Hij komt nooit naar de Kuip, ik moet wat.quote:Op zondag 7 december 2008 20:34 schreef denthemen het volgende:
Dames, je zit op een forum, dan ga je toch niet op elkaar schelden
Liever 'nooit' naar de Kuip dan zo'n idioot grote Feyenoord-bril op als jij.quote:Op zondag 7 december 2008 20:45 schreef Happel het volgende:
[..]
Hij komt nooit naar de Kuip, ik moet wat.
Je bent werkelijk te achterlijk voor woorden, weet je dat. Deze reactie is ook veelzeggend.quote:Op zondag 7 december 2008 20:49 schreef Crane het volgende:
[..]
Liever 'nooit' naar de Kuip dan zo'n idioot grote Feyenoord-bril op als jij.
Gewoon negeren, je weet toch dat hij enkel zo'n internet held is. Van Jorien zijn jullie voorlopig ook wel af in De Kuipquote:Op zondag 7 december 2008 20:45 schreef Happel het volgende:
[..]
Hij komt nooit naar de Kuip, ik moet wat.
Ik kende Timmer via via via een beetje uit het Zwolse uitgaansleven destijds, en daar blonk ie niet uit in professionaliteit (rond sluitingstijd hing ie er altijd nog achter een pul bier en als iemand dan riep van "Hee Henkie, morgen spelen toch?" dan wuifde hij dat zo weg van "Boh..."; aan de andere kant heb ik de hele Zwolse selectie in die dagen beter barsletjes zien dekken dan hun tegenstanderquote:Op zondag 7 december 2008 20:48 schreef Crane het volgende:
Klopt, Timmer is een kut-keeper maar ik snap die haat jegens hem niet zo. Als hij een fout maakt zie je hem balen. Als Feyenoord verliest is ie kapot. Hij heeft nog nooit problemen met een trainer gehad en klaagt bijna nooit in het openbaar...
Iemand als Bahia of Makaay zie je nooit balen, die lopen erbij alsof hen geen fuck uitmaakt allemaal. Maar daar is bijna nooit kritiek op.
Het is dat je hier nog steun hebt van een aantal mensen waardoor het lijkt of je nog een beetje sterk staat, maar alle feiten beginnen zich nu toch echt tegen je te keren.quote:Op zondag 7 december 2008 20:52 schreef Happel het volgende:
[..]
Je bent werkelijk te achterlijk voor woorden, weet je dat. Deze reactie is ook veelzeggend.
En als je dan echt naar de Kuip gaat, pm me ff dan. Wil al een aantal jaren een biertje met je drinken.
quote:Op zondag 7 december 2008 20:53 schreef denthemen het volgende:
[..]
Gewoon negeren, je weet toch dat hij enkel zo'n internet held is. Van Jorien zijn jullie voorlopig ook wel af in De Kuip
Ooh poepoe hij drinkt een biertje.quote:
Feijenoord kan (financieel) niks, dit is wat we hebben en dit is waar we het (helaas) mee zullen moeten doen.quote:Op zondag 7 december 2008 21:01 schreef Crane het volgende:
[..]
Het is dat je hier nog steun hebt van een aantal mensen waardoor het lijkt of je nog een beetje sterk staat, maar alle feiten beginnen zich nu toch echt tegen je te keren.
Weet je nog? In de zomer van Makaay liep ik uren met je te discusseren dat er nog een spits bijmoest omdat Makaay wel eens geblesseerd kon raken. Jij vond dat het niet nodig was. Een half jaar later stonden we 1e of 2e, Makaay raakte geblesseerd en we zakten af naar de 6e(!) plek. Leuk dat je die beker dan cadeau krijgt, maar we hebben het seizoen onnodig weggegooid.
Weet je nog? Deze zomer wilde ik nog 2 of 3 aankopen erbij omdat ik de selectie niet breed genoeg vond. Jij zei dat het wel goed kwam. Nu staan we 11e.
En dan de afgelopen maanden toen ik (zoals wel vaker) ontzettend negatief was, en jij maar bleef roepen dat binnen een paar weken het lek wel boven kwam en Feyenoord weer snel aan zou sluiten bij de eerste 5. Die kans wordt met de week kleiner nu.
Hoe ver moeten we nog wegzakken voordat je het eens met me eens gaat zijn dat Feyenoord nog altijd bestuurd wordt door een stel idioten?
Dat zou wel zeer onprofessioneel zijn.quote:Op zondag 7 december 2008 21:01 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Ik kende Timmer via via via een beetje uit het Zwolse uitgaansleven destijds, en daar blonk ie niet uit in professionaliteit (rond sluitingstijd hing ie er altijd nog achter een pul bier en als iemand dan riep van "Hee Henkie, morgen spelen toch?" dan wuifde hij dat zo weg van "Boh..."; aan de andere kant heb ik de hele Zwolse selectie in die dagen beter barsletjes zien dekken dan hun tegenstander)
Bosz heeft 3 jaar gehad om spelers te halen die voor financiele ruimte zouden kunnen zorgen. Ik heb al zo vaak namen genoemd van spelers die hij 3 jaar geleden had kunnen kopen voor minder geld dan hij aan spelers als Harry en Huysegems heeft uitgegeven.quote:Op zondag 7 december 2008 21:08 schreef Happel het volgende:
[..]
Feijenoord kan (financieel) niks, dit is wat we hebben en dit is waar we het (helaas) mee zullen moeten doen.
Moet je een bal op hem schieten, is hij zo weg.quote:
et voorstellen dat er voor 01.30 uur een blonde snol op de bar staat te dansenquote:
Je vergeet er nog een paar hoor. Van Dijk, Mols, deGuzman (nu kan je nog beetje verdienen) en als het waar is dat Makaay de confrontatie zoekt mag die ook gaan.quote:Op zondag 7 december 2008 18:06 schreef Putdeksels het volgende:
[..]
Timmer
Greene
Lucius
Hofland
Bahia
Buijs
Derijck
Vincken
Slory
In de Skihut wel hoorquote:Op zondag 7 december 2008 21:16 schreef Nieuwschierig het volgende:
Kan me ni
[..]
et voorstellen dat er voor 01.30 uur een blonde snol op de bar staat te dansen
In de Skihut staan ze om 12 uur al op de bar hoor.quote:Op zondag 7 december 2008 21:16 schreef Nieuwschierig het volgende:
Kan me ni
[..]
et voorstellen dat er voor 01.30 uur een blonde snol op de bar staat te dansen
Lijkt anders precies Mariannequote:Op zondag 7 december 2008 21:23 schreef Crane het volgende:
[..]
In de Skihut staan ze om 12 uur al op de bar hoor.Meestal van die ingehuurde sletten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |