Het shirt van Zweden is wel een fraai exemplaar.quote:Op maandag 2 februari 2009 00:29 schreef DeVinger het volgende:
TVP, binnenkort maar eens een shirt van Zlatan fixen. Van Zweden of Inter weet ik nog niet.
Ziet er gefotoshopped uit.quote:Op maandag 2 februari 2009 23:02 schreef vitessezuid113 het volgende:
[ link | afbeelding ]
Dit zou het nieuwe uitshirt van PSV worden voor het seizoen 2009-2011.
Lijkt me wel ja. Wel mooi shirt though.quote:
Dat en het zou zo een shirt van Kroatie kunnen zijn met die blokjesquote:
Binnen 3 seconde gevondenquote:Op donderdag 5 februari 2009 01:07 schreef DuvelDuvel het volgende:
[ afbeelding ]
Weet iemand waar ik dit soort orginele retro shirts kan bestellen. Worden die nog wel gemaakt eigenlijk.
Zoek die van Milan van de afbeelding en die van Real.
Ja dank jequote:Op donderdag 5 februari 2009 01:13 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Binnen 3 seconde gevonden
http://www.voetbalshirts.(...)ms.asp?idCategory=38
http://www.toffs.com/invt/4115
Puur voor de show, of ga je er mee voetballen?quote:Op donderdag 5 februari 2009 01:18 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Ja dank jeHad zelf ook al wel gezocht maar k denk misschien hebben de kenners hier wel een geweldige site.
Edit: Denk trouwens dat ik die van Milan bij voetbalshirt.com maar eens ga bestellen binnenkort. Twijfel alleen nog tussen lange of korte mouwen.
Met de short sleeve retro shirts voetbal ik, en de long sleeve shirts draag ik voor de showquote:Op donderdag 5 februari 2009 01:30 schreef DuvelDuvel het volgende:
Nee puur voor de show. Italie is ook mooi inderdaad. Zit een beetje te kijken op die sites maar het zijn echt prachtige shirts allemaal. Jammer dat ze best duur zijn. Argentinie is ook mooi. Ben ook nog steeds op zoek naar het TDK shirt van Ajax maar die zal wel onbetaalbaar zijn. Zie em op marktplaat wel es voorbij komen voor een paar honderd euro.
De vlag van Brabant jaquote:Op woensdag 4 februari 2009 19:40 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Dat en het zou zo een shirt van Kroatie kunnen zijn met die blokjes
Ziet er nu te druk uit zo.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 12:51 schreef Rikketik het volgende:
De sponsor had wel wat lager gemogen.
Gewoon bij Subsidesports zelf bestellenquote:Op donderdag 5 februari 2009 01:18 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Ja dank jeHad zelf ook al wel gezocht maar k denk misschien hebben de kenners hier wel een geweldige site.
Edit: Denk trouwens dat ik die van Milan bij voetbalshirt.com maar eens ga bestellen binnenkort. Twijfel alleen nog tussen lange of korte mouwen.
http://www.marktplaats.nl(...)fta_ind%3D2%26fs%3D1quote:Op donderdag 5 februari 2009 01:30 schreef DuvelDuvel het volgende:
Nee puur voor de show. Italie is ook mooi inderdaad. Zit een beetje te kijken op die sites maar het zijn echt prachtige shirts allemaal. Jammer dat ze best duur zijn. Argentinie is ook mooi. Ben ook nog steeds op zoek naar het TDK shirt van Ajax maar die zal wel onbetaalbaar zijn. Zie em op marktplaat wel es voorbij komen voor een paar honderd euro.
quote:Op donderdag 12 februari 2009 22:33 schreef mcyodogg het volgende:
Dit zou het nieuw Engeland-shirt moeten zijn. Presentatie bij de wedstrijd tegen Oekraine op 1 april.
[ afbeelding ]
Of dit is een hele slechte 1 april grap, of ze spelen 2 jaar lang in het lelijkste shirt sinds tijden.
Ik vind de shirts van ManUtd altijd zo mooiquote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:44 schreef Dos37 het volgende:
[ afbeelding ]
Heb hem besteld straks is ie weer weg, netzo als het uit shirt van vorig jaar.
Het is net een pyjama.quote:
Welke maat?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:23 schreef Helly het volgende:
Deze is in ieder geval mooier
[ afbeelding ]
Voor de liefhebbers, ik heb er nog 1 liggen, zit nog in de verpakking, ooit gekregen met een of andere actie. Voor een redelijk bod mag ie weg.
Das wel een van hun beterequote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:23 schreef Helly het volgende:
Deze is in ieder geval mooier
[ afbeelding ]
Voor de liefhebbers, ik heb er nog 1 liggen, zit nog in de verpakking, ooit gekregen met een of andere actie. Voor een redelijk bod mag ie weg.
Heb ook maar Kameroen en Italie uit gekocht, thx voor de tip!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:27 schreef Eggos het volgende:
kep net nog 3 shirtjes besteld voor een koopje![]()
Thuisshirt van Italie, thuisshirt van Kameroen en thuisshirt van Togo!! zijn volgens mij wel allemaal van 2006 of 2007, maar dat maakt me niet uit! bij plutosport.nl heb ik ze gekocht, ze hebben nog wel meer leuke shirtjes in de aanbieding
ik vond hem ook wel grapig, een keer wat anders dan Argentinie of Brazilie!quote:
Tahitaanse voetbalbond al aangeschreven?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:02 schreef Eggos het volgende:
[..]
ik vond hem ook wel grapig, een keer wat anders dan Argentinie of Brazilie!
Ik ben trouwens al jaren op zoek naar een voetbal shirt van het nationale team van Tahiti!
weet iemand waar ik die zou kunnen vinden?
ik ben er 5 jaar geleden geweest! heb toen ook nog een WK kwalificatie tegen de solomon eilanden mee gepakt![]()
aangezien voetbal daar niet echt populair is, kon ik het shirt daar helaas ook niet vinden! kon het wel bestellen, maar ik was er maar een weekje, dus dat schoot niet op! dus als er mensen zijn die weten waar en hoe ik er aan kan komen, hoor ik het graag
heb ik nog niet gedaan! kan ik wel eens proberen. zou ik dan enigste hollander zijn die fan is van Tahitiquote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:27 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Tahitaanse voetbalbond al aangeschreven?
Op de drie genaturaliseerde Tahitianen (?) wel, denk ikquote:Op zaterdag 14 februari 2009 21:45 schreef Eggos het volgende:
[..]
heb ik nog niet gedaan! kan ik wel eens proberen. zou ik dan enigste hollander zijn die fan is van Tahiti
Ik zou hem wel zo kopenquote:Op maandag 2 februari 2009 23:02 schreef vitessezuid113 het volgende:
[ link | afbeelding ]
Dit zou het nieuwe uitshirt van PSV worden voor het seizoen 2009-2011.
Afschuwelijk.quote:
stomme witte v-baan. Gaat nergens over.quote:
quote:
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:59 schreef JLSB het volgende:
Waren de nieuwe FC Utrechts shirts hier al gepost?
http://www.footballshirtc(...)tball-kits-kappa.jpg
waar kan ik deze kopen?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:24 schreef Chuck_Norris het volgende:
Ik zit er aan te denken om deze te halen.
[ afbeelding ]
En dan met Vieira op de achterkant. Of zijn er betere naamsuggesties?
Afschuwelijk, lijkt wel een matrozenpak. In zoiets wilden ze bij Feyenoord volgend seizoen toch ook spelen, maar omdat de supporters lieten weten het hier niet mee eens te zijn, gaat het uiteindelijk niet meer door.quote:
En de V.quote:
staat ook geen leeuwtje op...quote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:50 schreef Luco het volgende:
http://cgi.benl.ebay.be/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=120386344599&ssPageName=MERC_VI_RCRX_Pr4_PcY_BID_IT&refitem=120386297438&itemcount=4&refwidgetloc=active_view_item&usedrule1=CrossSell_LogicX&refwidgettype=cross_promot_widget&_trksid=p284.m184&_trkparms=algo%3DCRX%26its%3DS%252BI%26itu%3DUCI%252BSI%26otn%3D4
Om vervolgens foto's van het EK erbij te zetten waarbij die visgraat naar boven toe loopt, ipv naar beneden zoals op de foto van het shirt alleen
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 17:13 schreef Han-Pekel het volgende:
weet iemand hier waar ik het ajax thuisshirt kan halen met lange mouwen? met Aegon, van dit seizoen.
quote:
Niet onaardig.quote:
quote:Op woensdag 4 maart 2009 08:53 schreef pfaf het volgende:
Prachtig shirt van ManU zeg!Zonder sponsor zou het inderdaad nog mooier zijn.
Accentueert wel mooi de borstjes van Rooneyquote:
Nee dat niet.quote:Op woensdag 4 maart 2009 09:00 schreef pfaf het volgende:
[..]![]()
Is dit tenues al bevestigd ofzo eigenlijk?
Doet me denken aan:quote:
Dat kan, ik vind het prachtig, evenals de andere retro-elementen zoals de horizontale of diagonale baan. Of kruis natuurlijk.quote:Op woensdag 4 maart 2009 21:22 schreef Breach het volgende:
Ik vind dat rare V-ding helemaal niks.
Je voetbalt toch ook niet meer met zo'n bruine leren balquote:Op woensdag 4 maart 2009 21:39 schreef pfaf het volgende:
[..]
Dat kan, ik vind het prachtig, evenals de andere retro-elementen zoals de horizontale of diagonale baan. Of kruis natuurlijk.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
Dat zijn nog eens shirts, in plaats van de grote hoeveelheid bagger die tegenwoordig gedragen wordt.
Het jammere is dat er tegenwoordig gewoon een sponsor op moetquote:Op woensdag 4 maart 2009 21:39 schreef pfaf het volgende:
[..]
Dat kan, ik vind het prachtig, evenals de andere retro-elementen zoals de horizontale of diagonale baan. Of kruis natuurlijk.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
Dat zijn nog eens shirts, in plaats van de grote hoeveelheid bagger die tegenwoordig gedragen wordt.
Op fcutrecht.nl is op de foto het uitshirt aangepast, geen verbetering mijn inziens.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:59 schreef JLSB het volgende:
Waren de nieuwe FC Utrechts shirts hier al gepost?
http://www.footballshirtc(...)tball-kits-kappa.jpg
Ik heb die van kameroen gekocht. Topperquote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:27 schreef Eggos het volgende:
kep net nog 3 shirtjes besteld voor een koopje![]()
Thuisshirt van Italie, thuisshirt van Kameroen en thuisshirt van Togo!! zijn volgens mij wel allemaal van 2006 of 2007, maar dat maakt me niet uit! bij plutosport.nl heb ik ze gekocht, ze hebben nog wel meer leuke shirtjes in de aanbieding
Ik ben 1,94, verder normaal postuur. Ajax shirt seizoen 2005-2006 zit bij mij goed, is maat XL.quote:Op zondag 8 maart 2009 13:48 schreef KraideN het volgende:
Weet iemand misschien welke maat ik moet nemen van het merk Adidas? Ik wil namelijk een Real Madrid shirt maar ik ben bang om een verkeerde maat te nemen.
Ik ben 1.90m en heb een normaal postuur. Ik hou wel er van als de mouwen bijna of tot me ellebogen komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |