Het shirt van Zweden is wel een fraai exemplaar.quote:Op maandag 2 februari 2009 00:29 schreef DeVinger het volgende:
TVP, binnenkort maar eens een shirt van Zlatan fixen. Van Zweden of Inter weet ik nog niet.
Ziet er gefotoshopped uit.quote:Op maandag 2 februari 2009 23:02 schreef vitessezuid113 het volgende:
[ link | afbeelding ]
Dit zou het nieuwe uitshirt van PSV worden voor het seizoen 2009-2011.
Lijkt me wel ja. Wel mooi shirt though.quote:
Dat en het zou zo een shirt van Kroatie kunnen zijn met die blokjesquote:
Binnen 3 seconde gevondenquote:Op donderdag 5 februari 2009 01:07 schreef DuvelDuvel het volgende:
[ afbeelding ]
Weet iemand waar ik dit soort orginele retro shirts kan bestellen. Worden die nog wel gemaakt eigenlijk.
Zoek die van Milan van de afbeelding en die van Real.
Ja dank jequote:Op donderdag 5 februari 2009 01:13 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Binnen 3 seconde gevonden
http://www.voetbalshirts.(...)ms.asp?idCategory=38
http://www.toffs.com/invt/4115
Puur voor de show, of ga je er mee voetballen?quote:Op donderdag 5 februari 2009 01:18 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Ja dank jeHad zelf ook al wel gezocht maar k denk misschien hebben de kenners hier wel een geweldige site.
Edit: Denk trouwens dat ik die van Milan bij voetbalshirt.com maar eens ga bestellen binnenkort. Twijfel alleen nog tussen lange of korte mouwen.
Met de short sleeve retro shirts voetbal ik, en de long sleeve shirts draag ik voor de showquote:Op donderdag 5 februari 2009 01:30 schreef DuvelDuvel het volgende:
Nee puur voor de show. Italie is ook mooi inderdaad. Zit een beetje te kijken op die sites maar het zijn echt prachtige shirts allemaal. Jammer dat ze best duur zijn. Argentinie is ook mooi. Ben ook nog steeds op zoek naar het TDK shirt van Ajax maar die zal wel onbetaalbaar zijn. Zie em op marktplaat wel es voorbij komen voor een paar honderd euro.
De vlag van Brabant jaquote:Op woensdag 4 februari 2009 19:40 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Dat en het zou zo een shirt van Kroatie kunnen zijn met die blokjes
Ziet er nu te druk uit zo.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 12:51 schreef Rikketik het volgende:
De sponsor had wel wat lager gemogen.
Gewoon bij Subsidesports zelf bestellenquote:Op donderdag 5 februari 2009 01:18 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Ja dank jeHad zelf ook al wel gezocht maar k denk misschien hebben de kenners hier wel een geweldige site.
Edit: Denk trouwens dat ik die van Milan bij voetbalshirt.com maar eens ga bestellen binnenkort. Twijfel alleen nog tussen lange of korte mouwen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |