IMO is jouw neus een beetje TE lang hahaquote:Op woensdag 10 december 2008 00:19 schreef JoBuster het volgende:
[..]
Lieve johan het majeure deel van de reactie van Ank BS was niet "meteen" maar het daarna volgende " door hemzelf geuite beschuldigingen".
Soms, excuus, vaak loont het om verder te lezen en begrijpen dan je neus lang is
Tja, inderdaad. Een onderzoek instellen naar de vermeende obstructie van JVdS, die plaats heeft gevonden onder de "bezielde leiding" van Croes zelf?quote:Op dinsdag 9 december 2008 23:24 schreef mrBhimself het volgende:
Ik denk niet dat Rudy Croes een onderzoek zal (laten) instellen naar de vermeende obstructie van Jan van der Straten. Los van het feit of het te bewijzen valt, wat ik waag te betwijfelen, is het niet ondenkbeeldig dat Jan een aardig dossier heeft over Croes en de zijnen.
Nice way to put it.quote:Op dinsdag 9 december 2008 23:24 schreef mrBhimself het volgende:
Het is nu geworden tot een wedstrijdje 'territoriaal verpissen' en ik vraag mij af of Croes zo ver kan urineren dat Jan nat wordt.
Ik zie al dat het vlees rijkelijk kan gaan vloeien morgen.quote:Op dinsdag 9 december 2008 23:13 schreef johan555 het volgende:
Meteen vd Straten en PvdS van het bedje afplukken , wat schone onderbroekjes mee en doodzagen die 2 .
.quote:Op dinsdag 9 december 2008 22:31 schreef mrBhimself het volgende:
John en Jan hebben in Nederland samengewerkt.
niet onderzocht , wel opgemerktquote:Op woensdag 10 december 2008 02:28 schreef Polleeder het volgende:
Joran van der Sloot en Jan van der Straten hebben trouwens dezelfde initialen. Heeft iemand dát al eens onderzocht?
http://www.nieuws.nl/538538quote:'Aruba moet Nederlandse politiechef onderzoeken'
http://www.sxmislandtime.com/index.php?option=com_content&view=article&id=4274quote:The Aruban Justice Minister Rudy Croes must immediately institute an investigation into the former Dutch chief Jan van der Straten. Writes Secretary of Kingdom Relations Ank Bijleveld (CDA) to the Second Chamber.
Hi Caesu!quote:Op woensdag 10 december 2008 08:08 schreef Caesu het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://awemainta.com/
[..]
http://www.nieuws.nl/538538
[..]
http://www.sxmislandtime.com/index.php?option=com_content&view=article&id=4274
Zie je op Aruba aan kenteken.quote:Op dinsdag 9 december 2008 17:27 schreef yyentle het volgende:
[..]
Ik zie het nooit, of een auto een huurauto is, maar Joran wist dat te vertellen.
niet een sticker ?? RENT a CAR , wat hetzelfde betekend als KIJK UIT maakt rare bewegingen en stopt ploselingquote:
quote:Op dinsdag 9 december 2008 23:24 schreef mrBhimself het volgende:
Het is nu geworden tot een wedstrijdje 'territoriaal verpissen' en ik vraag mij af of Croes zo ver kan urineren dat Jan nat wordt.
Great ways to put it.quote:Op woensdag 10 december 2008 09:57 schreef observer777 het volgende:
This should be very interesting as Rudy opened up his mouth and now its going to blow up in his face.
er spelen hoogst waarschijnlijk andere factoren mee, ik denk dat de dekmatel in de loop der jaren verpulverd of er zitten motten in.quote:Op woensdag 10 december 2008 13:58 schreef bolsena het volgende:
[..]
[..]
Great ways to put it.
Weet iemand waarom Croes trouwens na ruim 3 1/2 jaar pas met deze aantijgingen naar buiten komt?
Ben wel benieuwd eigenlijk. Kom op Rudy, wat heb je in je "agenda" staan.
En waarom moet zo'n onderzoek door Croes zelf uitgevoerd worden?
Lijkt me niet echt de meest stabiele basis voor een objectief, onafhankelijk onderzoek eerlijk gezegd.![]()
(For our English speaking friends:
1 WHY did R. Croes spoke about this only after 3 1/2 years, and
2 Why does such an investigation have to be carried out by Croes himself?
Does anybody care about objectivity any longer?
Tja, al die getuigenverklaringen...ik heb al gezegd en geschreven dat je veel van die verklaringen niet zo heel serieus moet nemen. Kijk maar eens via google, typ in getuigenverklaring + betrouwbaarheid, en je komt tot heel veel getuigen (bijvoorbeeld in de Hofstad-case) die hun verklaring opeens intrekken of veranderen. Niet zo heel boeiend dus, al die verklaringen.quote:Op woensdag 10 december 2008 14:08 schreef duikkie het volgende:
er spelen hoogst waarschijnlijk andere factoren mee, ik denk dat de dekmatel in de loop der jaren verpulverd of er zitten motten in. maar niet alleen bij rudy croes hoor, we hebben ook een getuige die plotseling joran onder een lantaarnpaal ziet half nat half naakt( zonder schoen)
dan hebben we nog een voormalige vriendin met verklaring wat joran allemaal zou hebben gezegd op een zand pillow.
quote:Op woensdag 10 december 2008 14:08 schreef duikkie het volgende:
of de carriere is over en nog even natrappen,
Heel sim-pel, dat stond zelfs vermeld in het berichtquote:Op woensdag 10 december 2008 13:58 schreef bolsena het volgende:
Weet iemand waarom Croes trouwens na ruim 3 1/2 jaar pas met deze aantijgingen naar buiten komt?
Ben wel benieuwd eigenlijk. Kom op Rudy, wat heb je in je "agenda" staan.![]()
Gewoon heel kinderachtig modder naar elkaar gooien: 'dus jij beschuldigt mij, dan beschuldig ik jou lekker terug'. Deden wij op de basisschool ook wel eensquote:De bewindsman is ermee naar buiten gekomen omdat Van der Straten deze week in de media kritiek uitte op het Arubaanse politiekorps.
Waarschijnlijk heeft 'Nederland' helemaal geen zin om dit nog tot de bodem uit te moeten zoeken, en laat Croes lekker zijn eigen vuile werk opknappen. Dat de uitkomst daarbij mogelijk niet betrouwbaar zal zijn boeit ze niet, ze willen er gewoon zo snel mogelijk vanaf. Daarom zal de zaak vermoedelijk ook wel met een sisser aflopenquote:En waarom moet zo'n onderzoek door Croes zelf uitgevoerd worden?
Lijkt me niet echt de meest stabiele basis voor een objectief, onafhankelijk onderzoek eerlijk gezegd.![]()
Ik denk dat je er teveel achter zoektquote:Op woensdag 10 december 2008 14:08 schreef duikkie het volgende:
er spelen hoogst waarschijnlijk andere factoren mee, ik denk dat de dekmatel in de loop der jaren verpulverd of er zitten motten in.
maar niet alleen bij rudy croes hoor, we hebben ook een getuige die plotseling joran onder een lantaarnpaal ziet half nat half naakt( zonder schoen)
dan hebben we nog een voormalige vriendin met verklaring wat joran allemaal zou hebben gezegd op een zand pillow.
Exactly Polquote:Op woensdag 10 december 2008 15:42 schreef Polleeder het volgende:
Waarschijnlijk heeft 'Nederland' helemaal geen zin om dit nog tot de bodem uit te moeten zoeken, en laat Croes lekker zijn eigen vuile werk opknappen. Dat de uitkomst daarbij mogelijk niet betrouwbaar zal zijn boeit ze niet, ze willen er gewoon zo snel mogelijk vanaf. Daarom zal de zaak vermoedelijk ook wel met een sisser aflopen
Ik zie het echt niet, hoor.quote:Op woensdag 10 december 2008 15:42 schreef Polleeder het volgende:
[..]
Heel sim-pel, dat stond zelfs vermeld in het bericht![]()
...en verzameld alle pepernoten en snoepgoed.quote:Op woensdag 10 december 2008 16:14 schreef duikkie het volgende:
en we gaan niet zwartte pieten hoor, ik zoek in alle gaten en hoeken
Je kunt het eigenlijk ook wel afleiden aan de uitspraak van onze 'staatssecretaresse':quote:Op woensdag 10 december 2008 16:17 schreef JoBuster het volgende:
Exactly Pol![]()
Ze dronken een glas, ze deden een plas en alles bleef zoals het was.
Zij snapt ook best dat het allesbehalve zuivere koffie is, dat Croes pas nu met zijn beschuldiging komt, maar de Kamer wil een reactie. Om er dan toch maar snel vanaf te kunnen zijn en (hopelijk) de Kamer tevreden te kunnen stellen zonder al teveel eigen inspanningen, laat ze Croes het gemakshalve maar zélf oplossen, hopende dat-ie nu wél zo slim is, om de zaak niet te laten escaleren (want dan zal Croes zichzelf nog wel het meest beschadigen).quote:“Hoewel het me bevreemdt dat de beschuldiging nu pas wordt gedaan, ga ik er gelet op de ernst van de aantijging, van uit dat per ommegaande een onderzoek zal worden ingesteld door de Arubaanse minister van Justitie."
Als Croes een integere hardwerkende (niet luierende) minister zou zijn wél, ja. Of er waren steekpenningen in het spel, wie zal het zeggen? Croes in ieder geval nietquote:Op woensdag 10 december 2008 16:30 schreef bolsena het volgende:
bolsena vroeg: Weet iemand waarom Croes pas na 3 1/2 jaar met deze aantijgingen komt?
[..]
Ik zie het echt niet, hoor.
Bedoel je omdat VdStraten zei dat "hij dat zijn vriend niet kon aandoen"?
Dat is de reden waarom het onderzoek in het begin tegengewerkt zou zijn, maar niet de reden dat Croes vervolgens besluit om daar niets van te zeggen.
Het is dus nog geen antwoord op mijn vraag vind ik zelf.![]()
Croes had zelf, als minister, toch zijn destijdse commissaris wel kunnen overrulen?
Is dat mogelijk op Arubaans grondgebied en . .quote:Op woensdag 10 december 2008 17:06 schreef johan555 het volgende:
Dat rijksrecherche onderzoek is al in gang gezet .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |