abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64001132
Leg eens uit waarom ik er niets van snap?

Als Remy na zo´n tikje niet meer kan vechten dan zou hij na elke partij na 10 seconde al KO zijn. Natuurlijk was het niet volgens de regels en asociaal wat Hari deed en speelde Bonjasky het gewoon slim......

Maar dat neemt niet weg dat het geen KO-waardige tik was en het neemt ook niet weg dat het een behoorlijke anti-climax was deze finale.
  zondag 14 december 2008 @ 06:17:31 #152
69994 seto
-|||--------|||-
pi_64001155
quote:
tikje
????????????????

Het was geen tikje, het was een neerwaartse trap vol op zijn gezicht, van iemand van 100 kilo.
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
pi_64001165
quote:
Op zondag 14 december 2008 06:17 schreef seto het volgende:

[..]

????????????????

Het was geen tikje, het was een neerwaartse trap vol op zijn gezicht, van iemand van 100 kilo.
Het was absoluut niet full power. Kijk de beelden nog maar eens na. Dit soort tikken krijgt een fighter elke wedstrijd wel een paar.

Natuurlijk speelde Bonjasky het slim, maar de finale was niet wat men er van had verwacht. Behoorlijk stom van Hari ook, wat hij had absoluut gewonnen van Bonjasky.
  zondag 14 december 2008 @ 06:26:06 #154
69994 seto
-|||--------|||-
pi_64001169
Als hij met full power schopte was Remy KO ja, nu komt het alsnog heel hard aan.
Seto is zo ene baas he
pi_64001179
Het zal best een tik geweest zijn voor Bonjasky, maar die krijgt hij wel meer tijdens een gevecht.

Iemand enig idee waarom Badr Hari dit deed? Het was niet zo dat er frustratie was of dat er vuil spel werd gespeeld.... Des te meer was het verbazingwekkend dat hij zich zo liet gaan, terwijl hij gaat bezig was.
pi_64001188
quote:
Op maandag 8 december 2008 19:10 schreef Omnifacer het volgende:
Hier verder!

Ik vroeg me trouwens af (ik ben een leek): is het gebruikelijk dat je sanctie afhangt van de mate van schade bij je tegenstander? Eerst kreeg Hari geel, maar toen Bonjasky echt niet verder bleek te kunnen kreeg hij ineens rood. Had hij wel door kunnen gaan, had dan geel wel volstaan?

Deel 1: Ik ben zoooooooooo boos. ( K1-Finale spoilers )

Edit: kan een mod effe een spatie tussen Hari en #2 zetten?
Als je door een actie die niet volgens de regels is je tegenstander hebt uitgeschakeld is het logisch dat je niet tot winnaar wordt uitgeroepen.

Maar goed, het zag er allemaal wel knullig uit.
  zondag 14 december 2008 @ 06:38:22 #157
69994 seto
-|||--------|||-
pi_64001194
quote:
Op zondag 14 december 2008 06:29 schreef Halcon het volgende:
Iemand enig idee waarom Badr Hari dit deed? Het was niet zo dat er frustratie was of dat er vuil spel werd gespeeld.... Des te meer was het verbazingwekkend dat hij zich zo liet gaan, terwijl hij gaat bezig was.
Hij had al eerder van Remy verloren, en kwam nu ook niet door zijn verdediging heen.
Seto is zo ene baas he
pi_64001196
quote:
Op zondag 14 december 2008 06:38 schreef seto het volgende:

[..]

Hij had al eerder van Remy verloren, en kwam nu ook niet door zijn verdediging heen.
Voor dat hij besloot de regels te overtreden had hij Bonjasky een flink oplawaai verkocht en tegen de grond gewerkt. Die stomp was recht op het gezicht van Bonjasky.
pi_64001218
quote:
Op zondag 14 december 2008 06:40 schreef Halcon het volgende:

[..]

Voor dat hij besloot de regels te overtreden had hij Bonjasky een flink oplawaai verkocht en tegen de grond gewerkt. Die stomp was recht op het gezicht van Bonjasky.
Qua punten stonden ze redelijk gelijk, Bonjasky wellicht iets voor.
pi_64001239
quote:
Op zondag 14 december 2008 07:00 schreef Specularium het volgende:

[..]

Yep, dat neem ik van je aan. Alleen als je de partij bekijkt, dan zie je dat Hari aan de winnende hand was en gewoon een betere dag had dan Bonjasky.
pi_64001258
quote:
Op zondag 14 december 2008 07:15 schreef Halcon het volgende:

[..]

Yep, dat neem ik van je aan. Alleen als je de partij bekijkt, dan zie je dat Hari aan de winnende hand was en gewoon een betere dag had dan Bonjasky.
Hij was en is ongelofelijk sterk en had het op punten kunnen winnen.
Maarja. Dat weet je dus nooit.
  zondag 14 december 2008 @ 11:05:04 #162
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_64002301
quote:
Op zondag 14 december 2008 07:00 schreef Specularium het volgende:

[..]

dat lijkt me niet echt het geval. Hari kwam er amper doorheen, maar had wel een knockdown tegen. Bonjasky stond ver, ver voor.
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
pi_64005394
quote:
Op zondag 14 december 2008 06:40 schreef Halcon het volgende:

[..]

Had Hari, Bonjasky voor het incident al tegen de grond gewerkt? Dat is niet waar. Voordat Remy naar de grond ging omdat hij struikelde over het been van Hari kreeg hij wel wat klappen, waarvan enkele ook raak waren. Remy was ook zeker een beetje aangeslagen toen hij naar de grond ging, maar het was zeker geen knock down. En volgens mij krijgt Remy veel meer punten voor die knockdown in de eerste ronde dan Hari voor die paar klappen in de 2e.
pi_64017597
quote:
Op zondag 14 december 2008 14:00 schreef northernlight81 het volgende:

[..]

Had Hari, Bonjasky voor het incident al tegen de grond gewerkt? Dat is niet waar. Voordat Remy naar de grond ging omdat hij struikelde over het been van Hari kreeg hij wel wat klappen, waarvan enkele ook raak waren. Remy was ook zeker een beetje aangeslagen toen hij naar de grond ging, maar het was zeker geen knock down. En volgens mij krijgt Remy veel meer punten voor die knockdown in de eerste ronde dan Hari voor die paar klappen in de 2e.
Ik zeg ook nergens dat Bonjasky niet meer op zou staan. Feit is wel dat de partij aan het kantelen was in het voordeel van Hari. Als Hari zich gewoon aan de regels had gehouden, had hij Bonjasky afgemaakt.
  zondag 14 december 2008 @ 22:50:24 #165
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_64018112
quote:
Op zondag 14 december 2008 22:33 schreef Halcon het volgende:

[..]

Ik zeg ook nergens dat Bonjasky niet meer op zou staan. Feit is wel dat de partij aan het kantelen was in het voordeel van Hari. Als Hari zich gewoon aan de regels had gehouden, had hij Bonjasky afgemaakt.
zo zag ik het dus echt niet, maar ok, inzichten verschillen.
Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittanniė er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
pi_64022842
offtopic:

Aerts zint op revanche na K1-verlies tegen Hari

EINDHOVEN - Kickbokser Peter Aerts wil in maart opnieuw in de ring met K1-finalist Badr Hari. De oud-Bestenaar verloor in de K1-World Grand Prix (het officieuze WK) afgelopen weekeinde kansloos van de voor Marokko uitkomende Hari, die op zijn beurt in de finale werd gediskwalificeerd. " Ik moet dat wel even recht kunnen zetten", stelt de in Eindhoven geboren drievoudig K1-kampioen.

Aerts, samen met Hari vooraf favoriet voor de K1-titel in het zwaargewicht, was ontevreden over zijn gevecht dat door de scheidsrechter in de tweede ronde werd gestaakt. Aerts had toen al twee keer acht tellen gehad. "Ik had m'n dag niet", kijkt hij terug op zijn partij. "Ik stond een beetje te slapen. Wel een beetje op een verkeerd moment. Dat had met mijn ervaring eigenlijk niet gemogen, maar ja, het is toch gebeurd."

Aan zijn voorbereiding heeft het volgens Aerts niet gelegen. "Ik heb hard getraind. Maar in m'n hoofd zat het niet goed."

Van stoppen, zoals sommige fans op internetforums suggereren, wil Aerts nog niet weten. " Een beetje overdreven, vind ik dat. Twee maanden geleden was ik nog de held tegen Semmy Schilt (de kampioen van 2006 en 2007). De laatste drie jaar heb ik eigenlijk weinig verloren." Mogelijk staat de 38-jarige routinier op oudjaarsdag gewoon weer in Japan in de ring. Na zijn terugkeer in Nederland heeft Aerts zich namelijk direct aangemeld voor een plekje in het K1-Dynamite-evenement dat daar dan plaatsvindt. De Lumberjack (houthakker), zoals Aerts' bijnaam luidt, hoopt in maart een losse partij te vechten tegen Amsterdammer Hari. Of dat ook echt gaat gebeuren is nog maar de vraag: Er hangt de Golden Boy nog een schorsing boven het hoofd omdat hij in de K1-finale een stopteken van de scheidsrechter negeerde.

Je dagen zijn geteld Peter Aerts.
pi_64022847
Hij heeft natuurlijk gewoon gelijk. Typisch Nederlands om iemand dan zo gelijk af te schrijven, je bent hier zo goed als je laatste partij...
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_64023982
quote:
Op zondag 14 december 2008 06:24 schreef Halcon het volgende:

[..]

Het was absoluut niet full power. Kijk de beelden nog maar eens na. Dit soort tikken krijgt een fighter elke wedstrijd wel een paar.

Natuurlijk speelde Bonjasky het slim, maar de finale was niet wat men er van had verwacht. Behoorlijk stom van Hari ook, wat hij had absoluut gewonnen van Bonjasky.
ik weet niet of je zelf weleens gevochten hebt?

je moet beseffen dat hij op dat moment met zijn hoofd op de grond ligt. en er een hak op krijgt. normaal krijg je een tik en gaat je hoofd naar achteren. dit vangt een hoop van de klap op. dat kan natuurlijk niet als je al op de grond ligt, dan krijg je hem gewoon dubbel zo hard!

en dat hari had gewonnen is echt bullpoep. hij had de eerste ronde sowieso al verloren. in de 2e stond remy ook al voor in punten. dus hari had alleen gewonnen met een KO. en dat zag ik niet snel gebeuren. hij kwam amper door de verdediging heen van remy.
pi_64062344
Hari begon net voor het moment pas goed in de wedstrijd te komen en begon Bonjasky goed te raken.
pi_64079592
quote:
Op maandag 15 december 2008 09:21 schreef rival het volgende:

[..]

ik weet niet of je zelf weleens gevochten hebt?

je moet beseffen dat hij op dat moment met zijn hoofd op de grond ligt. en er een hak op krijgt. normaal krijg je een tik en gaat je hoofd naar achteren. dit vangt een hoop van de klap op. dat kan natuurlijk niet als je al op de grond ligt, dan krijg je hem gewoon dubbel zo hard!

en dat hari had gewonnen is echt bullpoep. hij had de eerste ronde sowieso al verloren. in de 2e stond remy ook al voor in punten. dus hari had alleen gewonnen met een KO. en dat zag ik niet snel gebeuren. hij kwam amper door de verdediging heen van remy.
En hij verwacht de klap ook niet dus komt ie ook harder aan lijkt mij.
Zoals ik eerder zei, als Remy door was gegaan en hij verloor dan kon je gaan discussiėren dat het door die trap kwam. Dat hij daardoor niet meer 100% was.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 woensdag 17 december 2008 @ 09:23:23 #171
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_64079608
Christus, is die discussie nog steeds levend???
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_64079642
quote:
Op woensdag 17 december 2008 09:23 schreef Netsplitter het volgende:
Christus, is die discussie nog steeds levend???
Het leuke aan een forum Met je vrienden was je in een kwartiertje klaar met discussiėren
pi_64094117
Het is ook een discussie die niemand kan winnen aangezien niemand weet wat er gebeurt was als het niet was gebeurt of als Remy had doorgevochten. Niemand kan ook in het hoofd kijken van Remy of Hari.
Ik ben blij dat Remy heeft gewonnen. Ben geen vechtkenner, maar Remy is 1000x sympathieker. Hari is ook de oorzaak van de ophef over deze finale.
pi_64099709
quote:
Op woensdag 17 december 2008 09:22 schreef DSS24 het volgende:

[..]

En hij verwacht de klap ook niet dus komt ie ook harder aan lijkt mij.
Zoals ik eerder zei, als Remy door was gegaan en hij verloor dan kon je gaan discussiėren dat het door die trap kwam. Dat hij daardoor niet meer 100% was.
Volgens mij komen klappen doorgaans onverwacht aan op dit niveau. Als je dit soort trappen niet overleeft dan heb je niks te zoeken in K1. Bonjasky heeft altijd prima gepresteerd, dus het was pure aanstellerij. Zijn goed recht, maar wel een sof.
pi_64109116
quote:
Op woensdag 17 december 2008 20:41 schreef Halcon het volgende:

[..]

Volgens mij komen klappen doorgaans onverwacht aan op dit niveau. Als je dit soort trappen niet overleeft dan heb je niks te zoeken in K1. Bonjasky heeft altijd prima gepresteerd, dus het was pure aanstellerij. Zijn goed recht, maar wel een sof.
Als je aan het vechten bent verwacht je toch klappen of niet? Ondanks dat je verdediging het dan laat afweten zie je de klap wel komen en gaat je hoofd automatisch met de klap mee naar achter.
Daarnaast wat iemand eerder al zei. Als je een klap krijgt gaat je hoofd automatisch mee naar achter, dat dempt de klap grotendeels. Lig je op de grond kan je hoofd niet naar achter en vang je de gehele trap met je gezicht op.

Maar de klap tegen Remy was wel deels op zijn handschoen, hij weerde wel degelijk af. Maar geen idee hoe hard die klappen en trap aankwamen. Heb zelf geen vechtervaring en nooit een harde klap op mijn kop gehad.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')