als ze net zo'n serieuze dokter krijgt als deze gasten zijn zal dit wel dr dokter worden:quote:Op dinsdag 18 december 2007 14:09 schreef Varen het volgende:
Lieke kan er absoluut mee aan de slag.
Lieke moet om 15.30 naar het ziekenhuis
thxt Vertrouw jezelf toe aan de innerlijke genezende kracht. Je hoofd doet er even niet toe.Richt je aandacht op het energiecentrum tussen anus ......en........quote:Op dinsdag 18 december 2007 14:12 schreef beequeen het volgende:
go
Er zijn helaas hele volksstammen die dit serieus nemen.quote:Op dinsdag 18 december 2007 14:14 schreef Guuskeee het volgende:
is lieke vergeten dat ze in een tv-programma zit? hoe denkt ze op tv over te komen? minder serieus als bassie en adriaan iig
Brian en Amanda maken TV hoorquote:Op dinsdag 18 december 2007 14:15 schreef ericahysterica het volgende:
serene sfeer met dat gebler op de achtergrond.
de stakkersquote:Op dinsdag 18 december 2007 14:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Er zijn helaas hele volksstammen die dit serieus nemen.
quote:Op dinsdag 18 december 2007 14:17 schreef beequeen het volgende:
Net niet aanraken maar ik denk dat Piet nu langzaam warme ballen krijgt net als Jaap van de week.![]()
[ afbeelding ]
Serieus, veel verpleegkundigen doen ook zo'n cursus. Ik zou een klacht indienen als ze het op mij gingen staan toepassen.quote:
Dat was snel!quote:Op dinsdag 18 december 2007 14:15 schreef beequeen het volgende:
Waarom toch altijd dat concentreren op het wortelchakra. Volgens mij word je daar alleen maar geil van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |