Zet driekwart en je zelf maar op de transferlijst Peter.quote:RR: Peter Bosz gaat met spelersgroep praten
Volgens Radio Rijnmond is uit de Kuip het bericht gekomen dat Peter Bosz komende week naar aanleiding van het verhaal in De Telegraaf gaat praten met de spelersgroep 'om te peilen waar ze staan.'
Ik zie het niet gebeuren.quote:
Ze verdienden niet beter, dat stel graflijers.quote:Op zondag 7 december 2008 17:44 schreef Putdeksels het volgende:
-Uitfluiten eigen spelers (wat kan Bruins eraan doen dat hij linksbuiten staat)
Na een verloren wedstrijd moet er toch wat te kankeren zijn.quote:Op zondag 7 december 2008 17:47 schreef sjimz het volgende:
Kunnen jullie niet gewoon even normaal tegen elkaar doen zonder persoonlijk te worden?
Je hoeft het echt niet met elkaar eens te zijn maar er mag wel een beetje respect naar elkaar getoond worden.
Hoe kan je het over wanbeleid hebben als je zelf zegt dat met deze selectie top5 gehaald kan en moet worden, wat ik met je eens ben overigens.quote:Op zondag 7 december 2008 17:46 schreef Crane het volgende:
[..]
Hou gewoon lekker je bek joh, kneusje. Natuurlijk vind ik dit niet prachtig, het enige dingetje wat ik 'positief' vind is dat m'n gelijk over het wanbeleid nu wel bevestigd is.
Precies!quote:Op zondag 7 december 2008 17:55 schreef Juk het volgende:
Bruins speelt al het hele seizoen kut op linksbuiten, probeer het dan een keer met Pedro in de basis.
Fer overtuigd ook niet achter de spits, zet Bruins daar een keer neer.
De Cler is al het hele seizoen drama, Gio als linksback.
De fout ligt niet bij 1 of 2 spelers die niet goed presteren.quote:Op zondag 7 december 2008 17:55 schreef Juk het volgende:
[..]
Hoe kan je het over wanbeleid hebben als je zelf zegt dat met deze selectie top5 gehaald kan en moet worden, wat ik met je eens ben overigens.
Op 1 of andere manier lukt het niet. En dat ligt niet alleen aan het gebrek aan inzet of passie.
Waar het dan wel aan ligt? Geen idee. Maar Verbeek moet gewoon wat harder ingrijpen qua opstelling. Greene voor Tiendalli is al een hele verbetering maar dat had niet (of niet zo snel) veranderd als Greene geen blessure had gehad.
Bruins speelt al het hele seizoen kut op linksbuiten, probeer het dan een keer met Pedro in de basis.
Daar dit soort dingen te veranderen krijg je misschien onrust, als speler is het lekker als je elke week weet dat je speelt op dezelfde positie, maar zoals het nu staat lukt het sowieso ook niet.
Tuurlijk mag je zeiken maar ik zie de toegevoegde waarde van het vele schelden niet.quote:Op zondag 7 december 2008 17:55 schreef Putdeksels het volgende:
[..]
Na een verloren wedstrijd moet er toch wat te kankeren zijn.
Of ga je deze post ook editten?
Moet ik het weer zeggen ?quote:Op zondag 7 december 2008 17:55 schreef Juk het volgende:
[..]
Hoe kan je het over wanbeleid hebben als je zelf zegt dat met deze selectie top5 gehaald kan en moet worden, wat ik met je eens ben overigens.
Op 1 of andere manier lukt het niet. En dat ligt niet alleen aan het gebrek aan inzet of passie.
Waar het dan wel aan ligt? Geen idee. Maar Verbeek moet gewoon wat harder ingrijpen qua opstelling. Greene voor Tiendalli is al een hele verbetering maar dat had niet (of niet zo snel) veranderd als Greene geen blessure had gehad.
Daar dit soort dingen te veranderen krijg je misschien onrust, als speler is het lekker als je elke week weet dat je speelt op dezelfde positie, maar zoals het nu staat lukt het sowieso ook niet.
quote:Op zondag 7 december 2008 17:57 schreef jorienvdherik het volgende:
Bosz krijgt contractverlening, er is hem onrecht aangedaan in de media
nee, heeft ook geen toegevoegde waardequote:Op zondag 7 december 2008 17:59 schreef sjimz het volgende:
[..]
Tuurlijk mag je zeiken maar ik zie de toegevoegde waarde van het vele schelden niet.
Ik morgen waarschijnlijk ook niet.quote:Op zondag 7 december 2008 17:59 schreef sjimz het volgende:
maar ik zie de toegevoegde waarde van het vele schelden niet.
Wie wil je dan weg?quote:Op zondag 7 december 2008 18:00 schreef TC03 het volgende:
Bosz is niet de oorzaak van de problemen bij Feyenoord, contractverlenging is terecht.
Ik zie in Fer wel een goede bal-afpakker in de toekomst. Beetje voor de verdediging de spelmaker van de tegenstander stuk maken.quote:Op zondag 7 december 2008 17:59 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Moet ik het weer zeggen ?
Fer voegt niets niets toe aan dit Feyenoord
Gastjes als Jorien (al ben ik het lang niet altijd met hem eens) en ik ergenen ons ook aan ambitieloze lamlullen als 'jullie'.quote:Op zondag 7 december 2008 18:01 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
nee, heeft ook geen toegevoegde waarde
maar je begrijpt vast wel dat we soms (nou ja, soms) wel eens gek worden van gastjes als jorien en crane...
hij zegt toch dat Fer niet overtuigt?quote:Op zondag 7 december 2008 17:59 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Wat een gelul, zeker wel de oorzaak...quote:Op zondag 7 december 2008 18:00 schreef TC03 het volgende:
Bosz is niet de oorzaak van de problemen bij Feyenoord, contractverlenging is terecht.
Fer is ook nog veel te jong om al iets toe te moeten voegen.quote:Op zondag 7 december 2008 17:59 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
dan blijf je toch lekker weg?quote:Op zondag 7 december 2008 18:03 schreef Crane het volgende:
[..]
Gastjes als Jorien (al ben ik het lang niet altijd met hem eens) en ik ergenen ons ook aan ambitieloze lamlullen als 'jullie'.
Daarmee gaat Feyenoord echt niet presteren hoor.quote:Op zondag 7 december 2008 18:03 schreef TC03 het volgende:
[..]
Bahía, Greene, Timmer, Hofland en de blessures.
Tuurlijk begrijp ik het enigzins wel omdat je je ergert, aan de andere kant begrijp ik het neit omdat ik zelf zo niet in elkaar zitquote:Op zondag 7 december 2008 18:01 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
nee, heeft ook geen toegevoegde waarde
maar je begrijpt vast wel dat we soms (nou ja, soms) wel eens gek worden van gastjes als jorien en crane...
en ja, ik weet dat niet reageren dan beter is
maar af en toe is het wel lekker...
Wat heeft hij dan fout gedaan? Lee was een miskoop, en verder?quote:Op zondag 7 december 2008 18:04 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Wat een gelul, zeker wel de oorzaak...
Zullen we lee terughalen in de winter?
Eens.quote:Op zondag 7 december 2008 18:00 schreef TC03 het volgende:
Bosz is niet de oorzaak van de problemen bij Feyenoord,
Dat dan weer niet. Als je zo onder vuur ligt als club kan je het natuurlijk niet slechter timen om het contract van je TD te verlengen.quote:contractverlenging is terecht.
Voorlopig is er ¤0,00 dus of de scouting functioneert weten we niet.quote:Op zondag 7 december 2008 18:04 schreef Crane het volgende:
[..]
Daarmee gaat Feyenoord echt niet presteren hoor.Op z'n hoogst tijdelijk, maar op de langere termijn wordt er nog steeds geen structueel goed beleid gevoerd. Alleen de scouting al...
Timmerquote:
Iemand met een beetje visie en ruggengraat laat zich niet leiden door opportunistisch geneuzel van supporters.quote:Op zondag 7 december 2008 18:05 schreef Juk het volgende:
[..]
Eens.
[..]
Dat dan weer niet. Als je zo onder vuur ligt als club kan je het natuurlijk niet slechter timen om het contract van je TD te verlengen.
Je hoeft je niet te laten leiden door de supporters. Maar als je als club ooit weer kampioen wenst te worden en nu 11de staat kan je ook gewoon even een maand of 3 wachten met dit soort dingen. Dat contract liep toch niet af?quote:Op zondag 7 december 2008 18:06 schreef TC03 het volgende:
[..]
Iemand met een beetje visie en ruggengraat laat zich niet leiden door opportunistisch geneuzel van supporters.
Zoals ik al eerder zei: hij heeft de afgelopen 3 jaar meer geld uit mogen geven dan vrijwel elke eredivisieclub. Alleen Ajax en PSV zullen misschien meer uitgegegeven hebben. Bij Twente en Groningen hebben ze ook geen 60 miljoen geinvesteerd hoor.quote:Op zondag 7 december 2008 18:05 schreef TC03 het volgende:
[..]
Wat heeft hij dan fout gedaan? Lee was een miskoop, en verder?
Kan, maar de directie en Bosz zullen er vast hun redenen voor hebben gehad. Dit soort dingen moeten uiteindelijk toch ook gewoon geregeld worden.quote:Op zondag 7 december 2008 18:08 schreef Juk het volgende:
[..]
Je hoeft je niet te laten leiden door de supporters. Maar als je als club ooit weer kampioen wenst te worden en nu 11de staat kan je ook gewoon even een maand of 3 wachten met dit soort dingen. Dat contract liep toch niet af?
Dat slaat toch nergens op? "Er is geen geld dus we blijven maar stil zitten en we doen maar niets". Om winst te maken, moet je investeren. Dat snapt elke middelbare scholier toch?quote:Op zondag 7 december 2008 18:05 schreef TC03 het volgende:
[..]
Voorlopig is er ¤0,00 dus of de scouting functioneert weten we niet.
Maar Bruins is een lamlul die geen stap te hard loopt en Hofs is gewoon een vechtertje. Kan je veel beter Hofs hebbenquote:Op zondag 7 december 2008 18:08 schreef TC03 het volgende:
Hofs en Bruins zijn van hetzelfde niveau.
quote:Op zondag 7 december 2008 18:11 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Maar Bruins is een lamlul die geen stap te hard loopt en Hofs is gewoon een vechtertje. Kan je veel beter Hofs hebben
Op papier had Feyenoord een betere selectie dan Groningen en Twente, en daar is Bosz verantwoordelijk voor.quote:Op zondag 7 december 2008 18:09 schreef Crane het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder zei: hij heeft de afgelopen 3 jaar meer geld uit mogen geven dan vrijwel elke eredivisieclub. Alleen Ajax en PSV zullen misschien meer uitgegegeven hebben. Bij Twente en Groningen hebben ze ook geen 60 miljoen geinvesteerd hoor.Maar daar staat een team, Bosz had moeten gaan bouwen ipv in paniek wat grote namen te halen. Ok, destijds was ik er ook blij mee, maar achteraf bekeken heeft Bosz eigenlijk niets opgebouwd.
Dus je wilt weer schulden gaan creeren en investeren in spelers waarbij van alles mis kan gaan. Blessures bijvoorbeeld. Dat is gewoon D O M .quote:Op zondag 7 december 2008 18:10 schreef Crane het volgende:
[..]
Dat slaat toch nergens op? "Er is geen geld dus we blijven maar stil zitten en doen we niets". Om winst te maken, moet je investeren. Dat snapt elke middelbare scholier toch?
Heerlijk hier gaan we, hou je vastquote:Op zondag 7 december 2008 18:05 schreef TC03 het volgende:
[..]
Wat heeft hij dan fout gedaan? Lee was een miskoop, en verder?
Elke middelbare scholier snapt ook dat er niets te investeren valt als je twee jaar geleden op het randje van een faillissement was.quote:Op zondag 7 december 2008 18:10 schreef Crane het volgende:
[..]
Dat slaat toch nergens op? "Er is geen geld dus we blijven maar stil zitten en we doen maar niets". Om winst te maken, moet je investeren. Dat snapt elke middelbare scholier toch?
bovendien valt Feyenoord niet met deze 2 clubs te vergelijkenquote:Op zondag 7 december 2008 18:12 schreef TC03 het volgende:
[..]
Op papier had Feyenoord een betere selectie dan Groningen en Twente, en daar is Bosz verantwoordelijk voor.
Ten tweede is het ook zo makkelijk om steeds naar Groningen en Twente te wijzen. Twente doet het goed ja, maar Groningen eindige vorig seizoen ook gewoon onder Feyenoord.
En hier geef je jezelf ongelijk en lul je jezelf uit...quote:Op zondag 7 december 2008 18:09 schreef Crane het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder zei: hij heeft de afgelopen 3 jaar meer geld uit mogen geven dan vrijwel elke eredivisieclub. Alleen Ajax en PSV zullen misschien meer uitgegegeven hebben. Bij Twente en Groningen hebben ze ook geen 60 miljoen geinvesteerd hoor.Maar daar staat een team, Bosz had moeten gaan bouwen ipv in paniek wat grote namen te halen. Ok, destijds was ik er ook blij mee, maar achteraf bekeken heeft Bosz eigenlijk niets opgebouwd.
ow Peter staat onder te hoge druk, wat zielig voor hemquote:Op zondag 7 december 2008 18:15 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
bovendien valt Feyenoord niet met deze 2 clubs te vergelijken
Ongeacht de positie waar Feyenoord staat, daar heerst altijd meer druk dan bij Twente of Groningen.quote:Op zondag 7 december 2008 18:15 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
quote:Op zondag 7 december 2008 18:16 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
ow Peter staat onder te hoge druk, wat zielig voor hem![]()
Abubakari kwam van die Academy in Ghana, Lorenzo Davids was eigen jeugd, Tomasson/Kolkka waren gratis...quote:Op zondag 7 december 2008 18:12 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Heerlijk hier gaan we, hou je vast![]()
Miskopen in 2006-2007
1. Leonard
2. Mohammed Abubakari
3. Lorenzo Davids
4. Charisteas
5. De Ceulaer
6. Kolkka
7. Huysegems
2007-2008
1. Andwele Slory - Matig speelde nog niet echt goed voor Feyenoord
2. Luigi Bruins v - Matig speelde nog niet echt goed voor Feyenoord
3, Roy Makaay - Mede door slechte zijkant aankopen is het slecht met hem
4. Chun-Soo Lee- Sloeg nergens op
5. Denny Landzaat - Mwah echt heel veel nog niet aan gehad.
2008-2009
1. Tomasson halen, maar speelde 2x ofzo. Veels te oud.
2. El Ahmadi, ja leuk, maar maakt je geen kampioen
14 aankopen die al slecht zijn in mijn ogen
Het gaat verder dan 'alleen een goede selectie op papier' samenstellen. Elke voetbal-liefhebber weet toch b.v. dat Makaay niet goed functioneert als ie geen ondersteuning heeft? Bosz heeft gewoon wat open deuren ingetrapt, maar is totaal niet creatief geweest.quote:Op zondag 7 december 2008 18:12 schreef TC03 het volgende:
[..]
Op papier had Feyenoord een betere selectie dan Groningen en Twente, en daar is Bosz verantwoordelijk voor.
Het is nog makkelijker om 3 jaar lang te roepen 'er is geen geld'. Bovengenoemde clubs hebben bewezen dat je geld verdient door goed beleid te voeren.quote:Ten tweede is het ook zo makkelijk om steeds naar Groningen en Twente te wijzen. Twente doet het goed ja, maar Groningen eindige vorig seizoen ook gewoon onder Feyenoord.
bovendien valt Feyenoord niet met deze 2 clubs te vergelijkenquote:
quote:Op zondag 7 december 2008 18:12 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Miskopen in 2006-2007
1. Leonard
2. Mohammed Abubakari
3. Lorenzo Davids
4. Charisteas
5. De Ceulaer
6. Kolkka
7. Huysegems
2007-2008
1. Andwele Slory van SBV Excelsior per 1 juli 2007 - Matig speelde nog niet echt goed voor Feyenoord
2. Luigi Bruins van SBV Excelsior per 1 juli 2007 - Matig speelde nog niet echt goed voor Feyenoord
3, Roy Makaay van FC Bayern München per 1 juli 2007 - Mede door slechte zijkant aankopen is het slecht met hem
4. Chun-Soo Lee van Ulsan Hyundai per 1 juli 2007 - Sloeg nergens op
5. Denny Landzaat van Wigan Athletic per 25 januari 2008 - Mwah echt heel veel nog niet aan gehad.
2008-2009
die Davids speelt trouwens altijd de sterren van de hemel tegen onsquote:Op zondag 7 december 2008 18:17 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Abubakari kwam van die Academy in Ghana, Lorenzo Davids was eigen jeugd, Tomasson/Kolkka waren gratis...
Dat is niet meer zo. Bij heel de top 5 was de pleuris uitgebroken als er zo gepresteerd werd, bij Feyenoord is het redelijk rustig.quote:Op zondag 7 december 2008 18:17 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ongeacht de positie waar Feyenoord staat, daar heerst altijd meer druk dan bij Twente of Groningen.
Dat heb je als topclub nou eenmaal.
Davids kwam toch van FC Utrecht af?quote:Op zondag 7 december 2008 18:17 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Abubakari kwam van die Academy in Ghana, Lorenzo Davids was eigen jeugd, Tomasson/Kolkka waren gratis...
Dan nog hebben ze niets niets toegevoegd aan hun tijd bij Feyenoord ?quote:Op zondag 7 december 2008 18:17 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Bosz is toch geen Feyenoord, of wel soms?quote:Op zondag 7 december 2008 18:18 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Moet ik nu medelijden hebben met Bosz omdat er altijd druk is bij Feyenoord ?
Idd zeg.quote:Op zondag 7 december 2008 18:18 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Moet ik nu medelijden hebben met Bosz omdat er altijd druk is bij Feyenoord ?
Pff, El Ahmadi een miskoop noemen diskwalificeert jouw post meteen al als argument. El Ahmadi is juist wel een speler die net die ene missende schakel kan zijn tussen het kampioenschap en de tweede plek. Maar dat is allemaal niet relevant want Feyenoord is helemaal geen kampioenskandidaat.quote:Op zondag 7 december 2008 18:12 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Miskopen in 2006-2007
1. Leonard
2. Mohammed Abubakari
3. Lorenzo Davids
4. Charisteas
5. De Ceulaer
6. Kolkka
7. Huysegems
2007-2008
1. Andwele Slory - Matig speelde nog niet echt goed voor Feyenoord
2. Luigi Bruins v - Matig speelde nog niet echt goed voor Feyenoord
3, Roy Makaay - Mede door slechte zijkant aankopen is het slecht met hem
4. Chun-Soo Lee- Sloeg nergens op
5. Denny Landzaat - Mwah echt heel veel nog niet aan gehad.
2008-2009
Jep, maar wel gekocht in de jeugd. Dus sowieso voor Bosz en is meer een aankoop van de jeugdopleiding.quote:
quote:Op zondag 7 december 2008 18:18 schreef TC03 het volgende:
[..]
06/07
Huysegems; geen miskoop, was gewoon nuttig. Had nooit verkocht moeten worden.
Is dan toch ook falen van Bosz ?
Charisteas: met winst verkocht.
Kolkka, Leonard en de rest: prut, maar hebben ook nagenoeg niks gekost.
07/08
Slory: goede aankoop op paier, deed het goed bij Excelsior. Mede door blessures heeft hij nog nooit echt goed gespeeld, maar om hem al af te schrijven als hij er in totaal nog geen half seizoen op heeft zitten gaat te ver.
Bruins: jeugdig talent, deed het goed bij Excelsior, slimme aankoop. Dat het er niet echt uitkomt is ook niet de schuld van Bosz. Was TOEN gewoon een hele logische aankoop. Elke Feyenoorder was er toen trouwens ook blij mee.
Makaay: gewoon een goede aankoop.
Lee: pure miskoop.
Landzaat: slimme aankoop aangezien men gokte op een vertrek van De Guzman en/of Hofs.
El Ahmadi: goede speler, alleen het was misschien niet zo verstandig om zoveel geld uit te geven.
Tomasson: logische aankoop, anders had je alleen Mols achter de hand.
-----
Wat jullie (Crane & Jorien) NIET lijken te snappen, is dat onze smalle selectie er vorig jaar voor zorgde dat de tweede seizoenshelft dramatisch werd. Als er niet zoveel blessures waren, waren er dit jaar heel wat plaatsen dubbel bezet en aangevuld met eigen jeugd, zoals dat hoort bij een topclub.
Ja, een beleid wat AL TIEN JAAR GEVOERD WORDT. Feyenoord was twee jaar geleden BIJNA FAILLIET. En jij wilt Bosz ontslaan omdat de resultaten tegen vallen? Als je Groningen en Twente zo goed vindt, weet je dat je juist mensen de tijd moet geven.quote:Op zondag 7 december 2008 18:17 schreef Crane het volgende:
[..]
Het gaat verder dan 'alleen een goede selectie op papier' samenstellen. Elke voetbal-liefhebber weet toch b.v. dat Makaay niet goed functioneert als ie geen ondersteuning heeft? Bosz heeft gewoon wat open deuren ingetrapt, maar is totaal niet creatief geweest.
[..]
Het is nog makkelijker om 3 jaar lang te roepen 'er is geen geld'. Bovengenoemde clubs hebben bewezen dat je geld verdient door goed beleid te voeren.
El Ahmadi heeft veel balverlies, koste ook een goal in Nancyquote:Op zondag 7 december 2008 18:20 schreef Merkie het volgende:
[..]
Pff, El Ahmadi een miskoop noemen diskwalificeert jouw post meteen al als argument. El Ahmadi is juist wel een speler die net die ene missende schakel kan zijn tussen het kampioenschap en de tweede plek. Maar dat is allemaal niet relevant want Feyenoord is helemaal geen kampioenskandidaat.
Klopt. Dat moet er nog uit. Verder is het gewoon een hele goede speler.quote:Op zondag 7 december 2008 18:23 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
El Ahmadi heeft veel balverlies, koste ook een goal in Nancy
Nog wel langer. Maar dat schijnen sommige mensen te zijn vergeten...quote:Op zondag 7 december 2008 18:20 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ja, een beleid wat AL TIEN JAAR GEVOERD WORDT.
Veel balverlies.quote:Op zondag 7 december 2008 18:23 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Pas 23 ? Al best oud.quote:Op zondag 7 december 2008 18:24 schreef Juk het volgende:
[..]
Klopt. Dat moet er nog uit. Verder is het gewoon een hele goede speler.
Hij is pas 23 he...
Wie verkocht hem ook alweer?quote:Op zondag 7 december 2008 18:18 schreef TC03 het volgende:
[..]
06/07
Huysegems; geen miskoop, was gewoon nuttig. Had nooit verkocht moeten worden.
Ja, die paar tientjes winst maken idd dat rampseizoen goed.quote:Charisteas: met winst verkocht.
Net als Harry hebben die ons een verloren jaar gekost.quote:Kolkka, Leonard en de rest: prut, maar hebben ook nagenoeg niks gekost.
Ook al zo'n makkie. Zien dat ene transfervrije Eliah van ADO Den Haag potentie had, dát was knap geweest.quote:07/08
Slory: goede aankoop op paier, deed het goed bij Excelsior. Mede door blessures heeft hij nog nooit echt goed gespeeld, maar om hem al af te schrijven als hij er in totaal nog geen half seizoen op heeft zitten gaat te ver.
Klopt, die aankoop opzich was ook niet dom.quote:Bruins: jeugdig talent, deed het goed bij Excelsior, slimme aankoop. Dat het er niet echt uitkomt is ook niet de schuld van Bosz. Was TOEN gewoon een hele logische aankoop. Elke Feyenoorder was er toen trouwens ook blij mee.
Niet als je daarna geen geld meer hebt voor ondersteuning voorin.quote:Makaay: gewoon een goede aankoop.
Te idioot voor woorden. En intussen Engelaar een matige speler noemen.quote:Lee: pure miskoop.
quote:Landzaat: slimme aankoop aangezien men gokte op een vertrek van De Guzman en/of Hofs.
Prima aankoop ja.quote:De Guzman had veel uitdrukkelijker in de etalage gezet mogen worden.
El Ahmadi: goede speler, alleen het was misschien niet zo verstandig om zoveel geld uit te geven.
Die gast is alleen maar geblesseerd.quote:Tomasson: logische aankoop, anders had je alleen Mols achter de hand.
Klopt, die blessuregolf is overmacht. Maar dan nog mag je geen 11e staan en zo kansloos verliezen als vandaag.quote:-----
Wat jullie (Crane & Jorien) NIET lijken te snappen, is dat onze smalle selectie er vorig jaar voor zorgde dat de tweede seizoenshelft dramatisch werd. Als er niet zoveel blessures waren, waren er dit jaar heel wat plaatsen dubbel bezet en aangevuld met eigen jeugd, zoals dat hoort bij een topclub.
Tegen Nancy speelde iedereen bagger, maar in alle gewonnen wedstrijden van dit seizoen waarin El Ahmadi speelde was altijd de beste speler.quote:Op zondag 7 december 2008 18:23 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Hoe durft ie! Ontslaan die gladjakker!quote:Op zondag 7 december 2008 18:25 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Pas 23 ? Al best oud.
Bosz stond in het maasgebouw daarnet gewoon te lachen
Met zijn vriendjes![]()
Die is aan het vieren dat we nog de 3-1 hebben kunnen maken.quote:Op zondag 7 december 2008 18:24 schreef Radegast het volgende:
Is Happel er nog niet?
Dat zeg ik niet, maar die tc03 zei dat fout was dat die verkocht is.quote:Op zondag 7 december 2008 18:26 schreef Merkie het volgende:
[..]
Tegen Nancy speelde iedereen bagger, maar in alle gewonnen wedstrijden van dit seizoen waarin El Ahmadi speelde was altijd de beste speler.
Jij bent zo lachwekkend, jouw argumenten slaan echt nergens op en veranderen elke 5 minuten. Helemaal mooi dat je eerst Huysegems een miskoop noemt en vervolgens het een fout van Bosz vindt dat hij Huysegems verkocht. Kom op zeg, leer argumenteren.
Dat is gelul Jorien.quote:Op zondag 7 december 2008 18:23 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ik vind dat juist één van de betere spelers van Feijenoord.quote:Op zondag 7 december 2008 18:23 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Bekijk de 0-1 van vandaag dan nog eens. Maar dat heeft ook met de aanspeelbaarheid van spelers om hem heen te maken uiteraard.quote:Op zondag 7 december 2008 18:27 schreef Crane het volgende:
[..]
Dat is gelul Jorien.Als er iemand nauwelijks de bal verliest is El Ahmadi het wel.
Op langere termijn wel ja, als je een goede vervanger hebt.quote:Op zondag 7 december 2008 18:27 schreef Enchanter het volgende:
Maar als je denkt dat een ontslag van TD een ommekeer brengt
Je kunt niet verwachten dat iemand NOOIT de bal verliest, dan moet ie hem vastlijmen aan z'n schoen.quote:Op zondag 7 december 2008 18:29 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Bekijk de 0-1 van vandaag dan nog eens. Maar dat heeft ook met de aanspeelbaarheid van spelers om hem heen te maken uiteraard.
Bosz, maar dat had ik ook al genoemd als een grote fout op pagina 1.quote:
Nee, maar wel een teken van goed beleid toch. Spelers met winst verkopen, ondanks dat ze te slecht zijn?quote:Op zondag 7 december 2008 18:26 schreef Crane het volgende:
Ja, die paar tientjes winst maken idd dat rampseizoen goed.
Een jaar dat achteraf gezien niet eens zo slecht was, al je in gedachten houdt dat we bijna failliet waren. Beter was op dat moment gewoon niet haalbaarquote:Op zondag 7 december 2008 18:26 schreef Crane het volgende:
Net als Harry hebben die ons een verloren jaar gekost.
Dat was knap geweest, maar omdat Bosz Eliah niet aantrok, net zoals zestien andere eredivisieclubs, is Slory dus ineens een miskoop?quote:Op zondag 7 december 2008 18:26 schreef Crane het volgende:
Ook al zo'n makkie. Zien dat ene transfervrije Eliah van ADO Den Haag potentie had, dát was knap geweest.
Hij had Lee en Slory gekocht, dus er was wel ondersteuning op papier. Als je een elftal aan het opbouwen bent gaat er niks in 1x goed hè.quote:Op zondag 7 december 2008 18:26 schreef Crane het volgende:
Niet als je daarna geen geld meer hebt voor ondersteuning voorin.
Toen hij naar Feyenoord kwam was hij fit.quote:
Indirect wel.quote:Op zondag 7 december 2008 18:31 schreef Merkie het volgende:
Bosz is qua transferbeleid helemaal niet zo slecht bezig, clubs als Groningen en Twente hebben ook genoeg miskopen waar je nooit wat over hoort. Het verschil is dat zij een beter financieel beleid hebben waardoor de TD niet steeds met ¤0,00 hoeft te werken. En nee, de TD heeft niks te maken met het financieel beleid.
quote:klevenstein
Jeugdspeler
Uit: Lekkerlanda
Vak: Stadiontribune - S
Reg.: 10 september 2008 Gepost op 7 december 2008 om 16:34:51.
Geef me aub rood!!!
Ik heb al zo vaak verkondigd dat ik de verkoop van Huysegems en de aankoop van Lee een blunder vind.quote:Op zondag 7 december 2008 18:27 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, maar die tc03 zei dat fout was dat die verkocht is.
Dan is Bosz toch ook fout bezig in zijn ogen
Ja, maar hij is er niet voor verantwoordelijk. Het is niet aan Bosz om gaten in de begroting te dichten en financiële ruimte voor het aantrekken van spelers te creëren. Als er een gat in de begroting gedicht moet worden krijgt Bosz te horen dat er spelers verkocht moeten worden, dat bepaalt hij niet zelf.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |