abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 9 december 2008 @ 19:56:03 #251
35189 Troel
scherp en bot
pi_63887306
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 19:23 schreef texelonia het volgende:

[..]

Ik vond dat wel een enorme tegenvaller, en slecht geregeld met het ziekenhuis ook. Eerst werd er tegen ons gezegd dat we een bepaalde dag mochten meehelpen met Noah in bad doen. Toen we die dag daar om vroegen, werd er gezegd dat we dat beter thuis konden doen met de kraamhulp. Ja welke kraamhulp Toen we dat aangaven heeft het ziekenhuis wel geregeld dat we nog íets kregen na die week ziekenhuis, en we hebben idd 'geleerd' in het ziekenhuis hoe we Noah in bad moesten doen.

Op zich is het ook wel logisch dat er uren kraamverzorging af gaan, maar aan de andere kant is het zo ontzettend niet te vergelijken met een week thuis kraamverzorging. Mijn rust en verzorging is er die week totaal bij ingeschoten, hulp bij borstvoeding was er nauwelijks en is dus ook niet gelukt uiteindelijk. Nou waren er wel meer dingen aan het ziekenhuis waar ik niet tevreden over was, en ga ik dit keer in een ander ziekenhuis bevallen.

Owjah en dan na een week mag je eindelijk je kind mee naar huis nemen en weet je eigenlijk nog (bijna) niks. En dan komt er een paar uurtjes een kraamhulp en dán wil ze je dingen uit handen nemen om je die rust te gunnen. Op zich heel lief maar wij hadden meer behoefte aan wat praktischere dingen (wat we uiteindelijk ook wel gevraagd hebben en gekregen)
tex, welk ziekenhuis ga je heen?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 9 december 2008 @ 19:57:16 #252
147316 crew  DJMO
#trut
pi_63887339
heb ik ook last van jelief .. het voelt bij mij niet als weeen (nog) en ik kom net onder de douche vandaan.. mijn rug blijft zeuren nochtans.. ik ga zo maar slapen dus.. telefoon bij de hand voor als er wat gebeurt ...(niet dat ik kan bellen, heb geen btg, dus moet me dan toch aankleden en naar mijn schoonvader toe, dat is gelukkig maar zeven huizen verderop) maar 112 is ook snel gebeld als ik echt niet anders kan.. johan is trainen, die verwacht ik rond elf uur wel weer thuis.. in die tussentijd zal toch niet zoveel gebeuren???
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  dinsdag 9 december 2008 @ 20:21:18 #253
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_63888038
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 19:56 schreef Troel het volgende:

[..]

tex, welk ziekenhuis ga je heen?
Diakonessen ziekenhuis in Utrecht
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  Jubileum moderator dinsdag 9 december 2008 @ 20:35:36 #254
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_63888408
Fuente spannende dag morgen! Heel veel succes en sterkte O*

Diaan wat fijn dat de baby met zijn koppie naar beneden ligt echt een opluchting!

4 hamburgers DJMO? Dat is toch niet normaal Ik las laatst al iets over heul veul pannenkoeken, heb jij een lintworm ofzo?

Jelief ga je het spannend maken hier? Sterkte!
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  dinsdag 9 december 2008 @ 20:35:51 #255
65929 Angel-Eyez
Learn from mistakes...
pi_63888420
Fuente spannend morgen!!! Heel veel succes!!!
No more games, no more drama...
  dinsdag 9 december 2008 @ 20:36:51 #256
35189 Troel
scherp en bot
pi_63888432
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 20:21 schreef texelonia het volgende:

[..]

Diakonessen ziekenhuis in Utrecht
Ow, dat is een prima ziekenhuis Dat is een van de twee ziekenhuizen die hier in de buurt aangeraden wordt (andere is Nieuwegein).
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Moderator dinsdag 9 december 2008 @ 21:09:03 #257
5428 crew  miss_sly
pi_63889105
Morgenochtend komt er een m evrouw van Moeders voor Moeders. Ze zei dat ze nog een testje ging doen, dat ze dat moeten, maar dit keer boeit me dat echt niet. Geen stiekeme angst dat die misschien niet positief is, want we hebben gisteren het hartje gezien
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  dinsdag 9 december 2008 @ 21:15:45 #258
593 sjak
Juffie Bloem
pi_63889270
Fuente, morgen alweer Heel veel succes!
Lekker douchen!
pi_63890097
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 15:48 schreef Fuente het volgende:

Be, dat is echt afschuwelijk! Geen enkele baby komt er nog spontaan uit bij het zien van al dat Hello-Kitty geweld
Onze Isa zou anders breed lachend OOOOOH roepen denk ik En ik zou het zo enorm lachwekkend vinden dat ik dat kind er uit giechel Ik wil wel hoor in die kamer, dan heb je geen lachgas ofzo meer nodig

Fuente wooow wat spannend voor jullie maar vind 9 dec eigenlijk wel een mooie datum netjes tussen sinterklaas en kerst in, doe je goed!
Succes morgen gelukkig ben ik vrij kan ik af en toe F5-en!
Mama van Isa en Ties
  dinsdag 9 december 2008 @ 21:46:10 #260
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_63890175
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 19:06 schreef TearSong het volgende:
Bar: hoeveel testen ga je nog doen voor die 6 weken voorbij zijn en jij naar de VK mag? Wel fijn toch om met een psycholoog te kunnen praten over je angsten?
Deze kreeg ik van de ha omdat die digitale testen dus na 24 uur niet meer af te lezen zijn helaas, dus had niets meer wat het bewees zeg maar.
en dat aangegeven aan de ha en die zei moet je nog plassen?
Ik euh jawel
hij hier, kreeg potje mee
En toen in potje geplast en toen een test gedaan, dit keer geen digitale en dus langer zichtbaar

Voor de rest ga ik niet meer testen hoor, anders maak ik mezelf alleen maar gek.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  dinsdag 9 december 2008 @ 21:48:57 #261
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_63890255
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 20:36 schreef Troel het volgende:

[..]

Ow, dat is een prima ziekenhuis Dat is een van de twee ziekenhuizen die hier in de buurt aangeraden wordt (andere is Nieuwegein).
Ah da's mooi
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_63890616
Diaan wat goed dat jullie kindje er mooi voor ligt, lang leve de acupunctuur
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 16:33 schreef Lishe het volgende:
Dakota, vergeet je ontbijt op bed niet! (vaak opgemaakt met stkjes fruit, creatief neergelegd.) En yoghurt met hagelslagversiering. I love kraamverzorgsters.
Ik haat onze vorige kraamverzorgster als ik dit zo lees, ik heb nooit een ontbijtje gekregen niet eens voor me gemaakt ook, laat staan op bed en fruit wat is dat
Na 5 dagen heb ik zelf maar de muisjes onder het bed weg gezogen, qua huishouden was de onze nogal lui uitgevallen de badkamer poetsen was 1x spuiten met een allesreiniger en schoon was die.
Ze keek liever op tv de tour de France
De volgend kraamverzorgster komt dus via een andere organisatie dat moge duidelijk zijn, de vorige kwam namelijk via een instelling die op dat moment grote financiële en organisatorische problemen had en dat risico neem ik niet nog een keer met die instelling, kreeg toen zelfs nog extra uren geïndiceerd omdat het met mij niet zo tof ging. Ik had er de puf toen niet voor maar mocht kraamhulpje no2 een kopie zijn dan mag ze na 2 uur weer vertrekken. Overigens zal ik wel alle uren aannemen die ze me indiceren weg sturen kan ik altijd nog. Maar eerlijk gezegd zit ik ook niet zo verlegen om nog een keer zo'n ervaring te hebben.

Zat net naar Ned1 te kijken Programma Missers was er weer op, was dus gewoon "mijn" vorige ziekenhuis op en ja ja wederom het gebrek aan nazorg, goh waarom vonden mijn man en ik dat niet verrassend.
Zou me niets verbazen als het nog eens de zelfde gyn betrof als de mijne.

Dames die trouwens in het ziekenhuis bevallen met een ks (of andere complicaties!)kunnen vragen om extra uren kraamzorg hé die krijg je dan via je vk of gyn geïndiceerd!
Mama van Isa en Ties
pi_63890624
Misschien wel handig om beltegoed te regelen DJMO?

Hoe gaat het nu Jelief, weer wat afgenomen?
Anders bellen he

Succes voor morgen Fuente en buuf_rietman!

Edit:
Wat fijn dat je baby gedraaid is Diaan!
Scheelt heel wat zorgen denk ik!
pi_63890647
Fuente, zet em op morgen!

Onze kraamverzorgster was echt super. Leuk mens, heel enthousiast. Lekker de tijd nemen om alles uit te leggen. En als ze er was 's morgens stuurde ze lief weer terug in bed en kwam ze eerst een ontbijtje brengen. Ik kom haar nog wel eens tegen en dan vraagt ze hoe het gaat enzo. Die zou ik zo wel weer willen... Maar we wonen straks waarschijnlijk een eind hier vandaan en dat gaat dus denk ik niet lukken.
Als het in het gebied van hetzelfde kraamzorgbureau valt dan gaan we daar wel weer voor.
Maar eerst volgende week de echo maar eens afwachten....
Fake it till you make it...
  Redactie Frontpage dinsdag 9 december 2008 @ 22:01:58 #265
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_63890664
De groeten van Ingrid, ze hangt nu aan de telefoon. Gaat helaas nog niet goed met haar, was ze eindelijk van de infusen af, nu heeft ze net weer een nieuwe. Bloedwaarden zijn nog lang niet goed, dus nu krijgt ze weer twee zakken bloed en een zak bloedplaatjes Met Tyler gaat het redelijk, hij wil nog niet echt drinken en spuugt erg veel. Hij heeft net een cupje melk gehad en dat zit er nog steeds in.

Verder wordt hij al wat levendiger. Vandaag zat hij een poosje op mijn arm, en keek me aan met open ogen. Dan staarde hij weer naar Ingrid, echt heel lief. Kim vindt het nu wel leuk, ze gaf hem zelfs een paar kusjes en roept nu steeds "Tyler Tyler Tyler!"

Hopelijk gaat het morgen weer een stuk beter. Vanaf 12.00 uur mag hij aan de borst drinken, hopelijk pakt hij dat wel goed aan!

Nog even een paar lieve fotootjes van Tyler:

Lekker bij Papa op de arm, met open oogjes staarde ik hem aan...

Met Kim op de foto, ze vond me gelijk al lief, en gaf me meteen een paar kusjes!
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
  dinsdag 9 december 2008 @ 22:04:20 #266
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_63890736
Zeker lieve foto's van Tyler
Wat vervelend voor Ingrid, dat haar bloedwaardes niet goed zijn. Wil je haar heel veel sterkte wensen.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_63890764
aaah wat een lekker kereltje

en ik hoop echt dat Ingrid zich snel wat beter gaat voelen voor haar dus.
Mama van Isa en Ties
  dinsdag 9 december 2008 @ 22:33:33 #268
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_63891750
Fuente, succes morgen! Jullie zijn bijna met zijn viertjes!

Sterkte voor Ingid, wat rot dat het nog niet goed met haar gaat
18-11-2008 Maarten Alexander
pi_63892025
Wat rot dat het nog niet zo lekker gaat met Ingrid! Tyler is wel echt een schatje om te zien hoor

Allemaal heel erg bedankt voor jullie succeswensen. Ik ben best zenuwachtig nu. We hebben Sara bij opa en oma gebracht en ik vond het echt vreselijk om weg te gaan , gewoon het idee... ze weet nog van niks...
Morgen moeten we ons om 7 uur melden. Het kan heel snel gaan (ben bij Sara in 5 uur bevallen, gewoon thuis). Maar de aanloop kan ook heel lang duren. Jullie krijgen morgen een update van mijn mannetje, maar dat zal wel even duren.
Tot snel ziens allemaal!
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_63892250
Nou Fuente dat vind ik niet raar hoor dat je de bibbers hebt nu, en je kindje weg brengen als er wat spannends te gebeuren staat is ook vervelend. Maar geniet nog even van de rust en probeer wat te slapen! Je hebt je energie morgen hard nodig! Succes!
Mama van Isa en Ties
  dinsdag 9 december 2008 @ 22:48:48 #271
20436 Jambo
Hakuna Matata
pi_63892303
Fuente, wat spannend. Heel veel succes morgen.

Wat een lekker ventje is Tyler. Heel veel sterkte voor Ingrid. Ik hoop dat het snel beter met haar gaat.
Ik word er wel es mismoedig van dat ik, wat ik voel, niet zeggen kan. (Toon Hermans)
  dinsdag 9 december 2008 @ 22:50:02 #272
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_63892358
Fuente heel veel s6 morgen en probeer nog even te genieten samen van elkaar
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  † In Memoriam † dinsdag 9 december 2008 @ 22:50:38 #273
43556 miss_dynastie
pi_63892384
Heel veel succes morgen fuente!
  dinsdag 9 december 2008 @ 22:54:09 #274
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_63892499
Fuente, ik wens je alle kracht die je nodig hebt, dame! Gaat helemaal goed komen! xxx
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_63892682
aaaaaaaaaaaaaaah, kijk je een paar dagen niet, gebeurt er gelijk van alles...

Reinhilde en Nixxx, gefeliciteerd met jullie kindje!

Djeez en Ingrid, ook gefeliciteerd met jullie kindje, ik hoop dat het goed blijft gaan... Hellp is niet niks!!! Sterkte en goed uitrusten maar!

Dakota, fijn dat het niet heeft doorgezet afgelopen week. Ook al mocht het vanaf week 37, het is natuurlijk beter als het nog even blijft "hangen"... succes met de intake (of heb je die ondertussen al gehad?, sorry, las er snel overheen...)
pi_63892699
DJMO..die moeheid en vraatzucht begint nu ook bij mij te komen alleen doe ik het met hutspot en boterhammen met ei en rennies )
http://elinhuijboom.punt.nl/
wanna rub mah puppeh?!
pi_63892868
fuente, wat spannend! een hele goede bevalling gewenst!!!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 9 december 2008 @ 23:14:24 #278
147316 crew  DJMO
#trut
pi_63893039
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 20:35 schreef Lois het volgende:

4 hamburgers DJMO? Dat is toch niet normaal Ik las laatst al iets over heul veul pannenkoeken, heb jij een lintworm ofzo?
nee hoor lois, en die pannenkoeken zijn van gebakken ei formaatje he ook niet zo groot vier hamburgertjes is toch weinig dr zit verder niets omheen of op .. ja een flinke klodder knoflooksaus

ik werd dus wakker, manlief is thuis van de training.. hij was via de pui weggegaan en de voordeur was de hele dag niet van nachtslot geweest dus je raadt het al .. hij was buitengesloten voortaan maar aanwennen dat als ik alleen thuis ben, de deur niet meer op et nachtslot mag voorlopig ..

dakota, doe mij een broodje ei?? ik eet elke ochtend minimaal twee (zacht)gekookte eieren, maar vaker drie tot vier, waarvan ééntje met een bolletje witbrood met roomboter
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

† In Memoriam † dinsdag 9 december 2008 @ 23:16:00 #279
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_63893070
Fuente, slaap lekker! En beval lekker

Lief toch zo, Kim en Tyler Nu maar hopen dat Ingrid aansterkt!
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 9 december 2008 @ 23:16:09 #280
147316 crew  DJMO
#trut
pi_63893077
ik hoop dat het voorspoedig gaat allemaal morgen fuente vanaf morgen ben ik nummer één op de lijst.. vero-mama post toch niet meer

ik hoop dat het morgen beter gaat met ingrid en tyler djeez!! wel fijn dat kim het hebben van een broertje zo goed op lijkt te pakken

pi_63893181
Fuente spannend!
Ik denk aan je en hoop dat alles goed gaat mooi vers beebje coming up!

DJMO, handje blauwe m&m's? die met gepofte rijst erin. Ik had er net super trek in maar heb net een handje op en ik voel me spontaan misselijk worden. Slecht idee dus

Dakota, bofkont, rennies! haha.

Tyler, wat een drollie ben je
hopelijk gaat het snel wat beter met Ingrid, de groetjes terug en een dikke knuffel!
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_63893199
Let je een beetje op je cholesterol DJMO ben bang dat je straks dicht slibt joh.

Ik ben trouwens aan het toegeven aan mijn chocolade repen die me lonkten vanuit de kelder
En ja ik mag dat want ik ging vandaag een positiebroek kopen maar ik was overal te slank voor, maatje 36 leek wel een aardappelenzak aan mijn kont en maatje 34 was nergens te vinden in Den Bosch.
Heb nu dus bij H&M een positiebroek gekocht die ik niet heel mooi vind maar die wel redelijk oké zit.
en een stapel kleren voor Isa
Mama van Isa en Ties
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 9 december 2008 @ 23:25:44 #283
147316 crew  DJMO
#trut
pi_63893392
die lust ik niet huup dus ik bof rennies heb ik tot op heden nog niet nodig gehad, ook een gelukje

en ik ben ook niet bang voor cholersterol marlieske ik eet maar één keer per week pannenkoeken, op zondag, en met de trainingen van johan doen we makkelijk, de rest van de week eet ik dus gezond (eieren schijnen trouwens helemaal zo slecht niet te zijn voor je gezondheid/cholestreol als gezegd wordt)

en isa was zeker wel blij dat mama naar h&m ging ga je nog een foto showen van je broek???

dinsdag 9 december 2008 @ 23:27:39 #284
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_63893449
jelief, is er reden om je sneller zorgen te maken? Als dat zo is en je vertrouwt het niet, bellen. Misschien kunnen ze je wel gewoon telefonisch gerust stellen. Misschien slaap je al lang, dan welterusten . Dikke knuffel voor oe.
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_63895867
We zijn om kwart voor tien vertrokken naar het ziekenhuis. Ik had gebeld en ze wilden me wel even aan de ctg hebben.
Door wat drukte heb ik twee uur aan de ctg gehangen. Urine is onderzocht. inwendige echo gehad om te kijkenof de baarmoedermond al verstreken was, ditwas niet zo dus het zijn echt alleen maar harde buiken.
Geen blaasontsteking en waarom ik zoveel harde buiken heb kon ze niet duiden. Als het niet minder wordt of ik verlies bloed of vruchtwater moet ik terug.
Nu maar slapen en morgen heel rustig aan doen misschien helpt dat. Ik wel al het gevoel dat ik zo rustig aan doe als ik maar kan.
Naja de zorgen zijn weg iig.
Fuente, je leest dit vast niet meer,maar zodra ik wakker ben ga ik heel hard aan je denken. Veel kracht gewenst!
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_63896597
Fuente heel veel succes vandaag!!!

de rest lees ik later even bij. Vandaag de laatste werkdag voor mijn verlof
pi_63896776
Fuente, je bent nu al in het ziekenhuis maar toch heel veel succes vandaag!

Diaan wat fijn dat de baby nu goed ligt!

Ik heb vandaag weer een lange dag op school 8.30 tot 16.30. Ik hoop dat ik vandaag niet zo misselijk ben, gister voelde ik me de hele dag echt zwaar misselijk.
Ik denk dat ik toch de huisarts eens ga bellen want bijna iedere dag, de hele dag door misselijk is niet echt een pretje. Misschien dat zij iets van pilletjes kan voorschrijven ofzo...
pi_63896841
Jelief, fijn dat je goed gecheckt bent! Hoe heb je geslapen verder ?
Fuente, veel succes vandaag!
  woensdag 10 december 2008 @ 08:37:38 #289
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_63897233
Fuente vandaag is jouw dag!

Diaan wat fijn dat de baby gedraaid is!

Wat vervelend dat het nog niet zo lekker gaat met Ingrid. Hopelijk knapt ze nu snel op. En wat een lieve foto's weer

Jelief wat fijn dat je iig gerust gesteld bent. Hopelijk zakken de harde buiken af met veel rust.
©Dumbo
pi_63897297
Heel veel succes Fuente!! zet hem op!!
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_63897542
succes Fuente
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_63897577
Fuente succes
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 10 december 2008 @ 09:05:24 #293
147316 crew  DJMO
#trut
pi_63897601
fuente succes!!! straks heb jij je beebje in je armen

fijn dat alles in orde was Jelief

pi_63897666
Fuente, je bent al lekker bezig!
Succes!
pi_63898012
Ghe..stom stom stom. gisteren plotseling enorme krampen dus ik denk HA! Seksen want dan zet het door.. dus ik lig gewillig mee te doen (Too much info yeah) stopt het.
Week daarvoor ook al. bekijk het maar ik doe niet meer aan seks

Fuente succes!

[ Bericht 0% gewijzigd door Dakota op 10-12-2008 09:48:45 ]
wanna rub mah puppeh?!
pi_63898013
wordt fuente vandaag ingeleidt? helemaal gemist!
heel veel succes fuent!!
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_63898065
o en vandaag 38 wk
wanna rub mah puppeh?!
pi_63898129
Succes Fuente!

Vraagje: is het normaal dat als je denkt dat je het kindje voelt (had ik ongeveer drie dagen geleden) dat je het daarna weer niet voelt (nu al anderhalve dag niks gevoeld).
Ben nu twintig weken. Voel me een beetje 'leeg', gek he.
pi_63898164
Volgens mij ligt het er maar net aan de ligging van de placenta en de beweeglijkheid van je kindje. denk toch echt dat dat voor iedereen verschillend is. De 1 velt het met 16 weken de ander met 28 ofzo...
wanna rub mah puppeh?!
pi_63898213
Hier ligt de placenta aan de voorkant en overdag voelde ik het kindje eigenlijk nooit alleen als ik in totale rust op bed ging liggen en me echt ging concentreren. Wanneer je overdag bezig bent voel je het ook minder vaak.
ti amo più di ieri ma meno di domani
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')