Servie en Montenegro, meeste in servie. Paar maanden in Belgrado, en paar manden wat rond getrokken door de rest van het land alles bij elkaar.quote:Op zondag 7 december 2008 20:50 schreef Kluts het volgende:
Waar ben jij eigenlijk geweest in het oostblok dan, kwaak?
Je woonde er zelfs? Gaaf. Ik hoorde dat Belgrado echt een gave stapstad is. Vorig jaar vanuit Sofia gereisd naar Istanbul voor Oud en Nieuw, maar er waren veel mensen die dat in Beograd gingen vieren.quote:Op zondag 7 december 2008 22:49 schreef kwaakvaak het volgende:
Ik kwam deze vrouwen ook vooral tegen in Belgrado, dat moet ik er wel eerlijk bij vertellen. Die stad is echt heel
anders als de rest van het land. Een stuk drukker en chaotischer dan de rest van het land. En bepaalde clubs nokje vol met gold diggers, die vooral druk bezig zijn of een westerling te vangen (expat's) of rijke mafiosia., Niet helemaal mijn dingetje. Maar in steden als bijv Pancevo, of de wijk in Belgrado waar ik woonde was het een stuk prettiger vertoeven. Gelukkig had ik redelijk contact met lokale mensen, dat hielp wel.
Oost-europa is tja... lastig uit leggen. Anders dan hier...
(even voor de duidelijkheid, ik was daar voor werk, vrouw was een aangename bijkomstigheid)
Tof man.quote:Op zondag 7 december 2008 23:52 schreef kwaakvaak het volgende:
Oud en nieuw in Beograd is een groot straat feest met paar podia met live muziek. Lokale bands, maar vergelijkbaar kwa kaliber met een de Dijk, Blof etc. Geen kleine bandjes dus. Veel volk op de been maar totaal geen vechtpartijtjes etc. Probeer dat maar eens hier in NL.
Heb er in totaal een 8 maanden gewoond, maar ik heb de afgelopen 5 jaar regelmatig heen en weer gereden tussen Srbia en Nederland. Goede tijd gehad, die ik voor geen goud had willen missen
Ja, Kluts' neef heeft er een te koop, een XBox 360, dus misschien is dat een optie.quote:Op maandag 8 december 2008 09:10 schreef Elegy het volgende:
Kan je beter een Wii of een Xbox2 nemen, die hebben meer arcade-achtige spelletjes
Wii trekt me helemaal niet. Heb er nu een paar keer op kunnen spelen bij vrienden en dat vond ik wel weer genoeg. Tis gewoon niet mijn ding
De Wii waren wij redelijk snel op uitgekeken. Zelfs de kinderen hadden na een poosje van pff.quote:Op maandag 8 december 2008 09:13 schreef kwaakvaak het volgende:
morgen...
Denk dat het voor mij een Wii gaat worden, maar pas in het nieuwe jaar
Goedemorgen Rebel.quote:Op maandag 8 december 2008 09:26 schreef Belsezar het volgende:
Heb dit weekend een ps3 gekochtZomaar ineens, gistermidddag
Oh, en morgen trouwens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |