Nee, zus is wel iets in de zorgquote:Op zondag 7 december 2008 12:07 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nee, da's niet goed voor de productie.... Maar dan zitten de kindjes wel dicht op elkaar of niet? Of is jou zus zo'n kleutervoedster.Gefeliciteerd met je nieuwe neef/nicht
En logeeradressen. Wees lief voor je zusjes. Ooit gaat het zich allemaal terugbetalen.quote:Op zondag 7 december 2008 12:22 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Nee, zus is wel iets in de zorg
En het is idd allemaal dicht op elkaar, als ik ooit kinderen mag krijgen heb ik iig al 10 oppassen
quote:Op zondag 7 december 2008 12:25 schreef noekje het volgende:
[..]
En logeeradressen. Wees lief voor je zusjes. Ooit gaat het zich allemaal terugbetalen.
Sowieso, zussen!Ik heb ze niet maar ik ben er wel één.
Ja en de enige die de boom met rust laat, van de opvangbende, wordt morgen opgehaald.quote:Op zondag 7 december 2008 13:07 schreef beequeen het volgende:
Jeeezzzz noek, laat die versiering idd maar zitten. Wat een tuig.![]()
![]()
Goedemiddag ook.
snel de ballen er in, dat vinden ze nog veel leukerquote:Op zondag 7 december 2008 13:05 schreef noekje het volgende:
De boom:
[ afbeelding ]
Nummer 1 zit er in.
[ afbeelding ]
Nummer 2 wil ook.
[ afbeelding ]
Nummer 3 komt zich er ook mee bemoeien.
Ja, het zijn vampire kittens.![]()
Fuck die versiering.
Ik vind ze leuker dan ballen in de boom.quote:Op zondag 7 december 2008 13:10 schreef noekje het volgende:
Ja en de enige die de boom met rust laat, van de opvangbende, wordt morgen opgehaald.
Mooi hè?Mijn kleine fuckers.
Jawel en dan moeten ze allemaal gniffelen. Echt, ik hoor ze lachen en dan hopla," Nog een keertje!!"quote:
Die zitten best hoogquote:Op zondag 7 december 2008 13:05 schreef noekje het volgende:
De boom:
[ afbeelding ]
Nummer 1 zit er in.
[ afbeelding ]
Nummer 2 wil ook.
[ afbeelding ]
Fuck die versiering.
Dat denk ik wél!quote:Op zondag 7 december 2008 13:13 schreef noekje het volgende:
[..]
Jawel en dan moeten ze allemaal gniffelen. Echt, ik hoor ze lachen en dan hopla," Nog een keertje!!"
Of we halen een echte op want die doen pijn maar ik geloof niet dat ze zich laten weerhouden door wat gay naaldjes.
quote:Op zondag 7 december 2008 13:05 schreef noekje het volgende:
De boom:
[ afbeelding ]
Nummer 1 zit er in.
[ afbeelding ]
Nummer 2 wil ook.
[ afbeelding ]
Fuck die versiering.
5/6 maanden. Echte pubers.quote:Op zondag 7 december 2008 13:13 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik vind ze leuker dan ballen in de boom.
Hoe oud/jong zijn ze eik?
Ik moest echt zoekenquote:Op zondag 7 december 2008 13:34 schreef Ian_Nick het volgende:
Teeveepleuriszooi.
Ach, je bent in ieder geval weer in je eigen huis. (of zit je op de aggelbak met een dongel?)quote:Op zondag 7 december 2008 14:32 schreef Copycat het volgende:
Cute die katten!
Minder cute is mijn kater in combinatie met te vroeg uit Antwerpen vertrekken vanwege verplichtingen van meerijstel. Was ik nu toch maar met mijn eigen auto gegaan.
Daar maak je geen grappen over.quote:Op zondag 7 december 2008 14:37 schreef dieenebart het volgende:
Ach, je bent in ieder geval weer in je eigen huis. (of zit je op de aggelbak met een dongel?)
Nog geneukt?
Ja dat is ook leuk.quote:Op zondag 7 december 2008 14:54 schreef Marrije het volgende:
Noekje, die katten van jou
Manu, hartstikke leuk juist als de kindjes snel achter elkaar komen
Feynoord die achter staat is altijd leuk!quote:Op zondag 7 december 2008 15:19 schreef Peter6000 het volgende:
Ik dacht: ff op teletekst kijken met hoeveel Feyenoord achter staat, en ja hoor: ze staan weer achter.![]()
Verder intereseert het me niet, maar excessen vind ik altijd wel leuk om te volgen.
Heb je interesse in een avatar te bekijken, gemaakt door creatief Kleinzusje.quote:Op zondag 7 december 2008 15:19 schreef Peter6000 het volgende:
Ik dacht: ff op teletekst kijken met hoeveel Feyenoord achter staat, en ja hoor: ze staan weer achter.![]()
Verder intereseert het me niet, maar excessen vind ik altijd wel leuk om te volgen.
Yep, en als ik die magnetronsokken win gaat de prijs naar creatief Kleinzusje.quote:Op zondag 7 december 2008 15:41 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Heb je interesse in een avatar te bekijken, gemaakt door creatief Kleinzusje.
Show hier je FEEst avatar! (of vraag een mooie aan) #5
Wat heb je vaak het hart op de juiste plek.quote:Op zondag 7 december 2008 15:43 schreef Peter6000 het volgende:
Yep, en als ik die magnetronsokken win gaat de prijs naar creatief Kleinzusje.
magnetronsokkenquote:Op zondag 7 december 2008 15:43 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Yep, en als ik die magnetronsokken win gaat de prijs naar creatief Kleinzusje.
Ik wel weer een beetje, en daar heb ik morgenvroeg vermoedelijk nogal spijt van.quote:Op zondag 7 december 2008 16:39 schreef blomst het volgende:
draaien jullie allemaal de dag om??
toch maar eens even gaan neuzen daarquote:Op zondag 7 december 2008 15:41 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Heb je interesse in een avatar te bekijken, gemaakt door creatief Kleinzusje.
Show hier je FEEst avatar! (of vraag een mooie aan) #5
quote:Op zondag 7 december 2008 16:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik wel weer een beetje, en daar heb ik morgenvroeg vermoedelijk nogal spijt van.
Ik heb geen magnetron...quote:Op zondag 7 december 2008 16:47 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
magnetronsokkendie moet je eerst opwarmen voordat je ze aantrekt
![]()
handig.......
Nog twee weken, dan heerlijk twee weken vakantie om het "dag-nacht omkeer proces" eens goed vorm te gevenquote:
Alleen met een klontje cromaquote:Op zondag 7 december 2008 16:53 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
misschien kan je ze ook in de koekepan opwarmen..........
zijn we nu betraptquote:Op zondag 7 december 2008 16:48 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
begint het op te vallen?
ow..... bij mij komt dat nooit meer goed hoor..... ik ga het niet eens proberen......quote:Op zondag 7 december 2008 16:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nog twee weken, dan heerlijk twee weken vakantie om het "dag-nacht omkeer proces" eens goed vorm te geven
magnetrons werken ook in huurwoningenquote:
.dan zal ik dat voor later onthouden...kheb nl onlangs mn huis bij mn ex achtergelatenquote:Op zondag 7 december 2008 16:57 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
magnetrons werken ook in huurwoningen![]()
moet je wel je electra rekening betalen natuurlijk.........
ow....... nog eentje....... wil je er over praten..... dat mag hier....... we zijn al wat gewendquote:Op zondag 7 december 2008 16:59 schreef Laysa het volgende:
[..]
.dan zal ik dat voor later onthouden...kheb nl onlangs mn huis bij mn ex achtergelaten
Eerst ff mijn brandmelder checken dan...quote:Op zondag 7 december 2008 16:53 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
misschien kan je ze ook in de koekepan opwarmen..........
die van mij werkenquote:Op zondag 7 december 2008 17:00 schreef Talitha het volgende:
[..]
Eerst ff mijn brandmelder checken dan...
nehh.....ik ben al druk bezig met mn nwe leven....zit wel goedquote:Op zondag 7 december 2008 17:00 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ow....... nog eentje....... wil je er over praten..... dat mag hier....... we zijn al wat gewend
Zie jij ergens een ezel?quote:Op zondag 7 december 2008 16:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ruil je ezel op marktplaats in voor een tweedehands magnetron
ah owkeequote:Op zondag 7 december 2008 17:01 schreef Laysa het volgende:
[..]
nehh.....ik ben al druk bezig met mn nwe leven....zit wel goed
houdoequote:Op zondag 7 december 2008 17:03 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ah owkee![]()
ik ga me eens even toonbaar maken want ik moet straks even o ziekenbezoek
tot later wellicht
Misschien moet ik dan jouw koekenpan-advies maar ff links laten liggen.quote:Op zondag 7 december 2008 17:01 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
die van mij werken![]()
pas nog gemerkt toen er iets aan stond te branden in de keuken
Toedels Fanquote:Op zondag 7 december 2008 17:03 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ah owkee![]()
ik ga me eens even toonbaar maken want ik moet straks even o ziekenbezoek
tot later wellicht
Probeer de volgende keer dan eens of er eentje luistert naar de naam Gertje wil je?quote:Op zondag 7 december 2008 17:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Meerdere, en heel regelmatig
Dus tijdens je ban heb je álles tot de laatste letter gelezen, en nu ineens lees je niet meer terug?quote:Op zondag 7 december 2008 03:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Zijn er nog spannende zaken aan de orde geweest, m.a.w., moet ik nog terug lezen?
Gert, jij voelt je vrij om bijvoorbeeld NEO zonder echt hard bewijs en zonder dat hij zich hier kan verdedigen met de grond tegelijk te maken. Daarentegen stel ik dat een eigenaar van bewezen leugens, ook geconstateerd door jou, hier als zielig slachtoffer wordt neergezet. Aan mijn hoela! Ze krijgt een koekje van eigen deeg. Niet leuk, niet fraai, maar shit happens. Prima dat jij als ridder van goede zeden het voor haar opneemt, maar laat mij met rust als het daar over gaat.quote:Op zondag 7 december 2008 17:11 schreef Gert het volgende:
[..]
Dus tijdens je ban heb je álles tot de laatste letter gelezen, en nu ineens lees je niet meer terug?
Maar: flinke jongen hoor. Je insinueert over iemand die hier niet meer post vanwege aanhoudend gestalk en getreiter, dat ze zit te liegen over een overleden broer. Een foto van het graf is dan blijkbaar niet genoeg om je woorden terug te nemen. Bah.
*meldt*quote:Op zondag 7 december 2008 17:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Meerdere, en heel regelmatig
En verdomd nee, een foto van een graf, zonder dat teksten (data) volledig leesbaar zijn, zonder verdere documentatie en van deze user, zijn in dit geval voor mij absoluut niet voldoende om het geloofwaardig te maken. Geconfronteerd met teveel leugens, list en bedrog, geloof ik niet eerder iets van d'r nadat het in drievoud aangedragen wordt.quote:Op zondag 7 december 2008 17:11 schreef Gert het volgende:
[..]
Een foto van het graf is dan blijkbaar niet genoeg om je woorden terug te nemen. Bah.
Ik hou mij wel rustig Brandx, maak je geen zorgen, ik was en ben stellig van plan om jou het leven niet zuur te makenquote:Op zondag 7 december 2008 17:23 schreef BrandX het volgende:
lieverds, doe es lief tegen elkaar?![]()
Tis hier GC en dus geen CBL meer. Nieuwe rondes, nieuwe kansen.
Je kunt er wel allerlei zaken bij gaan halen, maar feit is dat jij insinueert dat iemand liegt over een overleden naaste.quote:Op zondag 7 december 2008 17:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Gert, jij voelt je vrij om bijvoorbeeld NEO zonder echt hard bewijs en zonder dat hij zich hier kan verdedigen met de grond tegelijk te maken. Daarentegen stel ik dat een eigenaar van bewezen leugens, ook geconstateerd door jou, hier als zielig slachtoffer wordt neergezet. Aan mijn hoela! Ze krijgt een koekje van eigen deeg. Niet leuk, niet fraai, maar shit happens. Prima dat jij als ridder van goede zeden het voor haar opneemt, maar laat mij met rust als het daar over gaat.
Verder weet ik eigenlijk helemaal niet zo goed wat je nu echt dwars zit, behalve dan mijn terugkeer hier, althans, daar lijkt het verdacht veel op. Ik verzoek je echter je schijnbaar enorme frustratie over dat feit ergens anders te ventileren i.p.v. hier.![]()
ik stel voor een boxwedstrijdquote:Op zondag 7 december 2008 17:25 schreef BrandX het volgende:
en de eerste die echt klootvioolt kan altijd nog een enkeltje shredder krijgen
Krijgen we net zoiets als in DGKquote:
Als brian denk je?quote:Op zondag 7 december 2008 17:31 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Krijgen we net zoiets als in DGK
Wie is de Huub van jullie?![]()
quote:
wie zit er in de tunnelvisie?quote:Op zondag 7 december 2008 17:33 schreef Laysa het volgende:
ja wie is de huub.....wie van jullie is 1.67
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |