abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 21 december 2008 @ 09:12:31 #226
22136 MaxiTitan
Een echte vaderlander.
pi_64200642
Ik ben nu Ichigo Mashimaro aan het kijken, afgelopen vrijdag in de eerste dag van de freeleech actie binnen gesleept.... Ik moet zeggen dat het een soortgelijke sfeer heeft als Azumanga Daioh. Ik had bij deze serie ook een lach van herkenning.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mists of dreams drip along the nascent echo and love no more. End of line.
MaxiTitan City
pi_64201101
quote:
Op zondag 21 december 2008 00:41 schreef DJ_ het volgende:

[..]

ik vind ambilight waardeloos , ik wil donker
ambilight is veeel rustgevender voor je ogen, zeker in donkere ruimtes
  zondag 21 december 2008 @ 11:20:04 #228
137562 rakotto
Anime, patat en video games
pi_64202003
quote:
Op zondag 21 december 2008 10:16 schreef mschol het volgende:

[..]

Maar het slurpt veel energie en is dus veels te duur.
All wars are civil wars, because all men are brothers. ~François Fénelon
pi_64202441
quote:
Op zondag 21 december 2008 11:20 schreef rakotto het volgende:

[..]

Maar het slurpt veel energie en is dus veels te duur.
duur indeed maar energie slurpend:
de 42PFL9603 slupt 206 watt
de sony kdl-40w4500 slurpt 234 watt

(dus groter scherm MET ambilight slurpt minder dan een scherm zonder )
pi_64204998
quote:
Op zondag 21 december 2008 09:12 schreef MaxiTitan het volgende:
Ik ben nu Ichigo Mashimaro aan het kijken, afgelopen vrijdag in de eerste dag van de freeleech actie binnen gesleept.... Ik moet zeggen dat het een soortgelijke sfeer heeft als Azumanga Daioh. Ik had bij deze serie ook een lach van herkenning.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hehe, klinkt leuk. Is het grappig, overall? Dan ga ik 'm ook maar eens binnenhengelen.

Ik wou zometeen aan Berserk beginnen. Eventjes bekijken of 't wat is.
"Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."
  zondag 21 december 2008 @ 13:36:58 #231
137562 rakotto
Anime, patat en video games
pi_64205656
quote:
Op zondag 21 december 2008 11:41 schreef mschol het volgende:

[..]

duur indeed maar energie slurpend:
de 42PFL9603 slupt 206 watt
de sony kdl-40w4500 slurpt 234 watt

(dus groter scherm MET ambilight slurpt minder dan een scherm zonder )
amazing. Had echt meer verwacht.
All wars are civil wars, because all men are brothers. ~François Fénelon
pi_64205914
ik heb ranma1/2 maar weer uit de "doos" gehaald
was hem kwijt nadat mijn hdd dood ging de vorige keer .
het blijft een leuke anime
quote:
Op zondag 21 december 2008 10:16 schreef mschol het volgende:

[..]

maar ik vind het wel iritant als er licht is , het haalt mijn aandacht weg van mijn scherm .
waardoor het niet lijkt alsof er niet is behalve de anime , en dat sleept mij juist mee in een film .
ik vind het in een bioscoop zelfs nog te licht
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
  zondag 21 december 2008 @ 15:48:02 #233
22136 MaxiTitan
Een echte vaderlander.
pi_64210377
quote:
Op zondag 21 december 2008 13:18 schreef Quir het volgende:

[..]

Hehe, klinkt leuk. Is het grappig, overall? Dan ga ik 'm ook maar eens binnenhengelen.

Ik wou zometeen aan Berserk beginnen. Eventjes bekijken of 't wat is.
Ik vind hem overall wel grappig, het is geen dijenkletser imo, maar ik vind het een ontspannen serie...
Zo eentje die lekker wegkijkt tussendoor, met zijn 12 episodes...
MaxiTitan City
pi_64215104
Iemand Kino's Journey gezien? Ik kreeg hem aanbevolen door een collega, maar ik weet niet hoeveel prioriteit ik er aan moet geven...
  zondag 21 december 2008 @ 19:17:33 #235
22136 MaxiTitan
Een echte vaderlander.
pi_64217477
quote:
Op zondag 21 december 2008 18:06 schreef NutKees het volgende:
Iemand Kino's Journey gezien? Ik kreeg hem aanbevolen door een collega, maar ik weet niet hoeveel prioriteit ik er aan moet geven...
Ik heb hem gezien, het was mijn derde anime die ik ooit naar binnen heb gehaald...
Toentertijd sloeg het totaal niet aan, maar ik heb het toch ergens achter de hand gehouden ipv prullenbak...
Een jaar geleden had ik de serie weer een kans gegeven en ik moet zeggen dat hij mij goed is bevallen...

Ik vond hem toch de moeite waard....
MaxiTitan City
pi_64254380
Weet iemand sites/winkels waar ik goedkoop manga kan vinden? Woon in noord-brabant maar rondom Nijmegen is ook geen probleem opzich. Ik heb nog niet veel manga gelezen. Tot op heden alleen Death Note en eerste deel van Full Metal Alchemist. Heb het eerste deel van een serie van de tekenaar van DN hier ook liggen maar zoek nog meer manga's. (Voor internetshops: liefst iets waar ik kan betalen door gewoon over te maken of via IDeal, want ik heb geen creditcard oid. )
pi_64255213
quote:
Op maandag 22 december 2008 19:23 schreef Operc het volgende:
Weet iemand sites/winkels waar ik goedkoop manga kan vinden? Woon in noord-brabant maar rondom Nijmegen is ook geen probleem opzich. Ik heb nog niet veel manga gelezen. Tot op heden alleen Death Note en eerste deel van Full Metal Alchemist. Heb het eerste deel van een serie van de tekenaar van DN hier ook liggen maar zoek nog meer manga's. (Voor internetshops: liefst iets waar ik kan betalen door gewoon over te maken of via IDeal, want ik heb geen creditcard oid. )
Bruna etc. verkopen manga van Mangakana. Even kijken op de site of ze het ergens in de buurt verkopen. Daarnaast heb ik (waar andere slechte hebben) goede ervaringen met Archonia.
In Noord-Brabant is wel meer te vinden, in Nijmegen moet sowieso iets zitten, in Eindhoven een aantal, en bijvoorbeeld Sylvester Strips in Den Bosch.
pi_64255429
Trouwens is Chaos;Head niet geworden waar ik op hoopte. Het eindigde in maffe namen, ietwat clichématig. Ik wou psycho loli.
  maandag 22 december 2008 @ 21:34:29 #239
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_64259745
quote:
Op maandag 22 december 2008 19:23 schreef Operc het volgende:
Station Eindhoven de Bruna aan de stadskant heeft Bleach Death Note Naruto Monster en Yu-gi-oh.
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
  dinsdag 23 december 2008 @ 21:42:46 #240
237877 Kuwaro
Walkin down the street....
pi_64300979
quote:
Op maandag 22 december 2008 19:50 schreef Quir het volgende:
Trouwens is Chaos;Head niet geworden waar ik op hoopte. Het eindigde in maffe namen, ietwat clichématig. Ik wou psycho loli.
ChaosHead is toch iets met horror of niet soms?

Ik ben nu bezig met Higurashi no Naku Koro Ni.. Het is een drama/horror
I Am Trying Finding Beauty In Negative Spaces
pi_64301379
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 21:42 schreef Kuwaro het volgende:

[..]

Ik ben nu bezig met Higurashi no Naku Koro Ni.. Het is een drama/horror
Nouja, horror...
Ik hoopte qua sfeer op iets zoals Higurashi, maar kwam bedrogen uit. De serie is wel oké hoor, daar niet van.
Klikklik.
  dinsdag 23 december 2008 @ 22:27:45 #242
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_64303818
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 21:42 schreef Kuwaro het volgende:

[..]

Nee, "psychologisch drama" Der wordt met het geheugen en de herinneringen gespeeld van de hoofdpersoon.
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
pi_64304154
Chaos;Head 11 gekeken en weer wat dingen duidelijk geworden.
Ik vind het erg tof tot nu toe.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_64306164
Ik ben nu bezig met Gundam 00.

Erg leuk. Natuurlijk wel mecha, maar er gebeurt erg veel omheen.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_64312004
Ik ben Kurenai aan het downloaden, kent iemand 'm?
Ik wil trouwens echt de Berserk manga, jammer dat hij in het engels zo duur is (in verhouding) en in het nederlands incompleet. Binnenkort maar weer een grote bestelling plaatsen.
pi_64322871
quote:
So, about Christmas, since this is the Christmas episode. Do you know how Santa operates? Well, he has those elves. But, do you know how they all got there? They used to be all over the world, living with humans. But a man named Kris Kringle flew all over the world, hating the elven race, an caught each and every one of them, throwing them into his sack! Then, he made the elves work for him, slave driven day and night, making toys so he could have and excuse to break into houses and sleep with young children without them realizing it!

If you feel like this is wrong, please send your presents back to Mrs. Claus. You can mail them to her at “Kristen, 101 Maple Street, New York, NY, 05621″. Please note that only anime, jewlry, and clothing (Children’s size 6) is produced in these conditions. The rest is produced by the elves that worked willingly~
die gasten daar bij chihiro hebben humor
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_64325673
quote:
Op woensdag 24 december 2008 01:34 schreef Quir het volgende:
Ik ben Kurenai aan het downloaden, kent iemand 'm?
Ik wil trouwens echt de Berserk manga, jammer dat hij in het engels zo duur is (in verhouding) en in het nederlands incompleet. Binnenkort maar weer een grote bestelling plaatsen.
Kurenai is leuk, echt leuk
"Those unforgettable days, for them I live"
pi_64328191
quote:
Op woensdag 24 december 2008 13:31 schreef DJ_ het volgende:

[..]

die gasten daar bij chihiro hebben humor
WTF
pi_64331412
iemand hier met HDMI kabel?

bij de BCC wilde ze beweren dat ik een kabel a 120 euro moest kopen om 100Hertz en 1080p te kunnen versturen naar de tv

overigens: heb een sony bravia 40W4500
pi_64331746
quote:
Op woensdag 24 december 2008 17:38 schreef mschol het volgende:
iemand hier met HDMI kabel?

bij de BCC wilde ze beweren dat ik een kabel a 120 euro moest kopen om 100Hertz en 1080p te kunnen versturen naar de tv

overigens: heb een sony bravia 40W4500
Ik zal zo even kijken (op internet), zal 40 à 60 euro kosten.

Hier heb je twee kabels, die zouden 't volgens mij wel moeten doen.
1 (¤35)
2 (¤59)

[ Bericht 19% gewijzigd door Quir op 24-12-2008 18:09:04 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')