Nouja, horror...quote:Op dinsdag 23 december 2008 21:42 schreef Kuwaro het volgende:
[..]
ChaosHead is toch iets met horror of niet soms?
Ik ben nu bezig met Higurashi no Naku Koro Ni.. Het is een drama/horror
Nee, "psychologisch drama" Der wordt met het geheugen en de herinneringen gespeeld van de hoofdpersoon.quote:Op dinsdag 23 december 2008 21:42 schreef Kuwaro het volgende:
[..]
ChaosHead is toch iets met horror of niet soms?
die gasten daar bij chihiro hebben humorquote:So, about Christmas, since this is the Christmas episode. Do you know how Santa operates? Well, he has those elves. But, do you know how they all got there? They used to be all over the world, living with humans. But a man named Kris Kringle flew all over the world, hating the elven race, an caught each and every one of them, throwing them into his sack! Then, he made the elves work for him, slave driven day and night, making toys so he could have and excuse to break into houses and sleep with young children without them realizing it!
If you feel like this is wrong, please send your presents back to Mrs. Claus. You can mail them to her at “Kristen, 101 Maple Street, New York, NY, 05621″. Please note that only anime, jewlry, and clothing (Children’s size 6) is produced in these conditions. The rest is produced by the elves that worked willingly~
Kurenai is leuk, echt leukquote:Op woensdag 24 december 2008 01:34 schreef Quir het volgende:
Ik ben Kurenai aan het downloaden, kent iemand 'm?
Ik wil trouwens echt de Berserk manga, jammer dat hij in het engels zo duur is (in verhouding) en in het nederlands incompleet. Binnenkort maar weer een grote bestelling plaatsen.
WTFquote:Op woensdag 24 december 2008 13:31 schreef DJ_ het volgende:
[..]
die gasten daar bij chihiro hebben humor
Ik zal zo even kijken (op internet), zal 40 à 60 euro kosten.quote:Op woensdag 24 december 2008 17:38 schreef mschol het volgende:
iemand hier met HDMI kabel?
bij de BCC wilde ze beweren dat ik een kabel a 120 euro moest kopen om 100Hertz en 1080p te kunnen versturen naar de tv
overigens: heb een sony bravia 40W4500
ik vraag mij meer af of het daadwerkelijk waar is wat ze zeggen..., ik heb er nog nooit van gehoord namelijk..quote:Op woensdag 24 december 2008 17:51 schreef Quir het volgende:
[..]
Ik zal zo even kijken (op internet), zal 40 à 60 euro kosten.
Naar ik weet hoort zo'n kabel gewoon niet zo duur te zijn, tenzij ik iets heb gemist.quote:Op woensdag 24 december 2008 18:05 schreef mschol het volgende:
[..]
ik vraag mij meer af of het daadwerkelijk waar is wat ze zeggen..., ik heb er nog nooit van gehoord namelijk..
net tweakers topic doorgebladerd en het lijkt erop dat een hdmi kabel van ~10 euro prima kan voldoen voor 1080P en 100Herz mits hij niet te lang is... (nu komen TV & blu-ray speler naast tv te staan dus ach...quote:Op woensdag 24 december 2008 18:12 schreef Quir het volgende:
[..]
Naar ik weet hoort zo'n kabel gewoon niet zo duur te zijn, tenzij ik iets heb gemist.
de 120Meter kabel was 1 van 1meter, de andere 2 waren max 2 meter(volgens mij 1,5 en 2 meter)quote:Op woensdag 24 december 2008 18:20 schreef wdn het volgende:
Mijn reply wordt steeds waziger na 3 edits![]()
Nog een poging:
120 euro is te weinig info. Lengte van de kabel is van belang. Daarnaast altijd kijken naar de degelijkheid van de kabel. Een stugge kabel is beter.
Voor 40 euro zijn er genoeg kabels onder de 4 meter van een zeer goede kwaliteit.
Voor 10 / 15 meter moet je denken aan 100 a 120 euro voor een goede kabel./
Jaquote:Op woensdag 24 december 2008 18:23 schreef mschol het volgende:
[..]
de 120Meter kabel was 1 van 1meter, de andere 2 waren max 2 meter(volgens mij 1,5 en 2 meter)
merk: Monstercable
maar moet dus gewoon 2 kabels van max 40 euro zien te scoren.. die stug zijn...?
:S Nims Eiland, ik hoop echt in het engels? ik heb in bios de NL versie gezien.. aardig maar dat nederlandsquote:Op woensdag 24 december 2008 18:29 schreef wdn het volgende:
en na Machine Girl ga ik Nims Eiland kijken. Daar vallen 0 doden in wedden?
ik wacht op Rosario + to vampire capu2 episode 13 en dan afkijkenquote:Op woensdag 24 december 2008 19:00 schreef Quir het volgende:
Quir is amused! Kara no Kyoukai 4 is uit!
engels!quote:Op woensdag 24 december 2008 20:33 schreef mschol het volgende:
[..]
:S Nims Eiland, ik hoop echt in het engels? ik heb in bios de NL versie gezien.. aardig maar dat nederlands
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |