Dat heb je niet gedaan. "Dat weet je niet" is geen antwoord.quote:Op dinsdag 9 december 2008 23:06 schreef Happel het volgende:
[..]
Heb ik al 1000x gedaan. Je luistert niet.
Wat jij wil, schat.quote:Op dinsdag 9 december 2008 23:13 schreef Crane het volgende:
[..]
Dat heb je niet gedaan. "Dat weet je niet" is geen antwoord.
Jep, ga Bosz maar weer verwijten dat hij Makaay, Hofland, De Cler, Landzaat, Van Bronckhorst boven spelers uit allerlei uithoeken van de wereld verkoos. Drama TD.quote:Op dinsdag 9 december 2008 23:02 schreef Crane het volgende:
[..]
Jij zegt steeds "er was/is geen geld". Als je tijdig goede jonge spelers had vastgelegd dan had het niet veel geld hoeven kosten.
Ik heb in de vijf jaar dat ik je 'ken' inderdaad nog nooit een discussie met je gehad.quote:Op dinsdag 9 december 2008 23:18 schreef Crane het volgende:
Ik lees steeds alleen:of 'gaan we weer'.
Voor el Ahmadi hebben weer meer betaald. En op Arnautovic hebben we meer dan 4 miljoen geboden.quote:Op dinsdag 9 december 2008 23:40 schreef TC03 het volgende:
Berg kostte Groningen volgens mij ¤4 miljoen, onhaalbaar voor Feyenoord (helaas).
En toen voetbalde Berg al lang bij Groningen, slimmerik. Toen Berg werd gehaald door Groningen had Feyenoord geen geld.quote:Op dinsdag 9 december 2008 23:43 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Voor el Ahmadi hebben weer meer betaald. En op Arnautovic hebben we meer dan 4 miljoen geboden.
Ik doelde meer op het feit dat telkens wordt geroepen dat Feyenoord geen geld heeft terwijl er wel hoge bedragen voor spelers als El Ahmadi en Arnautovic worden betaald.quote:Op dinsdag 9 december 2008 23:49 schreef Sloggi het volgende:
[..]
En toen voetbalde Berg al lang bij Groningen, slimmerik. Toen Berg werd gehaald door Groningen had Feyenoord geen geld.
Dus Feyenoord moet elk talent vastleggen? Klinkt reeël.quote:Op dinsdag 9 december 2008 23:18 schreef Crane het volgende:
Ik lees steeds alleen:of 'gaan we weer'.
Valt niet te verdediggen. Maar omdat hij zo eigenwijs is blijft hij bij zijn standpunt.quote:Op dinsdag 9 december 2008 23:58 schreef Putdeksels het volgende:
Happel, hoe verdedig je het vriendjesnetwerk van Bosz binnen de club?
Wat een heerlijk topic is dit geworden trouwens.
Ja, dat is een tik van Crane. Elk talent in de eredivisie noemen als ooit haalbaar voor Feyenoord.quote:Op dinsdag 9 december 2008 23:57 schreef Hamilcar het volgende:
[..]
Dus Feyenoord moet elk talent vastleggen? Klinkt reeël.
Feyenoord heeft alleen geld als er een speler is verkocht of door middel van externe geldschieters. Door middel van die talentpools heeft Feyenoord binnengehaald en de selectie versterkt. Dat geld is nu geïnvesteerd in andere spelers. Er zullen dus weer eerst spelers moeten worden verkocht (of er moeten externe middelen worden aangesproken) voor er nieuwe spelers kunnen worden gehaald.quote:Op dinsdag 9 december 2008 23:57 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ik doelde meer op het feit dat telkens wordt geroepen dat Feyenoord geen geld heeft terwijl er wel hoge bedragen voor spelers als El Ahmadi en Arnautovic worden betaald.
Kan ik weinig over zeggen. Neem aan dat al die aangenomen 'vriendjes' hun werk gewoon naar behoren doen. En het hoeft niet persé slecht te zijn wat Bosz doet. Daar gaaat iedereen standaard van uit, omdat Bosz hen gehaald heeft. Achterlijke redenatie, maar dat ben ik de laatste tijd wel gewend.quote:Op dinsdag 9 december 2008 23:58 schreef Putdeksels het volgende:
Happel, hoe verdedig je het vriendjesnetwerk van Bosz binnen de club?
pm voor fotoquote:Op dinsdag 9 december 2008 08:35 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Meestal gewoon terrecht![]()
Iemand foto hebben van de maîtresse van Tim de Cler ?
LOL, dat lijkt me wat cru. WMB is Bahia nog altijd een van de betere centrale verdedigers in NL!???quote:Op dinsdag 9 december 2008 19:58 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Slechtste verdediger van de eredivisie. Bovendien heeft hij de debiele neiging om bij corners van Feyenoord overtredingen te gaan duwen en sleuren. WAAROM?!?! Elke keer wordt er weer afgefloten voor een overtreding.
Hij heeft ook hele goede wedstrijden gespeeld, maar die zijn echt op misschien 2 handen te tellen de laatste 3 jaar. (Ajaxjes thuis (alhoewel die debiele armen om Suarez) en de bekercampagne bijvoorbeeld. ) Als er veel druk op staat wilt ie nog wel eens boven zichzelf uit stijgen.
Al we het dan toch hebben over het pmen van foto's dan heb ik ook nog wel een leuke foto Jorientje.quote:Op dinsdag 9 december 2008 08:35 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Meestal gewoon terrecht![]()
Iemand foto hebben van de maîtresse van Tim de Cler ?
quote:Op woensdag 10 december 2008 01:46 schreef Reddiablo het volgende:
[..]
LOL, dat lijkt me wat cru. WMB is Bahia nog altijd een van de betere centrale verdedigers in NL!???
In elk geval beter dan het centrale duo van Volendam of Sparta!
Hij valt mij namelijk niet echt op, en dat is dan weer positief, een Hofland, een De Cler, een Timmer.. die spelen wekelijks slecht. (en De Cler zal het wel vrij snel weer om kunnen gooien)
Plaats eens hierquote:Op woensdag 10 december 2008 01:54 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Al we het dan toch hebben over het pmen van foto's dan heb ik ook nog wel een leuke foto Jorientje.
Lekker tenditieuze berichtgeving.quote:Op woensdag 10 december 2008 08:22 schreef TJDoornbos het volgende:
Verheijen: \"Verbeek schuldig\"
Verheijen moet snel weer naar Feyenoord één toe!
Dat zei ik gisteren ook al, net of het Bosz z'n schuld is dat die duurbetaalde heren der niveau bij lange niet halen.quote:Op dinsdag 9 december 2008 23:20 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Jep, ga Bosz maar weer verwijten dat hij Makaay, Hofland, De Cler, Landzaat, Van Bronckhorst boven spelers uit allerlei uithoeken van de wereld verkoos. Drama TD.![]()
Hoe vaak moet dit nog in godsnaam worden uitgelegd?
En begin niet over het seizoen 2006/2007. Hij was toen net 2 maande aangenomen, "waarschijnlijk" was het toen een enorm zooitje op de scouting en dergelijke dat Bosz met spelers als Charisteas moest komen.
Waarom denk je dat niemand meer op je wilt antwoorden, dit antwoord is al 33x bij je neergelegd, je negeert het vervolgens om een week later weer dezelfde discussie te starten.
Maar welk niveau hebben we het dan over?quote:Op woensdag 10 december 2008 09:34 schreef Luni het volgende:
[..]
Dat zei ik gisteren ook al, net of het Bosz z'n schuld is dat die duurbetaalde heren der niveau bij lange niet halen.
De Cler was de beste linksback van Nederland en Hofland was de leider van Wolfsburg. Jammer dat ik over hun kwaliteiten dit seizoen niets zinnigs kan zeggen, aangezien ik hier in Zuid-Afrika geen wedstrijden van Feyenoord kan volgenquote:Op woensdag 10 december 2008 10:56 schreef Putdeksels het volgende:
[..]
Maar welk niveau hebben we het dan over?
Denk dat alleen Makaay en Van Bronckhorst het gewenste niveau kunnen halen.
De Cler en Hofland waren nou niet bijster goed bij hun vorige club(s).
De Cler was gewoon goed bij AZ hoor.quote:Op woensdag 10 december 2008 10:56 schreef Putdeksels het volgende:
[..]
Maar welk niveau hebben we het dan over?
Denk dat alleen Makaay en Van Bronckhorst het gewenste niveau kunnen halen.
De Cler en Hofland waren nou niet bijster goed bij hun vorige club(s).
Hofland viel in Duitsland ook al regelmatig negatief op, hij moest wel erg vaak foutjes repareren door een overtreding te maken met een vloedgolf aan kaarten als gevolg.quote:Op woensdag 10 december 2008 10:59 schreef Tomasso het volgende:
[..]
De Cler was de beste linksback van Nederland en Hofland was de leider van Wolfsburg. Jammer dat ik over hun kwaliteiten dit seizoen niets zinnigs kan zeggen, aangezien ik hier in Zuid-Afrika geen wedstrijden van Feyenoord kan volgen
Verder: Bosvelt
En bij Feyenoord vorig seizoen ook.quote:Op woensdag 10 december 2008 11:06 schreef Blawh het volgende:
[..]
De Cler was bij AZ gewoon een goede, degelijke back.
Was regelmatig de beste man van het veld.quote:Op woensdag 10 december 2008 11:19 schreef Luni het volgende:
[..]
En bij Feyenoord vorig seizoen ook.
Lunaticnews plaatst tegenwoordig ook alles op hun site.quote:Ingezonden: Oprotten
wo, 10/12/2008 - 11:34
Na enkele maanden "eigenlijk al jaren" met lede ogen deze ellende te moeten aanschouwen kom ik maar tot 1 conclusie: OPROTTEN.
Mijn mening is mede bepaald omdat er door structureel wanbeleid er geen ene piek te besteden is.
BOSZ: Weg heeft geen toelichting nodig.
VERBEEK: Weg van alle nare dingen die ik van hem gehoord heb was Wat het voor mij nog niet duidelijk werd het na het intervieuw bij Holland sport bevestigd. Ik heb zelden iemand zo'n onzin horen zeggen. De man heeft geen enige vorm van zelfreflectie. Had toch minimaal enige uitleg verwacht of ontkenning van de gedane kritieken aan zijn adres.
De Cler: Naar de AA of de relatietherapie volgen en dan alsnog weg.
Lucius: Stoppen met voetbal en verder in de kaart-, vuurwerk- of ambulante handel. Was wel zo eerlijk om de kritiek openlijk te plaatsen maar dat rechtvaardigd niet om in zijn positie enige vorm van kritiek te plaatsen.
Landzaat: Behouden net zolang rondjes laten lopen op het veld naast De Kuip in zijn Feyenoord-shirt totdat ie zelf oppleurt. De kaarthandel die jij voor je mokumse vrienden bedreef 20 stuks voor HSV en jou ellelange gezeik over Feyenoord in Mokum maakt jou de grootste zakkenvuller uit de Feyenoord-historie.
Makaay: Verkopen nu het nog kan !!!!!!
Gio: Lever aub je aanvoerdersband in en speel met je hart voor onze club waar je zoveel van houd.
Timmer: Gewoon weg.
Mols: Bedankt maar je tijd om te stoppen was verleden jaar maar toch bedankt. Jou valt in mijn ogen niets te verwijten. De minuten die je mocht spelen werd je door het tactisch onbenul verkeerd gebruikt.
Bruins: Blijven jongen ondanks het gezeik wat je met Verbeek had. Gewoon lekker gaan voetballen en dan kom de rest vanzelf. Je heb nog niet kennen brengen wat ik verwacht had. Maar dat jij als Rotterdammer wordt uitgefloten zegt meer Over het Huidige Legioen dan over jou.
Hofland: Laat gewoon zien wat je kan met beheersbaar verdedigen en in een goede sfeer zie ik het toch nog in je zitten.
Buijs: Blijven, is ondanks de wat mindere perioden mede door de vele plaatsverwisselingen een jongen met een instelling waar men zich als Feyenoorder nog in kan vinden.
Tomason: Eerst maar eens fit worden en dan zien we wel.
De Guzman: Is een moeilijk geval zal zeker fluitend De Kuip uit lopen in 2010
Tiendalli: Weet ik niet is wel iemand die ondanks de Kuipvrees zich zelf heeft teruggevochten.
Greene: Terug naar af.
Leon Vlemmings: Alias de Laptop, weg heeft op geen enkele manier aangetoond aanwijsbaar een versterking te zijn.
John Lammers: Verkeersregelaar maken op de Spitsstrook.
Lodewijks: Is een van de weinige die niet uit de BOSZ clan komt. Blijven en lekker met je Griekse en Braziliaanse jeugdkeepers aan de slag. Tim Krul of Mulder laten uitvechten voor de no 1 positie.
Wim Jansen: Gaat voor die groep staan en maak er wat van als u dat niet wil of kan is het voor u de hoogste tijd. Zou mij tegenvallen, want ik geloof dat u het zeker nog kan en zeker, zonder GJV en de rest van de Bassie & Adriaan Staf. Misschien COR Adriaanse toevoegen deze man heeft al heel lang en constant bewezen een zeer goed B-jeugd elftal te creeëren. De overige voornamelijk eigen jeugd goed begeleiden en proberen zo lang mogelijk te behouden en met spelvreugde te spelen voor FEYENOORD.
Ik hoop dat we er in iedergeval nog 11 kunnen opstellen. Wat ik wel zeker weet is dat we met deze mensen (nog) niet om de prijzen spelen maar wel met meer en passie voor onze club. Een club waar we weer trots op kunnen zijn.
Ik Citeer,
Dat heel de club, ónze club, andermaal in lichterlaaie staat, mij verbaast het -na jarenlang geconfronteerd te zijn met alle uit structureel wanbeleid voortkomende ellende- niet eens meer. Dat jullie gemeend hebben ons Het Legioen helemaal monddood te maken is helaas gelukt. De vele gele jasjes die menen iedere vorm van kritiek dmv ziekelijk gedrag de kop in te moeten drukken is weerzinwekkend. Of je nou een spandoek ophangt, een blowtje rookt, op een geel kruis staat, Je als rasechte Rotterdammer niet eens meer mag vloeken, 1 uur in de rij moet staan, je legitimeren aan de eerste de beste randdebiel met stewart op zijn rug.
Je besnuffeld word door drugshonden, je een stoelje breekt je gelijk op opsporing verzocht komt.
Je iedere zondag door dezelfde mensen op de foto wordt gezet er inmiddels 1 miljoen uur film van een ieder gemaakt is. Dit alles aangevoerd door een stelletje bouwfraude imbecielen en onze voormalige aanvoerder en bestuurslid met de 2 hofnarren Jacobs en Gudde als trekpopjes voor een nieuw stadion pffff. Het maakt dat de hele club naar de tering word geholpen.
Zelfs het nieuwe shirt weten jullie te verzieken het enige wat nog refereert naar onze club
Ik zeg dan ook recht uit mijn hart staand op een geel kruis naast vak Z met een blow in mijn hand en in mijn andere hand een spandoek DIT BESTUUR EINDE CLUBCULTUUR: k****r allemaal maar op want wij houden van Feyenoord en jullie ach jullie alleen maar van een groot winkelcentrum waarin gevoetbald kan worden
Groeten van na deze uitlatingen een sv krijgend supporter die altijd wat heeft te zeiken.
Pfff, wat een bullshitquote:Op woensdag 10 december 2008 11:44 schreef Putdeksels het volgende:
De Cler heeft vorig seizoen zijn beste seizoen ooit gedraaid ja. Was nooit echt kapot van hem bij AZ.
[..]
Lunaticnews plaatst tegenwoordig ook alles op hun site.
Ja LN is wel diep gezonken met dit stuk. Net alsof wij een hier een column van jorientje en crane zouden plaatsen. Had meer van ze verwacht.quote:Op woensdag 10 december 2008 11:49 schreef dill het volgende:
[..]
Pfff, wat een bullshit
Over Bruins heeft ie trouwens wel gelijk
Pfff... Wees eens volwassen. Je plaatst echt te veel van dit soort opmerkingen.quote:Op dinsdag 9 december 2008 23:52 schreef Happel het volgende:
D-K.
Je bent niet echt de snuggerste, hè
quote:Op woensdag 10 december 2008 11:44 schreef Putdeksels het volgende:
De Cler heeft vorig seizoen zijn beste seizoen ooit gedraaid ja. Was nooit echt kapot van hem bij AZ.
[..]
Lunaticnews plaatst tegenwoordig ook alles op hun site.
quote:Van Gaal zou graag trainer van Feyenoord worden
Louis van Gaal was dinsdagavond zoals gebruikelijk dit seizoen als analist te gast in de Champions League-uitzending van Sport1. De coach van Az kwam met de ontboezeming dat hij niet terugdeinst voor een baan als trainer van Feyenoord. 'Dat heb ik altijd wel gewild, maar ze zijn nooit met een aanbieding gekomen', vertelde Van Gaal, wiens vrouw uit Rotterdam komt en fan is van Feyenoord.
De bal kwam aan het rollen door de vraag aan Van Gaal of hij met zijn verleden als Barcelona-coach aan de slag zou kunnen gaan bij Real Madrid, dat zich deze week ontdeed van Bernd Schuster en in zee ging met Juande Ramos. 'Geen enkel probleem', was het antwoord van de amsterdammer, die als voormalig trainer van ajax dus ook de rivaliteit tussen amsterdam en Rotterdam niet als obstakel ziet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |