Zet driekwart en je zelf maar op de transferlijst Peter.quote:RR: Peter Bosz gaat met spelersgroep praten
Volgens Radio Rijnmond is uit de Kuip het bericht gekomen dat Peter Bosz komende week naar aanleiding van het verhaal in De Telegraaf gaat praten met de spelersgroep 'om te peilen waar ze staan.'
Ik zie het niet gebeuren.quote:
Ze verdienden niet beter, dat stel graflijers.quote:Op zondag 7 december 2008 17:44 schreef Putdeksels het volgende:
-Uitfluiten eigen spelers (wat kan Bruins eraan doen dat hij linksbuiten staat)
Na een verloren wedstrijd moet er toch wat te kankeren zijn.quote:Op zondag 7 december 2008 17:47 schreef sjimz het volgende:
Kunnen jullie niet gewoon even normaal tegen elkaar doen zonder persoonlijk te worden?
Je hoeft het echt niet met elkaar eens te zijn maar er mag wel een beetje respect naar elkaar getoond worden.
Hoe kan je het over wanbeleid hebben als je zelf zegt dat met deze selectie top5 gehaald kan en moet worden, wat ik met je eens ben overigens.quote:Op zondag 7 december 2008 17:46 schreef Crane het volgende:
[..]
Hou gewoon lekker je bek joh, kneusje. Natuurlijk vind ik dit niet prachtig, het enige dingetje wat ik 'positief' vind is dat m'n gelijk over het wanbeleid nu wel bevestigd is.
Precies!quote:Op zondag 7 december 2008 17:55 schreef Juk het volgende:
Bruins speelt al het hele seizoen kut op linksbuiten, probeer het dan een keer met Pedro in de basis.
Fer overtuigd ook niet achter de spits, zet Bruins daar een keer neer.
De Cler is al het hele seizoen drama, Gio als linksback.
De fout ligt niet bij 1 of 2 spelers die niet goed presteren.quote:Op zondag 7 december 2008 17:55 schreef Juk het volgende:
[..]
Hoe kan je het over wanbeleid hebben als je zelf zegt dat met deze selectie top5 gehaald kan en moet worden, wat ik met je eens ben overigens.
Op 1 of andere manier lukt het niet. En dat ligt niet alleen aan het gebrek aan inzet of passie.
Waar het dan wel aan ligt? Geen idee. Maar Verbeek moet gewoon wat harder ingrijpen qua opstelling. Greene voor Tiendalli is al een hele verbetering maar dat had niet (of niet zo snel) veranderd als Greene geen blessure had gehad.
Bruins speelt al het hele seizoen kut op linksbuiten, probeer het dan een keer met Pedro in de basis.
Daar dit soort dingen te veranderen krijg je misschien onrust, als speler is het lekker als je elke week weet dat je speelt op dezelfde positie, maar zoals het nu staat lukt het sowieso ook niet.
Tuurlijk mag je zeiken maar ik zie de toegevoegde waarde van het vele schelden niet.quote:Op zondag 7 december 2008 17:55 schreef Putdeksels het volgende:
[..]
Na een verloren wedstrijd moet er toch wat te kankeren zijn.
Of ga je deze post ook editten?
Moet ik het weer zeggen ?quote:Op zondag 7 december 2008 17:55 schreef Juk het volgende:
[..]
Hoe kan je het over wanbeleid hebben als je zelf zegt dat met deze selectie top5 gehaald kan en moet worden, wat ik met je eens ben overigens.
Op 1 of andere manier lukt het niet. En dat ligt niet alleen aan het gebrek aan inzet of passie.
Waar het dan wel aan ligt? Geen idee. Maar Verbeek moet gewoon wat harder ingrijpen qua opstelling. Greene voor Tiendalli is al een hele verbetering maar dat had niet (of niet zo snel) veranderd als Greene geen blessure had gehad.
Daar dit soort dingen te veranderen krijg je misschien onrust, als speler is het lekker als je elke week weet dat je speelt op dezelfde positie, maar zoals het nu staat lukt het sowieso ook niet.
quote:Op zondag 7 december 2008 17:57 schreef jorienvdherik het volgende:
Bosz krijgt contractverlening, er is hem onrecht aangedaan in de media
nee, heeft ook geen toegevoegde waardequote:Op zondag 7 december 2008 17:59 schreef sjimz het volgende:
[..]
Tuurlijk mag je zeiken maar ik zie de toegevoegde waarde van het vele schelden niet.
Ik morgen waarschijnlijk ook niet.quote:Op zondag 7 december 2008 17:59 schreef sjimz het volgende:
maar ik zie de toegevoegde waarde van het vele schelden niet.
Wie wil je dan weg?quote:Op zondag 7 december 2008 18:00 schreef TC03 het volgende:
Bosz is niet de oorzaak van de problemen bij Feyenoord, contractverlenging is terecht.
Ik zie in Fer wel een goede bal-afpakker in de toekomst. Beetje voor de verdediging de spelmaker van de tegenstander stuk maken.quote:Op zondag 7 december 2008 17:59 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Moet ik het weer zeggen ?
Fer voegt niets niets toe aan dit Feyenoord
Gastjes als Jorien (al ben ik het lang niet altijd met hem eens) en ik ergenen ons ook aan ambitieloze lamlullen als 'jullie'.quote:Op zondag 7 december 2008 18:01 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
nee, heeft ook geen toegevoegde waarde
maar je begrijpt vast wel dat we soms (nou ja, soms) wel eens gek worden van gastjes als jorien en crane...
hij zegt toch dat Fer niet overtuigt?quote:Op zondag 7 december 2008 17:59 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Wat een gelul, zeker wel de oorzaak...quote:Op zondag 7 december 2008 18:00 schreef TC03 het volgende:
Bosz is niet de oorzaak van de problemen bij Feyenoord, contractverlenging is terecht.
Fer is ook nog veel te jong om al iets toe te moeten voegen.quote:Op zondag 7 december 2008 17:59 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
dan blijf je toch lekker weg?quote:Op zondag 7 december 2008 18:03 schreef Crane het volgende:
[..]
Gastjes als Jorien (al ben ik het lang niet altijd met hem eens) en ik ergenen ons ook aan ambitieloze lamlullen als 'jullie'.
Daarmee gaat Feyenoord echt niet presteren hoor.quote:Op zondag 7 december 2008 18:03 schreef TC03 het volgende:
[..]
Bahía, Greene, Timmer, Hofland en de blessures.
Tuurlijk begrijp ik het enigzins wel omdat je je ergert, aan de andere kant begrijp ik het neit omdat ik zelf zo niet in elkaar zitquote:Op zondag 7 december 2008 18:01 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
nee, heeft ook geen toegevoegde waarde
maar je begrijpt vast wel dat we soms (nou ja, soms) wel eens gek worden van gastjes als jorien en crane...
en ja, ik weet dat niet reageren dan beter is
maar af en toe is het wel lekker...
Wat heeft hij dan fout gedaan? Lee was een miskoop, en verder?quote:Op zondag 7 december 2008 18:04 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Wat een gelul, zeker wel de oorzaak...
Zullen we lee terughalen in de winter?
Eens.quote:Op zondag 7 december 2008 18:00 schreef TC03 het volgende:
Bosz is niet de oorzaak van de problemen bij Feyenoord,
Dat dan weer niet. Als je zo onder vuur ligt als club kan je het natuurlijk niet slechter timen om het contract van je TD te verlengen.quote:contractverlenging is terecht.
Voorlopig is er ¤0,00 dus of de scouting functioneert weten we niet.quote:Op zondag 7 december 2008 18:04 schreef Crane het volgende:
[..]
Daarmee gaat Feyenoord echt niet presteren hoor.Op z'n hoogst tijdelijk, maar op de langere termijn wordt er nog steeds geen structueel goed beleid gevoerd. Alleen de scouting al...
Timmerquote:
Iemand met een beetje visie en ruggengraat laat zich niet leiden door opportunistisch geneuzel van supporters.quote:Op zondag 7 december 2008 18:05 schreef Juk het volgende:
[..]
Eens.
[..]
Dat dan weer niet. Als je zo onder vuur ligt als club kan je het natuurlijk niet slechter timen om het contract van je TD te verlengen.
Je hoeft je niet te laten leiden door de supporters. Maar als je als club ooit weer kampioen wenst te worden en nu 11de staat kan je ook gewoon even een maand of 3 wachten met dit soort dingen. Dat contract liep toch niet af?quote:Op zondag 7 december 2008 18:06 schreef TC03 het volgende:
[..]
Iemand met een beetje visie en ruggengraat laat zich niet leiden door opportunistisch geneuzel van supporters.
Zoals ik al eerder zei: hij heeft de afgelopen 3 jaar meer geld uit mogen geven dan vrijwel elke eredivisieclub. Alleen Ajax en PSV zullen misschien meer uitgegegeven hebben. Bij Twente en Groningen hebben ze ook geen 60 miljoen geinvesteerd hoor.quote:Op zondag 7 december 2008 18:05 schreef TC03 het volgende:
[..]
Wat heeft hij dan fout gedaan? Lee was een miskoop, en verder?
Kan, maar de directie en Bosz zullen er vast hun redenen voor hebben gehad. Dit soort dingen moeten uiteindelijk toch ook gewoon geregeld worden.quote:Op zondag 7 december 2008 18:08 schreef Juk het volgende:
[..]
Je hoeft je niet te laten leiden door de supporters. Maar als je als club ooit weer kampioen wenst te worden en nu 11de staat kan je ook gewoon even een maand of 3 wachten met dit soort dingen. Dat contract liep toch niet af?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |