quote:Op maandag 8 december 2008 01:48 schreef BB-boy het volgende:
Je kan hier z'n repetoire beluisteren
http://www.youtube.com/results?search_query=timmer+skihut&search_type=&aq=f
voegt Jansen eigenlijk nog wat toe?quote:Op maandag 8 december 2008 01:30 schreef Putdeksels het volgende:
[..]
Zal trouwens totaal niet weten wie het roer dan moet overnemen. Jansen, Bosz zelf?
Dat zou echt zo dom zijn...quote:
Bosz eruit misschien beter? Onder hem vliegen al vele coaches de laan uit, zegt ook wat toch?quote:Op maandag 8 december 2008 06:05 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
voegt Jansen eigenlijk nog wat toe?
quote:Op maandag 8 december 2008 07:43 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat zou echt zo dom zijn...
Het is bijna volledig te wijten aan dat stelletje debielen op het veld.
Huldequote:Op maandag 8 december 2008 07:43 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat zou echt zo dom zijn...
Het is bijna volledig te wijten aan dat stelletje debielen op het veld.
Zo daar zal ik weinig van bezoeken denkquote:
Wat erg zegquote:Op maandag 8 december 2008 01:48 schreef BB-boy het volgende:
Je kan hier z'n repetoire beluisteren
http://www.youtube.com/results?search_query=timmer+skihut&search_type=&aq=f
jij moet wel n jood zijn die hier loopt te trollen.quote:Op maandag 8 december 2008 09:12 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Zo daar zal ik weinig van bezoeken denk
[..]
Wat erg zeg![]()
checkquote:
sowieso ben ik er geen voorstander van om een trainer na nog geen half jaar eruit te gooienquote:OT, verbeek moet blijven. Ik kan me niet voorstellen dat de spelers bij heereveen zo anders zijn dan hier. En als die zgn "vedettes" zich niet als een prof kunnen gedragen en niet kunnen wennen aan een andere manier qua trene dan wat ze toevallig bij bij een andere club hebben gedaan --> opbokke.
Jawel hoor, tijd voor een nieuwe wind.quote:Op maandag 8 december 2008 10:12 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
check
[..]
sowieso ben ik er geen voorstander van om een trainer na nog geen half jaar eruit te gooien
Dat ben ik met je eens, maar die prestaties worden niet beter als je de enige man die er echt wat van wil maken er uitflikkert.quote:Op maandag 8 december 2008 10:58 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Jawel hoor, tijd voor een nieuwe wind.
Het is geen goeden doelen organisatie, prestaties worden er verwacht
Dat is dan al de zoveelste frisse wind, het heeft geen effect dat moet toch duidelijk zijn?quote:Op maandag 8 december 2008 10:58 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Jawel hoor, tijd voor een nieuwe wind.
Het is geen goeden doelen organisatie, prestaties worden er verwacht
je kunt beter proberen een kind van 3 de stelling van Pythagoras uit te leggenquote:Op maandag 8 december 2008 11:07 schreef Longmen het volgende:
[..]
Dat is dan al de zoveelste frisse wind, het heeft geen effect dat moet toch duidelijk zijn?
Zoquote:Op maandag 8 december 2008 11:12 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
je kunt beter proberen een kind van 3 de stelling van Pythagoras uit te leggen
quote:Op maandag 8 december 2008 11:14 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
ZoZat jij nog op school toen dat aan bod kwam
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |