en daarom niet welkom hier ??????quote:Op maandag 8 december 2008 00:21 schreef porsche1 het volgende:
HARD_GAY IS EEN NEPPERT! Hij is in werkelijkheid A-seksueel!
Stomme nephooliganquote:Op maandag 8 december 2008 00:23 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en daarom niet welkom hier ??????
d'r is hier voor iedereen een plek onder de zon, zolang men zich maar weet te gedragen zonder al te veel overlast te gevenquote:Op maandag 8 december 2008 00:26 schreef hard_gay het volgende:
[..]
Stomme nephooligan
Het stikt van de homofoobjes op fok
Ik gedraag mij altijdquote:Op maandag 8 december 2008 00:28 schreef Stroekie het volgende:
[..]
d'r is hier voor iedereen een plek onder de zon, zolang men zich maar weet te gedragen zonder al te veel overlast te geven
Trustenquote:Op maandag 8 december 2008 00:35 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar ik ben er van tussen, wekker maakt mij weer wreed wakker morgen om 6.00 uur
hehequote:Op maandag 8 december 2008 00:34 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dan had je beter brave hendrik als nick kunnen gebruiken
Of gewoon onder zijn eigen normale account posten in plaats van deze kloonquote:Op maandag 8 december 2008 00:34 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dan had je beter brave hendrik als nick kunnen gebruiken
waarom denkt iedereen dat ik een kloon benquote:Op maandag 8 december 2008 00:43 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Of gewoon onder zijn eigen normale account posten in plaats van deze kloon![]()
Ben je ookquote:Op maandag 8 december 2008 00:53 schreef hard_gay het volgende:
[..]
waarom denkt iedereen dat ik een kloon ben
ik word er gek van
Niemand hier doet het (meer) met fokkers, geloof ik.quote:Op maandag 8 december 2008 01:01 schreef Emimich het volgende:
Even een serieuze vraag, is het makkelijk om sex-dates via FOK te regelen?
Ga het in SEX vragenquote:Op maandag 8 december 2008 01:01 schreef Emimich het volgende:
Even een serieuze vraag, is het makkelijk om sex-dates via FOK te regelen?
Misschien willen Pjederdy en gellarboy welquote:Op maandag 8 december 2008 01:18 schreef Emimich het volgende:
Damn, die homo's van tegenwoordig laten zich niet meer uit de kast lokken!
Hoi Mike-Hunt, hoe is het met je cunt?quote:Op maandag 8 december 2008 00:53 schreef hard_gay het volgende:
[..]
waarom denkt iedereen dat ik een kloon ben
ik word er gek van
Ben ik al vanaf mij 15de, maar niet gelokt, zelfstandig eruit gekropenquote:Op maandag 8 december 2008 01:18 schreef Emimich het volgende:
Damn, die homo's van tegenwoordig laten zich niet meer uit de kast lokken!
Tip: het is een KLB-kloon.quote:Op maandag 8 december 2008 02:08 schreef hierissieweer het volgende:
Hoi Mike-Hunt, hoe is het met je cunt?
euh...ik doe niet aan klonen. en mijn cunt is rauw!quote:Op maandag 8 december 2008 02:08 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
quote:Op maandag 8 december 2008 02:08 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
In bed gok ikquote:Op maandag 8 december 2008 04:06 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
euh...ik doe niet aan klonen. en mijn cunt is rauw!![]()
waar is iedereen?
ben je aan het 'werk' op het frontpage?quote:
vim?quote:Op maandag 8 december 2008 04:13 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ben je aan het 'werk' op het frontpage?
of hang je weer in de vim?![]()
o god ja, jij bent toch 18 ofzo? Ken je vim niet? is van vroeger. vim is een soort jif maar dan in poedervorm.quote:
Ik gebruik geen drugs en hoef niet te werken morgenquote:Op maandag 8 december 2008 04:17 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
o god ja, jij bent toch 18 ofzo? Ken je vim niet? is van vroeger. vim is een soort jif maar dan in poedervorm.
en daar bedoel ik weer coke mee. get it?
moet je niet werken morgen o.i.d. ?
Hoewel het natuurlijk niet relevant is wil ik bij deze ook even melden dat wanneer het vriest, de temperatuur in het algemeen onder de nul graden Celsius is. En bij deze temperatuur heeft kokend theewater de neiging om ietwat sneller af te koelen dan theewater dat in een 1200 Watt magnetron op maximaal vermogen wordt warm gehouden.quote:Op maandag 8 december 2008 06:27 schreef Stroekie het volgende:
zet koffie, thee, water verse jus en warme chocolademelk klaar voor een ieder
blij dat ik dat heb kunnen doenquote:Op zondag 7 december 2008 23:22 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Jammer. 2 sec later stond Linebear er wel om mij even op te vrolijken. Volgende keer gewoon doen hoor!
Het feit dat ik een actief sexleven heb, wil niet automatisch betekenen dat ik graag dates regel via het forum. Been there, done that and it's such an ugly t-shirt.quote:Op maandag 8 december 2008 01:29 schreef Yurithemaster het volgende:
Misschien willen Pjederdy en gellarboy wel
Goedemorgen Papa Stroek welkom back in the lowlandsquote:Op maandag 8 december 2008 06:27 schreef Stroekie het volgende:
zet koffie, thee, water verse jus en warme chocolademelk klaar voor een ieder
hebben wij al een lijstje van je gehad?quote:Op maandag 8 december 2008 08:01 schreef linebear het volgende:
[..]
blij dat ik dat heb kunnen doenLeuke nieuwe coupe heb je trouwens
die snap ik dus niet helemaal, waarom is dat, omdat de kop ook mee verwarmt wordt?quote:Op maandag 8 december 2008 07:27 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Hoewel het natuurlijk niet relevant is wil ik bij deze ook even melden dat wanneer het vriest, de temperatuur in het algemeen onder de nul graden Celsius is. En bij deze temperatuur heeft kokend theewater de neiging om ietwat sneller af te koelen dan theewater dat in een 1200 Watt magnetron op maximaal vermogen wordt warm gehouden.
Neuh, ik denk omdat het water warm gehouden wordt, terwijl het gekookte theewater gewoon staat af te koelenquote:Op maandag 8 december 2008 09:36 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
die snap ik dus niet helemaal, waarom is dat, omdat de kop ook mee verwarmt wordt?
dank u welquote:Op maandag 8 december 2008 09:28 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Goedemorgen Papa Stroek welkom back in the lowlands
geen ideequote:Op maandag 8 december 2008 09:36 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
die snap ik dus niet helemaal, waarom is dat, omdat de kop ook mee verwarmt wordt?
kom je onderweg nog even koffiedrinken hier ?quote:Op maandag 8 december 2008 09:51 schreef Pjederdy het volgende:
Lekker druk hier!
Ik ga even voor een vermogen aan lege flessen terugbrengen en dan fijn 200 km naar Venlo koetsen.
Whaaaaaaaaaaaa. Bedankt!quote:Op maandag 8 december 2008 09:51 schreef Pjederdy het volgende:
Ik ga even voor een vermogen aan lege flessen terugbrengen
wablief ?quote:Op maandag 8 december 2008 09:29 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
hebben wij al een lijstje van je gehad?
HIJ ZEG HEBE WIJ AL EEN LIJSTJEVAN JE GEHAD LIMEBEAR?!?!?!?!!?quote:
Whehe, ander keertje, vandaag een iets te strak programma!quote:Op maandag 8 december 2008 09:52 schreef Stroekie het volgende:
[..]
kom je onderweg nog even koffiedrinken hier ?
Ik zag je!quote:Op maandag 8 december 2008 09:55 schreef Ang3l het volgende:
En als je dan ff op videofragment (links) klikt dan zie je't filmpje
'Het is een festival voor en door jongeren'quote:Op maandag 8 december 2008 09:55 schreef Ang3l het volgende:
Nah, het item(pje) van Omroep Brabant over C-Me:
Artikel
lijstje met wat ? sorry hoorquote:Op maandag 8 december 2008 09:56 schreef kikkerlikkerfan het volgende:
[..]
HIJ ZEG HEBE WIJ AL EEN LIJSTJEVAN JE GEHAD LIMEBEAR?!?!?!?!!?
Dat ik meedoequote:Op maandag 8 december 2008 10:05 schreef MisterO het volgende:
[..]
'Het is een festival voor en door jongeren'
wat klopt hier niet aan?
Ja heul kort in de marionettendansquote:
Wehehehe, nou denk er dus elastieken bij aan polsen en knieenquote:Op maandag 8 december 2008 09:57 schreef Gellarboy het volgende:
[ afbeelding ]
'Cuz this is thrilleeeeeeeeeeeeer, thrillerniiiiiiiiiiiiiiiight!
And no one's gonna save you from the beast about to strike..
Ja van Gino en mijquote:
Nog nieet. Ligt in de schuur en ben te lui om hem te pakken. Heb wel al tig engeltjes en een Josef./Maria.Kindeke staanquote:
Ah, klinkt als 'Chicago'. Cool.quote:Op maandag 8 december 2008 10:16 schreef Ang3l het volgende:
Wehehehe, nou denk er dus elastieken bij aan polsen en knieen![]()
Nepbomenquote:Op maandag 8 december 2008 10:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nog nieet. Ligt in de schuur en ben te lui om hem te pakken. Heb wel al tig engeltjes en een Josef./Maria.Kindeke staan
Vanavond!quote:
Nepbomen zijn prrrrrrrima.quote:
Ik heb geen zin en plek voor een echte boom.quote:
Zeg Ang3l, ik heb zojuist de foto's van het personeelsfeest gezien en je hebt volkomen gelijk, het is inderdaad de meest verschrikkelijke blouhoeze die mijn collega aanheeft en die jij in Pallaz gezien hadquote:Op maandag 8 december 2008 09:55 schreef Ang3l het volgende:
Nah, het item(pje) van Omroep Brabant over C-Me:
Artikel
Vorige keer zat er wel de cellblock tango inquote:Op maandag 8 december 2008 10:25 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Ah, klinkt als 'Chicago'. Cool..
Echt he!quote:Op maandag 8 december 2008 10:31 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Zeg Ang3l, ik heb zojuist de foto's van het personeelsfeest gezien en je hebt volkomen gelijk, het is inderdaad de meest verschrikkelijke blouhoeze die mijn collega aanheeft en die jij in Pallaz gezien had
Ik heb liever géén boom dan een neppe boomquote:Op maandag 8 december 2008 10:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb geen zin en plek voor een echte boom.
Kom maar terug met commentaar als je een plek voor jezelf hebt, luiwammes
Kerst is FANTASTISCH!!!!quote:Op maandag 8 december 2008 10:29 schreef Tha_Erik het volgende:
Het is tegenwoordig bijna hip om kerst kut te vinden enzo, maar ik vind het altijd toch wel erg leuk![]()
![]()
.
In de film zaten toch echt elastieken hoor.quote:Op maandag 8 december 2008 10:32 schreef Ang3l het volgende:
Maar zaten er touwen/elastieken in Chicago dan?
Ik heb alleen de film en niet de musical gezien.
Wat een onzinquote:Op maandag 8 december 2008 10:33 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb liever géén boom dan een neppe boom.
Was je niet al fan tijdens de vorige CD dan? Die was ook goed.quote:Op maandag 8 december 2008 10:40 schreef Pjederdy het volgende:
mag ik even melden dat ik Britney fan wordt? Cd'tje blaast nu uit de speakers van de oto!
Hel en verdoemenis! Val dood! En pijnlijk ook nog eens!quote:Xiance moment
sgoedquote:Op maandag 8 december 2008 10:00 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
Whehe, ander keertje, vandaag een iets te strak programma!
O jaquote:Op maandag 8 december 2008 10:37 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
In de film zaten toch echt elastieken hoor..
"They both reached for the gun".
Even zoeken op U-buis.
Voooooruit, mn lievelingsnummer van de nieuwe cdquote:Op maandag 8 december 2008 10:40 schreef Pjederdy het volgende:
mag ik even melden dat ik Britney fan word? Cd'tje blaast nu uit de speakers van de oto!
[insert MisterO moment met een Britney clipje]
[insert Xiance moment met een songtekst quote]
Ja ik ga 'm van de weekw el zetten en fotograferen.quote:Op maandag 8 december 2008 10:39 schreef Gellarboy het volgende:
Kan iedereen niet even een foto posten van z'n boom als 'ie staat?
Da;s dus volgende weekquote:Op maandag 8 december 2008 10:44 schreef Gellarboy het volgende:
Wow, dat klinkt cool. Mag ik komen kijken als het af is?
Talk that sexy talk to me.quote:
Welk moment? Wat voor moment is 't? Of WIENS moment?quote:Op maandag 8 december 2008 10:45 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Talk that sexy talk to me..
Dit moment wordt u aangeboden door Seroxat
jammer dat G_E niet meer post, want die had zo'n traditionele boom elk jaarquote:Op maandag 8 december 2008 10:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja ik ga 'm van de weekw el zetten en fotograferen.
Vorig jaar heb ik hem voor het eerst gezet, 1 dag voor Kerst
Jezus, dat is bijna de moeite niet.quote:Op maandag 8 december 2008 10:44 schreef Ang3l het volgende:
Vorig jaar heb ik hem voor het eerst gezet, 1 dag voor Kerst
ha! Dat was dus precies het nummer dat opstondquote:Op maandag 8 december 2008 10:43 schreef MisterO het volgende:
[..]
Voooooruit, mn lievelingsnummer van de nieuwe cd![]()
Anti-sepressivaquote:Op maandag 8 december 2008 10:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Welk moment? Wat voor moment is 't? Of WIENS moment?
Dirty talking, call it phonography Hey! tatatatatataquote:Op maandag 8 december 2008 10:45 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Talk that sexy talk to me..
Dit moment wordt u aangeboden door Seroxat
Ik durf niet, uit angst dat ik weer een emmer diarree over me heen krijg.quote:Op maandag 8 december 2008 10:46 schreef Ang3l het volgende:
Welk moment? Wat voor moment is 't? Of WIENS moment?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |