Ik moest echt zoekenquote:Op zondag 7 december 2008 13:34 schreef Ian_Nick het volgende:
Teeveepleuriszooi.

Ach, je bent in ieder geval weer in je eigen huis. (of zit je op de aggelbak met een dongel?)quote:Op zondag 7 december 2008 14:32 schreef Copycat het volgende:
Cute die katten!
Minder cute is mijn kater in combinatie met te vroeg uit Antwerpen vertrekken vanwege verplichtingen van meerijstel. Was ik nu toch maar met mijn eigen auto gegaan.

Daar maak je geen grappen over.quote:Op zondag 7 december 2008 14:37 schreef dieenebart het volgende:
Ach, je bent in ieder geval weer in je eigen huis. (of zit je op de aggelbak met een dongel?)
Nog geneukt?

Ja dat is ook leuk.quote:Op zondag 7 december 2008 14:54 schreef Marrije het volgende:
Noekje, die katten van jou
Manu, hartstikke leuk juist als de kindjes snel achter elkaar komen

Feynoord die achter staat is altijd leuk!quote:Op zondag 7 december 2008 15:19 schreef Peter6000 het volgende:
Ik dacht: ff op teletekst kijken met hoeveel Feyenoord achter staat, en ja hoor: ze staan weer achter.
Verder intereseert het me niet, maar excessen vind ik altijd wel leuk om te volgen.
 Ajax en PSV trouwens ook
  Ajax en PSV trouwens ook   

Heb je interesse in een avatar te bekijken, gemaakt door creatief Kleinzusje.quote:Op zondag 7 december 2008 15:19 schreef Peter6000 het volgende:
Ik dacht: ff op teletekst kijken met hoeveel Feyenoord achter staat, en ja hoor: ze staan weer achter.
Verder intereseert het me niet, maar excessen vind ik altijd wel leuk om te volgen.

Yep, en als ik die magnetronsokken win gaat de prijs naar creatief Kleinzusje.quote:Op zondag 7 december 2008 15:41 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Heb je interesse in een avatar te bekijken, gemaakt door creatief Kleinzusje.
Show hier je FEEst avatar! (of vraag een mooie aan) #5

Wat heb je vaak het hart op de juiste plek.quote:Op zondag 7 december 2008 15:43 schreef Peter6000 het volgende:
Yep, en als ik die magnetronsokken win gaat de prijs naar creatief Kleinzusje.

gefliciflaps pop.........
   gefliciflaps pop.........  Noek die katten !
   Noek die katten !   

ineens liep die mafkees als een dolle door de kamer te rennen en heeft het zelf
   ineens liep die mafkees als een dolle door de kamer te rennen en heeft het zelf 

maar eerst koffie
    maar eerst koffie   véél koffie..........
   véél koffie..........

magnetronsokkenquote:Op zondag 7 december 2008 15:43 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Yep, en als ik die magnetronsokken win gaat de prijs naar creatief Kleinzusje.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |