abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63845152
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 8 december 2008 @ 10:15:24 #2
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_63845164
geconcoleerd moussy
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_63845210
Mous gecondoleerd...

Dus het viel mee Tex? Blijf je nu thuis tot je verlof?

Rocka, superleuke agenda

Ik heb afgelopen jaren zoveel agenda's gehad. Kits Kitchen, filofax, een hele kleine van V&D maar nu gebruik ik allleen mijn iPhone nog. Lekker handig, staat het gelijk ook weer op mijn computer en kan ik mezelf alerts sturen als ik dingen niet moet vergeten.
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_63845294
quote:
Op maandag 8 december 2008 10:17 schreef snoopy het volgende:
Dus het viel mee Tex? Blijf je nu thuis tot je verlof?
I wish...
Heb afgelopen week halve dagen gewerkt, aangepast werk, en dat moet ik voorlopig zo blijven doen. De bedrijfsarts vandaag zei zelfs dat het meer uur mocht worden als er meer zittend werk zou zijn.
Ik ben al aan het aftellen tot mn verlof, nog 8 weken en 2 dagen werken

Vandaag ben ik iig wel lekker vrij
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  maandag 8 december 2008 @ 10:23:01 #5
35189 Troel
scherp en bot
pi_63845342
Wat een gedoe tex
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_63845348
Weet iemand trouwens hoe het zit met al die nieuwe regelingen die vanaf 1 januari 2009 in zouden gaan? 18 weken zwangerschapsverlof ipv 16, gaat dat door? Ouderschapsverlof voor 50% van het minimumloon doorbetaald? Geen sollicitatieplicht voor moeders met kinderen onder de 5? Zijn net dingen die erg interessant voor mij kunnen zijn
©Dumbo
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 8 december 2008 @ 10:24:52 #7
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_63845383
Mous, gecondoleerd... Hopelijk krijgt Peet ook vrij, zou prettig zijn.

Tex, misschien kun je wat vinden op de site van het ministerie voor Sociale Zaken?
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  maandag 8 december 2008 @ 10:25:06 #8
35189 Troel
scherp en bot
pi_63845391
www.postbus51.nl zal het misschien staan?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_63845719
Gecondoleerd Moussy!
Saartje
  maandag 8 december 2008 @ 10:39:41 #10
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_63845752
Gecondoleerd Moussy!
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 8 december 2008 @ 10:41:44 #11
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_63845803
dit is mijn nieuwe agenda voor komend jaar

afgelopen jaar eentje van vera de muis gehad

[ Bericht 1% gewijzigd door Ynske op 08-12-2008 10:53:12 ]
Today is life -

Dale Carnegie
  † In Memoriam † maandag 8 december 2008 @ 10:48:18 #12
7074 moussy
kuttekop
pi_63845951
de muis he ynske, de muis ik heb daar echt alles van gespaard vroeger

Bedankt meiden ik vind het vooral heel verdrietig voor mn ouders en Oma N. jaren samen en dan is hij gewoon enorm snel weg.. sneu.

Ik heb een agenda van de Action, tot ik weer een andere leuke tegenkom
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_63845952
ik heb een HEMA-agenda. altijd eigenlijk zo'n keihandige met insteekhoesjes
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 8 december 2008 @ 10:54:07 #14
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_63846076
quote:
Op maandag 8 december 2008 10:48 schreef pinquit het volgende:
ik heb een HEMA-agenda. altijd eigenlijk zo'n keihandige met insteekhoesjes
daar heb ik ook mee in handen gestaan,
ook over gedacht om dr een zelf te maken met mn eigen foto's
maar ja, daar ben ik dan toch niet tevreden over
en dees, k vond m mooier dan die van de happiness en hij was ook goedkoper
Today is life -

Dale Carnegie
pi_63846219
Ik gebruik een hele saaie agenda voor algemene afspraken, die ligt bij de telefoon. Dus hij is voor het hele gezin.

Mijn afspraken zet ik in mijn telefoon.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  maandag 8 december 2008 @ 11:02:53 #16
35189 Troel
scherp en bot
pi_63846255
WIj hebben bij de telefoon een familieplanner liggen.

Nouja, hij ligt op dit moment boven bij het toilet
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_63846308
Gecondoleerd Mous

Pinq ik heb die ook nu! Roze is ie geloof ik? Heb er zelf een kaart voorin gedaan...
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 8 december 2008 @ 11:09:53 #18
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_63846408
Gecondoleerd Moussy.

Ik heb gewoon een saaie zwarte van mijn werk. En meestal koop ik er door het jaar nog 1, gewoon omdat die leuker zijn. Die van PIP vind ik erg leuk, maar ik ben ook jaloers op mijn collega die een supergave van de Action had, voor 1,50.

Mijn zus was gisteren hier, met haar lief. En die hebben de kinderen meegenomen voor een paar dagen. Ze zijn nu dus lekker in brabant en ik zit hier bloednerveus op de bank. Zo stom, maar als ik dan een dag voor mezelf heb (morgen moet ik werken) dan moet dat meteen ingevuld worden met groot en veel en leuk en kapper en winkelen en uit eten. Nouja, ik heb in ieder geval uitgeslapen, dadelijk ga ik de kasten van de kinderen uitdoen en voor vanmiddag moet ik dus iets leuks. Dat vind ik zo stom van mezelf, waarom geniet ik niet gewoon van de rust.
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_63846498
Wij hebben gister een kerstboom gekocht. De boom is al versierd, nu het huis nog.
  maandag 8 december 2008 @ 11:19:01 #20
35189 Troel
scherp en bot
pi_63846610
Ik heb van het weekend hier een gedeelte van de vloer opnieuw in de polish gezet en ik vind eigenlijk dat de andere helft ook nog moet, maar daar staan meubels

En ik wil heel graag de boom opzetten, maar moet nog even bedenken waar
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 8 december 2008 @ 11:19:18 #21
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_63846621
Ik ben ook vrij vrij vandaag. Noah was al bij mijn ouders toen ik onverwachts vrij kreeg vandaag.

Maar ik ga lekker he-le-maal niks doen. Huishouden is aardig bij, dus dat kan ook wel een dagje wachten. Ik ga alleen maar Fok!ken, F5-en voor nieuws in Z&G enzow, en misschien een filmpje kijken straks
Ik vind het soms wel zonde op zulke dagen dat ik niet iets bijzonders doe nu ik de kans heb, maar blijkbaar heb ik gewoon af en toe behoefte aan dat niets (kunnen) doen, dus geniet ik er maar gewoon van
©Dumbo
  maandag 8 december 2008 @ 11:21:50 #22
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63846681
quote:
Op maandag 8 december 2008 10:48 schreef moussy het volgende:
de muis he ynske, de muis ik heb daar echt alles van gespaard vroeger

Bedankt meiden ik vind het vooral heel verdrietig voor mn ouders en Oma N. jaren samen en dan is hij gewoon enorm snel weg.. sneu.

Ik heb een agenda van de Action, tot ik weer een andere leuke tegenkom
Dat is het ook hoor Moussy, veel mensen denken 'hij was al oud, het hoort erbij' maar staan er niet bij stil wat een enorme slag het is voor de partners. Vaak zijn die mensen al 30-40-50 jaar bij elkaar. Dat is echt zo'n enorm gat dan...
Gecondoleerd!
pi_63846718
quote:
Op maandag 8 december 2008 11:05 schreef huuphuup het volgende:
Gecondoleerd Mous

Pinq ik heb die ook nu! Roze is ie geloof ik? Heb er zelf een kaart voorin gedaan...
ja! en hij heeft deze keer leuke stickertjes bij mij zit de bloemenvoorkant er nog in, moet nog iets tofs vinden.
  maandag 8 december 2008 @ 11:23:42 #24
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63846724
Lishe met een goed boek en een kop thee op de bank is toch ook heel, heel erg leuk?
pi_63846749
Ik heb een Oilily agenda, een roze

Heb sinds gisteren de kerstboom staan, best een mooie neppe. Alleen de kat zit er steeds helemaal in aaargh!
En ik was zo slim geweest om leuke witte siervogeltjes met een verenstaart erin te hangen, vanmorgen toen ik de woonkamer binnenliep zat er geen vogeltje meer in de boom
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_63846833
quote:
Op maandag 8 december 2008 11:24 schreef Poppejans het volgende:
Ik heb een Oilily agenda, een roze

Heb sinds gisteren de kerstboom staan, best een mooie neppe. Alleen de kat zit er steeds helemaal in aaargh!
En ik was zo slim geweest om leuke witte siervogeltjes met een verenstaart erin te hangen, vanmorgen toen ik de woonkamer binnenliep zat er geen vogeltje meer in de boom
Ik hang de kunstballen altijd onder vanwege de katten. Helemaal in de boom, dat doen ze niet.
  maandag 8 december 2008 @ 11:31:00 #27
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_63846873
Is ook BE, maar dat kan 's avonds ook. Ik wil winkelen in een andere stad (jammer dat ik daar niet durf te parkeren ) en lunchen, uit eten, nog meer winkelen. Nouja, met mn gemiep doe ik natuurlijk helemaal niks. Ik ga in bad en de zolder op. Kasten uitmesten, spul op mp zetten en dan kan ik de volgende keer gewoon een chauffeur inhuren.

Kerstbomen begin ik nog niet aan. Van het weekend denk ik.
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_63846895
quote:
Op maandag 8 december 2008 11:23 schreef pinquit het volgende:

[..]

ja! en hij heeft deze keer leuke stickertjes bij mij zit de bloemenvoorkant er nog in, moet nog iets tofs vinden.

* huuphuup gaat agenda doorbladeren
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 8 december 2008 @ 11:34:29 #29
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63846949
Dat andere moet je gewoon een keer plannen, met een vriendin die wel durft te parkeren.

Even klagen hoor, het hoort volgens mij nergens anders aangezien we geen 'wachten op je menstruatie' topic hebben. Ik dacht gisteren heel blij dat ik weer netjes op dag 28 ongesteld werd na dag 39 vorige maand, maar helaas lijkt het er toch op dat het zich weer gaat herhalen, zo'n dag of 10 wel-niet-wel-niet voordat het eindelijk eens doorzet.
pi_63846969
quote:
Op maandag 8 december 2008 11:29 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Ik hang de kunstballen altijd onder vanwege de katten. Helemaal in de boom, dat doen ze niet.
Ik heb bewust al niks op de laagste takken gehangen, alles wat hoger, maar hij gaat dus echt OP die takken zitten hengelen naar alles met grote glinsterogen
Misschien is hij er gauw op uitgekeken, zo niet dan maar plantenspuit in de aanslag
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_63846977
quote:
Op maandag 8 december 2008 11:31 schreef huuphuup het volgende:

[..]

* huuphuup gaat agenda doorbladeren

deze he?
pi_63847040
quote:
Op maandag 8 december 2008 11:35 schreef pinquit het volgende:

[..]

deze he?
Oooh dan heb je heul een andere dan ik! haha, ik voelde me al zwaar afgezet hihi
Ik heb gewoon een schoolagenda zeg maar, is handiger voor een collegejaar.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 8 december 2008 @ 11:49:55 #33
144006 chacama
Ondernemend!
pi_63847289
*plof*
Moussy, gecondoleerd. Zo lang bij elkaar samen en dan je partner in eens zo moeten gaan missen. Moeilijk. Sterkte voor je hele familie.

Agenda hier is van Oudersonline. Heerlijk. Vorig jaar op de markt gekomen en nu zo blij dat ik hem weer heb. Aparte hokjes voor de gezinsleden en genoeg notitie ruimte om alles op te kalken. Nog stickers voor de bieb, studiedagen, feestjes, vakanties ect. Heel handig dus.

De boom staat sinds zaterdag. Heeft F. samen met Fleur opgezet en ik heb genoten van het hele schouwspel. Hele verhalen over ballen en haakjes gehoord. hihi

En nu zit ik me zorgen te maken om mijn zus. Eind januari uitgerekend voor de derde. Maar de placenta ligt voor de opening. Sinds vorige week is ze overgedragen naar de gyn. en wordt nu wekelijks gecontroleerd om een natuurlijke bevalling voor te zijn. Ik vind het zo spannend. Ze van een van de eerste te vroeg bevallen dus duimen dat deze zich niet te vroeg aankondigd.
pi_63847517
Hč Chacama wat naar voor je zus. Maar wel fijn dat ze haar in de gaten houden nu toch? Ze zitten er in ieder geval bovenop. Hopen dat kindje nog lekker even binnen blijft!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 8 december 2008 @ 12:04:18 #35
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_63847614
Moussy gecondoleerd.

spannend Chaca!

Ik heb het koud Het is hier ook hartstikke koud buiten.. toen ik Saskia naar school bracht was het lang zo koud niet als nu
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_63847693
ET hier ook koud (al kan slaapgebrek een rol spelen bij mij). en zo mistig ook hier in de omgeving he! normaal heb ik prachtig uitzicht, maar nu: helemaal niks!
pi_63847696
Ik heb van de sint een familieagenda van de Hema gekregen. Die is voor in huis. Voor in mijn tas moet ik nog een leuke zoeken.
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_63847714
oh moussy, gecondoleerd!
  maandag 8 december 2008 @ 12:09:24 #39
144006 chacama
Ondernemend!
pi_63847719
E.T. ook hier is het super koud. Zelfs mijn dubbele handschoenen doen hun werk niet meer. Waar is de zon als je hem nodig hebt.
pi_63847774
Wonen jullie in brabant? Daar is het nu koud +- 1 graden.

Ik ben alleen vanmorgen buiten geweest, toen vond ik het wel meevallen..
pi_63847787
Wij hebben gistern trouwens een heerlijke dag gehad
we zijn naar de loonse en drunense duinen geweest, nou daar wil ik elke dag wel naar toe zo prachtig
  maandag 8 december 2008 @ 12:14:41 #42
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_63847813
Moussy gecondoleerd. Ik kreeg bij mijn vorige werkgever geen vrij voor sterfgeval onder stiefouders/stiefkinderen en dergelijke, weet niet hoe het bij deze werkgever zit eigenlijk.

Wat spannend voor je zus chaca, hoop dat de kleine zich niet te vroeg aandient.

Ik zit kerststerren te 'kutselen' terwijl Tobias alweer met heel iets anders bezig is Hier is het ook zou koud E.T. 0 graden em 9 uur en om 10 uur 2 graden, en ik vond het net ook al een stuk kouder geworden.
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  maandag 8 december 2008 @ 12:18:34 #43
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_63847878
Bix word je warm van een kop thee? Of heb je liever koffie om ook wakker mee te blijven? Ik heb gistermiddag schandalig lang bijgeslapen, had 't nodig denk ik maar. Nog even de drukte door zeker en in de kerstvakantie weer opladen hoor Bixie!
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  maandag 8 december 2008 @ 12:24:44 #44
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_63848009
Smiddags! Zo lekker even een frisse neus halen en fiets ter reparatie brengen.

Moussy (((knufs)))
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_63848039
Gecondoleerd moussy.

Dat ken ik Lishe, morgen ben ik vrij (snel alle overuren op voor de fusie) en dan heb ik gepland om de zolder uit te mesten, alle kerstspullen te zoeken en veel spul op marktplaats te zetten. Gewoon lekker rustig op de bank hangen kan ik echt niet.

Leuk al die agenda's! Dat mis ik wel met m'n organiser, maar die is gelukkig wel leuk. En allemaal hoesjes voor foto's en ik heb nu alle adresssen en hoef het niet meer steeds over te schrijven.

Vanochtend in Brabant was het echt glad, ging al bijna onderuit.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  † In Memoriam † maandag 8 december 2008 @ 12:28:27 #46
7074 moussy
kuttekop
pi_63848089
quote:
Op maandag 8 december 2008 11:34 schreef Brighteyes het volgende:
Dat andere moet je gewoon een keer plannen, met een vriendin die wel durft te parkeren.

Even klagen hoor, het hoort volgens mij nergens anders aangezien we geen 'wachten op je menstruatie' topic hebben. Ik dacht gisteren heel blij dat ik weer netjes op dag 28 ongesteld werd na dag 39 vorige maand, maar helaas lijkt het er toch op dat het zich weer gaat herhalen, zo'n dag of 10 wel-niet-wel-niet voordat het eindelijk eens doorzet.
wordt je er niet stront chagerijnig van, ik nml wel
Je zou er haast een boek over schrijven!
  maandag 8 december 2008 @ 13:29:03 #47
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_63849465
Moussy gecondoleerd.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_63849505
Ik ben nog steeds niet ongesteld geweest en word daar ook heel erg nerveus van. Ben steeds aan het loeren of er nog niets is want wel buikpijn enzo..irritant!
Saartje
  † In Memoriam † maandag 8 december 2008 @ 13:33:01 #49
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_63849550
quote:
Op maandag 8 december 2008 10:25 schreef Troel het volgende:
www.postbus51.nl zal het misschien staan?
Het snelst is om het nummer te bellen dat op de site staat. De voorlichters waarmee je dan verbonden wordt hebben meer informatie dan op de site beschikbaar is, zeker als het gaat om wetsvoorstellen en wanneer ze doorgevoerd gaan worden.
althans, zo was het vorig jaar nog...
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
pi_63849626
quote:
Op maandag 8 december 2008 13:31 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ik ben nog steeds niet ongesteld geweest en word daar ook heel erg nerveus van. Ben steeds aan het loeren of er nog niets is want wel buikpijn enzo..irritant!
Of ga je voor nummer 4?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')