Bosz is ondertussen ook financieel directeur geloof ik... Hij heeft sinds kort iig ook te maken met het geld.quote:Op zondag 7 december 2008 18:31 schreef Merkie het volgende:
Bosz is qua transferbeleid helemaal niet zo slecht bezig, clubs als Groningen en Twente hebben ook genoeg miskopen waar je nooit wat over hoort. Het verschil is dat zij een beter financieel beleid hebben waardoor de TD niet steeds met ¤0,00 hoeft te werken. En nee, de TD heeft niks te maken met het financieel beleid.
Lul niet zo dom.quote:Op zondag 7 december 2008 18:31 schreef Juk het volgende:
Voetballers van 23 oud noemen :S
Overigens reageer je weer heel selectief Crane. Het feit dat je jezelf keihard tegenspreekt in 1 post is al dom genoeg maar het zorgt ervoor dat al je andere posts ook ongeloofwaardig zijn.
Is dat zo? Dat zou ik wel debiel vinden aangezien Bosz volgens mij geen opleiding bedrijfseconomie heeft gevolgd. Het is een ex-voetballer die wat van voetbal weet, meer nietquote:Op zondag 7 december 2008 18:33 schreef Juk het volgende:
[..]
Bosz is ondertussen ook financieel directeur geloof ik... Hij heeft sinds kort iig ook te maken met het geld.
Dat snap ik, maar je reageert altijd alleen op de dingen die in jou straatje liggen.quote:Op zondag 7 december 2008 18:34 schreef Crane het volgende:
[..]
Lul niet zo dom.Als er 10 mensen op me reageren ga ik niet reageren op elk stukje van elke post.
heb ik iets gemistquote:Op zondag 7 december 2008 18:33 schreef Juk het volgende:
[..]
Bosz is ondertussen ook financieel directeur geloof ik... Hij heeft sinds kort iig ook te maken met het geld.
jij hebt een neger in je avatar, dan ben je ook niet frisquote:
wat ga je ze vertellen?quote:Op zondag 7 december 2008 18:36 schreef jorienvdherik het volgende:
Ik ga het AD maar eens over Timmer contacteren
Hij weet 'wat van voetbal' idd, maar dat mag ook wel als je bij Feyenoord hebt gevoetbald.quote:Op zondag 7 december 2008 18:35 schreef Merkie het volgende:
[..]
Is dat zo? Dat zou ik wel debiel vinden aangezien Bosz volgens mij geen opleiding bedrijfseconomie heeft gevolgd. Het is een ex-voetballer die wat van voetbal weet, meer niet.
Dat de nr 1 keeper van Feyenoord tot half 6 staat door te halen door de weeks in de kroegquote:Op zondag 7 december 2008 18:39 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
heb ik iets gemist
[..]
jij hebt een neger in je avatar, dan ben je ook niet fris
[..]
wat ga je ze vertellen?
En waar komt dit verhaal ineens vandaanquote:Op zondag 7 december 2008 18:41 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Dat de nr 1 keeper van Feyenoord tot half 6 staat door te halen door de weeks in de kroeg
Van een maatje,quote:Op zondag 7 december 2008 18:42 schreef Juk het volgende:
[..]
En waar komt dit verhaal ineens vandaan
Posten die foto dan.quote:Op zondag 7 december 2008 18:42 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Van een maatje,
Ik heb de foto
Nou, zet al je punten eens netjes op een rij, dan zal ik er op reageren.quote:Op zondag 7 december 2008 18:39 schreef Juk het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar je reageert altijd alleen op de dingen die in jou straatje liggen.
Makaay halen was een zeer logische keuze. Maar als je vervolgens niet een team samenstelt dat Makaay ook kan aanvoeren heb je nauwelijks wat aan hem. Er is 2 miljoen in de put geflikkerd voor een speler waarvan elke leek zag dat ie het niet ging halen. Had liever Huysegems gehouden, en voor die 2 miljoen euro een talentvolle jonge speler gescout.quote:Maar het feit dat je hebt gezegd dat het 2 jaar geleden een logische keus was om spelers als Makaay etc te halen blijft.
Een goede korte termijn-oplossing, maar die spelers zullen toch weg moeten in de winterstop. Bij Jong Feyenoord verminderen ze flink in waarde.quote:Op zondag 7 december 2008 18:44 schreef Putdeksels het volgende:
Hoe nu verder?
Ik ben wel een voorstander van een 'grote' schoonmaak binnen de selectie.
Te beginnen met morgen Timmer, Lucius en Hofland naar Jong-Feyenoord te zetten.
Tis dat we nu niets beters op de bank hebben zitten maar Timmer is toch echt wel aan vervanging toe.quote:Op zondag 7 december 2008 18:45 schreef Juk het volgende:
[..]
Posten die foto dan.
Hoewel ik niks tegen Timmer heb zou dat natuurlijk nergens op slaan.
Het gaat mij om deze zin.quote:Op zondag 7 december 2008 18:09 schreef Crane het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder zei: hij heeft de afgelopen 3 jaar meer geld uit mogen geven dan vrijwel elke eredivisieclub. Alleen Ajax en PSV zullen misschien meer uitgegegeven hebben. Bij Twente en Groningen hebben ze ook geen 60 miljoen geinvesteerd hoor.Maar daar staat een team, Bosz had moeten gaan bouwen ipv in paniek wat grote namen te halen. Ok, destijds was ik er ook blij mee, maar achteraf bekeken heeft Bosz eigenlijk niets opgebouwd.
Welke waarde?quote:Op zondag 7 december 2008 18:49 schreef Crane het volgende:
[..]
Een goede korte termijn-oplossing, maar die spelers zullen toch weg moeten in de winterstop. Bij Jong Feyenoord verminderen ze flink in waarde.
Zeker met de Cler of Lucius.quote:
Sorry hoor, maar Buijs, Green, Slory en Bahia hoef ik echt niet bij het huidige Groningen te zien hoor.quote:Op zondag 7 december 2008 18:53 schreef TC03 het volgende:
-
Met op de bank nog Fer, De Guzman, Landzaat, Bruins, Slory, Buijs, Greene, Bahía, geen slecht schaduwelftal hoor etc. Dit is gewoon een prima selectie om verder mee te bouwen. Heerenveen, Groningen, Twente en NAC zouden blij zijn met elke spler van deze bank.
En spelers als Powell en Garcia-Garcia wel? Beetje dezelfde klasse.quote:Op zondag 7 december 2008 19:01 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar Buijs, Green, Slory en Bahia hoef ik echt niet bij het huidige Groningen te zien hoor.
haha de cler jaquote:Op zondag 7 december 2008 18:55 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Zeker met de Cler of Lucius.
Wat die vent in z'n eigen tijd doet zijn onze zaken toch niet.
Na afloop nog even kort met wat spelers gesproken.
Ze weten allemaal niet waar het aan ligt maar je kan van de gezichten aflezen dat het weer rommelt in de selectie.
Een foto zegt ook veel over de tijdquote:Op zondag 7 december 2008 18:42 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Van een maatje,
Ik heb de foto
Powel komt tekort en wordt aankomende winter verkocht. (was een noodaankoop)quote:Op zondag 7 december 2008 19:03 schreef TC03 het volgende:
[..]
En spelers als Powell en Garcia-Garcia wel? Beetje dezelfde klasse.
Nou oké, als jij het zegt.quote:Op zondag 7 december 2008 19:06 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Powel komt tekort en wordt aankomende winter verkocht. (was een noodaankoop)
Garcia is een twijfelgeval, maar aangezien men in de winter één of twee spitsen erbij wil halen zal ook hij waarschijnlijk naar de bank verhuizen. Maar ik heb idd liever Garcia erbij dan bijvoorbeeld Greene of Slory.
Maar goed, laten we het weer over Feyenoord hebben.
Nee, hij is altijd al bagger geweest. Soms blundert hij twee maanden niet, maar een rots in de branding...quote:Op zondag 7 december 2008 19:11 schreef Prik0 het volgende:
Was Bahia een paar weken /maanden terug niet het enigste lichtpuntje in de duisternis bij achterin? Jammer dat hij nu weer meteen wordt afgeserveerd.![]()
2 tot 4 weken meen ik gelezen te hebben.quote:Op zondag 7 december 2008 19:12 schreef venomsnake het volgende:
Hoe lang is Tomasson eigenlijk nog geblesseerd?
Volgens mij zou die dit jaar niet meer spelen.quote:Op zondag 7 december 2008 19:12 schreef venomsnake het volgende:
Hoe lang is Tomasson eigenlijk nog geblesseerd?
Van Bosz mag je toch wel wat meer verwachten dan van een gemiddelde supporter...quote:Op zondag 7 december 2008 18:50 schreef Juk het volgende:
[..]
Het gaat mij om deze zin.
Hier zeg je dus eigenlijk dat Bosz het goed heeft gedaan. Dat het achteraf niet goed uitpakt had niemand kunnen weten en is dus niet Bosz zijn schuld.
quote:Op zondag 7 december 2008 19:58 schreef yvette1982 het volgende:
Ik ben El Ahmadi ook spuugzat.
Die lul heeft nu weer de nederlaag ingezet door zijn fout bij de 1e goal. In die paar wedstrijden heeft hij nu al 3 of 4 goals gekost door elke keer kansloos te dribbelen op eigen helft en daar de bal verliezen.
Dan hadden we net zo goed Ghaly terug kunnen halen.
Wat zei Hofland?quote:Op zondag 7 december 2008 20:03 schreef Crane het volgende:
Overigens is het natuurlijk wel uitgesloten dat Feyenoord Verbeek gaat ontslaan, de kans dat ie zelf vertrekt is groter. Uit Hoflands interview bij Studio Sport net stond het wel vast dat ie in de selectie vrijwel geen steun meer heeft.
Hoe lang is het geleden dat Feyenoord zelf een trainer ontslagen heeft?
Wat had Hofland te melden dan bij Studio Sport?quote:Op zondag 7 december 2008 20:03 schreef Crane het volgende:
Overigens is het natuurlijk wel uitgesloten dat Feyenoord Verbeek gaat ontslaan, de kans dat ie zelf vertrekt is groter. Uit Hoflands interview bij Studio Sport net stond het wel vast dat ie in de selectie vrijwel geen steun meer heeft.
fixquote:Op zondag 7 december 2008 19:59 schreef Crane het volgende:
[..]Rot toch op hippe junk. Van alle spelers verdient El Ahmadi het nog het minste om afgezeken te worden.
Welke Feyenoorder kan zich hier in vinden?quote:Az moet winnen. Ze zijn de enige die de snavels van het kampioenschap kunnen houden. Ons seizoen is toch verloren. Laten we Az die 3 punten geven. Moet je je voorstellen: we spelen gelijk tegen az en de snavels worden kampioen met een punt meer dan az. Dan baal ik echt wel. Wij halen toch geen europees met zulke dweilen. De 3 punten naar Az!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |