Ik ben het vergeten, wat zei Brian nou ook al maar weer wat ze konden doen vanavond en waar Lieke dan ook aan mee kon doen?quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Doe jij eens ff normaal![]()
Het is in ieder geval wel duidelijk dat er nog iets staat te gebeuren voor de thuisblijvers. Amanda vroeg net nog aan Lieke of ze zin had in een leuke avond.
meestal zijn de zaterdagavonden een aaneenschakeling van oeverloos gelul van de dames.quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:32 schreef T-lex het volgende:
En Amanda tankt nog maar is een wijntje weg...kan wat worden als er straks nog iets van een feestje komt.
Dat heb ik niet mee gekregen, toen was ik denk ik nog niet binnen. Misschien iemand anders?quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:34 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik ben het vergeten, wat zei Brian nou ook al maar weer wat ze konden doen vanavond en waar Lieke dan ook aan mee kon doen?
Ik weet het alweer!! Karaokequote:Op zaterdag 29 december 2007 22:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat heb ik niet mee gekregen, toen was ik denk ik nog niet binnen. Misschien iemand anders?
Bedankt, Beequeen
Ik mag hopen dat achter geen valse verwachtingen wekt.quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:21 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik denk dat Mickey nergens op rekent, tenminste, dat is wat ie steeds zei toen ie de villa in kwam en Huub & Jaap en Brian & Amanda hem met van alles wilden helpen 'ik reken nergens op jongens'.
-edit- Ik bedoel: het kan best zo zijn dat achter hem dat goed duidelijk heeft gemaakt 'reken nergens op', wat niet wegneemt dat ie waarschijnlijk wel iets krijgt (wat geld), maar geen woning ofzo. Is mijn idee.
quote:
Nou ja, misschien gaat de karaoke niet door (Selene zei das dan voor een andere keer) als de hoer van Mickey komt, wellicht heb je dan wat aan je oortjes?quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan heb ik dus mijn voor kerst gekregen oortjes niet nodig.
oppervlakkig gezien is ze dat ook wel.quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:41 schreef riri het volgende:
Soms vind ik Amanda bijna aardig....
Prima, maar moet tie wel blijven tot Brian weer terug is.quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:41 schreef lorence1 het volgende:
mag lijen dat quintin straks gezellig Mitch meeneemt.... amanda moet toch ook wat
Neh bedankt. ik heb net wel dit filmpje van Jaap met een Bosche bol zitten kijken, dat was wel lachen.quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:41 schreef Marrije het volgende:
[..]
Nou ja, misschien gaat de karaoke niet door (Selene zei das dan voor een andere keer) als de hoer van Mickey komt, wellicht heb je dan wat aan je oortjes?
Oppervlakkig gezien vind ik haar juist minder leuk dan als ik inhoudelijk naar haar luister. Ze maakt vaak goede rake punten. Maar het komt zo verrot ordinair haar strot uit.quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:46 schreef 2live het volgende:
[..]
oppervlakkig gezien is ze dat ook wel.
Amanda zonder Brian is ook anders, niet minder trailer trash maar iets meer zinnig, zeker als ze gezellig babbelt met Huub.quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:46 schreef 2live het volgende:
[..]
oppervlakkig gezien is ze dat ook wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |