Whehe, ander keertje, vandaag een iets te strak programma!quote:Op maandag 8 december 2008 09:52 schreef Stroekie het volgende:
[..]
kom je onderweg nog even koffiedrinken hier ?
Ik zag je!quote:Op maandag 8 december 2008 09:55 schreef Ang3l het volgende:
En als je dan ff op videofragment (links) klikt dan zie je't filmpje
'Het is een festival voor en door jongeren'quote:Op maandag 8 december 2008 09:55 schreef Ang3l het volgende:
Nah, het item(pje) van Omroep Brabant over C-Me:
Artikel
lijstje met wat ? sorry hoorquote:Op maandag 8 december 2008 09:56 schreef kikkerlikkerfan het volgende:
[..]
HIJ ZEG HEBE WIJ AL EEN LIJSTJEVAN JE GEHAD LIMEBEAR?!?!?!?!!?
Dat ik meedoequote:Op maandag 8 december 2008 10:05 schreef MisterO het volgende:
[..]
'Het is een festival voor en door jongeren'
wat klopt hier niet aan?
Ja heul kort in de marionettendansquote:
Wehehehe, nou denk er dus elastieken bij aan polsen en knieenquote:Op maandag 8 december 2008 09:57 schreef Gellarboy het volgende:
[ afbeelding ]
'Cuz this is thrilleeeeeeeeeeeeer, thrillerniiiiiiiiiiiiiiiight!
And no one's gonna save you from the beast about to strike..
Ja van Gino en mijquote:
Nog nieet. Ligt in de schuur en ben te lui om hem te pakken. Heb wel al tig engeltjes en een Josef./Maria.Kindeke staanquote:
Ah, klinkt als 'Chicago'. Cool.quote:Op maandag 8 december 2008 10:16 schreef Ang3l het volgende:
Wehehehe, nou denk er dus elastieken bij aan polsen en knieen![]()
Nepbomenquote:Op maandag 8 december 2008 10:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nog nieet. Ligt in de schuur en ben te lui om hem te pakken. Heb wel al tig engeltjes en een Josef./Maria.Kindeke staan
Vanavond!quote:
Nepbomen zijn prrrrrrrima.quote:
Ik heb geen zin en plek voor een echte boom.quote:
Zeg Ang3l, ik heb zojuist de foto's van het personeelsfeest gezien en je hebt volkomen gelijk, het is inderdaad de meest verschrikkelijke blouhoeze die mijn collega aanheeft en die jij in Pallaz gezien hadquote:Op maandag 8 december 2008 09:55 schreef Ang3l het volgende:
Nah, het item(pje) van Omroep Brabant over C-Me:
Artikel
Vorige keer zat er wel de cellblock tango inquote:Op maandag 8 december 2008 10:25 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Ah, klinkt als 'Chicago'. Cool..
Echt he!quote:Op maandag 8 december 2008 10:31 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Zeg Ang3l, ik heb zojuist de foto's van het personeelsfeest gezien en je hebt volkomen gelijk, het is inderdaad de meest verschrikkelijke blouhoeze die mijn collega aanheeft en die jij in Pallaz gezien had
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |