abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 8 december 2008 @ 19:10:51 #1
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_63857770
Hier verder!

Ik vroeg me trouwens af (ik ben een leek): is het gebruikelijk dat je sanctie afhangt van de mate van schade bij je tegenstander? Eerst kreeg Hari geel, maar toen Bonjasky echt niet verder bleek te kunnen kreeg hij ineens rood. Had hij wel door kunnen gaan, had dan geel wel volstaan?

Deel 1: Ik ben zoooooooooo boos. ( K1-Finale spoilers )

Edit: kan een mod effe een spatie tussen Hari en #2 zetten?
pi_63857815
quote:
Op maandag 8 december 2008 19:10 schreef Omnifacer het volgende:
Hier verder!

Ik vroeg me trouwens af (ik ben een leek): is het gebruikelijk dat je sanctie afhangt van de mate van schade bij je tegenstander? Eerst kreeg Hari geel, maar toen Bonjasky echt niet verder bleek te kunnen kreeg hij ineens rood. Had hij wel door kunnen gaan, had dan geel wel volstaan?
Hij had van mij direct geDQ'd mogen worden.
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
  maandag 8 december 2008 @ 19:13:35 #3
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_63857834
quote:
Hier verder!

Deel 1: Ik ben zoooooooooo boos. ( K1-Finale spoilers )
De scheids durfde niet meteen. Zie je vaker bij K-1 omdat de echte leiding ringside zit. Ze zetten het dus stil en dan wordt er heel sneaky verteld wat er moet gebeuren en dat gebeurt dan
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
  maandag 8 december 2008 @ 19:14:14 #4
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_63857851
TT aangepast naar wens TS.
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
  maandag 8 december 2008 @ 19:14:26 #5
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_63857854
quote:
Op maandag 8 december 2008 19:12 schreef Jajong het volgende:

[..]

Hij had van mij direct geDQ'd mogen worden.

Begrijp ik, maar schrijven de regels voor dat je straf afhangt van de gevolgen voor je tegenstander (en dus niet van de intentie achter je daad)?
quote:
In Japan hebben ze vaste regels, alleen die regels passen ze nogal vaak 'on-the-fly' aan. Ze willen natuurlijk in eerste instantie dat 't gevecht doorgaat omdat het de finale is.
quote:
De scheids durfde niet meteen. Zie je vaker bij K-1 omdat de echte leiding ringside zit. Ze zetten het dus stil en dan wordt er heel sneaky verteld wat er moet gebeuren en dat gebeurt dan
OK, duidelijk!

Ik zat echt met plezier te kijken, ik ben echt een leek en had eerst best een afkeer van K1. Je kent het wel: gewelddadig, etc. Als je beter kijkt zie je echter ook dat er een hele hoop techniek, tactiek maar ook ethiek bij komt kijken, super! Ik ga 7 februari naar een gala in Antwerpen, ben benieuwd
pi_63857883
quote:
Op maandag 8 december 2008 19:14 schreef Omnifacer het volgende:

[..]

Begrijp ik, maar schrijven de regels voor dat je straf afhangt van de gevolgen voor je tegenstander (en dus niet van de intentie achter je daad)?
In Japan hebben ze vaste regels, alleen die regels passen ze nogal vaak 'on-the-fly' aan. Ze willen natuurlijk in eerste instantie dat 't gevecht doorgaat omdat het de finale is.
pi_63857921
Bonjasky zit straks bij Holland Sport.
pi_63858079
quote:
Hier verder!

om even een 'insider' te quoten van een ander forum:
quote:
Hari should've DQ-ed instantly. Kakuda and Co. simply panicked in the fear of fucking up the most important fight of the night, but wound up giving the red card in a worse way, anyway. It's at least partially FEG's fault, as they clearly spoiled him to an incredible extent.
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_63858116
Hij kreeg in eerste instantie geel, en wat punten aftrek ofzo. Naderhand bleek dat Bonjasky niet door mocht gaan van de dokter, en zodoende heeft hij rood gekregen.

[ Bericht 1% gewijzigd door Un-X-PecteD op 08-12-2008 19:35:10 ]
Wanna hug it out? Let's hug it out, bitch!
  maandag 8 december 2008 @ 19:28:47 #10
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_63858162
OK Lunatic, thanks!
pi_63858267
quote:
Op maandag 8 december 2008 19:26 schreef Un-X-PecteD het volgende:
Hij kreeg in eerste instantie geel, en wat punten aftrek ofzo. Naderhand bleek dat Bonjasky niet door mocht gaan van de dochter, en zodoende heeft hij rood gekregen
Strenge dochter .

Ga nu zelf even K1 oefenen . Ciao
pi_63858328
quote:
Op maandag 8 december 2008 19:33 schreef Jajong het volgende:

[..]

Strenge dochter .

Ga nu zelf even K1 oefenen . Ciao
Aangepast
Wanna hug it out? Let's hug it out, bitch!
  maandag 8 december 2008 @ 19:37:31 #13
37809 Doezelhaar
Tot het gaatje...
pi_63858379
Ik weet al wie gewint heeft.
  maandag 8 december 2008 @ 19:43:01 #14
34299 davako
-GATGCTGTTGAA-
pi_63858502
Kan die actie van Badr Hari ook nog verdere gevolgen hebben? Echt te triest dat hij dit deed.
All I do, is sit down at the typewriter, and start hittin' the keys. Getting them in the right order, that's the trick. That's the trick.
  maandag 8 december 2008 @ 19:57:30 #15
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_63858797
quote:
Op maandag 8 december 2008 19:17 schreef Radegast het volgende:
Bonjasky zit straks bij Holland Sport.
http://www.tvgids.nl/programma/7545218/Holland_sport/

Hier staat vermeld Gert-Jan Verbeek als gast komt.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_63858837
Komop man zeg nou eerlijk die bonjaski maaktte er wel een showtje van.
Ik heb de beelden terug gezien en bonjaski werd maar lichtjes getoucheerd.

Zelf zei bonjaski dat hij (ruim) voor stond... sorry hoor maar voor het "natrap" incident zou die ook 8 tellen krijgen waardoor hari voor zou komen te liggen IMO.

En dat hij niet door mocht van de dokter, nee tuurlijk niet als bonjaski zegt: "ohhh ik zie alles dubbel", dan heeft de scheids geen andere keus om hari te diskwalificeren.

Volgend jaar Gokhan Saki vs Badr Hari in de finale
kusje
  maandag 8 december 2008 @ 20:02:57 #17
58460 RicXDesign
^ Im with stupid ^
pi_63858991
quote:
Op maandag 8 december 2008 19:43 schreef davako het volgende:
Kan die actie van Badr Hari ook nog verdere gevolgen hebben? Echt te triest dat hij dit deed.
Ja, ik geloof dat hij een half jaar lang niet onder de vlag van K-1 mag vechten of iets dergelijks.
(dat hoorde ik gister teminste, kan zijn dat het speculatief was)
pi_63858993
quote:
Op maandag 8 december 2008 19:58 schreef Hakkyy het volgende:

Zelf zei bonjaski dat hij (ruim) voor stond... sorry hoor maar voor het "natrap" incident zou die ook 8 tellen krijgen waardoor hari voor zou komen te liggen IMO.
\\

Huh wah?

heb jij 8 tellen gezien die ik gemist heb ofzo
quote:
Op maandag 8 december 2008 20:02 schreef RicXDesign het volgende:

[..]

Ja, ik geloof dat hij een half jaar lang niet onder de vlag van K-1 mag vechten of iets dergelijks.
Waar heb je dit nu weer vandaan? Daar is nog helemaal geen beslissing over genomen.

Waarom roepen mensen in dit soort topics maar wat en blaten sommigen over dingen waar ze echt geen verstand van lijken te hebben?
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 maandag 8 december 2008 @ 20:05:45 #19
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_63859061
quote:

En dat hij niet door mocht van de dokter, nee tuurlijk niet als bonjaski zegt: "ohhh ik zie alles dubbel", dan heeft de scheids geen andere keus om hari te diskwalificeren.

Wat zit jij nou weer dom te lullen.
Ik zou naar pearl.nl gaan en daar een afspraak maken.
De artsen hebben gekeken en bij reageerde niet goed genoeg om het gevecht af te kunnen maken.
Dus einde gevecht en diskwalificatie van Badr.
Je ziet trouwens Remi z'n hooft wel degelijk de grond raken op het moment dat Badr 'm raakt.
Een beweging die er niet echt lekker uit ziet en hij kon de klap niet opvangen.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_63859065
quote:

Frusti Hari fan???
pi_63859133
Kijk is goed hari knocked bonjaski naar beneden,hari struikelt en trapt vervolgens na, zou die gewoon opstaan, dan zou bonjaski zijn 8 tellen krijgen. IMO
kusje
pi_63859217
quote:
Op maandag 8 december 2008 20:08 schreef Hakkyy het volgende:
Kijk is goed hari knocked bonjaski naar beneden,hari struikelt en trapt vervolgens na, zou die gewoon opstaan, dan zou bonjaski zijn 8 tellen krijgen. IMO

De scheidsrechter grijpt in en Hari trapt na.
Dan gaat Bonjaski echt geen 8 tellen krijgen hoor.

Hari is een vervuiler van de sport.
pi_63859292
Het is gewoon allebei verneukt. Badr Hari zat fout met hem op de grond werken en ff lekker doorgaan. Ook schampen is niet lekker met een gozer van 100 kilo die zijn knie in je kin zet. Hij is hiervoor gediskwalificeerd en daar valt niets op aan te merken. Remy heeft dan ook niet gek gehandeld, of ik het ermee eens ben is iets HEEEEEEEEEL anders. Remy heeft inderdaad zich aan zitten stellen is mijn mening. Ook al zouden de stoten raak zijn, in het gevecht krijgt hij ze ook. Hij heeft zich met goed aanstellen en op 2 blesures rammen met veels teveel geluk de titel naar zich toe getrokken. Ik ben ervan overtuigd dat hij hem geen 4e keer wint, jonge jongens als saki en zimmerman (en badr als revenge), zullen hem graag pakken denk. We zullen zien wat er gebeurt. Ik gun het hem in ieder geval niet nog een keer met die 2 blonde snollen langs de ring. En een onverdiend warm onthaal op schiphol.
Op zaterdag 22 januari 2011 20:00 schreef 92Merel het volgende:
Het is best vies eigenlijk :@ Maar als je het snel doorslikt heb je er weinig last van :D
pi_63859294
quote:
Jij hebt je ogen ook in je onderbroek zitten
pi_63859306
quote:
IMO is YO waardeloos als je denkt dat dat een 'down' is. Dan heb je echt geen kaas gegeten van kickboksen.

Nog even over iedereen die vindt dat Bonjasky acteert: het zou kunnen dat ie het wat uitgemolken heeft, maar ja het is zijn goed recht, want het is niet zijn schuld: en ik geloof echt wel dat ie wat was aangeslagen.

Om er maar weer eens een quoteje bij te halen van een ander forum, hier een ander voorbeeld waar het de andere kant op ging:
quote:
Was it 2004 when Carter Williams slammed Dracula on his back, in turn slamming his head on the mat, at the Nagoya "Boxers vs K-1" event?

Dracula got up, wobbled around...took a few minutes, and then said he could go on. He was clearly still hurt, and ended up KTFO several seconds later.

Andre Mannartt abused the shit out of him post fight and back stage. As a trainer he said, the fighter had just been handed the win. He did not have to keep fighting, and had he not, he would have the W, but in healthier condition, and have more money too.
Ik snap heel goed dat Bonjasky niet 400.000 en de GP op het spel zet als ie ook maar iets was aangeslagen. Zoals Bonjasky al in een interview aangaf: net zoals Bob Sapp in 2003, die gefrustreerd was en niet van hem kon winnen, daarna nasloeg op de grond om hem zo toe te takelen zodat, als men verder kon, er voordeel uit te behalen was, terwijl het gewoon een hele terechte DQ is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')