ja, praktisch wel ja. Hooguit paar woordjes anders, maar ze zijn overal : "zo ontzettend spontaan, gezellig lief en leuke meid die weet wat ze wilt" en "Ik ben niet op zoek naar een prins op het witte paard, maar die klik moet er wel zijn"quote:
en, heb je dr succes mee?quote:Op maandag 8 december 2008 10:08 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
ja, praktisch wel ja. Hooguit paar woordjes anders, maar ze zijn overal : "zo ontzettend spontaan, gezellig lief en leuke meid die weet wat ze wilt" en "Ik ben niet op zoek naar een prins op het witte paard, maar die klik moet er wel zijn"
Dus op be2 heb ik een profiel aangemaakt genaamd "Paardzonderwitteprins"
Geen idee, want ik moet 120 euro betalen om die mail te kunnen lezen daarquote:
Sowieso zitten er een hoop oplichterspraktijken in dat circuit. Ik heb vroeger bij een relatiebemiddelingsbureau gewerkt, daar betaalden mensen gewoon op jaarbasis een paar honder euro (!). Was trouwens wel geinig werk, maar ik ben ermee opgehouden toen ik er achter kwam dat mijn werkgever vooral geld aftroggelde, maar vervolgens zelden iemand bemiddelde.quote:Op maandag 8 december 2008 10:13 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Geen idee, want ik moet 120 euro betalen om die mail te kunnen lezen daar
Geen wereld meer veroveren?quote:Op maandag 8 december 2008 09:50 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ik ben er al helemaal klaar mee, telt dat ook?
Pwnedquote:Op maandag 8 december 2008 10:06 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
je weet toch, ik was hier laatst bij de mac, stond er zo'n chick met een scooter beetje geil te zijn. Ik zeg tegen haar, he swa.. Zal ik ff een bigmac voor je checken en eten we die mij om de hoek op. Kan ik je daarna mooi even geven, je weet toch. Rampeneren in het bed.. Kijkt ze me aan en zegt... Hey Ouwe, voor een bigmac mag je net even naar mijn kont staren. Als jij wil dat ik je geef, moet je gewoon met harde doekoe komen! Ben geen 15 meer!
Nu even nietquote:
"Ik, een lekkere milf, zoek een vent"quote:Op maandag 8 december 2008 10:17 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik las t.
Das best veul.
Ik heb geen idee hoe ik me zou beschrijven, vind die profielen allemaal zo stom
JB!quote:Op maandag 8 december 2008 10:17 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik las t.
Das best veul.
uhu... het is ook telkens hetzelfde plaatje wat afgedraaid wordt. Eigenlijk best sneu, maar goed.. Het is vissen met dynamiet en och.. kost me nu geen geld, want ik weiger er voor te betalen. Bijkomend voordeel, maar dat is meer vakverdwazing, geeft me wel een mooi inzicht in hoe communities werken, technisch maar ook sociaal.quote:Op maandag 8 december 2008 10:17 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik las t.
Das best veul.
Dat lijkt me ook irritant aan die sites. Op dingen als hyves en partyflock wordt je al ongevraagd bestookt met mailtjes van internetgeilerds, dat lijkt me op zo'n site nog erger.quote:Op maandag 8 december 2008 10:36 schreef PBateman1978 het volgende:
Een foto is al voldoende JB, minstens 100 reacties per dag !
Een vriendin van me had zich op PF aangemeld, en had na een week 400+ privé-berichten ontvangen, waarvan een stuk of 50 normale, en 350 sex-gerelateerde berichten.quote:Op maandag 8 december 2008 10:38 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook irritant aan die sites. Op dingen als hyves en partyflock wordt je al ongevraagd bestookt met mailtjes van internetgeilerds, dat lijkt me op zo'n site nog erger.
Precies. Dan kun je dus net zo goed op een gemiddelde zaterdagavond in de kroeg gaan staan.quote:Op maandag 8 december 2008 10:39 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Een vriendin van me had zich op PF aangemeld, en had na een week 400+ privé-berichten ontvangen, waarvan een stuk of 50 normale, en 350 sex-gerelateerde berichten.![]()
Ik moet ook weer naar de kapper. En mijn haar moet weer geverfd worden.quote:Op maandag 8 december 2008 10:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik droomde trouwens dat ik naar de kapper ging...
Kennelijk vind ik het nodig
Bij hyves?quote:Op maandag 8 december 2008 10:38 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook irritant aan die sites. Op dingen als hyves en partyflock wordt je al ongevraagd bestookt met mailtjes van internetgeilerds, dat lijkt me op zo'n site nog erger.
Dat heb ik dus ook.quote:Op maandag 8 december 2008 10:52 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Bij hyves?
Och gewoon alles achter slot zetten, dat alleen bekendenhet kunnen zien. Nergens last van.
Overkomt mij nou nooitquote:Op maandag 8 december 2008 10:42 schreef Kluts het volgende:
[..]
Precies. Dan kun je dus net zo goed op een gemiddelde zaterdagavond in de kroeg gaan staan.
Wel je bobline onderhouden hè?quote:Op maandag 8 december 2008 10:44 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik moet ook weer naar de kapper. En mijn haar moet weer geverfd worden.
Daarom juist, het moet korter. Het is nu nog 2 cm boven mijn schouders, dus dat is te lang.quote:Op maandag 8 december 2008 10:54 schreef Elegy het volgende:
[..]
Overkomt mij nou nooit
[..]
Wel je bobline onderhouden hè?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |