abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 9 december 2008 @ 23:06:30 #251
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_63892840
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 23:05 schreef Crane het volgende:

[..]

ANTWOORD hier nou eens op.
Heb ik al 1000x gedaan. Je luistert niet.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_63892997
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 23:06 schreef Happel het volgende:

[..]

Heb ik al 1000x gedaan. Je luistert niet.
Dat heb je niet gedaan. "Dat weet je niet" is geen antwoord.
Cause nobody likes rock anymore!
  dinsdag 9 december 2008 @ 23:17:22 #253
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_63893107
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 23:13 schreef Crane het volgende:

[..]

Dat heb je niet gedaan. "Dat weet je niet" is geen antwoord.
Wat jij wil, schat.

Best fijn, selectief lezen, of niet
Elite
Tegen TTIP
pi_63893152
Ik lees steeds alleen: of 'gaan we weer'.
  dinsdag 9 december 2008 @ 23:20:05 #255
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_63893206
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 23:02 schreef Crane het volgende:

[..]

Jij zegt steeds "er was/is geen geld". Als je tijdig goede jonge spelers had vastgelegd dan had het niet veel geld hoeven kosten.
Jep, ga Bosz maar weer verwijten dat hij Makaay, Hofland, De Cler, Landzaat, Van Bronckhorst boven spelers uit allerlei uithoeken van de wereld verkoos. Drama TD.

Hoe vaak moet dit nog in godsnaam worden uitgelegd?

En begin niet over het seizoen 2006/2007. Hij was toen net 2 maande aangenomen, "waarschijnlijk" was het toen een enorm zooitje op de scouting en dergelijke dat Bosz met spelers als Charisteas moest komen.

Waarom denk je dat niemand meer op je wilt antwoorden, dit antwoord is al 33x bij je neergelegd, je negeert het vervolgens om een week later weer dezelfde discussie te starten.
  dinsdag 9 december 2008 @ 23:20:26 #256
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_63893213
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 23:18 schreef Crane het volgende:
Ik heb in de vijf jaar dat ik je 'ken' inderdaad nog nooit een discussie met je gehad.
Elite
Tegen TTIP
  dinsdag 9 december 2008 @ 23:40:37 #257
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_63893746
Berg kostte Groningen volgens mij ¤4 miljoen, onhaalbaar voor Feyenoord (helaas).
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_63893806
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 23:40 schreef TC03 het volgende:
Berg kostte Groningen volgens mij ¤4 miljoen, onhaalbaar voor Feyenoord (helaas).
Voor el Ahmadi hebben weer meer betaald. En op Arnautovic hebben we meer dan 4 miljoen geboden.
pi_63893939
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 23:43 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Voor el Ahmadi hebben weer meer betaald. En op Arnautovic hebben we meer dan 4 miljoen geboden.
En toen voetbalde Berg al lang bij Groningen, slimmerik. Toen Berg werd gehaald door Groningen had Feyenoord geen geld.
  dinsdag 9 december 2008 @ 23:52:33 #260
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_63893989
D-K.

Je bent niet echt de snuggerste, hè
Elite
Tegen TTIP
pi_63894107
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 23:49 schreef Sloggi het volgende:

[..]

En toen voetbalde Berg al lang bij Groningen, slimmerik. Toen Berg werd gehaald door Groningen had Feyenoord geen geld.
Ik doelde meer op het feit dat telkens wordt geroepen dat Feyenoord geen geld heeft terwijl er wel hoge bedragen voor spelers als El Ahmadi en Arnautovic worden betaald.
pi_63894119
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 23:18 schreef Crane het volgende:
Dus Feyenoord moet elk talent vastleggen? Klinkt reeël.
  dinsdag 9 december 2008 @ 23:58:32 #263
235657 Putdeksels
van de straat
pi_63894139
Happel, hoe verdedig je het vriendjesnetwerk van Bosz binnen de club?

Wat een heerlijk topic is dit geworden trouwens.
Feyenoord!
"Feyenoord zit in mijn hart. Maar Feyenoord, dat zijn de mensen, dat zijn de supporters. Door hen ontstaat het Feyenoord-gevoel." Henk Fräser
pi_63894170
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 23:58 schreef Putdeksels het volgende:

Wat een heerlijk topic is dit geworden trouwens.
Valt niet te verdediggen. Maar omdat hij zo eigenwijs is blijft hij bij zijn standpunt.
pi_63894189
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 23:57 schreef Hamilcar het volgende:

[..]

Dus Feyenoord moet elk talent vastleggen? Klinkt reeël.
Ja, dat is een tik van Crane. Elk talent in de eredivisie noemen als ooit haalbaar voor Feyenoord.
Het valt me nog mee dat hij Ronaldo niet heeft genoemd.
Feyenoord!
"Feyenoord zit in mijn hart. Maar Feyenoord, dat zijn de mensen, dat zijn de supporters. Door hen ontstaat het Feyenoord-gevoel." Henk Fräser
pi_63894275
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 23:57 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Ik doelde meer op het feit dat telkens wordt geroepen dat Feyenoord geen geld heeft terwijl er wel hoge bedragen voor spelers als El Ahmadi en Arnautovic worden betaald.
Feyenoord heeft alleen geld als er een speler is verkocht of door middel van externe geldschieters. Door middel van die talentpools heeft Feyenoord binnengehaald en de selectie versterkt. Dat geld is nu geïnvesteerd in andere spelers. Er zullen dus weer eerst spelers moeten worden verkocht (of er moeten externe middelen worden aangesproken) voor er nieuwe spelers kunnen worden gehaald.
  woensdag 10 december 2008 @ 00:11:44 #267
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_63894438
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 23:58 schreef Putdeksels het volgende:
Kan ik weinig over zeggen. Neem aan dat al die aangenomen 'vriendjes' hun werk gewoon naar behoren doen. En het hoeft niet persé slecht te zijn wat Bosz doet. Daar gaaat iedereen standaard van uit, omdat Bosz hen gehaald heeft. Achterlijke redenatie, maar dat ben ik de laatste tijd wel gewend.
Elite
Tegen TTIP
pi_63894676
Heb er toch wel mijn bedenkingen bij. Het lijkt me nooit een goede zaak als er teveel vriendjes van elkaar binnen eenzelfde organisatie werken.
Vind dat Bosz aan het eind van dit seizoen moet afgerekend worden op zijn prestaties. En niet nu in de vorm van een contractverlenging en een salarisverhoging.

Het aankoopbeleid vind ik in ieder geval niet slecht, missers hou je altijd.
Feyenoord!
pi_63894751
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 08:35 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

Meestal gewoon terrecht
Iemand foto hebben van de maîtresse van Tim de Cler ?
pm voor foto
pi_63894950
quote:
Op woensdag 10 december 2008 00:26 schreef Danninho het volgende:

pm voor foto
Gefeliciteerd! U heeft jorientje zojuist een gigantische erectie bezorgd!
pi_63894961
kleine moeite, zo bijzonder is t niet
  woensdag 10 december 2008 @ 01:46:20 #272
25957 Reddiablo
Football Manager Researcher NL
pi_63895913
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 19:58 schreef DatMeenJeNiet het volgende:

[..]

Slechtste verdediger van de eredivisie. Bovendien heeft hij de debiele neiging om bij corners van Feyenoord overtredingen te gaan duwen en sleuren. WAAROM?!?! Elke keer wordt er weer afgefloten voor een overtreding.

Hij heeft ook hele goede wedstrijden gespeeld, maar die zijn echt op misschien 2 handen te tellen de laatste 3 jaar. (Ajaxjes thuis (alhoewel die debiele armen om Suarez ) en de bekercampagne bijvoorbeeld. ) Als er veel druk op staat wilt ie nog wel eens boven zichzelf uit stijgen.
LOL, dat lijkt me wat cru. WMB is Bahia nog altijd een van de betere centrale verdedigers in NL!???
In elk geval beter dan het centrale duo van Volendam of Sparta!

Hij valt mij namelijk niet echt op, en dat is dan weer positief, een Hofland, een De Cler, een Timmer.. die spelen wekelijks slecht. (en De Cler zal het wel vrij snel weer om kunnen gooien)
Don't ask me, I only use my brains to keep my ears apart!
www.3voor12denhaag.nl
http://www.last.fm/user/Reddiablo
pi_63895986
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 08:35 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

Meestal gewoon terrecht
Iemand foto hebben van de maîtresse van Tim de Cler ?
Al we het dan toch hebben over het pmen van foto's dan heb ik ook nog wel een leuke foto Jorientje.
Koning.
  woensdag 10 december 2008 @ 02:52:55 #274
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_63896258
quote:
Op woensdag 10 december 2008 01:46 schreef Reddiablo het volgende:

[..]

LOL, dat lijkt me wat cru. WMB is Bahia nog altijd een van de betere centrale verdedigers in NL!???
In elk geval beter dan het centrale duo van Volendam of Sparta!

Hij valt mij namelijk niet echt op, en dat is dan weer positief, een Hofland, een De Cler, een Timmer.. die spelen wekelijks slecht. (en De Cler zal het wel vrij snel weer om kunnen gooien)
Ten percent faster with a sturdier frame
  woensdag 10 december 2008 @ 07:04:30 #275
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_63896556
quote:
Op woensdag 10 december 2008 01:54 schreef tha_dark het volgende:

[..]

Al we het dan toch hebben over het pmen van foto's dan heb ik ook nog wel een leuke foto Jorientje.
Plaats eens hier
pi_63897091
Verheijen: \"Verbeek schuldig\"

Verheijen moet snel weer naar Feyenoord één toe!
  woensdag 10 december 2008 @ 08:59:17 #277
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_63897515
quote:
Op woensdag 10 december 2008 08:22 schreef TJDoornbos het volgende:
Verheijen: \"Verbeek schuldig\"

Verheijen moet snel weer naar Feyenoord één toe!
Lekker tenditieuze berichtgeving.

Bosvelt
Elite
Tegen TTIP
pi_63897918
pm mij die foto eens aub!
pi_63897961
voetbal forum of viva forum?
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
pi_63898138
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 23:20 schreef DatMeenJeNiet het volgende:

[..]

Jep, ga Bosz maar weer verwijten dat hij Makaay, Hofland, De Cler, Landzaat, Van Bronckhorst boven spelers uit allerlei uithoeken van de wereld verkoos. Drama TD.

Hoe vaak moet dit nog in godsnaam worden uitgelegd?

En begin niet over het seizoen 2006/2007. Hij was toen net 2 maande aangenomen, "waarschijnlijk" was het toen een enorm zooitje op de scouting en dergelijke dat Bosz met spelers als Charisteas moest komen.

Waarom denk je dat niemand meer op je wilt antwoorden, dit antwoord is al 33x bij je neergelegd, je negeert het vervolgens om een week later weer dezelfde discussie te starten.
Dat zei ik gisteren ook al, net of het Bosz z'n schuld is dat die duurbetaalde heren der niveau bij lange niet halen.
pi_63898801
LN: Openheid en transparantie

Bron: www.Lunaticnews.nl

“De nieuwe tenues zijn tot stand gekomen in samenspraak met de supporters.
Die hadden bij de ontwerpers van PUMA de wens neergelegd om de kleur groen
terug te laten komen in het uitshirt.” Aldus Feyenoord. “De details die de
supporter graag in de tenues wil terugzien, hebben we in de ontwerpen
meegenomen.” Aldus PUMA.

Open en transparant, zou je zeggen. Maar zoals zo veel bij Feyenoord is het
niet wat het lijkt.

Wij zijn wel open en transparant. Wij zijn wel onafhankelijk en eerlijk,
dus hierbij het ware verhaal van de betrokkenheid van supporters bij de
totstandkoming van de nieuwe tenues:

In april en mei hebben drie supporters met vertegenwoordigers van Feyenoord
en PUMA gesproken over de tenues voor het seizoen 2009-10. Met name het
nieuwe uitshirt was onderwerp van gesprek. De aanwezige supporters kregen
een aantal voorstellen – met de meest vreemde kleurencombinaties –
voorgelegd, waarbij de groen-zwarte variant de voorkeur genoot.

Op dat moment was absoluut niet duidelijk dat er van die vreemde lijnen op
het shirt zouden komen. Niet voor het uitshirt. En zeker niet voor het
thuisshirt.

De nieuwe tenues zijn dus niet tot stand gekomen in samenspraak met de
supporters, zoals Feyenoord trots meldde. Sterker nog, de bewuste
supporters zagen het ontwerp gisteren ook pas voor het eerst. Op de
officiële website van Feyenoord…

Bij Feyenoord schijnen ze inmiddels geschrokken te zijn van de vele
negatieve reacties op de nieuwe tenues, dus hopelijk komt er nog een
aanpassing op in ieder geval het thuisshirt. Voor de toekomst is het
wellicht verstandig om ook daadwerkelijk eerst in overleg te treden met
supporters en het Handvest Clubcultuur te raadplegen. Dan hoeft men ook
niet achteraf te schrikken…

Openheid en transparantie, zo moeilijk is het niet!
pi_63899440
Bosvelt snapt het
  woensdag 10 december 2008 @ 10:51:13 #283
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_63899885
Bosvelt .
2000 light years from home
pi_63900035
quote:
Op woensdag 10 december 2008 09:34 schreef Luni het volgende:

[..]

Dat zei ik gisteren ook al, net of het Bosz z'n schuld is dat die duurbetaalde heren der niveau bij lange niet halen.
Maar welk niveau hebben we het dan over?
Denk dat alleen Makaay en Van Bronckhorst het gewenste niveau kunnen halen.

De Cler en Hofland waren nou niet bijster goed bij hun vorige club(s).
Feyenoord!
  woensdag 10 december 2008 @ 10:59:42 #285
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_63900132
quote:
Op woensdag 10 december 2008 10:56 schreef Putdeksels het volgende:

[..]

De Cler was de beste linksback van Nederland en Hofland was de leider van Wolfsburg. Jammer dat ik over hun kwaliteiten dit seizoen niets zinnigs kan zeggen, aangezien ik hier in Zuid-Afrika geen wedstrijden van Feyenoord kan volgen

Verder: Bosvelt
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
pi_63900186
quote:
Op woensdag 10 december 2008 10:56 schreef Putdeksels het volgende:

[..]

De Cler was gewoon goed bij AZ hoor.
pi_63900345
quote:
Op woensdag 10 december 2008 10:59 schreef Tomasso het volgende:

[..]

De Cler was de beste linksback van Nederland en Hofland was de leider van Wolfsburg. Jammer dat ik over hun kwaliteiten dit seizoen niets zinnigs kan zeggen, aangezien ik hier in Zuid-Afrika geen wedstrijden van Feyenoord kan volgen

Verder: Bosvelt
Hofland viel in Duitsland ook al regelmatig negatief op, hij moest wel erg vaak foutjes repareren door een overtreding te maken met een vloedgolf aan kaarten als gevolg.

De Cler was bij AZ gewoon een goede, degelijke back.
pi_63900717
quote:
Op woensdag 10 december 2008 11:06 schreef Blawh het volgende:

[..]

De Cler was bij AZ gewoon een goede, degelijke back.
En bij Feyenoord vorig seizoen ook.
pi_63901090
quote:
Op woensdag 10 december 2008 11:19 schreef Luni het volgende:

[..]

En bij Feyenoord vorig seizoen ook.
Was regelmatig de beste man van het veld.

Daarom snap ik er ook geen pepernoot van dat ie zo klote speelt.

Ik word op het moment trouwens wel heeeeeel erg ziek van dat gezeik, nu die Verheijen weer, laat ze godverdomme allemaal hun smoel eens houden en ervoor zorgen dat het de goede kant op gaat. Klootzakken allemaal. Hoe het met Feyenoord gaat interesseert ze geen reet, ze willen alleen maar makkelijk scoren

Dat Bosvelt het wel snapt is al een tijdje bekend. Is ook een type speler die we na zijn vertrek al jaren missen.
pi_63901349
De Cler heeft vorig seizoen zijn beste seizoen ooit gedraaid ja. Was nooit echt kapot van hem bij AZ.
quote:
Ingezonden: Oprotten
wo, 10/12/2008 - 11:34
Na enkele maanden "eigenlijk al jaren" met lede ogen deze ellende te moeten aanschouwen kom ik maar tot 1 conclusie: OPROTTEN.

Mijn mening is mede bepaald omdat er door structureel wanbeleid er geen ene piek te besteden is.

BOSZ: Weg heeft geen toelichting nodig.

VERBEEK: Weg van alle nare dingen die ik van hem gehoord heb was Wat het voor mij nog niet duidelijk werd het na het intervieuw bij Holland sport bevestigd. Ik heb zelden iemand zo'n onzin horen zeggen. De man heeft geen enige vorm van zelfreflectie. Had toch minimaal enige uitleg verwacht of ontkenning van de gedane kritieken aan zijn adres.

De Cler: Naar de AA of de relatietherapie volgen en dan alsnog weg.

Lucius: Stoppen met voetbal en verder in de kaart-, vuurwerk- of ambulante handel. Was wel zo eerlijk om de kritiek openlijk te plaatsen maar dat rechtvaardigd niet om in zijn positie enige vorm van kritiek te plaatsen.

Landzaat: Behouden net zolang rondjes laten lopen op het veld naast De Kuip in zijn Feyenoord-shirt totdat ie zelf oppleurt. De kaarthandel die jij voor je mokumse vrienden bedreef 20 stuks voor HSV en jou ellelange gezeik over Feyenoord in Mokum maakt jou de grootste zakkenvuller uit de Feyenoord-historie.

Makaay: Verkopen nu het nog kan !!!!!!

Gio: Lever aub je aanvoerdersband in en speel met je hart voor onze club waar je zoveel van houd.

Timmer: Gewoon weg.

Mols: Bedankt maar je tijd om te stoppen was verleden jaar maar toch bedankt. Jou valt in mijn ogen niets te verwijten. De minuten die je mocht spelen werd je door het tactisch onbenul verkeerd gebruikt.

Bruins: Blijven jongen ondanks het gezeik wat je met Verbeek had. Gewoon lekker gaan voetballen en dan kom de rest vanzelf. Je heb nog niet kennen brengen wat ik verwacht had. Maar dat jij als Rotterdammer wordt uitgefloten zegt meer Over het Huidige Legioen dan over jou.

Hofland: Laat gewoon zien wat je kan met beheersbaar verdedigen en in een goede sfeer zie ik het toch nog in je zitten.

Buijs: Blijven, is ondanks de wat mindere perioden mede door de vele plaatsverwisselingen een jongen met een instelling waar men zich als Feyenoorder nog in kan vinden.

Tomason: Eerst maar eens fit worden en dan zien we wel.

De Guzman: Is een moeilijk geval zal zeker fluitend De Kuip uit lopen in 2010

Tiendalli: Weet ik niet is wel iemand die ondanks de Kuipvrees zich zelf heeft teruggevochten.

Greene: Terug naar af.

Leon Vlemmings: Alias de Laptop, weg heeft op geen enkele manier aangetoond aanwijsbaar een versterking te zijn.

John Lammers: Verkeersregelaar maken op de Spitsstrook.

Lodewijks: Is een van de weinige die niet uit de BOSZ clan komt. Blijven en lekker met je Griekse en Braziliaanse jeugdkeepers aan de slag. Tim Krul of Mulder laten uitvechten voor de no 1 positie.

Wim Jansen: Gaat voor die groep staan en maak er wat van als u dat niet wil of kan is het voor u de hoogste tijd. Zou mij tegenvallen, want ik geloof dat u het zeker nog kan en zeker, zonder GJV en de rest van de Bassie & Adriaan Staf. Misschien COR Adriaanse toevoegen deze man heeft al heel lang en constant bewezen een zeer goed B-jeugd elftal te creeëren. De overige voornamelijk eigen jeugd goed begeleiden en proberen zo lang mogelijk te behouden en met spelvreugde te spelen voor FEYENOORD.

Ik hoop dat we er in iedergeval nog 11 kunnen opstellen. Wat ik wel zeker weet is dat we met deze mensen (nog) niet om de prijzen spelen maar wel met meer en passie voor onze club. Een club waar we weer trots op kunnen zijn.

Ik Citeer,

Dat heel de club, ónze club, andermaal in lichterlaaie staat, mij verbaast het -na jarenlang geconfronteerd te zijn met alle uit structureel wanbeleid voortkomende ellende- niet eens meer. Dat jullie gemeend hebben ons Het Legioen helemaal monddood te maken is helaas gelukt. De vele gele jasjes die menen iedere vorm van kritiek dmv ziekelijk gedrag de kop in te moeten drukken is weerzinwekkend. Of je nou een spandoek ophangt, een blowtje rookt, op een geel kruis staat, Je als rasechte Rotterdammer niet eens meer mag vloeken, 1 uur in de rij moet staan, je legitimeren aan de eerste de beste randdebiel met stewart op zijn rug.

Je besnuffeld word door drugshonden, je een stoelje breekt je gelijk op opsporing verzocht komt.

Je iedere zondag door dezelfde mensen op de foto wordt gezet er inmiddels 1 miljoen uur film van een ieder gemaakt is. Dit alles aangevoerd door een stelletje bouwfraude imbecielen en onze voormalige aanvoerder en bestuurslid met de 2 hofnarren Jacobs en Gudde als trekpopjes voor een nieuw stadion pffff. Het maakt dat de hele club naar de tering word geholpen.

Zelfs het nieuwe shirt weten jullie te verzieken het enige wat nog refereert naar onze club

Ik zeg dan ook recht uit mijn hart staand op een geel kruis naast vak Z met een blow in mijn hand en in mijn andere hand een spandoek DIT BESTUUR EINDE CLUBCULTUUR: k****r allemaal maar op want wij houden van Feyenoord en jullie ach jullie alleen maar van een groot winkelcentrum waarin gevoetbald kan worden

Groeten van na deze uitlatingen een sv krijgend supporter die altijd wat heeft te zeiken.
Lunaticnews plaatst tegenwoordig ook alles op hun site.
Feyenoord!
pi_63901482
quote:
Op woensdag 10 december 2008 11:44 schreef Putdeksels het volgende:
De Cler heeft vorig seizoen zijn beste seizoen ooit gedraaid ja. Was nooit echt kapot van hem bij AZ.
[..]

Pfff, wat een bullshit

Over Bruins heeft ie trouwens wel gelijk
pi_63902557
quote:
Op woensdag 10 december 2008 11:49 schreef dill het volgende:

[..]

Pfff, wat een bullshit

Over Bruins heeft ie trouwens wel gelijk
Ja LN is wel diep gezonken met dit stuk. Net alsof wij een hier een column van jorientje en crane zouden plaatsen. Had meer van ze verwacht.
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
  woensdag 10 december 2008 @ 12:45:41 #293
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_63902760
Dat De Cler z'n niveau niet haalt kan ik best begrijpen en daar heb ik ook wel respect voor, dat de andere gevestigde namen absoluut niet uit de verf komen vind ik gewoon diep triest, waar Makaay nog de pech heeft dat Feyenoord niet de luxe heeft om de boel op hem af te stellen, stellen anderen gewoon teleur op inzet én kwaliteit, Giovanni trouwens ook.
pi_63902831
Iemand die het stukje in de VI over Feyenoord kan inscannen?
Feyenoord!
  woensdag 10 december 2008 @ 13:01:05 #295
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_63903106
Dat ingezonden stuk mist trouwens de nodige nuance en komt iets te recht uit het hart waardoor bepaalde dingen vergeten worden, desondanks zit er meer dan een kern van waarheid in.
Dat Bosz weg moet lijkt mij ook duidelijk, niet zozeer omdat gevestigde namen niet presteren, dat kun je ook niet aan zien komen met uitzondering van Makaay trouwens die als spits vast nog dezelfde klasse kan etaleren, maar een man is waarbij de afstemming volledig goed moet zijn met de juiste aanvoer en daarvoor mist de klasse en intelligentie bij de andere spelers, Hofs en Bruins zouden hierin mogelijk wel een goede rol kunnen spelen, maar niet in het huidige systeem en de manier waarop men voetbalt.

Verbeek hoeft van mij absoluut niet weg, die heeft bij Holland Sport voor een leuk historisch moment gezorgd, maar dat zal eerder komen omdat ie niet in de positie zit dat ie open kaart kan/mag spelen richting de media, een cursus mediatraining zou overigens geen slecht iets zijn, net als Bosz' zijn hilarische 'Dat vind ik te gemakkelijk' variant trouwens.

Op het moment dat ie over de spelers begint raakt ie kant nog wal, te weinig informatie en teveel beoordelend op de korte termijn.
Vlemmings beoordelen op basis van enkele tv beelden en de huidige resultaten is gewoonweg zielig, die vent heeft echt wel bewezen iets toe te voegen aan iedere betaaldvoetbalclub en is zeker een verrijking van onze staf.
Lodewijks níet bekritiseren omdat ie niet door Bosz op die plek is gekomen is ook nogal frapant te noemen, want ik heb toch zo m'n aanmerkingen op z'n werkwijze en de adviezen die hij de overige leden van de technische staf geeft.

Over het beleidsverhaaltje omtrend supporters pesten kan ik maar éen ding zeggen, AMEN!
Dit is gewoon te triest voor woorden en Feyenoord laat z'n trouwe aanhang hier zeker stikken op veel momenten, zolang je maar rustig op je plekkie zit en je muil houdt is alles goed en dat gaat gewoon te ver.
Daarvoor heb ik genoeg incidenten meegemaakt en genoeg kunnen horen van medesupporters, zo ga je niet met je aanhang om en ik zou eens kijken hoe men bij Willem II of Twente omgaat met INCIDENTEN, want dat zijn het 9/10 keer gewoon.

Het overige deel van het stukje raakt echt kant nog wel, vooral over de spelers en de technische staf, teveel kijkend naar resultaat, iets wat wel degelijk belangrijk is, en te weinig naar de veranderingen opzich en de lijn die ingezet wordt.
Tuurlijk ben ik ook niet gecharmeerd van Timmer, Lucius, Greene, Landzaat en nog wat randdebielen, maar zolang ze er zitten en je ze blijkbaar nodig hebt - gezien de speeltijd die ze krijgen wanneer ze fit zijn - krijgen ook die mijn steun, niet zozeer als individuen, puur als elftal spelend namens Feyenoord.
  woensdag 10 december 2008 @ 13:51:22 #296
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_63904517
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 23:52 schreef Happel het volgende:
D-K.

Je bent niet echt de snuggerste, hè
Pfff... Wees eens volwassen. Je plaatst echt te veel van dit soort opmerkingen.
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
  woensdag 10 december 2008 @ 14:08:21 #297
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_63904973
quote:
Op woensdag 10 december 2008 11:44 schreef Putdeksels het volgende:
[..]

.

Iedereen wegtrappen maar Buijs mag blijven hoor. Met zijn "inzet". Als hij echt hart voor zijn club had was hij gewoon naar Twente gegaan ipv expres een jaar af te wachten om zo transfervrij straks te vertrekken.

Dat hele stuk.
pi_63905333
Die schrijver is echt zwakzinnig. Je halve selectie wegtrappen en Buijs laten blijven.
pi_63905387
quote:
Van Gaal zou graag trainer van Feyenoord worden

Louis van Gaal was dinsdagavond zoals gebruikelijk dit seizoen als analist te gast in de Champions League-uitzending van Sport1. De coach van Az kwam met de ontboezeming dat hij niet terugdeinst voor een baan als trainer van Feyenoord. 'Dat heb ik altijd wel gewild, maar ze zijn nooit met een aanbieding gekomen', vertelde Van Gaal, wiens vrouw uit Rotterdam komt en fan is van Feyenoord.
De bal kwam aan het rollen door de vraag aan Van Gaal of hij met zijn verleden als Barcelona-coach aan de slag zou kunnen gaan bij Real Madrid, dat zich deze week ontdeed van Bernd Schuster en in zee ging met Juande Ramos. 'Geen enkel probleem', was het antwoord van de amsterdammer, die als voormalig trainer van ajax dus ook de rivaliteit tussen amsterdam en Rotterdam niet als obstakel ziet.

We hebben het trouwens over deze man:
Feyenoord!
  woensdag 10 december 2008 @ 14:32:55 #300
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_63905594
Peter, waag het niet om te bellen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')