Dat heb je niet gedaan. "Dat weet je niet" is geen antwoord.quote:Op dinsdag 9 december 2008 23:06 schreef Happel het volgende:
[..]
Heb ik al 1000x gedaan. Je luistert niet.

Wat jij wil, schat.quote:Op dinsdag 9 december 2008 23:13 schreef Crane het volgende:
[..]
Dat heb je niet gedaan. "Dat weet je niet" is geen antwoord.

Jep, ga Bosz maar weer verwijten dat hij Makaay, Hofland, De Cler, Landzaat, Van Bronckhorst boven spelers uit allerlei uithoeken van de wereld verkoos. Drama TD.quote:Op dinsdag 9 december 2008 23:02 schreef Crane het volgende:
[..]
Jij zegt steeds "er was/is geen geld". Als je tijdig goede jonge spelers had vastgelegd dan had het niet veel geld hoeven kosten.

Ik heb in de vijf jaar dat ik je 'ken' inderdaad nog nooit een discussie met je gehad.quote:Op dinsdag 9 december 2008 23:18 schreef Crane het volgende:
Ik lees steeds alleen:of 'gaan we weer'.

Voor el Ahmadi hebben weer meer betaald. En op Arnautovic hebben we meer dan 4 miljoen geboden.quote:Op dinsdag 9 december 2008 23:40 schreef TC03 het volgende:
Berg kostte Groningen volgens mij ¤4 miljoen, onhaalbaar voor Feyenoord (helaas).

En toen voetbalde Berg al lang bij Groningen, slimmerik. Toen Berg werd gehaald door Groningen had Feyenoord geen geld.quote:Op dinsdag 9 december 2008 23:43 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Voor el Ahmadi hebben weer meer betaald. En op Arnautovic hebben we meer dan 4 miljoen geboden.

Ik doelde meer op het feit dat telkens wordt geroepen dat Feyenoord geen geld heeft terwijl er wel hoge bedragen voor spelers als El Ahmadi en Arnautovic worden betaald.quote:Op dinsdag 9 december 2008 23:49 schreef Sloggi het volgende:
[..]
En toen voetbalde Berg al lang bij Groningen, slimmerik. Toen Berg werd gehaald door Groningen had Feyenoord geen geld.

Dus Feyenoord moet elk talent vastleggen? Klinkt reeël.quote:Op dinsdag 9 december 2008 23:18 schreef Crane het volgende:
Ik lees steeds alleen:of 'gaan we weer'.

Valt niet te verdediggen. Maar omdat hij zo eigenwijs is blijft hij bij zijn standpunt.quote:Op dinsdag 9 december 2008 23:58 schreef Putdeksels het volgende:
Happel, hoe verdedig je het vriendjesnetwerk van Bosz binnen de club?
Wat een heerlijk topic is dit geworden trouwens.

Ja, dat is een tik van Crane. Elk talent in de eredivisie noemen als ooit haalbaar voor Feyenoord.quote:Op dinsdag 9 december 2008 23:57 schreef Hamilcar het volgende:
[..]
Dus Feyenoord moet elk talent vastleggen? Klinkt reeël.

Feyenoord heeft alleen geld als er een speler is verkocht of door middel van externe geldschieters. Door middel van die talentpools heeft Feyenoord binnengehaald en de selectie versterkt. Dat geld is nu geïnvesteerd in andere spelers. Er zullen dus weer eerst spelers moeten worden verkocht (of er moeten externe middelen worden aangesproken) voor er nieuwe spelers kunnen worden gehaald.quote:Op dinsdag 9 december 2008 23:57 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ik doelde meer op het feit dat telkens wordt geroepen dat Feyenoord geen geld heeft terwijl er wel hoge bedragen voor spelers als El Ahmadi en Arnautovic worden betaald.

Kan ik weinig over zeggen. Neem aan dat al die aangenomen 'vriendjes' hun werk gewoon naar behoren doen. En het hoeft niet persé slecht te zijn wat Bosz doet. Daar gaaat iedereen standaard van uit, omdat Bosz hen gehaald heeft. Achterlijke redenatie, maar dat ben ik de laatste tijd wel gewend.quote:Op dinsdag 9 december 2008 23:58 schreef Putdeksels het volgende:
Happel, hoe verdedig je het vriendjesnetwerk van Bosz binnen de club?

pm voor fotoquote:Op dinsdag 9 december 2008 08:35 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Meestal gewoon terrecht
Iemand foto hebben van de maîtresse van Tim de Cler ?

LOL, dat lijkt me wat cru. WMB is Bahia nog altijd een van de betere centrale verdedigers in NL!???quote:Op dinsdag 9 december 2008 19:58 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Slechtste verdediger van de eredivisie. Bovendien heeft hij de debiele neiging om bij corners van Feyenoord overtredingen te gaan duwen en sleuren. WAAROM?!?! Elke keer wordt er weer afgefloten voor een overtreding.
Hij heeft ook hele goede wedstrijden gespeeld, maar die zijn echt op misschien 2 handen te tellen de laatste 3 jaar. (Ajaxjes thuis (alhoewel die debiele armen om Suarez) en de bekercampagne bijvoorbeeld. ) Als er veel druk op staat wilt ie nog wel eens boven zichzelf uit stijgen.

Al we het dan toch hebben over het pmen van foto's dan heb ik ook nog wel een leuke foto Jorientje.quote:Op dinsdag 9 december 2008 08:35 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Meestal gewoon terrecht
Iemand foto hebben van de maîtresse van Tim de Cler ?

quote:Op woensdag 10 december 2008 01:46 schreef Reddiablo het volgende:
[..]
LOL, dat lijkt me wat cru. WMB is Bahia nog altijd een van de betere centrale verdedigers in NL!???
In elk geval beter dan het centrale duo van Volendam of Sparta!
Hij valt mij namelijk niet echt op, en dat is dan weer positief, een Hofland, een De Cler, een Timmer.. die spelen wekelijks slecht. (en De Cler zal het wel vrij snel weer om kunnen gooien)

Plaats eens hierquote:Op woensdag 10 december 2008 01:54 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Al we het dan toch hebben over het pmen van foto's dan heb ik ook nog wel een leuke foto Jorientje.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |