Ik wel weer een beetje, en daar heb ik morgenvroeg vermoedelijk nogal spijt van.quote:Op zondag 7 december 2008 16:39 schreef blomst het volgende:
draaien jullie allemaal de dag om??
toch maar eens even gaan neuzen daarquote:Op zondag 7 december 2008 15:41 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Heb je interesse in een avatar te bekijken, gemaakt door creatief Kleinzusje.
Show hier je FEEst avatar! (of vraag een mooie aan) #5
quote:Op zondag 7 december 2008 16:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik wel weer een beetje, en daar heb ik morgenvroeg vermoedelijk nogal spijt van.
Ik heb geen magnetron...quote:Op zondag 7 december 2008 16:47 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
magnetronsokkendie moet je eerst opwarmen voordat je ze aantrekt
![]()
handig.......
Nog twee weken, dan heerlijk twee weken vakantie om het "dag-nacht omkeer proces" eens goed vorm te gevenquote:
Alleen met een klontje cromaquote:Op zondag 7 december 2008 16:53 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
misschien kan je ze ook in de koekepan opwarmen..........
zijn we nu betraptquote:Op zondag 7 december 2008 16:48 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
begint het op te vallen?
ow..... bij mij komt dat nooit meer goed hoor..... ik ga het niet eens proberen......quote:Op zondag 7 december 2008 16:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nog twee weken, dan heerlijk twee weken vakantie om het "dag-nacht omkeer proces" eens goed vorm te geven
magnetrons werken ook in huurwoningenquote:
.dan zal ik dat voor later onthouden...kheb nl onlangs mn huis bij mn ex achtergelatenquote:Op zondag 7 december 2008 16:57 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
magnetrons werken ook in huurwoningen![]()
moet je wel je electra rekening betalen natuurlijk.........
ow....... nog eentje....... wil je er over praten..... dat mag hier....... we zijn al wat gewendquote:Op zondag 7 december 2008 16:59 schreef Laysa het volgende:
[..]
.dan zal ik dat voor later onthouden...kheb nl onlangs mn huis bij mn ex achtergelaten
Eerst ff mijn brandmelder checken dan...quote:Op zondag 7 december 2008 16:53 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
misschien kan je ze ook in de koekepan opwarmen..........
die van mij werkenquote:Op zondag 7 december 2008 17:00 schreef Talitha het volgende:
[..]
Eerst ff mijn brandmelder checken dan...
nehh.....ik ben al druk bezig met mn nwe leven....zit wel goedquote:Op zondag 7 december 2008 17:00 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ow....... nog eentje....... wil je er over praten..... dat mag hier....... we zijn al wat gewend
Zie jij ergens een ezel?quote:Op zondag 7 december 2008 16:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ruil je ezel op marktplaats in voor een tweedehands magnetron
ah owkeequote:Op zondag 7 december 2008 17:01 schreef Laysa het volgende:
[..]
nehh.....ik ben al druk bezig met mn nwe leven....zit wel goed
houdoequote:Op zondag 7 december 2008 17:03 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ah owkee![]()
ik ga me eens even toonbaar maken want ik moet straks even o ziekenbezoek
tot later wellicht
Misschien moet ik dan jouw koekenpan-advies maar ff links laten liggen.quote:Op zondag 7 december 2008 17:01 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
die van mij werken![]()
pas nog gemerkt toen er iets aan stond te branden in de keuken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |