Hij had van mij direct geDQ'd mogen worden.quote:Op maandag 8 december 2008 19:10 schreef Omnifacer het volgende:
Hier verder!
Ik vroeg me trouwens af (ik ben een leek): is het gebruikelijk dat je sanctie afhangt van de mate van schade bij je tegenstander? Eerst kreeg Hari geel, maar toen Bonjasky echt niet verder bleek te kunnen kreeg hij ineens rood. Had hij wel door kunnen gaan, had dan geel wel volstaan?
De scheids durfde niet meteen. Zie je vaker bij K-1 omdat de echte leiding ringside zit. Ze zetten het dus stil en dan wordt er heel sneaky verteld wat er moet gebeuren en dat gebeurt danquote:Op maandag 8 december 2008 19:10 schreef Omnifacer het volgende:
Hier verder!
Ik vroeg me trouwens af (ik ben een leek): is het gebruikelijk dat je sanctie afhangt van de mate van schade bij je tegenstander? Eerst kreeg Hari geel, maar toen Bonjasky echt niet verder bleek te kunnen kreeg hij ineens rood. Had hij wel door kunnen gaan, had dan geel wel volstaan?
Deel 1: Ik ben zoooooooooo boos. ( K1-Finale spoilers )
quote:Op maandag 8 december 2008 19:12 schreef Jajong het volgende:
[..]
Hij had van mij direct geDQ'd mogen worden.
quote:In Japan hebben ze vaste regels, alleen die regels passen ze nogal vaak 'on-the-fly' aan. Ze willen natuurlijk in eerste instantie dat 't gevecht doorgaat omdat het de finale is.
OK, duidelijk!quote:De scheids durfde niet meteen. Zie je vaker bij K-1 omdat de echte leiding ringside zit. Ze zetten het dus stil en dan wordt er heel sneaky verteld wat er moet gebeuren en dat gebeurt dan
In Japan hebben ze vaste regels, alleen die regels passen ze nogal vaak 'on-the-fly' aan. Ze willen natuurlijk in eerste instantie dat 't gevecht doorgaat omdat het de finale is.quote:Op maandag 8 december 2008 19:14 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Begrijp ik, maar schrijven de regels voor dat je straf afhangt van de gevolgen voor je tegenstander (en dus niet van de intentie achter je daad)?
om even een 'insider' te quoten van een ander forum:quote:Op maandag 8 december 2008 19:10 schreef Omnifacer het volgende:
Hier verder!
quote:Hari should've DQ-ed instantly. Kakuda and Co. simply panicked in the fear of fucking up the most important fight of the night, but wound up giving the red card in a worse way, anyway. It's at least partially FEG's fault, as they clearly spoiled him to an incredible extent.
Strenge dochterquote:Op maandag 8 december 2008 19:26 schreef Un-X-PecteD het volgende:
Hij kreeg in eerste instantie geel, en wat punten aftrek ofzo. Naderhand bleek dat Bonjasky niet door mocht gaan van de dochter, en zodoende heeft hij rood gekregen
Aangepastquote:Op maandag 8 december 2008 19:33 schreef Jajong het volgende:
[..]
Strenge dochter.
Ga nu zelf even K1 oefenen. Ciao
http://www.tvgids.nl/programma/7545218/Holland_sport/quote:Op maandag 8 december 2008 19:17 schreef Radegast het volgende:
Bonjasky zit straks bij Holland Sport.
Ja, ik geloof dat hij een half jaar lang niet onder de vlag van K-1 mag vechten of iets dergelijks.quote:Op maandag 8 december 2008 19:43 schreef davako het volgende:
Kan die actie van Badr Hari ook nog verdere gevolgen hebben? Echt te triest dat hij dit deed.
\\quote:Op maandag 8 december 2008 19:58 schreef Hakkyy het volgende:
Komop man zeg nou eerlijk die bonjaski maaktte er wel een showtje van.
Ik heb de beelden terug gezien en bonjaski werd maar lichtjes getoucheerd.
Zelf zei bonjaski dat hij (ruim) voor stond...sorry hoor maar voor het "natrap" incident zou die ook 8 tellen krijgen waardoor hari voor zou komen te liggen IMO.
Waar heb je dit nu weer vandaan? Daar is nog helemaal geen beslissing over genomen.quote:Op maandag 8 december 2008 20:02 schreef RicXDesign het volgende:
[..]
Ja, ik geloof dat hij een half jaar lang niet onder de vlag van K-1 mag vechten of iets dergelijks.
Wat zit jij nou weer dom te lullen.quote:Op maandag 8 december 2008 19:58 schreef Hakkyy het volgende:
Zelf zei bonjaski dat hij (ruim) voor stond...sorry hoor maar voor het "natrap" incident zou die ook 8 tellen krijgen waardoor hari voor zou komen te liggen IMO.
En dat hij niet door mocht van de dokter, nee tuurlijk niet als bonjaski zegt: "ohhh ik zie alles dubbel", dan heeft de scheids geen andere keus om hari te diskwalificeren.
Volgend jaar Gokhan Saki vs Badr Hari in de finale![]()
Frusti Hari fan???quote:Op maandag 8 december 2008 19:58 schreef Hakkyy het volgende:
En dat hij niet door mocht van de dokter, nee tuurlijk niet als bonjaski zegt: "ohhh ik zie alles dubbel", dan heeft de scheids geen andere keus om hari te diskwalificeren.
Volgend jaar Gokhan Saki vs Badr Hari in de finale![]()
quote:Op maandag 8 december 2008 20:08 schreef Hakkyy het volgende:
Kijk is goed hari knocked bonjaski naar beneden,hari struikelt en trapt vervolgens na, zou die gewoon opstaan, dan zou bonjaski zijn 8 tellen krijgen. IMO
Jij hebt je ogen ook in je onderbroek zittenquote:Op maandag 8 december 2008 20:08 schreef Hakkyy het volgende:
Kijk is goed hari knocked bonjaski naar beneden,hari struikelt en trapt vervolgens na, zou die gewoon opstaan, dan zou bonjaski zijn 8 tellen krijgen. IMO
IMO is YO waardeloos als je denkt dat dat een 'down' is. Dan heb je echt geen kaas gegeten van kickboksen.quote:Op maandag 8 december 2008 20:08 schreef Hakkyy het volgende:
Ik snap heel goed dat Bonjasky niet 400.000 en de GP op het spel zet als ie ook maar iets was aangeslagen. Zoals Bonjasky al in een interview aangaf: net zoals Bob Sapp in 2003, die gefrustreerd was en niet van hem kon winnen, daarna nasloeg op de grond om hem zo toe te takelen zodat, als men verder kon, er voordeel uit te behalen was, terwijl het gewoon een hele terechte DQ is.quote:Was it 2004 when Carter Williams slammed Dracula on his back, in turn slamming his head on the mat, at the Nagoya "Boxers vs K-1" event?
Dracula got up, wobbled around...took a few minutes, and then said he could go on. He was clearly still hurt, and ended up KTFO several seconds later.
Andre Mannartt abused the shit out of him post fight and back stage. As a trainer he said, the fighter had just been handed the win. He did not have to keep fighting, and had he not, he would have the W, but in healthier condition, and have more money too.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |