Servie en Montenegro, meeste in servie. Paar maanden in Belgrado, en paar manden wat rond getrokken door de rest van het land alles bij elkaar.quote:Op zondag 7 december 2008 20:50 schreef Kluts het volgende:
Waar ben jij eigenlijk geweest in het oostblok dan, kwaak?
Je woonde er zelfs? Gaaf. Ik hoorde dat Belgrado echt een gave stapstad is. Vorig jaar vanuit Sofia gereisd naar Istanbul voor Oud en Nieuw, maar er waren veel mensen die dat in Beograd gingen vieren.quote:Op zondag 7 december 2008 22:49 schreef kwaakvaak het volgende:
Ik kwam deze vrouwen ook vooral tegen in Belgrado, dat moet ik er wel eerlijk bij vertellen. Die stad is echt heel
anders als de rest van het land. Een stuk drukker en chaotischer dan de rest van het land. En bepaalde clubs nokje vol met gold diggers, die vooral druk bezig zijn of een westerling te vangen (expat's) of rijke mafiosia., Niet helemaal mijn dingetje. Maar in steden als bijv Pancevo, of de wijk in Belgrado waar ik woonde was het een stuk prettiger vertoeven. Gelukkig had ik redelijk contact met lokale mensen, dat hielp wel.
Oost-europa is tja... lastig uit leggen. Anders dan hier...
(even voor de duidelijkheid, ik was daar voor werk, vrouw was een aangename bijkomstigheid)
Tof man.quote:Op zondag 7 december 2008 23:52 schreef kwaakvaak het volgende:
Oud en nieuw in Beograd is een groot straat feest met paar podia met live muziek. Lokale bands, maar vergelijkbaar kwa kaliber met een de Dijk, Blof etc. Geen kleine bandjes dus. Veel volk op de been maar totaal geen vechtpartijtjes etc. Probeer dat maar eens hier in NL.
Heb er in totaal een 8 maanden gewoond, maar ik heb de afgelopen 5 jaar regelmatig heen en weer gereden tussen Srbia en Nederland. Goede tijd gehad, die ik voor geen goud had willen missen
Ja, Kluts' neef heeft er een te koop, een XBox 360, dus misschien is dat een optie.quote:Op maandag 8 december 2008 09:10 schreef Elegy het volgende:
Kan je beter een Wii of een Xbox2 nemen, die hebben meer arcade-achtige spelletjes
Wii trekt me helemaal niet. Heb er nu een paar keer op kunnen spelen bij vrienden en dat vond ik wel weer genoeg. Tis gewoon niet mijn ding
De Wii waren wij redelijk snel op uitgekeken. Zelfs de kinderen hadden na een poosje van pff.quote:Op maandag 8 december 2008 09:13 schreef kwaakvaak het volgende:
morgen...
Denk dat het voor mij een Wii gaat worden, maar pas in het nieuwe jaar
Goedemorgen Rebel.quote:Op maandag 8 december 2008 09:26 schreef Belsezar het volgende:
Heb dit weekend een ps3 gekochtZomaar ineens, gistermidddag
Oh, en morgen trouwens
Bengeltjelief!quote:
Het is net Nico he, die Dawg... Hij klutst wat afquote:Op maandag 8 december 2008 08:57 schreef Elegy het volgende:
Same old, same old. En jij? Nog gebatstklutst?
Lijkt me een prima keus. En er zijn genoeg spellen in de budgetreeks te vinden inmiddelsquote:Op maandag 8 december 2008 09:20 schreef dawg het volgende:
[..]
Ja, Kluts' neef heeft er een te koop, een XBox 360, dus misschien is dat een optie.
En op oudjaarsavond klutsen met strijkersquote:Op maandag 8 december 2008 09:39 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Het is net Nico he, die Dawg... Hij klutst wat af
Als die sukkel een keer terugmailt wel ja.quote:Op maandag 8 december 2008 09:20 schreef dawg het volgende:
[..]
Ja, Kluts' neef heeft er een te koop, een XBox 360, dus misschien is dat een optie.
E! Fijn weekend gehad? Zijn we er weer helemaal klaar voor deze week?quote:Op maandag 8 december 2008 09:40 schreef Elegy het volgende:
[..]
Lijkt me een prima keus. En er zijn genoeg spellen in de budgetreeks te vinden inmiddels
B.!
B.!![]()
K.!
quote:Op maandag 8 december 2008 09:41 schreef Elegy het volgende:
[..]
En op oudjaarsavond klutsen met strijkers
*iets met vuurpijlen en vulkanen en romeinse kaarsen enzo*
Hey! Doen jullie eens een beetje vredelievend over mij!quote:Op maandag 8 december 2008 09:42 schreef kwaakvaak het volgende:
heheh... ja op oudjaar heeft ie een mooie klutsterbom
En niet te vergeten Sensible World of Soccer, en meer van zulke oldschool arcadegames.quote:Op maandag 8 december 2008 09:40 schreef Elegy het volgende:
[..]
Lijkt me een prima keus. En er zijn genoeg spellen in de budgetreeks te vinden inmiddels
B.!
B.!![]()
K.!
Ik heb nu toch geen geld.quote:Op maandag 8 december 2008 09:42 schreef Kluts het volgende:
[..]
Als die sukkel een keer terugmailt wel ja.
Dat lakse zit in de familie.
Ik ben er al helemaal klaar mee, telt dat ook?quote:Op maandag 8 december 2008 09:42 schreef Belsezar het volgende:
[..]
E! Fijn weekend gehad? Zijn we er weer helemaal klaar voor deze week?
Jij wil geen vuurwerk op oudejaarsnacht?quote:Op maandag 8 december 2008 09:43 schreef Kluts het volgende:
[..]
[..]
Hey! Doen jullie eens een beetje vredelievend over mij!
Wat een geldtrekkerij zeg.quote:Op maandag 8 december 2008 09:52 schreef kwaakvaak het volgende:
wat een kansloze site is dat be2 zeg.. Gisteren avond uit nieuwsgierigheid daar een profiel aangemaakt, omdat ik niet als een niet nader te noemen oostenrijkse zeeuw wil blijven hangen in niets. Zou ik zogenaamd een bericht hebben van een meisje op die site.. Is het gewoon die site zelf die mij een berichtje stuurt! Okay.. kan, vanochtend weer een mail, deze keer van een belgische (ja zelf opgegeven, zit niet vast geroest aan NL zoals jullie 2 pagina's terug al konden lezen) maar om dat bericht te mogen lezen MOET ik eerst lid worden a 30 euro per maand!... 30 euro!... zijn ze gestoord daarzo? Vind het niet erg om ergens iets voor te betalen, maar 30 euro en verplicht 6 maanden tekenen en vooruit betalen... NO FUCKING WAY!...
Subtiel hoor, kwaak.quote:Op maandag 8 december 2008 09:52 schreef kwaakvaak het volgende:
wat een kansloze site is dat be2 zeg.. Gisteren avond uit nieuwsgierigheid daar een profiel aangemaakt, omdat ik niet als een niet nader te noemen oostenrijkse zeeuw wil blijven hangen in niets. Zou ik zogenaamd een bericht hebben van een meisje op die site.. Is het gewoon die site zelf die mij een berichtje stuurt! Okay.. kan, vanochtend weer een mail, deze keer van een belgische (ja zelf opgegeven, zit niet vast geroest aan NL zoals jullie 2 pagina's terug al konden lezen) maar om dat bericht te mogen lezen MOET ik eerst lid worden a 30 euro per maand!... 30 euro!... zijn ze gestoord daarzo? Vind het niet erg om ergens iets voor te betalen, maar 30 euro en verplicht 6 maanden tekenen en vooruit betalen... NO FUCKING WAY!...
Bij hoeveel sites ben je nu aangemeld? 4?quote:Op maandag 8 december 2008 09:52 schreef kwaakvaak het volgende:
wat een kansloze site is dat be2 zeg..
Kan je beter naar de hoeren gaanquote:Op maandag 8 december 2008 09:52 schreef kwaakvaak het volgende:
quote:Op maandag 8 december 2008 09:57 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Bij hoeveel sites ben je nu aangemeld? 4?
En overal het zelfde profiel?quote:Op maandag 8 december 2008 09:59 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
uh nee 2![]()
Het is wel een grappig kringetje van mensen overigens... want ja ik klik graag rond, en je komt op veel site's dezelfde hoofden tegen.
Of een baksteenquote:
je weet toch, ik was hier laatst bij de mac, stond er zo'n chick met een scooter beetje geil te zijn. Ik zeg tegen haar, he swa.. Zal ik ff een bigmac voor je checken en eten we die mij om de hoek op. Kan ik je daarna mooi even geven, je weet toch. Rampeneren in het bed.. Kijkt ze me aan en zegt... Hey Ouwe, voor een bigmac mag je net even naar mijn kont staren. Als jij wil dat ik je geef, moet je gewoon met harde doekoe komen! Ben geen 15 meer!quote:
quote:Op maandag 8 december 2008 10:06 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
je weet toch, ik was hier laatst bij de mac, stond er zo'n chick met een scooter beetje geil te zijn. Ik zeg tegen haar, he swa.. Zal ik ff een bigmac voor je checken en eten we die mij om de hoek op. Kan ik je daarna mooi even geven, je weet toch. Rampeneren in het bed.. Kijkt ze me aan en zegt... Hey Ouwe, voor een bigmac mag je net even naar mijn kont staren. Als jij wil dat ik je geef, moet je gewoon met harde doekoe komen! Ben geen 15 meer!
ja, praktisch wel ja. Hooguit paar woordjes anders, maar ze zijn overal : "zo ontzettend spontaan, gezellig lief en leuke meid die weet wat ze wilt" en "Ik ben niet op zoek naar een prins op het witte paard, maar die klik moet er wel zijn"quote:
en, heb je dr succes mee?quote:Op maandag 8 december 2008 10:08 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
ja, praktisch wel ja. Hooguit paar woordjes anders, maar ze zijn overal : "zo ontzettend spontaan, gezellig lief en leuke meid die weet wat ze wilt" en "Ik ben niet op zoek naar een prins op het witte paard, maar die klik moet er wel zijn"
Dus op be2 heb ik een profiel aangemaakt genaamd "Paardzonderwitteprins"
Geen idee, want ik moet 120 euro betalen om die mail te kunnen lezen daarquote:
Sowieso zitten er een hoop oplichterspraktijken in dat circuit. Ik heb vroeger bij een relatiebemiddelingsbureau gewerkt, daar betaalden mensen gewoon op jaarbasis een paar honder euro (!). Was trouwens wel geinig werk, maar ik ben ermee opgehouden toen ik er achter kwam dat mijn werkgever vooral geld aftroggelde, maar vervolgens zelden iemand bemiddelde.quote:Op maandag 8 december 2008 10:13 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Geen idee, want ik moet 120 euro betalen om die mail te kunnen lezen daar
Geen wereld meer veroveren?quote:Op maandag 8 december 2008 09:50 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ik ben er al helemaal klaar mee, telt dat ook?
Pwnedquote:Op maandag 8 december 2008 10:06 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
je weet toch, ik was hier laatst bij de mac, stond er zo'n chick met een scooter beetje geil te zijn. Ik zeg tegen haar, he swa.. Zal ik ff een bigmac voor je checken en eten we die mij om de hoek op. Kan ik je daarna mooi even geven, je weet toch. Rampeneren in het bed.. Kijkt ze me aan en zegt... Hey Ouwe, voor een bigmac mag je net even naar mijn kont staren. Als jij wil dat ik je geef, moet je gewoon met harde doekoe komen! Ben geen 15 meer!
Nu even nietquote:
"Ik, een lekkere milf, zoek een vent"quote:Op maandag 8 december 2008 10:17 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik las t.
Das best veul.
Ik heb geen idee hoe ik me zou beschrijven, vind die profielen allemaal zo stom
JB!quote:Op maandag 8 december 2008 10:17 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik las t.
Das best veul.
uhu... het is ook telkens hetzelfde plaatje wat afgedraaid wordt. Eigenlijk best sneu, maar goed.. Het is vissen met dynamiet en och.. kost me nu geen geld, want ik weiger er voor te betalen. Bijkomend voordeel, maar dat is meer vakverdwazing, geeft me wel een mooi inzicht in hoe communities werken, technisch maar ook sociaal.quote:Op maandag 8 december 2008 10:17 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik las t.
Das best veul.
Dat lijkt me ook irritant aan die sites. Op dingen als hyves en partyflock wordt je al ongevraagd bestookt met mailtjes van internetgeilerds, dat lijkt me op zo'n site nog erger.quote:Op maandag 8 december 2008 10:36 schreef PBateman1978 het volgende:
Een foto is al voldoende JB, minstens 100 reacties per dag !
Een vriendin van me had zich op PF aangemeld, en had na een week 400+ privé-berichten ontvangen, waarvan een stuk of 50 normale, en 350 sex-gerelateerde berichten.quote:Op maandag 8 december 2008 10:38 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook irritant aan die sites. Op dingen als hyves en partyflock wordt je al ongevraagd bestookt met mailtjes van internetgeilerds, dat lijkt me op zo'n site nog erger.
Precies. Dan kun je dus net zo goed op een gemiddelde zaterdagavond in de kroeg gaan staan.quote:Op maandag 8 december 2008 10:39 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Een vriendin van me had zich op PF aangemeld, en had na een week 400+ privé-berichten ontvangen, waarvan een stuk of 50 normale, en 350 sex-gerelateerde berichten.![]()
Ik moet ook weer naar de kapper. En mijn haar moet weer geverfd worden.quote:Op maandag 8 december 2008 10:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik droomde trouwens dat ik naar de kapper ging...
Kennelijk vind ik het nodig
Bij hyves?quote:Op maandag 8 december 2008 10:38 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook irritant aan die sites. Op dingen als hyves en partyflock wordt je al ongevraagd bestookt met mailtjes van internetgeilerds, dat lijkt me op zo'n site nog erger.
Dat heb ik dus ook.quote:Op maandag 8 december 2008 10:52 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Bij hyves?
Och gewoon alles achter slot zetten, dat alleen bekendenhet kunnen zien. Nergens last van.
Overkomt mij nou nooitquote:Op maandag 8 december 2008 10:42 schreef Kluts het volgende:
[..]
Precies. Dan kun je dus net zo goed op een gemiddelde zaterdagavond in de kroeg gaan staan.
Wel je bobline onderhouden hè?quote:Op maandag 8 december 2008 10:44 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik moet ook weer naar de kapper. En mijn haar moet weer geverfd worden.
Daarom juist, het moet korter. Het is nu nog 2 cm boven mijn schouders, dus dat is te lang.quote:Op maandag 8 december 2008 10:54 schreef Elegy het volgende:
[..]
Overkomt mij nou nooit
[..]
Wel je bobline onderhouden hè?![]()
Hey D_Hquote:
Pikzwart !quote:Op maandag 8 december 2008 10:58 schreef Kluts het volgende:
[..]
Daarom juist, het moet korter. Het is nu nog 2 cm boven mijn schouders, dus dat is te lang.
En een andere kleur, maar ik weet niet welke.
Nee, gewoon onbekenden. Die zoeken gewoon op "single tussen de 20 en 35" ofzo, zien alleen mijn profielfoto want de rest is afgeschermd, en dan krijg ik soms zo'n vriendenuitnodiging met een of andere idiote tekst.quote:Op maandag 8 december 2008 11:02 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dan is het dus een van die "vrienden"??
[..]
Heb ik over nagedacht, maar ik lijk dan net een turk.quote:
Zwart of roodquote:Op maandag 8 december 2008 10:58 schreef Kluts het volgende:
[..]
Daarom juist, het moet korter. Het is nu nog 2 cm boven mijn schouders, dus dat is te lang.
En een andere kleur, maar ik weet niet welke.
Ik heb volgens mij alle haarkleuren wel gehad, maar rood ben ik echt zat.quote:
quote:Op maandag 8 december 2008 11:08 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij alle haarkleuren wel gehad, maar rood ben ik echt zat.
Gewoon doen !quote:Op maandag 8 december 2008 11:05 schreef Kluts het volgende:
Heb ik over nagedacht, maar ik lijk dan net een turk.
Ja maar. Ik wil niet op een turk lijken.quote:
Je lijkt ook helemaal niet op een turk, ook niet met zwart haar !quote:Op maandag 8 december 2008 11:16 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja maar. Ik wil niet op een turk lijken.![]()
![]()
Je weet toch al dat je het zwart gaat laten verven. Je wil alleen horen hoe wij dat zouden vindenquote:Op maandag 8 december 2008 11:16 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja maar. Ik wil niet op een turk lijken.![]()
![]()
quote:Op maandag 8 december 2008 11:23 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Je lijkt ook helemaal niet op een turk, ook niet met zwart haar !
Enige minpunt aan dat zwarte haar zou kunnen zijn dat ik een Hyves-pagina aanmaak.
Ben jij geen turk danquote:Op maandag 8 december 2008 11:30 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb niet zo'n standaard kaaskop kleur, dus met zwart haar krijg je dat effect. Laatste keer dat ik zwart haar had vroeg het turkse meisje van de cafetaria op de hoek of ik turks was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |