quote:Op maandag 8 december 2008 02:08 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Hoi Mike-Hunt, hoe is het met je cunt?
In bed gok ikquote:Op maandag 8 december 2008 04:06 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
euh...ik doe niet aan klonen. en mijn cunt is rauw!![]()
waar is iedereen?
ben je aan het 'werk' op het frontpage?quote:
vim?quote:Op maandag 8 december 2008 04:13 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ben je aan het 'werk' op het frontpage?
of hang je weer in de vim?![]()
o god ja, jij bent toch 18 ofzo? Ken je vim niet? is van vroeger. vim is een soort jif maar dan in poedervorm.quote:
Ik gebruik geen drugs en hoef niet te werken morgenquote:Op maandag 8 december 2008 04:17 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
o god ja, jij bent toch 18 ofzo? Ken je vim niet? is van vroeger. vim is een soort jif maar dan in poedervorm.
en daar bedoel ik weer coke mee. get it?
moet je niet werken morgen o.i.d. ?
Hoewel het natuurlijk niet relevant is wil ik bij deze ook even melden dat wanneer het vriest, de temperatuur in het algemeen onder de nul graden Celsius is. En bij deze temperatuur heeft kokend theewater de neiging om ietwat sneller af te koelen dan theewater dat in een 1200 Watt magnetron op maximaal vermogen wordt warm gehouden.quote:Op maandag 8 december 2008 06:27 schreef Stroekie het volgende:
zet koffie, thee, water verse jus en warme chocolademelk klaar voor een ieder
blij dat ik dat heb kunnen doenquote:Op zondag 7 december 2008 23:22 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Jammer. 2 sec later stond Linebear er wel om mij even op te vrolijken. Volgende keer gewoon doen hoor!
Het feit dat ik een actief sexleven heb, wil niet automatisch betekenen dat ik graag dates regel via het forum. Been there, done that and it's such an ugly t-shirt.quote:Op maandag 8 december 2008 01:29 schreef Yurithemaster het volgende:
Misschien willen Pjederdy en gellarboy wel
Goedemorgen Papa Stroek welkom back in the lowlandsquote:Op maandag 8 december 2008 06:27 schreef Stroekie het volgende:
zet koffie, thee, water verse jus en warme chocolademelk klaar voor een ieder
hebben wij al een lijstje van je gehad?quote:Op maandag 8 december 2008 08:01 schreef linebear het volgende:
[..]
blij dat ik dat heb kunnen doenLeuke nieuwe coupe heb je trouwens
die snap ik dus niet helemaal, waarom is dat, omdat de kop ook mee verwarmt wordt?quote:Op maandag 8 december 2008 07:27 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Hoewel het natuurlijk niet relevant is wil ik bij deze ook even melden dat wanneer het vriest, de temperatuur in het algemeen onder de nul graden Celsius is. En bij deze temperatuur heeft kokend theewater de neiging om ietwat sneller af te koelen dan theewater dat in een 1200 Watt magnetron op maximaal vermogen wordt warm gehouden.
Neuh, ik denk omdat het water warm gehouden wordt, terwijl het gekookte theewater gewoon staat af te koelenquote:Op maandag 8 december 2008 09:36 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
die snap ik dus niet helemaal, waarom is dat, omdat de kop ook mee verwarmt wordt?
dank u welquote:Op maandag 8 december 2008 09:28 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Goedemorgen Papa Stroek welkom back in the lowlands
geen ideequote:Op maandag 8 december 2008 09:36 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
die snap ik dus niet helemaal, waarom is dat, omdat de kop ook mee verwarmt wordt?
kom je onderweg nog even koffiedrinken hier ?quote:Op maandag 8 december 2008 09:51 schreef Pjederdy het volgende:
Lekker druk hier!
Ik ga even voor een vermogen aan lege flessen terugbrengen en dan fijn 200 km naar Venlo koetsen.
Whaaaaaaaaaaaa. Bedankt!quote:Op maandag 8 december 2008 09:51 schreef Pjederdy het volgende:
Ik ga even voor een vermogen aan lege flessen terugbrengen
wablief ?quote:Op maandag 8 december 2008 09:29 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
hebben wij al een lijstje van je gehad?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |