ik vraag mij meer af of het daadwerkelijk waar is wat ze zeggen..., ik heb er nog nooit van gehoord namelijk..quote:Op woensdag 24 december 2008 17:51 schreef Quir het volgende:
[..]
Ik zal zo even kijken (op internet), zal 40 à 60 euro kosten.
Naar ik weet hoort zo'n kabel gewoon niet zo duur te zijn, tenzij ik iets heb gemist.quote:Op woensdag 24 december 2008 18:05 schreef mschol het volgende:
[..]
ik vraag mij meer af of het daadwerkelijk waar is wat ze zeggen..., ik heb er nog nooit van gehoord namelijk..
net tweakers topic doorgebladerd en het lijkt erop dat een hdmi kabel van ~10 euro prima kan voldoen voor 1080P en 100Herz mits hij niet te lang is... (nu komen TV & blu-ray speler naast tv te staan dus ach...quote:Op woensdag 24 december 2008 18:12 schreef Quir het volgende:
[..]
Naar ik weet hoort zo'n kabel gewoon niet zo duur te zijn, tenzij ik iets heb gemist.
de 120Meter kabel was 1 van 1meter, de andere 2 waren max 2 meter(volgens mij 1,5 en 2 meter)quote:Op woensdag 24 december 2008 18:20 schreef wdn het volgende:
Mijn reply wordt steeds waziger na 3 edits![]()
Nog een poging:
120 euro is te weinig info. Lengte van de kabel is van belang. Daarnaast altijd kijken naar de degelijkheid van de kabel. Een stugge kabel is beter.
Voor 40 euro zijn er genoeg kabels onder de 4 meter van een zeer goede kwaliteit.
Voor 10 / 15 meter moet je denken aan 100 a 120 euro voor een goede kabel./
Jaquote:Op woensdag 24 december 2008 18:23 schreef mschol het volgende:
[..]
de 120Meter kabel was 1 van 1meter, de andere 2 waren max 2 meter(volgens mij 1,5 en 2 meter)
merk: Monstercable
maar moet dus gewoon 2 kabels van max 40 euro zien te scoren.. die stug zijn...?
:S Nims Eiland, ik hoop echt in het engels? ik heb in bios de NL versie gezien.. aardig maar dat nederlandsquote:Op woensdag 24 december 2008 18:29 schreef wdn het volgende:
en na Machine Girl ga ik Nims Eiland kijken. Daar vallen 0 doden in wedden?
ik wacht op Rosario + to vampire capu2 episode 13 en dan afkijkenquote:Op woensdag 24 december 2008 19:00 schreef Quir het volgende:
Quir is amused! Kara no Kyoukai 4 is uit!
engels!quote:Op woensdag 24 december 2008 20:33 schreef mschol het volgende:
[..]
:S Nims Eiland, ik hoop echt in het engels? ik heb in bios de NL versie gezien.. aardig maar dat nederlands
Mooie lijst...quote:Op vrijdag 26 december 2008 19:39 schreef Apogist het volgende:
Hallo animefans
ik zit nu al een poosje met een groot probleemik kan namelijk geen series vinden die ik graag wil zien. Ik ben een beetje vastgelopen en de laatste tijd komen er nou niet echt series uit waarvan ik denk "hier wil ik mijn tijd aan besteden"
Aniway, ik hoop dus dat hier mensen zijn die een paar goede series kunnen aanraden![]()
ik heb nu 2 series op het oog:
Toward the Terra
History's Strongest Disciple Kenichi
Stel meestal niet echt eisen aan series maar merk toch wel dat ik me meer vermaakt heb bij series die enigzins "serieus" zijn en vaak historical setting hebben tevens ook wat meer action orientated. Verder vinnik ik character development ook altijd wel fijn![]()
oh hier is mijn animelijstje http://myanimelist.net/animelist/blackice123 (vanmiddag ff aangemaakt) dit is ongeveer wat ik over 4 jaar heb gekeken en ik denk dat ongeveer 2/3 erin staat, de rest ben ik allemaal de naam van vergeten of was niet noemenswaardig
ohja, alltime favourite is nogsteeds berserk![]()
(ik lees net in dit draadje dat fma season 2 komt, nice)
euhw, maar hoezo een remake?quote:Op vrijdag 26 december 2008 19:46 schreef wdn het volgende:
Niet te veel verwachten van fma2. Het is een remake en niet een nieuw verhaal
Hij gaf een 5 voor Elfenliedquote:Op vrijdag 26 december 2008 20:27 schreef wdn het volgende:
De anime week af van de manga. Deze keer gaan ze de manga volledig volgen,
Slecht een 4 voor Elfen lied he?Hmmm
Ik wist dat je daarop zou reageren.quote:Op vrijdag 26 december 2008 20:27 schreef wdn het volgende:
De anime week af van de manga. Deze keer gaan ze de manga volledig volgen,
Slecht een 4 voor Elfen lied he?Hmmm
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |