jij persoonlijk neem ik aanquote:Op maandag 8 december 2008 12:29 schreef PietjePuk007 het volgende:
Vanaf maart altijd meer dan 500 posts per maand in deze reeks, omg.
en waar haal je die vandaanquote:Op maandag 8 december 2008 12:02 schreef Yashaaaaa het volgende:
puh2 - 2745 keer
emo - 2744 keer
Nice, ik wist dat hij er niet ver vandaan kon zitten![]()
[ afbeelding ]
Dus nu gewooneven niet gebruiken
!
Graag gedaan! En @IB ze heeft nog een mailtje teruggestuurd ookquote:
wilde ze daten met jequote:Op maandag 8 december 2008 14:22 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Graag gedaan! En @IB ze heeft nog een mailtje teruggestuurd ook
"Vanaf nu ga ik me ook echt aan mijn leerschema houdenquote:Op maandag 8 december 2008 14:35 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik ben keihard in slaap gedonderd op bed![]()
![]()
Nee, want ze is bezet! Staat ook gewoon in dr profiel! Ik bezorg dr gewoon een glimlach per mail! Beter dan duizend van die andere imbeciele kutvragen beantwoorden me dunkt!quote:
Beter dan op de grondquote:Op maandag 8 december 2008 14:35 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik ben keihard in slaap gedonderd op bed![]()
![]()
Waar heb jij het overquote:Op maandag 8 december 2008 14:38 schreef PietjePuk007 het volgende:
Dat hebben jullie allemaal volgens mij, dat merk je toch.
quote:
quote:Op maandag 8 december 2008 14:39 schreef Yashaaaaa het volgende:
Dat in slaap donderen?
Mjah meestal denk ik van, ach mijn ogen even dicht doen kan echt geen kwaad.. Dat je dan 2 uur later wakker word is meestal het verrassingseffect.
Ja toen ik haar post las begreep ik emquote:
kijk je daar elke dag dan of er een update is ofquote:Op maandag 8 december 2008 14:35 schreef Yashaaaaa het volgende:
Oh my, swarmi, waar halen we die stats altijd vandaan?
je word in de zijk genomen waar je bij staatquote:Op maandag 8 december 2008 14:37 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
"Vanaf nu ga ik me ook echt aan mijn leerschema houden"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |