Hey beste vriend. Je bent serieus enkele dagen terug van een ban en nu begin je weer te schelden.quote:
Er wordt wel meer gescholden knul, of zie je dat over het hoofd? Beetje extra op mij letten he.quote:Op zondag 7 december 2008 13:19 schreef RayMania het volgende:
[..]
Hey beste vriend. Je bent serieus enkele dagen terug van een ban en nu begin je weer te schelden.
Ik zou je vanaf nu maar inhouden, anders kun je dit jaar helemaal niet meer posten. Succes.
Laat hem gewoon stoer overkomenquote:Op zondag 7 december 2008 13:19 schreef RayMania het volgende:
[..]
Hey beste vriend. Je bent serieus enkele dagen terug van een ban en nu begin je weer te schelden.
Ik zou je vanaf nu maar inhouden, anders kun je dit jaar helemaal niet meer posten. Succes.
Waar dan?quote:Op zondag 7 december 2008 13:20 schreef Fiskus het volgende:
[..]
Er wordt wel meer gescholden knul, of zie je dat over het hoofd? Beetje extra op mij letten he.
Hahaha ja dat gehijg!quote:Op zondag 7 december 2008 13:18 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Hij hijgt en slikt soms ook nogal opvallend
Ze zijn op dit moment totaal afhankelijk van de individuele acties van Suarez en misschien Sulejmani.quote:Op zondag 7 december 2008 13:19 schreef DJ_Ryow het volgende:
Ajax is counterend het beste op dit moment. jammer maar helaas.
Er stond ergens: KANKER. Ga maar lekker zoekenquote:Op zondag 7 december 2008 13:22 schreef RayMania het volgende:
[..]
Waar dan?
En ja, ik let extra op jou. Omdat je geen toegevoegde waarde bent.
Laten we het hopen.quote:Op zondag 7 december 2008 13:24 schreef peaceman het volgende:
Enfin 2e helft speelt Ajax meestal beter, dus laten we ons daar maar aan vast houden.
quote:Op zondag 7 december 2008 13:25 schreef Fiskus het volgende:
[..]
Er stond ergens: KANKER. Ga maar lekker zoeken
Veel minder van wat we nu op de mat leggen kan ook niet...quote:Op zondag 7 december 2008 13:24 schreef peaceman het volgende:
Ik heb nog steeds geen commentaar bij het beeld. Erg saai.
Enfin 2e helft speelt Ajax meestal beter, dus laten we ons daar maar aan vast houden.
Hé, wil je niet zo schelden. Er gaan dagelijks mensen dood aan deze vreselijke ziekte, en vandaag de dag zijn er nog steeds mensen die de strijd met deze ziekte aangaan. Ja ook Fok!kers.quote:Op zondag 7 december 2008 13:25 schreef Fiskus het volgende:
[..]
Een eventuele blessure van Suarez zou dan ook wel een flinke aderlating zijn zolang de vaste systemen (mits aanwezig bij Van Basten) nog niet verweven zitten in het spel.quote:Op zondag 7 december 2008 13:24 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ze zijn op dit moment totaal afhankelijk van de individuele acties van Suarez en misschien Sulejmani.
Of een counter inderdaad. Echt goed combinatievoetbal heb ik niet kunnen ontdekken.
quote:Op zondag 7 december 2008 13:25 schreef Fiskus het volgende:
[..]
Nog meer? Oké, mooi.quote:[ Bericht 1% gewijzigd door RayMania op 07-12-2008 13:18 ]
Heb jij ook weer wat te doen in je leven als modquote:Op zondag 7 december 2008 13:25 schreef Fiskus het volgende:
[..]
Er stond: T*RING. Ik had het dus bewust gecensureerd, ergo: weldegelijk een gedragsverbetering, knaapje.quote:Op zondag 7 december 2008 13:28 schreef RayMania het volgende:
[..]
[..]
Nog meer? Oké, mooi.
Je snapt de hint en ik wil geen enkele scheldpost of wat dan ook van jou meer zien.
Hup Ajax.
quote:Op zondag 7 december 2008 13:30 schreef Fiskus het volgende:
[..]
Er stond: T*RING. Ik had het dus bewust gecensureerd, ergo: weldegelijk een gedragsverbetering, knaapje.
Waarom verbaast het me niks dat jij voor ADO bent?quote:Op zondag 7 december 2008 13:30 schreef Fiskus het volgende:
[..]
Er stond: T*RING. Ik had het dus bewust gecensureerd, ergo: weldegelijk een gedragsverbetering, knaapje.
quote:Op zondag 7 december 2008 13:30 schreef Fiskus het volgende:
[..]
Dat lijkt me geen probleem. Met hem in de spits haal je de champions league niet.quote:Op zondag 7 december 2008 13:33 schreef BansheeBoy het volgende:
Los van Fiskus, die man snap ik niet, ik begrijp niet hoe hij zulken lijkenziekten durft op te noemen, maar die Cvitanich heeft het al moeilijk tegen Volendam, hoe zal het tegen de grotere tegenstanders zijn, en in de Champions League.²
mis ik iets?quote:Op zondag 7 december 2008 13:33 schreef BansheeBoy het volgende:
Los van Fiskus, die man snap ik niet, ik begrijp niet hoe hij zulken lijkenziekten durft op te noemen, maar die Cvitanich heeft het al moeilijk tegen Volendam, hoe zal het tegen de grotere tegenstanders zijn, en in de Champions League.²
Zijn ook mensen aan dood gegaan hoorquote:Op zondag 7 december 2008 13:35 schreef Fiskus het volgende:
[..]
Idd, en dat om het woord 't*ringlijer', sommigen hebben echt geen leven.
Ja, ik bedoel uiter-aard eventueel volgend jaar.quote:
let gewoon een beetje op je taal... kwestie van fatsoen!quote:Op zondag 7 december 2008 13:35 schreef Fiskus het volgende:
[..]
Idd, en dat om het woord 't*ringlijer', sommigen hebben echt geen leven.
Ik denk voor Volendam nietquote:Op zondag 7 december 2008 13:40 schreef -Vaduz- het volgende:
1-1, dat valt toch weer tegen zeg.
Dat is een andere discussie joh, ik zie sowieso niet in waarom zoiets strafbaar moet zijn, netjes en fatsoenlijk is het niet, maar kom op een, (voetbal)forumquote:Op zondag 7 december 2008 13:37 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Zijn ook mensen aan dood gegaan hoor
Of dat er iets toe doet. Ik snap ook niet waar dat constante gescheld, welke woorden je ook gebruikt, voor nodig is.quote:Op zondag 7 december 2008 13:41 schreef Fiskus het volgende:
[..]
Dat is een andere discussie joh, ik zie sowieso niet in waarom zoiets strafbaar moet zijn, netjes en fatsoenlijk is het niet, maar kom op een, (voetbal)forum
Is het feit dat het voetbalforum betreft een excuus om niet netjes en onfatsoenlijk te doen?quote:Op zondag 7 december 2008 13:41 schreef Fiskus het volgende:
[..]
Dat is een andere discussie joh, ik zie sowieso niet in waarom zoiets strafbaar moet zijn, netjes en fatsoenlijk is het niet, maar kom op een, (voetbal)forum
Inderdaad, maar gebanned omdat je zo nu en dan uit emotie vloekt, dat gaat toch wel héél ver.quote:Op zondag 7 december 2008 13:38 schreef peaceman het volgende:
[..]
let gewoon een beetje op je taal... kwestie van fatsoen!
waarom zou het nu ineens beter gaan? dit was gewoon te verwachten.quote:Op zondag 7 december 2008 13:40 schreef -Vaduz- het volgende:
1-1, dat valt toch weer tegen zeg.
Het komt er bij hem nog wel uit.quote:Op zondag 7 december 2008 13:42 schreef Chadi het volgende:
Cvitanic eindelijk er af.. drama zeg en daar 6 miljoen voor betaald???
Wen er maar aan, zal je nieuwe spits wordenquote:Op zondag 7 december 2008 13:42 schreef Chadi het volgende:
constant? vertelquote:Op zondag 7 december 2008 13:42 schreef TheArt het volgende:
[..]
Of dat er iets toe doet. Ik snap ook niet waar dat constante gescheld, welke woorden je ook gebruikt, voor nodig is.
MOet gewoon wat ritme opdoen.quote:Op zondag 7 december 2008 13:42 schreef Chadi het volgende:
Moet ie eerst wat beter voetbal laten zien.quote:Op zondag 7 december 2008 13:43 schreef venomsnake het volgende:
Daar zal die Dario ook niet veel vertrouwen van krijgen....
Ik heb liever dat Ajax nu gewoon wint.quote:Op zondag 7 december 2008 13:43 schreef venomsnake het volgende:
Daar zal die Dario ook niet veel vertrouwen van krijgen....
Zeker niet, maar op een voetbalforum kun je dit soort reacties eerder redelijkerwijs verwachten.quote:Op zondag 7 december 2008 13:42 schreef peaceman het volgende:
[..]
Is het feit dat het voetbalforum betreft een excuus om niet netjes en onfatsoenlijk te doen?
alsof deze stand aan hem ligtquote:Op zondag 7 december 2008 13:43 schreef Chadi het volgende:
[..]
Moet ie eerst wat beter voetbal laten zien.
komt omdat AZ voetbalt en Ajax maar wat aankloot.quote:Op zondag 7 december 2008 13:44 schreef Zwansen het volgende:
Overigens zie ik AZ het tegen clubs als Volendam een stuk minder lastig hebben.
Feyenoord ook hoorquote:Op zondag 7 december 2008 13:44 schreef Zwansen het volgende:
Overigens zie ik AZ het tegen clubs als Volendam een stuk minder lastig hebben.
Oleguer was bij barcelona ook nooit echt best hoor.quote:Op zondag 7 december 2008 13:46 schreef jorienvdherik het volgende:
zo die barca verdediger is goed man !
Gerson Sheotahul 41' 1-0quote:Op zondag 7 december 2008 13:47 schreef Hertog_Martin het volgende:
De teringHad 2-1 moeten zijn
![]()
Heb me verslapen, schakel net 10 min geleden in... hoe was scoreverloop?
ik zei al vanaf het begin dat hij daar alleen maar zat om z'n afkomst en identiteit.. niet vanwege z'n voetbalkwaliteiten.quote:Op zondag 7 december 2008 13:47 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Oleguer was bij barcelona ook nooit echt best hoor.
Kortom, zegt niet zo gek veel dat hij van Barcelona komt.
Wel een toffe gast.![]()
Dankquote:Op zondag 7 december 2008 13:47 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Gerson Sheotahul 41' 1-0
1-1 Luis Suárez 44'
quote:Op zondag 7 december 2008 13:49 schreef Rots het volgende:
De 2-1 zit er inderdaad meer aan te komen dan de 1-2.
Wat een wanvertoning weer.
en 1-2quote:Op zondag 7 december 2008 13:50 schreef Prosac het volgende:
Mag ik stellen dat momenteel Volendam meer recht heeft op 2-1?
Dat mag.quote:Op zondag 7 december 2008 13:50 schreef Prosac het volgende:
Mag ik stellen dat momenteel Volendam meer recht heeft op 2-1?
Ben je nog aan het kijken dan?quote:Op zondag 7 december 2008 13:51 schreef RayMania het volgende:
Wat een blamage. Maar ik ben blij.
Tegen PSV, HSV, Twente en Groningen anders nietquote:Op zondag 7 december 2008 13:51 schreef Rucebo het volgende:
Het blijft een slappe vertoning, als Ajax tegen een sterkere tegenstander speelden, waren ze er allang aan...
juist niet, want dan konden we lekker counteren (Twente, Hamburg etc..quote:Op zondag 7 december 2008 13:51 schreef Rucebo het volgende:
Het blijft een slappe vertoning, als Ajax tegen een sterkere tegenstander speelden, waren ze er allang aan...
Je zou toch verwachten dat ze zelf ook het gevoel hebben iets recht te moeten zetten na de beker...quote:Op zondag 7 december 2008 13:49 schreef Rots het volgende:
De 2-1 zit er inderdaad meer aan te komen dan de 1-2.
Wat een wanvertoning weer.
quote:
Ze worden kampioenquote:Op zondag 7 december 2008 13:52 schreef Mr-Sander het volgende:
We....worden....KAMPIOEN!
We worden KAMPIOEN!
We worden KAMPIOEN!
We worden KAMPIOEN!
We worden KAMPIOEN!
Je ziet hopelijk toch dat die man nog niet zijn snelheid heeft wat ie normaal wel heeft en dat allemaal omdat ie er uit is geweest.quote:
Wel een goede speler.quote:Op zondag 7 december 2008 13:53 schreef venomsnake het volgende:
Die Tuyp heeft zijn dag niet..
Zijn vader werkt bij de Leerdammer kaasfabriek in Schoonrewoerd (bij Leerdam).quote:Op zondag 7 december 2008 13:49 schreef BoerBert het volgende:
Hopen op net zo'n goed debuut als van v/d Heijden
Fijn om te weten. Enige feitje dat ik nog miste over deze spelerquote:Op zondag 7 december 2008 13:54 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Zijn vader werkt bij de Leerdammer kaasfabriek in Schoonrewoerd (bij Leerdam).²
Carequote:Op zondag 7 december 2008 13:54 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Hij is er al een tijdje weer.quote:Op zondag 7 december 2008 13:54 schreef Chadi het volgende:
[..]
Je ziet hopelijk toch dat die man nog niet zijn snelheid heeft wat ie normaal wel heeft en dat allemaal omdat ie er uit is geweest.
Ja hij is goed, maar het komt er nog niet uit. Laten we hopen voor jullie dat het komt, wat ik wel verwacht trouwens.quote:Op zondag 7 december 2008 13:54 schreef Chadi het volgende:
[..]
Je ziet hopelijk toch dat die man nog niet zijn snelheid heeft wat ie normaal wel heeft en dat allemaal omdat ie er uit is geweest.
Ja inderaad. Hij is m.i. niet ééns de helft waard van dat bedrag.quote:Op zondag 7 december 2008 13:52 schreef Doezelhaar het volgende:
Sulejmani oogt wel ontzettend traag moet ik zeggen.
Dat is helemaal juistquote:Op zondag 7 december 2008 13:54 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
bedankt voor de info, Evertquote:Op zondag 7 december 2008 13:54 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, laten we iedereen die zwak speelt gelijk even afschrijven...quote:Op zondag 7 december 2008 13:56 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja inderaad. Hij is m.i. niet ééns de helft waard van dat bedrag.²
Laat maar een jeugdspeler debuteren. De beste Ajax-spitsen debuteerden ook op jonge leeftijd in het eerste.quote:Op zondag 7 december 2008 13:56 schreef venomsnake het volgende:
Ik denk dat Ajax gewoon nog een spits erbij gaat halen (echte nr 9), want die wordt nu echt gemist. Met alleen handige dribbelaars kom je er ook niet.
Is dit een aanbod van FCG?quote:Op zondag 7 december 2008 13:56 schreef venomsnake het volgende:
Ik denk dat Ajax gewoon nog een spits erbij gaat halen (echte nr 9), want die wordt nu echt gemist. Met alleen handige dribbelaars kom je er ook niet.
Ja, ik heb paar keer een gesprek met hem gehad en hem ook gefeliciteerd met het debuut van zijn zoontje die toen of scoorde of een heerlijke assist gaf.quote:Op zondag 7 december 2008 13:56 schreef Chadi het volgende:
[..]
Dat is helemaal juistCollega van mijn broertje bij PO
Maar ik roep dit al langer hoor.quote:Op zondag 7 december 2008 13:57 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ja, laten we iedereen die zwak speelt gelijk even afschrijven...
quote:Feyenoord De Graafschap
Opstelling
Henk Timmer
Dwight Tiendalli
André Bahia (Bra)
Kevin Hofland
Giovanni van Bronckhorst (C)
Georginio Wijnaldum
Karim El Ahmadi (Mar)
Leroy Fer
Theo Lucius
Luigi Bruins
Roy Makaay
Wissels
Rob van Dijk
Kermit Erasmus (ZAf)
Andwélé Slory
Luis Pedro
Kevin Wattamaleo
Kelvin Leerdam
Timothy Derijck (Bel)
Trainer
Gertjan Verbeek
Opstelling
Erik Heijblok
René Bot
Stephan Keller (C) (Zwi)
Leon Hese
Purrel Fränkel
Resit Schuurman
Rogier Meijer
Peter Jungschläger
Joep van den Ouweland
Geert den Ouden
Jason Oost
Wissels
Stefan Postma
Jordy Buijs
Luuk de Jong
Steve de Ridder (Bel)
Reinier Robbemond
Oussama Assaidi
Donny de Groot
Ik kan je vertellen met goed geluid en commentaar is het ook vrij gaar om te zien...quote:Op zondag 7 december 2008 13:59 schreef Kriegel het volgende:
Godver, wat is dit toch gaar om te zien zonder wedstrijdgeluid maar mèt hijgende malloot.
Wat ziet hij dan?quote:Op zondag 7 december 2008 13:59 schreef ARR-I het volgende:
[..]
Ik kan je vertellen met goed geluid en commentaar is het ook vrij gaar om te zien...
Krijg je Matthijs er gratis bij..quote:Op zondag 7 december 2008 13:59 schreef Prosac het volgende:
[..]
Powel mag weg. 1 miljoen. Schijntje.
Al zenuwachtig voor straks ?quote:Op zondag 7 december 2008 14:01 schreef Borizzz het volgende:
Powel gaat gewoon naar De Graafschap terug.
(een spits kunnen we best gebruiken)
jammer dat ie m erover lift.quote:Op zondag 7 december 2008 14:01 schreef jorienvdherik het volgende:
Mooie actie van Urby
Afsschrijven? Ik gun hem toch die 6 miljoen?quote:Op zondag 7 december 2008 13:57 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ja, laten we iedereen die zwak speelt gelijk even afschrijven...
Zenuwachtig niet hoor.quote:Op zondag 7 december 2008 14:02 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Al zenuwachtig voor straks ?
3-0 + wedstrijd
Van Dijk, een Nederlander...quote:Op zondag 7 december 2008 14:03 schreef Fiskus het volgende:
Narsing ofzo komt er in bij Volendam? Iemand die zijn achtergrond kent? Klinkt als een hindoestaanse naam
quote:Op zondag 7 december 2008 14:02 schreef venomsnake het volgende:
Tijd voor Platje, die slaat hem er wel in.
Nee toen was ik pas 5 jaar.quote:Op zondag 7 december 2008 14:03 schreef Borizzz het volgende:
[..]
Zenuwachtig niet hoor.
Ben dit soort wedstrijden wel gewend.
Herinner jij je nog 14 april 2001?
Platje met de volleyquote:Op zondag 7 december 2008 14:02 schreef venomsnake het volgende:
Tijd voor Platje, die slaat hem er wel in.
Ja, hij heeft deze achtergrond op zijn pc:quote:Op zondag 7 december 2008 14:03 schreef Fiskus het volgende:
Narsing ofzo komt er in bij Volendam? Iemand die zijn achtergrond kent? Klinkt als een hindoestaanse naam
OMGquote:Op zondag 7 december 2008 14:04 schreef Mr.Mills het volgende:
McDonalds McDonalds Kentucky Fried Chicken en de Pizza Hut![]()
Ja klopt, gelijkmaker zou verdiend zijn.quote:Op zondag 7 december 2008 14:05 schreef venomsnake het volgende:
Zit Volendam ook niet mee. Ze hebben al een paar beste kansen verprutst.
Ja, kromme logica.quote:Op zondag 7 december 2008 14:05 schreef Chadi het volgende:
Silva erin Van der Wiel eruit omdat Oleguer kut loopt te voetballen.. Marco Bedankt!
Ik vond Van der Wiel anders ook niet echt lekker spelen... Eigenlijk had je ze bijna allemaal wel kunnen wisselenquote:Op zondag 7 december 2008 14:05 schreef Chadi het volgende:
Silva erin Van der Wiel eruit omdat Oleguer kut loopt te voetballen.. Marco Bedankt!
Je moet wat als je honger hebt he.quote:Op zondag 7 december 2008 14:04 schreef Mr.Mills het volgende:
McDonalds McDonalds Kentucky Fried Chicken en de Pizza Hut![]()
Furdjel Narsingh AZ → Huurbasis aldus wikipedia.quote:
Is ook een goede keeper iddquote:Op zondag 7 december 2008 14:07 schreef Borizzz het volgende:
Ja ach... Toevallig heeft de Graafschap wél de keeper met de meeste reddingen in de Eredivisie in de gelederen. Dat is toch ook iets op trots op te zijn?
Minder drama dan Oleguer en je kan hem meteen centraal zetten voor Oleguer heb je meer voetbal.quote:Op zondag 7 december 2008 14:06 schreef ARR-I het volgende:
[..]
Ik vond Van der Wiel anders ook niet echt lekker spelen... Eigenlijk had je ze bijna allemaal wel kunnen wisselen
Iddquote:Op zondag 7 december 2008 14:11 schreef Mr.Mills het volgende:
Hahah echt elke keer als Verhoeven de bal heeft zetten ze McDonalds in.
HIj ziet er uit als een neger iigquote:Op zondag 7 december 2008 14:07 schreef Fiskus het volgende:
[..]
Furdjel Narsingh AZ → Huurbasis aldus wikipedia.
ff kijken als hij invalt, weinig hindoestanen in de voetballerij helaas
Wat een onzin. Suarez kon direct op het doel afgaan en proberen te scoren. Daar staat gewoon rood op, klaar.quote:
Ik moest aan dat Monty Python deuntje denkenquote:Op zondag 7 december 2008 14:13 schreef RayMania het volgende:
Verhoeven die een corner probeert te voorkomen!
Hij had de bal nog niet eens onder controle. Op zich volstaat geel ook wel. Rood kan, omdat het een actie puur op de man is, maar echt duidelijk.. neequote:Op zondag 7 december 2008 14:13 schreef TheArt het volgende:
[..]
Wat een onzin. Suarez kon direct op het doel afgaan en proberen te scoren. Daar staat gewoon rood op, klaar.
En weer een.quote:
quote:Op zondag 7 december 2008 14:13 schreef RayMania het volgende:
Verhoeven die een corner probeert te voorkomen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |