en daarom niet welkom hier ??????quote:Op maandag 8 december 2008 00:21 schreef porsche1 het volgende:
HARD_GAY IS EEN NEPPERT! Hij is in werkelijkheid A-seksueel!
Stomme nephooliganquote:Op maandag 8 december 2008 00:23 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en daarom niet welkom hier ??????
d'r is hier voor iedereen een plek onder de zon, zolang men zich maar weet te gedragen zonder al te veel overlast te gevenquote:Op maandag 8 december 2008 00:26 schreef hard_gay het volgende:
[..]
Stomme nephooligan
Het stikt van de homofoobjes op fok
Ik gedraag mij altijdquote:Op maandag 8 december 2008 00:28 schreef Stroekie het volgende:
[..]
d'r is hier voor iedereen een plek onder de zon, zolang men zich maar weet te gedragen zonder al te veel overlast te geven
Trustenquote:Op maandag 8 december 2008 00:35 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar ik ben er van tussen, wekker maakt mij weer wreed wakker morgen om 6.00 uur
hehequote:Op maandag 8 december 2008 00:34 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dan had je beter brave hendrik als nick kunnen gebruiken
Of gewoon onder zijn eigen normale account posten in plaats van deze kloonquote:Op maandag 8 december 2008 00:34 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dan had je beter brave hendrik als nick kunnen gebruiken
waarom denkt iedereen dat ik een kloon benquote:Op maandag 8 december 2008 00:43 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Of gewoon onder zijn eigen normale account posten in plaats van deze kloon![]()
Ben je ookquote:Op maandag 8 december 2008 00:53 schreef hard_gay het volgende:
[..]
waarom denkt iedereen dat ik een kloon ben
ik word er gek van
Niemand hier doet het (meer) met fokkers, geloof ik.quote:Op maandag 8 december 2008 01:01 schreef Emimich het volgende:
Even een serieuze vraag, is het makkelijk om sex-dates via FOK te regelen?
Ga het in SEX vragenquote:Op maandag 8 december 2008 01:01 schreef Emimich het volgende:
Even een serieuze vraag, is het makkelijk om sex-dates via FOK te regelen?
Misschien willen Pjederdy en gellarboy welquote:Op maandag 8 december 2008 01:18 schreef Emimich het volgende:
Damn, die homo's van tegenwoordig laten zich niet meer uit de kast lokken!
Hoi Mike-Hunt, hoe is het met je cunt?quote:Op maandag 8 december 2008 00:53 schreef hard_gay het volgende:
[..]
waarom denkt iedereen dat ik een kloon ben
ik word er gek van
Ben ik al vanaf mij 15de, maar niet gelokt, zelfstandig eruit gekropenquote:Op maandag 8 december 2008 01:18 schreef Emimich het volgende:
Damn, die homo's van tegenwoordig laten zich niet meer uit de kast lokken!
Tip: het is een KLB-kloon.quote:Op maandag 8 december 2008 02:08 schreef hierissieweer het volgende:
Hoi Mike-Hunt, hoe is het met je cunt?
euh...ik doe niet aan klonen. en mijn cunt is rauw!quote:Op maandag 8 december 2008 02:08 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Hoi Mike-Hunt, hoe is het met je cunt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |