I wish...quote:Op maandag 8 december 2008 10:17 schreef snoopy het volgende:
Dus het viel mee Tex? Blijf je nu thuis tot je verlof?
daar heb ik ook mee in handen gestaan,quote:Op maandag 8 december 2008 10:48 schreef pinquit het volgende:
ik heb een HEMA-agenda. altijd eigenlijkzo'n keihandige met insteekhoesjes
Dat is het ook hoor Moussy, veel mensen denken 'hij was al oud, het hoort erbij' maar staan er niet bij stil wat een enorme slag het is voor de partners. Vaak zijn die mensen al 30-40-50 jaar bij elkaar. Dat is echt zo'n enorm gat dan...quote:Op maandag 8 december 2008 10:48 schreef moussy het volgende:
de muis he ynske, de muisik heb daar echt alles van gespaard vroeger
![]()
Bedankt meidenik vind het vooral heel verdrietig voor mn ouders en Oma N. jaren samen en dan is hij gewoon enorm snel weg.. sneu.
Ik heb een agenda van de Action, tot ik weer een andere leuke tegenkom
ja! en hij heeft deze keer leuke stickertjesquote:Op maandag 8 december 2008 11:05 schreef huuphuup het volgende:
Gecondoleerd Mous
Pinq ik heb die ook nu! Roze is ie geloof ik? Heb er zelf een kaart voorin gedaan...
Ik hang de kunstballen altijd onder vanwege de katten. Helemaal in de boom, dat doen ze niet.quote:Op maandag 8 december 2008 11:24 schreef Poppejans het volgende:
Ik heb een Oilily agenda, een roze
Heb sinds gisteren de kerstboom staan, best een mooie neppe. Alleen de kat zit er steeds helemaal in aaargh!
En ik was zo slim geweest om leuke witte siervogeltjes met een verenstaart erin te hangen, vanmorgen toen ik de woonkamer binnenliep zat er geen vogeltje meer in de boom
quote:Op maandag 8 december 2008 11:23 schreef pinquit het volgende:
[..]
ja! en hij heeft deze keer leuke stickertjesbij mij zit de bloemenvoorkant er nog in, moet nog iets tofs vinden.
Ik heb bewust al niks op de laagste takken gehangen, alles wat hoger, maar hij gaat dus echt OP die takken zitten hengelen naar alles met grote glinsterogenquote:Op maandag 8 december 2008 11:29 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik hang de kunstballen altijd onder vanwege de katten. Helemaal in de boom, dat doen ze niet.
quote:Op maandag 8 december 2008 11:31 schreef huuphuup het volgende:
[..]
![]()
* huuphuup gaat agenda doorbladeren
Oooh dan heb je heul een andere dan ik!quote:
wordt je er niet stront chagerijnig van, ik nml welquote:Op maandag 8 december 2008 11:34 schreef Brighteyes het volgende:
Dat andere moet je gewoon een keer plannen, met een vriendin die wel durft te parkeren.
Even klagen hoor, het hoort volgens mij nergens anders aangezien we geen 'wachten op je menstruatie' topic hebben.Ik dacht gisteren heel blij dat ik weer netjes op dag 28 ongesteld werd na dag 39 vorige maand, maar helaas lijkt het er toch op dat het zich weer gaat herhalen, zo'n dag of 10 wel-niet-wel-niet voordat het eindelijk eens doorzet.
![]()
Het snelst is om het nummer te bellen dat op de site staat. De voorlichters waarmee je dan verbonden wordt hebben meer informatie dan op de site beschikbaar is, zeker als het gaat om wetsvoorstellen en wanneer ze doorgevoerd gaan worden.quote:Op maandag 8 december 2008 10:25 schreef Troel het volgende:
www.postbus51.nl zal het misschien staan?
Of ga je voor nummer 4?quote:Op maandag 8 december 2008 13:31 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ik ben nog steeds niet ongesteld geweest en word daar ook heel erg nerveus van. Ben steeds aan het loeren of er nog niets is want wel buikpijn enzo..irritant!
Uhuh. Ik ging op het laatst echt ook merken dat er iets stond te gebeuren zeg maar. Opgeblazen etc. en ik werd er idd niet vrolijker van.quote:Op maandag 8 december 2008 12:28 schreef moussy het volgende:
[..]
wordt je er niet stront chagerijnig van, ik nml wel
Ah het heerstquote:Op maandag 8 december 2008 16:03 schreef Ynske het volgende:
daar zat ik ook al tegenaan te hikken ticootje
de kerstkaarten
2 jaar geleden foto's gemaakt van ballen in de boom
1 jaar geleden foto's gebruikt van de levende kerststal
en nu... totaal geen inspiratie
ontzettend mooie fotoquote:Op maandag 8 december 2008 16:02 schreef DJMO het volgende:
ik val even neer hier, er is zoveel goed nieuws in z&g, dat ik de feestvreugde daar niet wil verstoren
ik heb dus vanmorgen te horen gekregen dat ik mijn dochter met kerst niet mag zien, of op bezoek mag hebben (ik lig immers toch in het ziekenhuis om te bevallen/bij te komen van de bevalling) en dat er sowieso maar één kerstdag beschikbaar was voor (gezamelijk) bezoek, en dat mijn ex die afspraak al heeft gekregen vanwege mijn lichamelijke toestand... ik zou er toch niet toe in staat zijn dan.. althans, zo bracht de toeziend gezinsvoogd het dus toen ik haar vanmorgen belde om te vragen hoe laat ik mijn dochter eerste kerstdag mocht ophalen... misschien dom van mij om er maar vanuit te gaan dat ik mijn dochter mocht zien die dag, maar dat mocht dus voorgaande jaren wel... en nu moet er ineens iemand van pleegzorg bij aanwezig zijn
omdat de situatie te anders is dan vroeger.. ze zou johan niet kennen en aan hem moeten wennen
en dan moet je zien hoe ze er op de bruiloft bij zaten:
[ afbeelding ]
ik heb het even gehad met jeugdzorg op het moment
Ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen, maar ik vind dit echt heel vervelend voor je. Was er op jullie bruiloft ook een toeziend iemand bij dan?quote:Op maandag 8 december 2008 16:02 schreef DJMO het volgende:
ik val even neer hier, er is zoveel goed nieuws in z&g, dat ik de feestvreugde daar niet wil verstoren
ik heb dus vanmorgen te horen gekregen dat ik mijn dochter met kerst niet mag zien, of op bezoek mag hebben (ik lig immers toch in het ziekenhuis om te bevallen/bij te komen van de bevalling) en dat er sowieso maar één kerstdag beschikbaar was voor (gezamelijk) bezoek, en dat mijn ex die afspraak al heeft gekregen vanwege mijn lichamelijke toestand... ik zou er toch niet toe in staat zijn dan.. althans, zo bracht de toeziend gezinsvoogd het dus toen ik haar vanmorgen belde om te vragen hoe laat ik mijn dochter eerste kerstdag mocht ophalen... misschien dom van mij om er maar vanuit te gaan dat ik mijn dochter mocht zien die dag, maar dat mocht dus voorgaande jaren wel... en nu moet er ineens iemand van pleegzorg bij aanwezig zijn
omdat de situatie te anders is dan vroeger.. ze zou johan niet kennen en aan hem moeten wennen
en dan moet je zien hoe ze er op de bruiloft bij zaten:
[ afbeelding ]
ik heb het even gehad met jeugdzorg op het moment
nee, alleen haar pleegmoeder en de vriendin van de pleegmoeder waren erbij, maar dat weer meer omdat yolanda gebracht en gehaald moest worden, er was geen toezicht van jeugdzorg of pleegzorg zelf bij...quote:Op maandag 8 december 2008 16:10 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen, maar ik vind dit echt heel vervelend voor je. Was er op jullie bruiloft ook een toeziend iemand bij dan?
k hoop heel erg voor je dat er toch een wondertje gebeurd waardoor je haar kunt zienquote:Op maandag 8 december 2008 16:16 schreef DJMO het volgende:
[..]
nee, alleen haar pleegmoeder en de vriendin van de pleegmoeder waren erbij, maar dat weer meer omdat yolanda gebracht en gehaald moest worden, er was geen toezicht van jeugdzorg of pleegzorg zelf bij...
Ynske, ze zijn nu bezig met een andere gezinsvoogd, die ik nu heb valt voor mij absoluut niet mee te praten, omgekeerd vind zij dat van mij ook dus dat scheeltzij zal iig geen moeite doen voor mij om alsnog yolanda te mogen zien met kerst.
langere sluitertijd, groot diafragma (kleingetal) en je isowaarde omhoogquote:Op maandag 8 december 2008 16:18 schreef texelonia het volgende:
Noah bij kaarslicht heb ik ook nog geprobeerd voor de agenda, maar dat wilde al helemaal niet lukken. Zonder flits veeeel te onscherp, met flits gewoon lelijk. Terwijl ik vorig jaar best mooie foto's kreeg van Noah met een sterretje, maar hoe ik dat in hemelsnaam voor elkaar heb gekregen...
Ik denk dat ik een leuk Tord Boontje achtergrondje zoek en wat ik met Noah doe moet ik dan nog even bedenken....
Noah onder de misletoe misschien...?
Misschien hebben de pleegouders dat zelf aangegeven. Zou dat kunnen? Een pleegkind is gewoon lid van het gezin. Dus misschien dat ze hebben aangegeven 1 dag voor het hele gezin te willen hebben. Ik kan me voorstellen dat ze bijvoorbeeld 1e kerstdag naar de kerk willen. Misschien heeft je dochter speciaal iets ingestudeerd voor kerst.quote:Op maandag 8 december 2008 16:21 schreef DJMO het volgende:
Ticootje, ik zou je zomaar gelijk geven, maar waarom hadden we vorige jaren dan wel elk een kerstdag bezoek?? en ynske, ik wilde dat dat mogelijk was, maar altijd als ik zoiets probeer af te spreken zegt ze dat ik dat met jeugdzorg moet uitvechten, dus daar zie ik ook geen heil in
quote:
Ja klopt, er zit een dobbelsteen bij. Als we niet alleen de big krijgen maar een compleet spel mag je de dobbelsteen best hebbenquote:Op maandag 8 december 2008 17:01 schreef Saffier het volgende:
Rewimo, brutale vraag hier, er zit als het goed is een dobbelsteen bij dat spel, toch? Ik heb 'm nl van mijn collega gekregen, maar zonder dobbelsteen of doos, of spelregels, niet dat die zo moeilijk zijnmaar als je straks ook een dobbelsteen extra krijgt, zou ik die dan van je mogen overnemen/hebben? Tobias vind het ook zo'n leuk spel!
DJMO wat een domper op de feestvreugde zeg
Wat tof Oxy!quote:Op maandag 8 december 2008 17:02 schreef Oxymoron het volgende:
De proef print voor mijn 2e boekje is, goedgekeurd!
Komend voorjaar, rond mei/april komt 'ie uit!
Doe ik de spelregels er ook nog voor je bijquote:
Zie PM!quote:Op maandag 8 december 2008 17:32 schreef Rewimo het volgende:
Wat tof Oxy!Is je eerste boekje ook nog ergens te krijgen? Zou het best willen lezen
Klinkt goed, lekker en niet te moeilijk. Ga ik ook eens proberen binnenkort!quote:Op maandag 8 december 2008 18:11 schreef Lishe het volgende:
Miss sly:
Kipfilet in stukjes, laten trekken (daar issie weer) tot de kip gaar is. Kippenboullionblokjes erbij. Allerhande groente fijnsnijden (of kant en klaar, een wokpakket met tauge, paksoi enz.) erbij doen. Beetje peper en sambal.
Mie apart koken. Verdelen over soepkommen. Soep hierover scheppen. Smakelijk!
Het is ect supersimpel en wij eten het als hoofdgerecht. Lekker joh. Alleen moet ik me eens verdiepen in kruiden, daar ben ik slecht in. En ik weet niet of je de kip kan marineren voordat je m opzet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |