quote:Op dinsdag 9 december 2008 16:11 schreef beequeen het volgende:
[..]
Lijntjes zijn "the bomb" homie.
Zeg Peeet, wat heb jij met paaldanseressen?
oh ja was vergeten, door deelname aan DGK verspelen mijn vrouw en ik het recht op kinderen, stomquote:Op woensdag 10 december 2008 01:18 schreef Meds het volgende:
Arm kind.... ziet ie straks hoe zijn vader zijn moeder de grond intrapt voor het oog van het nederlands volk, en ook oma ontkomt niet aan de terreur van pappie.... Wat is een kinderleven toch heerlijk ongecompliceerd...
7 maanden later, Dgk is niet meer, alles is nu achter de gesloten huis en slaapkamerdeur,quote:Op woensdag 10 december 2008 01:18 schreef Meds het volgende:
Arm kind.... ziet ie straks hoe zijn vader zijn moeder de grond intrapt voor het oog van het nederlands volk, en ook oma ontkomt niet aan de terreur van pappie.... Wat is een kinderleven toch heerlijk ongecompliceerd...
heb ze gelezen, super bizar om het van jullie standpunt uit te lezen, soms hadden jullie zo gelijk, soms hadden jullie het zo verkeerdquote:Op woensdag 10 december 2008 10:45 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
7 maanden later, Dgk is niet meer, alles is nu achter de gesloten huis en slaapkamerdeur,
niets is wat het helemaal leek, niet zo blijven hangen in negatieve stream of tv-beelden van Nederlands
langst lopende reallifesoap.
Zat toevalig net wat openingsposten te lezen van vorig jaar december.![]()
DGK[COS#3041] Kom tot jezelf met reiki,dus zeik nie.
DGK[COS3049] Mikey, de nieuw huiszwerver.
DGK[COS#3101] Vreemde avond.
DGK[COS#3148] Boete voor Huub, Brian gaat vrijuit.
Droomt Huub niet van alles wat een hartslag heeft?quote:
Ja, daar zou ie na de kooi ook beste maatjes mee blijven. Het heeft niet zo uitgepakt.. Maar wacht, dat komt natuurlijk allemaal door die verfoeilijke Lieke, die heks die Hedda helemaal betoverd en vergiftigd heeft..quote:Op dinsdag 9 december 2008 14:46 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, vraag het hem, het is iedere keer iets anders. Ooit was het Hedda.
weet niet, maar had gewoon normaal contact met Hedda, maar nadat ik haar belde naar aanleiding van bepaalde foto's op mystery land van Lieke en Hedda samen (die voor mij een enorme surprise waren omdat beide dames echt een hekel aan elkaar hadden, laatste keer dat ze elkaar zagen was terugkomst van mijn jaardag) maar toen was Hedda vet boos op mij,quote:Op woensdag 10 december 2008 12:01 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ja, daar zou ie na de kooi ook beste maatjes mee blijven. Het heeft niet zo uitgepakt.. Maar wacht, dat komt natuurlijk allemaal door die verfoeilijke Lieke, die heks die Hedda helemaal betoverd en vergiftigd heeft..
Hij gaat gewoon door een moeilijke periodequote:Op woensdag 10 december 2008 12:22 schreef Rens_Wilders het volgende:
Wat een snuifbek heeft Brian gekregen!
quote:Op woensdag 10 december 2008 12:19 schreef Suikeroom het volgende:
leuk interview met Bart, gaat hij nog oud Big Brother deelnermers interviewen? dan bij voorkeur de meest spraakmakende wat natuurlijk Tanja Dido is![]()
Dan moet het inderdaad dus nog erger zijn geweest wat je Lieke hebt geflikt. Wij als streamers zagen alleen de beelden en die waren al niet mooi..quote:Op woensdag 10 december 2008 12:06 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
weet niet, maar had gewoon normaal contact met Hedda, maar nadat ik haar belde naar aanleiding van bepaalde foto's op mystery land van Lieke en Hedda samen (die voor mij een enorme surprise waren omdat beide dames echt een hekel aan elkaar hadden, laatste keer dat ze elkaar zagen was terugkomst van mijn jaardag) maar toen was Hedda vet boos op mij,
ja ik heb met Lieke gesproken en weet nu hoe het allemaal zit, en heb geen behoefte meer aan contact met jou......:S
ja en Lieke was zelf nooit gemeen! haal je Lieke oogkleppen eens af, want geloof mij, we waren allemaal geen lieverdjes daar!quote:Op woensdag 10 december 2008 13:14 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dan moet het inderdaad dus nog erger zijn geweest wat je Lieke hebt geflikt. Wij als streamers zagen alleen de beelden en die waren al niet mooi..
+ 100000000000.quote:Op woensdag 10 december 2008 12:19 schreef Suikeroom het volgende:
leuk interview met Bart, gaat hij nog oud Big Brother deelnermers interviewen? dan bij voorkeur de meest spraakmakende wat natuurlijk Tanja is![]()
hoe zou het met haar gaan, dr kindje is nu ook al 3 denk ik.. jammer dat ze niet meer op fok zit... misschien weet LS het als ex-stalkerquote:Op woensdag 10 december 2008 13:37 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
+ 100000000000.
Al moet je bij Tan waarschijnlijk wel wat betalen.![]()
[ afbeelding ]
Het waren mooie tijden.quote:Op woensdag 10 december 2008 13:46 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
hoe zou het met haar gaan, dr kindje is nu ook al 3 denk ik.. jammer dat ze niet meer op fok zit... misschien weet LS het als ex-stalker
ja, maar vooral van wie ze het gehoord, heeft. ik bedoel, je kan Lieke moeilijk een objectieve, eerlijke informatie bron omtrent mij noemen toch?quote:Op woensdag 10 december 2008 13:49 schreef Suikeroom het volgende:
maar over die Hedda.. het moet toch we heel erg zijn wat ze gehoord heeft.. wat jij in een tv programma wel of niet gedaan hebt moet toch niet op kunnen wegen tegen 2 jaar lief & leed..
of kan dat kind het n iet hebben dat je nu gelukkig getrouwd bent.. laatste lijkt me meer aannemelijk
nee, maar dat ene verhaal is wel waarquote:Op woensdag 10 december 2008 15:05 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
ja, maar vooral van wie ze het gehoord, heeft. ik bedoel, je kan Lieke moeilijk een objectieve, eerlijke informatie bron omtrent mij noemen toch?
ja Brian is nu rapper en djquote:Op woensdag 10 december 2008 15:07 schreef Meds het volgende:
arm arm arm kind. Heeft vader zijn alcholische neigingen al een beetje onder controle, en is er een stabiele bron van inkomsten?
Hij kan in ieder geval altijd een baan krijgen in de ICT. Hij heeft wel een diploma gelukkig.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |