en 1-2quote:Op zondag 7 december 2008 13:50 schreef Prosac het volgende:
Mag ik stellen dat momenteel Volendam meer recht heeft op 2-1?
Dat mag.quote:Op zondag 7 december 2008 13:50 schreef Prosac het volgende:
Mag ik stellen dat momenteel Volendam meer recht heeft op 2-1?
Ben je nog aan het kijken dan?quote:Op zondag 7 december 2008 13:51 schreef RayMania het volgende:
Wat een blamage. Maar ik ben blij.
Tegen PSV, HSV, Twente en Groningen anders nietquote:Op zondag 7 december 2008 13:51 schreef Rucebo het volgende:
Het blijft een slappe vertoning, als Ajax tegen een sterkere tegenstander speelden, waren ze er allang aan...
juist niet, want dan konden we lekker counteren (Twente, Hamburg etc..quote:Op zondag 7 december 2008 13:51 schreef Rucebo het volgende:
Het blijft een slappe vertoning, als Ajax tegen een sterkere tegenstander speelden, waren ze er allang aan...
Je zou toch verwachten dat ze zelf ook het gevoel hebben iets recht te moeten zetten na de beker...quote:Op zondag 7 december 2008 13:49 schreef Rots het volgende:
De 2-1 zit er inderdaad meer aan te komen dan de 1-2.
Wat een wanvertoning weer.
quote:
Ze worden kampioenquote:Op zondag 7 december 2008 13:52 schreef Mr-Sander het volgende:
We....worden....KAMPIOEN!
We worden KAMPIOEN!
We worden KAMPIOEN!
We worden KAMPIOEN!
We worden KAMPIOEN!
Je ziet hopelijk toch dat die man nog niet zijn snelheid heeft wat ie normaal wel heeft en dat allemaal omdat ie er uit is geweest.quote:
Wel een goede speler.quote:Op zondag 7 december 2008 13:53 schreef venomsnake het volgende:
Die Tuyp heeft zijn dag niet..
Zijn vader werkt bij de Leerdammer kaasfabriek in Schoonrewoerd (bij Leerdam).quote:Op zondag 7 december 2008 13:49 schreef BoerBert het volgende:
Hopen op net zo'n goed debuut als van v/d Heijden
Fijn om te weten. Enige feitje dat ik nog miste over deze spelerquote:Op zondag 7 december 2008 13:54 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Zijn vader werkt bij de Leerdammer kaasfabriek in Schoonrewoerd (bij Leerdam).²
Carequote:Op zondag 7 december 2008 13:54 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Hij is er al een tijdje weer.quote:Op zondag 7 december 2008 13:54 schreef Chadi het volgende:
[..]
Je ziet hopelijk toch dat die man nog niet zijn snelheid heeft wat ie normaal wel heeft en dat allemaal omdat ie er uit is geweest.
Ja hij is goed, maar het komt er nog niet uit. Laten we hopen voor jullie dat het komt, wat ik wel verwacht trouwens.quote:Op zondag 7 december 2008 13:54 schreef Chadi het volgende:
[..]
Je ziet hopelijk toch dat die man nog niet zijn snelheid heeft wat ie normaal wel heeft en dat allemaal omdat ie er uit is geweest.
Ja inderaad. Hij is m.i. niet ééns de helft waard van dat bedrag.quote:Op zondag 7 december 2008 13:52 schreef Doezelhaar het volgende:
Sulejmani oogt wel ontzettend traag moet ik zeggen.
Dat is helemaal juistquote:Op zondag 7 december 2008 13:54 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
bedankt voor de info, Evertquote:Op zondag 7 december 2008 13:54 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, laten we iedereen die zwak speelt gelijk even afschrijven...quote:Op zondag 7 december 2008 13:56 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja inderaad. Hij is m.i. niet ééns de helft waard van dat bedrag.²
Laat maar een jeugdspeler debuteren. De beste Ajax-spitsen debuteerden ook op jonge leeftijd in het eerste.quote:Op zondag 7 december 2008 13:56 schreef venomsnake het volgende:
Ik denk dat Ajax gewoon nog een spits erbij gaat halen (echte nr 9), want die wordt nu echt gemist. Met alleen handige dribbelaars kom je er ook niet.
Is dit een aanbod van FCG?quote:Op zondag 7 december 2008 13:56 schreef venomsnake het volgende:
Ik denk dat Ajax gewoon nog een spits erbij gaat halen (echte nr 9), want die wordt nu echt gemist. Met alleen handige dribbelaars kom je er ook niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |