hoe kende Miguel King nou precies? Wat was hun relatie?

[ Bericht 76% gewijzigd door TC03 op 15-12-2008 23:23:58 ]
Ten percent faster with a sturdier frame
  dinsdag 16 december 2008 @ 00:04:28 #84
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_64046424
Tof einde, al had ik wel nog op een soort van cliffhanger gehoopt; daar geil ik op
Al was het misschien een beetje een cliffhanger dat Dexter ging bloeden over de jurk van Rita vanwege de wond die King hem had toegebracht...?
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
pi_64046605
quote:
Op maandag 15 december 2008 22:55 schreef TC03 het volgende:
Zo snap ik nog steeds niet helemaal waarom Debrah benaderd werd door die Aziaat van internal affairs.
dat zal in seizoen 4 wel duidelijk worden, waarin Quinn wellicht een belangrijke rol zal gaan spelen
so how's your evening so far?
pi_64047287
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 00:13 schreef J.F.Sebastian het volgende:

[..]

dat zal in seizoen 4 wel duidelijk worden, waarin Quinn wellicht een belangrijke rol zal gaan spelen
Ik denk inderdaad dat dat een opzetje was voor een verhaallijn in seizoen 4, waarin Quinn ongetwijfeld terug zal komen. Zo niet sloeg het werkelijk nergens op, maar dat lijkt me onwaarschijnlijk. Dit seizoen is gebruikt om Quinn te introduceren en een paar vraagtekens bij zijn persoon te zetten, dat wordt ongetwijfeld vervolgd.

Dat Debrah dingen gaat ontdekken die ze wellicht niet wil ontdekken staat ook boven water, al met al vormen die dingen samen met de geboorte van Dexter jr. toch tot een zeer interessant voorstuk voor seizoen 4. Zal Dexter door zijn zoon wellicht tijdelijk stoppen met moorden? Of zijn zus in zijn verleden moeten betrekken? Ben benieuwd, helaas nog onwijs lang wachten.

Daarom vind ik het ook fijn dat er, naar Dexter traditie, geen cliffhanger is. Het is gewoon te lang wachten, nog 9 maanden. Volgend seizoen weer een fris nieuw spannend droog duister seizoen, waar nu al wat leuke opzetjes voor zijn gegeven

Over de finale zelf, minder spannend dan de vorige finales, maar toch wel zeer vermakelijk. Blijft een topserie om te kijken, gaat nooit vervelen bij mij
  Moderator dinsdag 16 december 2008 @ 00:51:25 #87
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_64047333
Alhoewel de finale misschien minder spannend was, vond ik seizoen 3 een mooi verhaal hebben. Seizoen 2 was spannender, maar vloog toch wel een beetje uit de bocht met die psycho vriendin van Dexter.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_64047481
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 00:04 schreef Zhenar het volgende:
Tof einde, al had ik wel nog op een soort van cliffhanger gehoopt; daar geil ik op
Al was het misschien een beetje een cliffhanger dat Dexter ging bloeden over de jurk van Rita vanwege de wond die King hem had toegebracht...?
Ik zag het meer als symbolisch. Zijn moordlust is een smet op een verder perfect leventje. Misschien een hint dat hij door zijn nieuwe verantwoordelijkheidsgevoel volgend seizoen er mee wil stoppen?
Maar waarschijnlijk slaat dat nergens op
pi_64047537
quote:
Op maandag 15 december 2008 22:55 schreef TC03 het volgende:
Hij heeft het over de verloofde van Debrah in seizoen 1 (Ice Truck Killer dus), niet over de verloofde van de CI.

OT: goede aflevering, maar niet zo spannend als de finales van seizoen 1 en 2. Seizoen 3 was weer goed, maar toch minder dan de vorige seizoenen. Miguel was een heel goed personage, alleen hadden sommige dingen wel wat beter uitgewerkt kunnen worden.

Zo snap ik nog steeds niet helemaal waarom Debrah benaderd werd door die Aziaat van internal affairs. Ook vind ik dat de hele skinner verhaallijn een beetje afgeraffeld is. Ten eerste weten ze al een paar afleveringen wie hij is, maar ze kunnen hem zogenaamd niet pakken. Ok, het zal, maar het klinkt een beetje als tijdrekken. Ten tweede vind ik dat de motieven van King niet echt goed uitgelegd worden. En hoe kende Miguel King nou precies? Wat was hun relatie?
Dat vond ik voor de finale ook, maar ik vond dat het nu juist wel aardig werd verklaard. Dat King mensen vilde omdat hij nog geld van iemand kreeg leek bullshit, een onzin reden. Maar Dexter zei iets tegen hem in de trant van "It's just an excuse. You need to do this". Vond ik juist een aardige verklaring.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
  dinsdag 16 december 2008 @ 01:28:10 #90
53267 TC03
pi_64047782
Inderdaad een aardige verklaring, maar wel erg jammer dé moordenaar van het seizoen in één zinnetje wordt uitgelegd. Daarom zei ik ook 'niet echt goed uitgelegd'.
pi_64047979
Vond het een top seizoen alleen wel minder spannend einde dan ik had verwacht. Met name afleveringen 10,11 waren zeer sterk!! Kan niet wachten tot een nieuw seizoen. Overigens heb ik het stukje gemist waarin Dexter verder vertelt over zijn karakter en mogelijke opties voor nieuwe seizoen.
  dinsdag 16 december 2008 @ 07:06:39 #92
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_64048971
Geweldig siezoen met een wat afgeraffeld einde idd. Het ging gewoon net iets te snel ineens. Voor mij maakte miguel dit seizoen wel voor de rest, dus nu hij dood was, kon het seizoen misschien ook maar beter afgelopen zijn.
Verdwaald in mijn eigen belevingswereld.
pi_64049075
Ik ga nu beginnen aan seizoen 2. Gister seizoen 1 in 2 zitten helemaal gekeken. Wat een gruwelijk goede serie!
  dinsdag 16 december 2008 @ 13:15:51 #94
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_64055309
tvp

Ik vond het weer een goed seizoen, niet zogoed als de vorrige 2 maar zeker erg vermakend !

De final zelf vond ik een stuk minder, ik had echt verwacht dat dat met King veel langer zou duren, ook snapte ik niet waarom dexter daar weg wou ontsnappen, lijkt mij juist slimmer om dat niet te doen, want ze kunnen forensisch zien dat hij niet door die auto dood is gegaan + maakt dexter een held.

Deb die eindelijk d'r shield krijgt
Rita zag er erg mooi uit btw
Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?
  dinsdag 16 december 2008 @ 21:55:13 #95
25618 SKa_BoSS
ruder than you!
pi_64071082
Net de laatste drie afleveringen in een ruk door gekeken Dexter rules! Ik kan nu al bijna niet meer wachten op het nieuwe seizoen!
pi_64073658
Eens met de meeste commentaren over de laatste episode, het worden 9 lange maanden.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_64096044
Ik ga Miguel missen.
pi_64096316
quote:
Op woensdag 17 december 2008 18:52 schreef -Mo- het volgende:
Ik ga Miguel missen.
En Doakes nog daarbij.
  woensdag 17 december 2008 @ 19:38:00 #99
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_64097417
tvp voor over een maand of negen.
Ik ga naar huis.
  woensdag 17 december 2008 @ 20:25:35 #100
11449 Ash
It's a trick. Get an axe!
pi_64099201
tvpje

Geweldige serie!

Wel grappig trouwens dat Dexter (Michael) in reallife met z'n zus Debra (Jennifer) gaat.
"We are now up against live, hostile targets. So, if Little Red Riding Hood should show up with a bazooka and a bad attitude, I expect you to chin the bitch!"
My DVD Collection
  woensdag 17 december 2008 @ 21:21:03 #101
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_64101188
whaha dat meen je niet ? hij had beter rita ( weet haar echte naam nie ) kunnen nemen, ik vind die Deb maar een eng skalet :/
Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?
  woensdag 17 december 2008 @ 23:21:53 #102
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_64105613
Hm, blijkbaar had ik hier toch geen post

Mooie finale, alleen dat Saw-moment En die opmerking van Deb, wheheh.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  woensdag 17 december 2008 @ 23:25:32 #103
53267 TC03
pi_64105722
Saw-moment?
pi_64105851
quote:
Op woensdag 17 december 2008 21:21 schreef Sc0tTy het volgende:
whaha dat meen je niet ? hij had beter rita ( weet haar echte naam nie ) kunnen nemen, ik vind die Deb maar een eng skalet :/
Wist ik ook niet , ik vind Debra echt meer hebben dan Rita, zij heeft gewoon iets. Ik vind Rita zo'n duf mens, met een irritante stem.
  donderdag 18 december 2008 @ 00:18:29 #105
71919 wonderer
pi_64107073
quote:
Op woensdag 17 december 2008 23:25 schreef TC03 het volgende:
Saw-moment?
Dat ie zijn eigen hand breekt om te kunnen ontsnappen.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
pi_64107300
quote:
Op donderdag 18 december 2008 00:18 schreef wonderer het volgende:

[..]

Het enige negatieve daaraan was naar mijn mening toch echt dat dit het enige in de aflevering was dat een climax ook maar met afstand benaderde.

Echt slecht is de aflevering niet te noemen maar van een serie als Dexter had ik persoonlijk toch wel wat meer verwacht. Deze season finale was weinig meer dan een sisser, just tying up some loose ends op een alles behalve opzienbarende manier. Wat dat betreft eindigde 3x11, cliffhanger of niet, toch een stuk sterker/indrukwekkender.
Je suis Charlie Sheen
pi_64108483
quote:
Op woensdag 17 december 2008 23:30 schreef Borreke het volgende:

[..]

Wist ik ook niet , ik vind Debra echt meer hebben dan Rita, zij heeft gewoon iets. Ik vind Rita zo'n duf mens, met een irritante stem.
Debra vind ik meer zo'n half man-wijf. not my cup of tea
so how's your evening so far?
pi_64108606
quote:

[..]

Ik krijg echt de kriebels van Rita, haar scheinheilge hoofd, die stem.
Brrrr
pi_64110518
Rita is sweet, vrouwelijk, mooi, klein, etc.
Deb is geboren in het verkeerde lichaam
pi_64111057
Heh Deb met der "cop-mouth"
Die kan geen zin uitspreken zonder FUCK erin
pi_64111638
Bezuinigen ze nou door acteurs 2 verschillende rollen te laten spelen?

Deze gast (rechts in het plaatje) op de bruiloft lijkt wel erg veel op King, toch?

Het is duidelijker als je de bewegende beelden erbij ziet.

pi_64111882
quote:
Op donderdag 18 december 2008 10:07 schreef Erik het volgende:

Deze gast (rechts in het plaatje) op de bruiloft lijkt wel erg veel op King, toch?

[ afbeelding ]
Kapsel is naar mijn idee anders maargoed ..
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
  donderdag 18 december 2008 @ 12:20:00 #113
87680 Mirel
pi_64115400
quote:
Op donderdag 18 december 2008 00:18 schreef wonderer het volgende:

[..]

Verwachtte hij dat hij z'n hand zou breken? Anders is het niet echt een Saw moment want dan zou het expres moeten zijn.
pi_64117428
quote:
Op donderdag 18 december 2008 12:20 schreef Mirel het volgende:

[..]

Verwachtte hij dat hij z'n hand zou breken? Anders is het niet echt een Saw moment want dan zou het expres moeten zijn.
Lijkt me wel. Hij had het nl. in de narratie er over dat een wolf z'n eigen poot zou doorbijten, zo sterk is z'n survival instinct.
pi_64117684
hehe die rita toen "Well, you didn't break your hand on purpose, did you?"
en dan die kop van Dexter erbij toen ging ik echt kapot
Het is...kiezen of delen; spelen, winnen, verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
  donderdag 18 december 2008 @ 13:49:01 #116
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_64118353
quote:

[..]

hehe ik vind die stem juist sexy , maar nee die Deb vind ik echt bijna een man :/ nix voor mij
pi_64119100
quote:
Op donderdag 18 december 2008 10:07 schreef Erik het volgende:

[ afbeelding ]
Nee, dat is hem echt niet..dan lijkt iedere man met een donkere baard er wel op..
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  donderdag 18 december 2008 @ 16:32:57 #118
71919 wonderer
pi_64123891
quote:
Op donderdag 18 december 2008 12:20 schreef Mirel het volgende:

[..]

denk het wel, want met die gebroken middenhandsbeentjes kon hij zijn hand ver genoeg dubbelvouwen om de touwen af te schudden.
pi_64160214
Vorige week begonnen met het volgen van Dexter, loop nu helemaal bij.

Geweldige serie, had ik echt eerder aan moeten beginnen.
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
pi_64171729

pi_64185360
Die Harry was sowieso een baas "Wich chapter of the code says : go and spread it to the world"
(ofnja, iets in die trant iig), ik ging aardig stuk toen
Het is...kiezen of delen; spelen, winnen, verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_64205483
Wat ik me net bedacht en wel héél zwak is aan dit seizoen is het moment dat hij die pedofiel vermoordt. ep 4 ofzo? Die past ook niet in de code, en zeker met het latere verhaal slaat dat helemaal nergens op.
pi_64209268
quote:
Op zondag 21 december 2008 13:32 schreef thettes het volgende:
Wat ik me net bedacht en wel héél zwak is aan dit seizoen is het moment dat hij die pedofiel vermoordt. ep 4 ofzo? Die past ook niet in de code, en zeker met het latere verhaal slaat dat helemaal nergens op.
Ik weet niet meer precies wat je bedoelt, maar dit seizoen twijfelde Dexter duidelijk heel veel aan Harry, en aan de code. Het vermoorden van een pedofiel zou in die context eigenlijk wel logisch zijn.
  zondag 21 december 2008 @ 16:30:34 #124
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_64211913
nou omdat die pedo achter 1 van de twee kids ging ?
pi_64213873
quote:
Op zondag 21 december 2008 16:30 schreef Sc0tTy het volgende:
nou omdat die pedo achter 1 van de twee kids ging ?
Klopt, maar moord mag alleen bij moordenaars, hoe slecht iemand ook is. Dat is juist de kern van de serie. Andere zaken moet je net als ieder ander mens oplossen, dus naar de politie stappen of op een andere manier, zoals bij Miguel z'n broer.

In die context van twijfel aan Harry en de code snap ik het wel, maar dan blijft het nog steeds hypocriet en nu niet echt het sterkste punt van dit seizoen.
pi_64214041
quote:
Op zondag 21 december 2008 17:26 schreef thettes het volgende:

[..]

Klopt, maar moord mag alleen bij moordenaars, hoe slecht iemand ook is. Dat is juist de kern van de serie. Andere zaken moet je net als ieder ander mens oplossen, dus naar de politie stappen of op een andere manier, zoals bij Miguel z'n broer.

In die context van twijfel aan Harry en de code snap ik het wel, maar dan blijft het nog steeds hypocriet en nu niet echt het sterkste punt van dit seizoen.
Het is niet hypocriet, het is een wending in het verhaal van de serie waarin Dexter zichzelf ontplooit.
pi_64216125
quote:
Op zaterdag 20 december 2008 03:53 schreef Devrim_ het volgende:
[ afbeelding ]

Meesterlijk inderdaad .

Ook leuk om te weten dat Dexter nu al drie vrienden van LaGuerta heeft vermoord... ze houdt weinig over zo .
pi_64216273
quote:
Op zondag 21 december 2008 18:38 schreef pberends het volgende:

[..]

Meesterlijk inderdaad .

Ook leuk om te weten dat Dexter nu al drie vrienden van LaGuerta heeft vermoord... ze houdt weinig over zo .
3?

Lila vermoordde Doakes
Miguel vermoordde Wolf
Dexter vermoordde Miguel

had ze nog meer vrienden die nu dood zijn?
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
pi_64216295
quote:
Op zondag 21 december 2008 18:42 schreef WeebI het volgende:

[..]

3?

Lila vermoordde Doakes
Miguel vermoordde Wolf
Dexter vermoordde Miguel

had ze nog meer vrienden die nu dood zijn?
Nou ja, direct of indirect dan.
pi_64218572
quote:
Op zondag 21 december 2008 18:38 schreef pberends het volgende:

[..]

Meesterlijk inderdaad .

+ de broer van Miguel. De hele familie was vriendne met LaGuerta tenslotte
  zondag 21 december 2008 @ 20:29:13 #131
87680 Mirel
pi_64219769
Dat was een neef van Miguel, niet broer.
pi_64220522
quote:
Op zondag 21 december 2008 20:29 schreef Mirel het volgende:
Dat was een neef van Miguel, niet broer.
Oscar Prado was weldegelijk Miguels broer.
  zondag 21 december 2008 @ 21:17:52 #133
87680 Mirel
pi_64221672
Oh ja idd.
  maandag 22 december 2008 @ 23:11:27 #134
160182 Konijnenjager
It ain't rigged
pi_64265116
Vandaag seizoen 3 in een ruk gekeken, beetje addict gedrag
Was wel nice, maar niet zo geniaal als 1 en 2. Vond, itt anderen kennelijk, Miguel niet echt een geniaal karakter.

Blijft wel zeer de moeite waard overigens.
but it ain't right either.
pi_64267796
LaGuerta

Kijk nu Oz, dat speelt ze ook al zo'n fijne rol!

Dr. Nathan
pi_64267854
quote:
Op maandag 22 december 2008 23:11 schreef Konijnenjager het volgende:
Vandaag seizoen 3 in een ruk gekeken, beetje addict gedrag
Was wel nice, maar niet zo geniaal als 1 en 2. Vond, itt anderen kennelijk, Miguel niet echt een geniaal karakter.

Blijft wel zeer de moeite waard overigens.
misschien het verschil als je hem in één keer kijkt.
Wij leefden wekenlang in de veronderstelling dat Dexter eindelijk een mattie had gevonden, brothers in crime, Batman & Robin, samen de straten van Miami veilig houden.
  dinsdag 23 december 2008 @ 00:10:45 #137
53267 TC03
pi_64268024
De karakterontwikkeling van Miguel en de daarmee gepaarde verhaallijnen zijn gewoon van erg hoog niveau.
pi_64272872
Sinds kort ook Dexter aan het kijken. Vanaf 9 uur 's avonds 'gister' gekeken, net de laatste aflevering van seizoen 1 af Lang geleden dat ik iets ging kijken wat ik door moest kijken.

Binnenkort seizoen 2, en daarna 3.
Lastig om niet teveel te lezen hier, wil niet teveel gespoiled krijgen
Doe eens niet.
  dinsdag 23 december 2008 @ 11:31:22 #139
160182 Konijnenjager
It ain't rigged
pi_64277486
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 00:07 schreef MoltiSanti het volgende:

[..]

misschien het verschil als je hem in één keer kijkt.
Wij leefden wekenlang in de veronderstelling dat Dexter eindelijk een mattie had gevonden, brothers in crime, Batman & Robin, samen de straten van Miami veilig houden.
Zal zeker verschil maken idd. Maar leek me vanaf het begin wel vrij duidelijk dat Miguel en Dexter fout zou lopen (vanwege talloze Harry-scenes). Het karakter Miguel was me ook iets te stereotype, maar ik klink nu alsof ik op alle slakken zout wil gooien, terwijl ik het seizoen alsnog een dikke 9 geef hoor.
but it ain't right either.
  dinsdag 23 december 2008 @ 15:44:09 #140
87680 Mirel
pi_64286937
que pasa ese
  dinsdag 23 december 2008 @ 18:09:48 #141
139330 TNA
For the stars that shine
pi_64292276
Ik vond seizoen 3 enorm tegenvallen. Van S1 en S2 heb ik ontzettend genoten, misschien wel de beste serie die ik ooit heb gekeken. Met S3 speciaal gewacht tot alles was uitgekomen om het achter elkaar te kunnen kijken zoals S1 en S2. Wat mij betreft haalde het verhaal het lang niet bij de eerste twee seizoenen. Miguel wist me niet te boeien en ik vond het weinig overtuigend dat Dexter zijn geheimen plotseling met die gast deelde. Helaas was dat ongeveer de verhaallijn van het hele seizoen.
  dinsdag 23 december 2008 @ 19:09:38 #142
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_64294259
TNA zoals het hier al eerder is gezegt, het is inderdaad een minder seizoen, maar nogsteeds erg goed, zeker als je de eps los kijkt. ik denk dat wanneer je alles achter elkaar kijkt idd s03 een tegenvaller kan zijn, maar ik weet dat meer mensen samen met mij in spanning zaten te wachten op de volgende ep
  dinsdag 23 december 2008 @ 19:58:38 #143
139330 TNA
For the stars that shine
pi_64296025
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 19:09 schreef Sc0tTy het volgende:
TNA zoals het hier al eerder is gezegt, het is inderdaad een minder seizoen, maar nogsteeds erg goed, zeker als je de eps los kijkt. ik denk dat wanneer je alles achter elkaar kijkt idd s03 een tegenvaller kan zijn, maar ik weet dat meer mensen samen met mij in spanning zaten te wachten op de volgende ep
De manier van kijken (een week wachten of alles achter elkaar) heeft mijn mening over een serie nog nooit beïnvloed. Als ik na het einde van een aflevering graag de volgende wil zien merk ik dat vanzelf. Natuurlijk vond ik sommige scènes spannend en goed, maar overall gezien vond ik het geen sterk seizoen.

Dexters karakterontwikkeling hing dit seizoen vrijwel volledig op Miguel, en aangezien ik Miguel een oninteressant iemand vond, was het moeilijk S3 te waarderen. Ook Quinn vond ik weinig interessant. En het plot rondom The Skinner ook. Sommige scènes vond ik geweldig, het acteerwerk van Michael C. Hall vind ik briljant, maar het script deed me dit seizoen weinig.
pi_64296092
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 19:58 schreef TNA het volgende:

[..]

De manier van kijken (een week wachten of alles achter elkaar) heeft mijn mening over een serie nog nooit beïnvloed. Als ik na het einde van een aflevering graag de volgende wil zien merk ik dat vanzelf. Natuurlijk vond ik sommige scènes spannend en goed, maar overall gezien vond ik het geen sterk seizoen.

Dexters karakterontwikkeling hing dit seizoen vrijwel volledig op Miguel, en aangezien ik Miguel een oninteressant iemand vond, was het moeilijk S3 te waarderen. Ook Quinn vond ik weinig interessant. En het plot rondom The Skinner ook. Sommige scènes vond ik geweldig, het acteerwerk van Michael C. Hall vind ik briljant, maar het script deed me dit seizoen weinig.
Mooi gezegd, hier kan ik me wel in vinden

Overigens heb ik ook seizoen 3 in een keer gekeken
  dinsdag 23 december 2008 @ 22:06:37 #145
34586 kepler
No bounce, no play
pi_64302628
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 19:58 schreef TNA het volgende:

[..]

Hier ben ik het ook mee eens, verder vond/vind ik Dexter een beetje te soft worden Maar dat maakte hij wel weer goed in de laatste episodes
The line is a dot to you!
  Moderator zaterdag 3 januari 2009 @ 17:30:45 #146
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_64618094
Ik vond het een leuke verhaallijn dat Dexter een partner in crime had. Wat mij betreft had hij nog wel wat verder uit de bocht mogen vliegen samen met Miguel. Al met al een gaaf seizoen. Maar ik kon Laila ("Dextah!!") dan ook niet uitstaan.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_64621878
Vond haar op het begin wel nice, daarna niet meer
pi_64624088
ik vond Layla wel geyl
pi_64628106
Ja ik eerst ook, maar niet toen ze een eng dom wijf werd.
  woensdag 7 januari 2009 @ 13:52:04 #150
144896 Gi1337
"Victory is mine!"
pi_64768122
Hehe topic titel. Snoeiharde PWN. Wat een heerlijke serie is dit. seizoen 1 en 2 in een ruk dooor gekeken. seizoen 3 Iets minder, dan de vorige, maar nog gewoon elke week gekeken op de maandag ochtend, omdat ik nie kon wachten.

Favoriete quote van miguel: "conjo"
"Damn you, vile woman!"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')