abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 7 december 2008 @ 21:49:40 #201
232678 John.Milton
Vanity is my favorite sin
pi_63834744
quote:
Op zondag 7 december 2008 21:45 schreef Kluts het volgende:

[..]

Idd. Een heel foute zelfs!
Als afsluiter doet zo'n plaat het altijd wel goed.
  zondag 7 december 2008 @ 21:57:09 #202
198059 kwaakvaak
kwik kwek en kwaak..
pi_63835001
quote:
Op zondag 7 december 2008 20:50 schreef Kluts het volgende:
Waar ben jij eigenlijk geweest in het oostblok dan, kwaak?
Servie en Montenegro, meeste in servie. Paar maanden in Belgrado, en paar manden wat rond getrokken door de rest van het land alles bij elkaar.

* kwaakvaak heeft iets met oost europa, altijd al gehad.

Zou best terug die kant op willen, niet omdat de vrouwen er zoveel mooier zijn, want dat is relatief en maar net waar je van houdt, Vooral omdat de mensen er een stuk socialer zijn, het leven is meer open en op straat dan hier in NL, Tuurlijk, hier is het altijd pleuris weer, maar zelfs in de zomer zijn wij NL;ers erg op ons zelf. Ja daar ben ik ook schuldig aan

Geen idee, vind het leven die kant op een stuk leuker, zelfde geldt eigenlijk ook wel voor zuid europa. Maar ja.. Mlslukte relatie en wat andere zut heeft er voor gezorgd dat ik nu hier in NL zit. Geen spijt of wat dan ook, het leven is zoals het gaat immers.

(lang wazig verhaal, halve fles rode wijn, en tegelijkertijd topgear kijken werkt niet echt)
Weet je, een slet is een eigenlijk gewoon een prostituee zonder ondernemers geest.
pi_63836486
Kwaakvaak, ik ben ook nu 2 keer in Kiev geweest, maar dat is relaxed. Geen wanhopige ticket-naar-Europa-wijven, maar wel gewoon lekker. Het is gewoon een sport om te versieren, geen ranzige mailorderbridezooi ofzo.

Ik heb ook iets met Oost-Europa. Volgend jaar zelfs Kaukasus.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  zondag 7 december 2008 @ 22:49:08 #204
198059 kwaakvaak
kwik kwek en kwaak..
pi_63836931

Ik kwam deze vrouwen ook vooral tegen in Belgrado, dat moet ik er wel eerlijk bij vertellen. Die stad is echt heel
anders als de rest van het land. Een stuk drukker en chaotischer dan de rest van het land. En bepaalde clubs nokje vol met gold diggers, die vooral druk bezig zijn of een westerling te vangen (expat's) of rijke mafiosia., Niet helemaal mijn dingetje. Maar in steden als bijv Pancevo, of de wijk in Belgrado waar ik woonde was het een stuk prettiger vertoeven. Gelukkig had ik redelijk contact met lokale mensen, dat hielp wel.

Oost-europa is tja... lastig uit leggen. Anders dan hier...

(even voor de duidelijkheid, ik was daar voor werk, vrouw was een aangename bijkomstigheid )
Weet je, een slet is een eigenlijk gewoon een prostituee zonder ondernemers geest.
pi_63838551
quote:
Op zondag 7 december 2008 22:49 schreef kwaakvaak het volgende:

Ik kwam deze vrouwen ook vooral tegen in Belgrado, dat moet ik er wel eerlijk bij vertellen. Die stad is echt heel
anders als de rest van het land. Een stuk drukker en chaotischer dan de rest van het land. En bepaalde clubs nokje vol met gold diggers, die vooral druk bezig zijn of een westerling te vangen (expat's) of rijke mafiosia., Niet helemaal mijn dingetje. Maar in steden als bijv Pancevo, of de wijk in Belgrado waar ik woonde was het een stuk prettiger vertoeven. Gelukkig had ik redelijk contact met lokale mensen, dat hielp wel.

Oost-europa is tja... lastig uit leggen. Anders dan hier...

(even voor de duidelijkheid, ik was daar voor werk, vrouw was een aangename bijkomstigheid )
Je woonde er zelfs? Gaaf. Ik hoorde dat Belgrado echt een gave stapstad is. Vorig jaar vanuit Sofia gereisd naar Istanbul voor Oud en Nieuw, maar er waren veel mensen die dat in Beograd gingen vieren.

Toch blijf ik Kiev het meest relaxed vinden. Mooie stad en de rest heb je er ook. Lopend over de Khresatik is het gewoon een modeshow.
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

zondag 7 december 2008 @ 23:52:57 #206
198059 kwaakvaak
kwik kwek en kwaak..
pi_63839074
Oud en nieuw in Beograd is een groot straat feest met paar podia met live muziek. Lokale bands, maar vergelijkbaar kwa kaliber met een de Dijk, Blof etc. Geen kleine bandjes dus. Veel volk op de been maar totaal geen vechtpartijtjes etc. Probeer dat maar eens hier in NL.

Heb er in totaal een 8 maanden gewoond tot begin april dit jaar, en heb de afgelopen 5 jaar regelmatig heen en weer gereden tussen Srbia en Nederland. Goede tijd gehad, die ik voor geen goud had willen missen

Veel geleerd over andere culturen, maar ook over mezelf. Overleven, wat minder zwaar is als het klinkt, in een land waar relatief weinig engels gesproken wordt is soms wel heel erg op jezelf aangewezen zijn.
pi_63839112
quote:
Op zondag 7 december 2008 23:52 schreef kwaakvaak het volgende:
Oud en nieuw in Beograd is een groot straat feest met paar podia met live muziek. Lokale bands, maar vergelijkbaar kwa kaliber met een de Dijk, Blof etc. Geen kleine bandjes dus. Veel volk op de been maar totaal geen vechtpartijtjes etc. Probeer dat maar eens hier in NL.

Heb er in totaal een 8 maanden gewoond, maar ik heb de afgelopen 5 jaar regelmatig heen en weer gereden tussen Srbia en Nederland. Goede tijd gehad, die ik voor geen goud had willen missen
Tof man.

Het oosten trekt me ook veel meer. Vroegah had ik er niks mee, maar toen ik er eenmaal geweest was...

Al blijft Spanje het land waar ik me het meeste thuisvoel.

zondag 7 december 2008 @ 23:59:10 #208
198059 kwaakvaak
kwik kwek en kwaak..
pi_63839245
Spanje en de rest van zuid europa ben ik eigenlijk nooit echt geweest. Altijd meer richting het oosten. Waar iedereen uit mijn klas geen zuipen aan de costa, ging ik naar Budapest toe om daar wat toenmalige lokale vrienden op te zoeken.
  maandag 8 december 2008 @ 05:13:21 #209
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_63842417
Morge
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
  maandag 8 december 2008 @ 07:34:30 #210
141482 Q.
JurassiQ
pi_63842832
Mooi op tijd, Elegy.
For great justice!
  maandag 8 december 2008 @ 08:00:37 #211
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_63843004
Timing is everything
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
pi_63843453
Goedemorgen.

Iedereen goed weekend gehad?
  maandag 8 december 2008 @ 08:57:57 #213
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_63843647
Same old, same old. En jij? Nog gebatstklutst?
pi_63843684
Relax weekend gehad ja. En haar ass gekickt met NFS:u.

Ik wil nog steeds een PS3.
  maandag 8 december 2008 @ 09:03:40 #215
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_63843733
Nice

Ik wil ook wel een PS3, maar dan alleen vanwege Silent Hill 5 en Soul Calibur. Ivy
pi_63843776
Is niet echt mijn genre, ik ben meer een Arcade fanboy.

Ik zag gister een reclame van de Wii Mario Kart, met dat stuur. En toen begon ik weer even te twijfelen.
  maandag 8 december 2008 @ 09:10:59 #217
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_63843838
Kan je beter een Wii of een Xbox2 nemen, die hebben meer arcade-achtige spelletjes

Wii trekt me helemaal niet. Heb er nu een paar keer op kunnen spelen bij vrienden en dat vond ik wel weer genoeg. Tis gewoon niet mijn ding
  maandag 8 december 2008 @ 09:13:04 #218
198059 kwaakvaak
kwik kwek en kwaak..
pi_63843877
morgen...

Denk dat het voor mij een Wii gaat worden, maar pas in het nieuwe jaar
  maandag 8 december 2008 @ 09:18:03 #219
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_63843985
Doe het niet!

pi_63844031
quote:
Op maandag 8 december 2008 09:10 schreef Elegy het volgende:
Kan je beter een Wii of een Xbox2 nemen, die hebben meer arcade-achtige spelletjes

Wii trekt me helemaal niet. Heb er nu een paar keer op kunnen spelen bij vrienden en dat vond ik wel weer genoeg. Tis gewoon niet mijn ding
Ja, Kluts' neef heeft er een te koop, een XBox 360, dus misschien is dat een optie.
pi_63844073
360

Mogguh.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_63844148
quote:
Op maandag 8 december 2008 09:13 schreef kwaakvaak het volgende:
morgen...

Denk dat het voor mij een Wii gaat worden, maar pas in het nieuwe jaar
De Wii waren wij redelijk snel op uitgekeken. Zelfs de kinderen hadden na een poosje van pff.
We willen een Xbox.
  maandag 8 december 2008 @ 09:26:34 #223
143373 Belsezar
Zonnekoning
pi_63844155
Heb dit weekend een ps3 gekocht Zomaar ineens, gistermidddag

Oh, en morgen trouwens
R.E.B.E.L. - Reaching Everybody By Exposing Lies
There is no point in arguing with an idiot, they will just drag you down to their level and beat you with experience.
Remember, Jesus died for our sins. So if you don't sin, he died for nothing.
pi_63844233
quote:
Op maandag 8 december 2008 09:26 schreef Belsezar het volgende:
Heb dit weekend een ps3 gekocht Zomaar ineens, gistermidddag

Oh, en morgen trouwens
Goedemorgen Rebel.
  maandag 8 december 2008 @ 09:32:20 #225
143373 Belsezar
Zonnekoning
pi_63844268
quote:
Op maandag 8 december 2008 09:30 schreef Bengeltje het volgende:

[..]

Goedemorgen Rebel.
Bengeltjelief!
R.E.B.E.L. - Reaching Everybody By Exposing Lies
There is no point in arguing with an idiot, they will just drag you down to their level and beat you with experience.
Remember, Jesus died for our sins. So if you don't sin, he died for nothing.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')