Sorry hoor, maar Buijs, Green, Slory en Bahia hoef ik echt niet bij het huidige Groningen te zien hoor.quote:Op zondag 7 december 2008 18:53 schreef TC03 het volgende:
-
Met op de bank nog Fer, De Guzman, Landzaat, Bruins, Slory, Buijs, Greene, Bahía, geen slecht schaduwelftal hoor etc. Dit is gewoon een prima selectie om verder mee te bouwen. Heerenveen, Groningen, Twente en NAC zouden blij zijn met elke spler van deze bank.
En spelers als Powell en Garcia-Garcia wel? Beetje dezelfde klasse.quote:Op zondag 7 december 2008 19:01 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar Buijs, Green, Slory en Bahia hoef ik echt niet bij het huidige Groningen te zien hoor.
haha de cler jaquote:Op zondag 7 december 2008 18:55 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Zeker met de Cler of Lucius.
Wat die vent in z'n eigen tijd doet zijn onze zaken toch niet.
Na afloop nog even kort met wat spelers gesproken.
Ze weten allemaal niet waar het aan ligt maar je kan van de gezichten aflezen dat het weer rommelt in de selectie.
Een foto zegt ook veel over de tijdquote:Op zondag 7 december 2008 18:42 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Van een maatje,
Ik heb de foto
Powel komt tekort en wordt aankomende winter verkocht. (was een noodaankoop)quote:Op zondag 7 december 2008 19:03 schreef TC03 het volgende:
[..]
En spelers als Powell en Garcia-Garcia wel? Beetje dezelfde klasse.
Nou oké, als jij het zegt.quote:Op zondag 7 december 2008 19:06 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Powel komt tekort en wordt aankomende winter verkocht. (was een noodaankoop)
Garcia is een twijfelgeval, maar aangezien men in de winter één of twee spitsen erbij wil halen zal ook hij waarschijnlijk naar de bank verhuizen. Maar ik heb idd liever Garcia erbij dan bijvoorbeeld Greene of Slory.
Maar goed, laten we het weer over Feyenoord hebben.
Nee, hij is altijd al bagger geweest. Soms blundert hij twee maanden niet, maar een rots in de branding...quote:Op zondag 7 december 2008 19:11 schreef Prik0 het volgende:
Was Bahia een paar weken /maanden terug niet het enigste lichtpuntje in de duisternis bij achterin? Jammer dat hij nu weer meteen wordt afgeserveerd.![]()
2 tot 4 weken meen ik gelezen te hebben.quote:Op zondag 7 december 2008 19:12 schreef venomsnake het volgende:
Hoe lang is Tomasson eigenlijk nog geblesseerd?
Volgens mij zou die dit jaar niet meer spelen.quote:Op zondag 7 december 2008 19:12 schreef venomsnake het volgende:
Hoe lang is Tomasson eigenlijk nog geblesseerd?
Van Bosz mag je toch wel wat meer verwachten dan van een gemiddelde supporter...quote:Op zondag 7 december 2008 18:50 schreef Juk het volgende:
[..]
Het gaat mij om deze zin.
Hier zeg je dus eigenlijk dat Bosz het goed heeft gedaan. Dat het achteraf niet goed uitpakt had niemand kunnen weten en is dus niet Bosz zijn schuld.
quote:Op zondag 7 december 2008 19:58 schreef yvette1982 het volgende:
Ik ben El Ahmadi ook spuugzat.
Die lul heeft nu weer de nederlaag ingezet door zijn fout bij de 1e goal. In die paar wedstrijden heeft hij nu al 3 of 4 goals gekost door elke keer kansloos te dribbelen op eigen helft en daar de bal verliezen.
Dan hadden we net zo goed Ghaly terug kunnen halen.
Wat zei Hofland?quote:Op zondag 7 december 2008 20:03 schreef Crane het volgende:
Overigens is het natuurlijk wel uitgesloten dat Feyenoord Verbeek gaat ontslaan, de kans dat ie zelf vertrekt is groter. Uit Hoflands interview bij Studio Sport net stond het wel vast dat ie in de selectie vrijwel geen steun meer heeft.
Hoe lang is het geleden dat Feyenoord zelf een trainer ontslagen heeft?
Wat had Hofland te melden dan bij Studio Sport?quote:Op zondag 7 december 2008 20:03 schreef Crane het volgende:
Overigens is het natuurlijk wel uitgesloten dat Feyenoord Verbeek gaat ontslaan, de kans dat ie zelf vertrekt is groter. Uit Hoflands interview bij Studio Sport net stond het wel vast dat ie in de selectie vrijwel geen steun meer heeft.
fixquote:Op zondag 7 december 2008 19:59 schreef Crane het volgende:
[..]Rot toch op hippe junk. Van alle spelers verdient El Ahmadi het nog het minste om afgezeken te worden.
Welke Feyenoorder kan zich hier in vinden?quote:Az moet winnen. Ze zijn de enige die de snavels van het kampioenschap kunnen houden. Ons seizoen is toch verloren. Laten we Az die 3 punten geven. Moet je je voorstellen: we spelen gelijk tegen az en de snavels worden kampioen met een punt meer dan az. Dan baal ik echt wel. Wij halen toch geen europees met zulke dweilen. De 3 punten naar Az!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |