De enige manier waarop ze misschien punten kunnen pakken, ze kunnen niet beter. Ik neem het ze niet kwalijk.quote:Op zondag 7 december 2008 13:11 schreef RayMania het volgende:
Echt hoor, hoe triest is het om met zo'n instelling te spelen als Volendam doet.
Het is geen handbal.
Ajax liep bij die goal ook met 5 man achter, en nu ook weerquote:Op zondag 7 december 2008 13:12 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
De enige manier waarop ze misschien punten kunnen pakken, ze kunnen niet beter. Ik neem het ze niet kwalijk.
yep. echt werkelijk dramatisch.quote:Op zondag 7 december 2008 13:12 schreef BoerBert het volgende:
Die Oleguer is ook wel de slechtste verdediger die Ajax sinds tijden heeft gehad. Slechter dan Colin.
Toch kon iedereen wel zien dat hij een topvoetballer is met extreem veel talent is. Bij Cvitanich moet ik er nog achterkomen wat zijn pluspunten zijn. Ja, zijn tedere hoofdje lijkt op die van Sulejmani, maar voor de rest?quote:Op zondag 7 december 2008 12:43 schreef TheArt het volgende:
El Hamdaoui was vorig jaar ook verre van de El Hamdaoui van dit jaar.
Opluchting tegen de nummer laatst?quote:Op zondag 7 december 2008 13:15 schreef Fiskus het volgende:
YESSSSSS
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |