tex, welk ziekenhuis ga je heen?quote:Op dinsdag 9 december 2008 19:23 schreef texelonia het volgende:
[..]
Ik vond dat wel een enorme tegenvaller, en slecht geregeld met het ziekenhuis ook. Eerst werd er tegen ons gezegd dat we een bepaalde dag mochten meehelpen met Noah in bad doen. Toen we die dag daar om vroegen, werd er gezegd dat we dat beter thuis konden doen met de kraamhulp. Ja welke kraamhulpToen we dat aangaven heeft het ziekenhuis wel geregeld dat we nog íets kregen na die week ziekenhuis, en we hebben idd 'geleerd' in het ziekenhuis hoe we Noah in bad moesten doen.
Op zich is het ook wel logisch dat er uren kraamverzorging af gaan, maar aan de andere kant is het zo ontzettend niet te vergelijken met een week thuis kraamverzorging. Mijn rust en verzorging is er die week totaal bij ingeschoten, hulp bij borstvoeding was er nauwelijks en is dus ook niet gelukt uiteindelijk. Nou waren er wel meer dingen aan het ziekenhuis waar ik niet tevreden over was, en ga ik dit keer in een ander ziekenhuis bevallen.
Owjah en dan na een week mag je eindelijk je kind mee naar huis nemen en weet je eigenlijk nog (bijna) niks. En dan komt er een paar uurtjes een kraamhulp en dán wil ze je dingen uit handen nemen om je die rust te gunnen. Op zich heel lief maar wij hadden meer behoefte aan wat praktischere dingen(wat we uiteindelijk ook wel gevraagd hebben en gekregen)
Diakonessen ziekenhuis in Utrechtquote:
Ow, dat is een prima ziekenhuisquote:Op dinsdag 9 december 2008 20:21 schreef texelonia het volgende:
[..]
Diakonessen ziekenhuis in Utrecht
Onze Isa zou anders breed lachend OOOOOH roepen denk ikquote:Op dinsdag 9 december 2008 15:48 schreef Fuente het volgende:
Be, dat is echt afschuwelijk! Geen enkele baby komt er nog spontaan uit bij het zien van al dat Hello-Kitty geweld
Deze kreeg ik van de ha omdat die digitale testen dus na 24 uur niet meer af te lezen zijn helaas, dus had niets meer wat het bewees zeg maar.quote:Op dinsdag 9 december 2008 19:06 schreef TearSong het volgende:
Bar: hoeveel testen ga je nog doen voor die 6 weken voorbij zijn en jij naar de VK mag?Wel fijn toch om met een psycholoog te kunnen praten over je angsten?
Ah da's mooiquote:Op dinsdag 9 december 2008 20:36 schreef Troel het volgende:
[..]
Ow, dat is een prima ziekenhuisDat is een van de twee ziekenhuizen die hier in de buurt aangeraden wordt (andere is Nieuwegein).
Ik haat onze vorige kraamverzorgster als ik dit zo lees, ik heb nooit een ontbijtje gekregen niet eens voor me gemaakt ook, laat staan op bed en fruit wat is datquote:Op dinsdag 9 december 2008 16:33 schreef Lishe het volgende:
Dakota, vergeet je ontbijt op bed niet! (vaak opgemaakt met stkjes fruit, creatief neergelegd.) En yoghurt met hagelslagversiering. I love kraamverzorgsters.
nee hoor lois, en die pannenkoeken zijn van gebakken ei formaatje hequote:Op dinsdag 9 december 2008 20:35 schreef Lois het volgende:
4 hamburgers DJMO?Dat is toch niet normaal
Ik las laatst al iets over heul veul pannenkoeken, heb jij een lintworm ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |