oepsquote:Op maandag 8 december 2008 10:40 schreef Yashaaaaa het volgende:
Bij beuningen die ovatonde ten hoogte van de kastanjeboom was er of een stuk glas van zo'n glasvervoerwagen afgevallen, of botsing geweest en daardoor glas afgevallen.. Er lag iig een shitload aan glas op de weg en er stond zo'n glaswagen bij
Mijn moeder vanochtend ook... Zoveelste doorstuurmail, maar dit móest wel echt zijn!quote:Op maandag 8 december 2008 11:52 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Ik vind het al erg genoeg dat ik mensen in mn lijst heb die die doorstuur dingen nog doen...
;Dquote:Op maandag 8 december 2008 11:50 schreef HostiMeister het volgende:
Die hyves, die reacties, wtf ja
quote:
Of ze wat konden aanpassen voor me!quote:
kusje voor jouquote:Op maandag 8 december 2008 10:45 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Hij bedoelde denk ik z'n dubbele vraag over je externe harde schijf
linkquote:Op maandag 8 december 2008 12:48 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik stuur gewoon een vraag naar de help afdeling van hyves! Krijg ik gelijk een antwoord terug van een medewerkster met een linkje naar dr hyves-profiel! Wat een mooi vrouwke!
jij persoonlijk neem ik aanquote:Op maandag 8 december 2008 12:29 schreef PietjePuk007 het volgende:
Vanaf maart altijd meer dan 500 posts per maand in deze reeks, omg.
en waar haal je die vandaanquote:Op maandag 8 december 2008 12:02 schreef Yashaaaaa het volgende:
puh2 - 2745 keer
emo - 2744 keer
Nice, ik wist dat hij er niet ver vandaan kon zitten![]()
[ afbeelding ]
Dus nu gewooneven niet gebruiken
!
Graag gedaan! En @IB ze heeft nog een mailtje teruggestuurd ookquote:
wilde ze daten met jequote:Op maandag 8 december 2008 14:22 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Graag gedaan! En @IB ze heeft nog een mailtje teruggestuurd ook
"Vanaf nu ga ik me ook echt aan mijn leerschema houdenquote:Op maandag 8 december 2008 14:35 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik ben keihard in slaap gedonderd op bed![]()
![]()
Nee, want ze is bezet! Staat ook gewoon in dr profiel! Ik bezorg dr gewoon een glimlach per mail! Beter dan duizend van die andere imbeciele kutvragen beantwoorden me dunkt!quote:
Beter dan op de grondquote:Op maandag 8 december 2008 14:35 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik ben keihard in slaap gedonderd op bed![]()
![]()
Waar heb jij het overquote:Op maandag 8 december 2008 14:38 schreef PietjePuk007 het volgende:
Dat hebben jullie allemaal volgens mij, dat merk je toch.
quote:
quote:Op maandag 8 december 2008 14:39 schreef Yashaaaaa het volgende:
Dat in slaap donderen?
Mjah meestal denk ik van, ach mijn ogen even dicht doen kan echt geen kwaad.. Dat je dan 2 uur later wakker word is meestal het verrassingseffect.
Ja toen ik haar post las begreep ik emquote:
kijk je daar elke dag dan of er een update is ofquote:Op maandag 8 december 2008 14:35 schreef Yashaaaaa het volgende:
Oh my, swarmi, waar halen we die stats altijd vandaan?
je word in de zijk genomen waar je bij staatquote:Op maandag 8 december 2008 14:37 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
"Vanaf nu ga ik me ook echt aan mijn leerschema houden"
Vergeet je portemonnee niet!quote:Op maandag 8 december 2008 14:58 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik ga aan m'n wereldreis beginnen, tot later.
Veel plezierquote:Op maandag 8 december 2008 14:58 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik ga aan m'n wereldreis beginnen, tot later.
ik ben trots op jequote:Op maandag 8 december 2008 17:45 schreef Yashaaaaa het volgende:
Zo, ik heb keihard geleerd net
Nu even koken
Dat ben ik, mn WW was ineens foetsiequote:Op maandag 8 december 2008 17:51 schreef swarmahoer het volgende:
wie ben je eigleijk janies? en waar is james brownie die was er ook tog ? of ben je n kloon
Ik las rokenquote:Op maandag 8 december 2008 17:45 schreef Yashaaaaa het volgende:
Zo, ik heb keihard geleerd net
Nu even koken
ja weet ik, maar van een product bijv een pizza kan ik n review schrijven waar anderen iets aan hebben als ze het willen kopenquote:Op maandag 8 december 2008 18:00 schreef LastRequest het volgende:
En swarma het is een review he, geen preview
Ja nét iets te, helaas!quote:Op maandag 8 december 2008 18:38 schreef Cocktailprikker het volgende:
LR, heb je nu een beetje te waterige drap?dat is zooo zonde. Na het afgieten zet ik de pan vaak nog ff op het vuur, en daarna pas alles stampen
quote:Op maandag 8 december 2008 18:38 schreef Yashaaaaa het volgende:
ewrtjes met worteltjes en spekjes
Maar je hebt nu wel een flink bord vol dus? ik wil ook boerenkool maken hier, ik mis de boerenkoolquote:Op maandag 8 december 2008 18:41 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ja nét iets te, helaas!
@ Yasha: is niet zoveel hoor! Zo'n zak van 300gr boerenkool, daarbij 500-600 gr aardappel.. ik heb nu bijna de helft opgeschept, de rest eet ik vanavond nog wel denk ik.
Weet je hoe lekker en hoe makkelijk klaar te maken dat isquote:Op maandag 8 december 2008 18:43 schreef swarmahoer het volgende:
spekjes horen door de boerenkoolniet door de ertjes en worteltjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |