abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63819782
Sinds een paar maanden heb ik een nieuwe collega, die ik ondertussen best aardig & leuk ben gaan vinden. Nu ga ik ook niet over 1 nacht ijs, want ik heb wel door dat er van hem vandaan ook bepaalde signaaltjes komen. Bijvoorbeeld
Heel (héél) vaak betrap ik 'm dat ie zit te kijken. Ook soms van heel ver, we zitten met verschillende teams in een grote open office space. Heel gezellig. Maar ook heel open
Hij komt vaak met werk-dingen bij mij, niet over de mail maar altijd aan mn bureau.
Als ie bij de copier/printer ruimte staat (da's achter mijn werkplek) dan roept ie mn naam in de hoop dat ik opkijk of soms wenkt ie of ik even kom praten.
Als ik bij hem in de buurt langsloop kijkt ie op en roept me
Als we staan te praten en hij heeft blaadjes of iets in zn hand gaat hij me pesterig ermee 'slaan'
Hij heeft nu al zeker 5 keer gevraagd wanneer we gaan afspreken, steeds wordt het niet concreet (snap je wat ik bedoel?) Dan zegt ie "ik bel je" maar dat doet ie dan niet. Tja ik weet niet, dan ga ik ook niet bellen. Een keer toen we samen bij de bus stonden vroeg hij of hij er dan ook een warme knuffel bij kan krijgen, als we dus zouden afspreken.
De laatste dagen heeft ie een paar keer mn hand vastgepakt zomaar.
Ehh er is vast nog wel iets, maar daar kom ik even niet op..
Ik word er ook soms verlegen van,.

Speciaal verzoek
Mannen, ik heb even dringend een beetje insider-info nodig,. Wat bedoelt deze man?

[ Bericht 0% gewijzigd door equinoxious op 07-12-2008 11:55:13 ]
  zondag 7 december 2008 @ 10:42:18 #2
262 Re
Kiss & Swallow
pi_63819826
om iedereen maar ff voor te zijn.... hij wil je batsen, neuken, swaffelen, uitwonen, volblaffen etc....

Ik denk dat hij je gewoon aan het polsen is en lekker aan het maken is... zo te zien heb je er wel oren naar en hij warmt je gewoon een beetje op maar misschien wil hij nog niet iets vast ...
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_63819867
Of hij kickt er gewoon op sjans te hebben en is thuis netjes de brave echtgenoot
pi_63819884
quote:
Op zondag 7 december 2008 10:45 schreef MarMar het volgende:
Of hij kickt er gewoon op sjans te hebben en is thuis netjes de brave echtgenoot
Hmm dat verwacht ik niet. Hij heeft juist een paar keer waar ik bij was duidelijk gezegd dat ie sinds enige tijd vrijgezel is.
pi_63819888
quote:
Op zondag 7 december 2008 10:38 schreef equinoxious het volgende:
Speciaal verzoek
Mannen, ik heb even dringend een beetje insider-info nodig,. Wat bedoelt deze man?
Hij wil met je naar bed.
Dat zie je wel meer.
De volgende keer zeg je dus, zeg maar datum en plaats, of je zegt, nee ik heb geen zin in je
pi_63819901
quote:
Op zondag 7 december 2008 10:42 schreef Re het volgende:
om iedereen maar ff voor te zijn.... hij wil je batsen, neuken, swaffelen, uitwonen, volblaffen etc....

Ik denk dat hij je gewoon aan het polsen is en lekker aan het maken is... zo te zien heb je er wel oren naar en hij warmt je gewoon een beetje op maar misschien wil hij nog niet iets vast ...
Dat zou leuk zijn
Ja toch
  zondag 7 december 2008 @ 10:51:54 #7
262 Re
Kiss & Swallow
pi_63819927
quote:
Op zondag 7 december 2008 10:49 schreef equinoxious het volgende:

[..]

Dat zou leuk zijn
Ja toch
maar natuurlijk....maar wees er dan wat sneller bij en hou in het achterhoofd dat de "hunt better is than the catch"...
pi_63819931
quote:
Op zondag 7 december 2008 10:49 schreef equinoxious het volgende:

[..]

Dat zou leuk zijn
Ja toch
wat swaffelen, uitwonen, of volblaffen of alle drie//??
pi_63819958
quote:
Op zondag 7 december 2008 10:51 schreef Re het volgende:

[..]

maar natuurlijk....maar wees er dan wat sneller bij en hou in het achterhoofd dat de "hunt better is than the catch"...
sneller erbij zijn? hoe bedoel je dat precies?
  zondag 7 december 2008 @ 10:55:43 #10
262 Re
Kiss & Swallow
pi_63819971
quote:
Op zondag 7 december 2008 10:54 schreef equinoxious het volgende:

[..]

sneller erbij zijn? hoe bedoel je dat precies?
als jij wil, en hij wil dan zou ik er toch gewoon zo snel mogelijk voor gaan voordat hij denkt dat je toch niet zoveel interesse hebt of dat hij zijn pijlen gaat richten op iemand anders...
pi_63819972
quote:
Op zondag 7 december 2008 10:52 schreef henkway het volgende:

[..]

wat swaffelen, uitwonen, of volblaffen of alle drie//??
iets in die categorie, iig. en zoenen is ook lekker
  zondag 7 december 2008 @ 10:56:52 #12
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_63819984
quote:
Ik wordt
Forward dit en hij haakt af
censuur :O
pi_63819999
quote:
Op zondag 7 december 2008 10:55 schreef equinoxious het volgende:

[..]

iets in die categorie, iig. en zoenen is ook lekker
of lekker aan je klit laten likken of zo
pi_63820009
quote:
Op zondag 7 december 2008 10:55 schreef Re het volgende:

[..]

als jij wil, en hij wil dan zou ik er toch gewoon zo snel mogelijk voor gaan voordat hij denkt dat je toch niet zoveel interesse hebt of dat hij zijn pijlen gaat richten op iemand anders...
Ja oké dat snap ik. Aan de andere kant heb ik wel zoiets,. als hij zegt dat ie belt, en hij doet 't niet. Is het dan zo gek dat ik er dan niet achteraan bel. Want we zouden afspreken maar hij moest eerst ergens naartoe en zou me daarna bellen.
En wat ik ook apart vind is dat ie niet reageerde op een smsje.
pi_63820017
quote:
Op zondag 7 december 2008 10:56 schreef RemcoDelft het volgende:

[..]

Forward dit en hij haakt af
  † In Memoriam † zondag 7 december 2008 @ 11:01:18 #16
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_63820023
Zelfs deze eeuwige vrijgezel snapt dat ie je wilt palen .
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
pi_63820204
quote:
Op zondag 7 december 2008 11:01 schreef Skaai het volgende:
Zelfs deze eeuwige vrijgezel snapt dat ie je wilt palen .

oke okeee OKÉ....

Maar waarom dan steeds een concrete afspraak vermijden en ook niet bellen enzo?
  zondag 7 december 2008 @ 11:19:24 #18
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_63820211
quote:
Op zondag 7 december 2008 10:42 schreef Re het volgende:
Of hij is geil als hij je ziet maar eenmaal thuisgekomen zit hij weer gewoon in moeder de vrouw..
You're a fucking ugly bitch. I want to stab you to death, and then play around with your blood.
pi_63820258
Volgens mij ben jij verliefd. Hij niet, hij is gewoon geil.
pi_63820288
quote:
Op zondag 7 december 2008 11:19 schreef Napalm het volgende:

[..]

Of hij is geil als hij je ziet maar eenmaal thuisgekomen zit hij weer gewoon in moeder de vrouw..
quote:
Op zondag 7 december 2008 10:45 schreef MarMar het volgende:

Denk niet dat ie thuis onder een of andere plak zit
pi_63820412
Deze situatie komt me bekend voor, ik denk dat het probleem is dat jullie elkaar kennen van het werk. Ik heb ook eens een meisje leuk gevonden op me werk, maar was als de dood om een move te maken al was ik bijna zeker dat zij dat wel wilde. Als ik zou worden afgewezen en mijn collega's kwamen erachter.. tja... dan val je toch wel een stuk naar beneden in de pikorde.
  zondag 7 december 2008 @ 11:39:33 #22
41885 kless
morgen? waarom niet overmorgen
pi_63820483
quote:
Op zondag 7 december 2008 11:34 schreef Leerf het volgende:
Deze situatie komt me bekend voor, ik denk dat het probleem is dat jullie elkaar kennen van het werk. Ik heb ook eens een meisje leuk gevonden op me werk, maar was als de dood om een move te maken al was ik bijna zeker dat zij dat wel wilde. Als ik zou worden afgewezen en mijn collega's kwamen erachter.. tja... dan val je toch wel een stuk naar beneden in de pikorde.
Volgends mij heeft Leerf het bij het rechte eind.
Vrouwen moeten niet zeiken over hun uiterlijk. Met hun innerlijk is veel meer mis.
iGEM
pi_63820626
quote:
Op zondag 7 december 2008 11:39 schreef kless het volgende:

[..]

Volgends mij heeft Leerf het bij het rechte eind.
Crap
pi_63820707
quote:
Op zondag 7 december 2008 11:48 schreef equinoxious het volgende:

[..]

Crap
Haha, je probleem is natuurlijk dat het ook andersom kan. Als jij een move maakt en hij schiet je af dan kan het zijn dat hij weer stijgt in de pikorde (ik weet niet hoe de sociale verhoudingen precies zijn bij jullie.)

Wat je dus moet doen is hem ergens alleen krijgen, weg van jullie collega's, en hem heel duidelijk maken dat als hij nu wat doet hij een positieve reactie krijgt. Ik denk dat hij dat ook probeerde te polsen bij de bushalte, maar dat jij hem toen niet gerust gesteld hebt
pi_63820813
quote:
Op zondag 7 december 2008 11:54 schreef Leerf het volgende:

[..]

Haha, je probleem is natuurlijk dat het ook andersom kan. Als jij een move maakt en hij schiet je af dan kan het zijn dat hij weer stijgt in de pikorde (ik weet niet hoe de sociale verhoudingen precies zijn bij jullie.)

Wat je dus moet doen is hem ergens alleen krijgen, weg van jullie collega's, en hem heel duidelijk maken dat als hij nu wat doet hij een positieve reactie krijgt. Ik denk dat hij dat ook probeerde te polsen bij de bushalte, maar dat jij hem toen niet gerust gesteld hebt
Moet het dan zo obviously voorgekauwd worden? Ik snap mannen echt niet meer
Dus eigenlijk zou het beste zijn als ik 'm in een stil hoekje op zn bek pak vinden mannen dat bedreigend, of juist leuk?
pi_63820886
Hij wil je, hij durft alleen niet te bellen omdat hij bang is dat jij hem niet leuk genoeg vindt. Help hem een handje!
pi_63820900
quote:
Op zondag 7 december 2008 12:07 schreef Snorf het volgende:
Hij wil je, hij durft alleen niet te bellen omdat hij bang is dat jij hem niet leuk genoeg vindt. Help hem een handje!
Ja hoeveel handjes man! Ik weet ook niet wat ik moet doen.
pi_63820906
Stuur een SMS je dat je wat wil gaan drinken met hem, dat durf je wel toch? niets mis mee hoor
pi_63820951
quote:
Op zondag 7 december 2008 12:08 schreef henkway het volgende:
Stuur een SMS je dat je wat wil gaan drinken met hem, dat durf je wel toch? niets mis mee hoor
heb ik al gedaan,.
maar als ie niet reageert op een smsje bijvoorbeeld (of durft te reageren) dan wordt het wel lastig.. Terwijl hij volgens mij niet erg verlegen is.
pi_63820971
quote:
Op zondag 7 december 2008 12:02 schreef equinoxious het volgende:

[..]

Dus eigenlijk zou het beste zijn als ik 'm in een stil hoekje op zn bek pak vinden mannen dat bedreigend, of juist leuk?
Juist ja

Wat dit eigenlijk betekend is dat hij een geen echte vent is en bang is wat andere mensen van hem denken. Een echte kerel had jou al lang ergens mee naar toe gesleept en je daar lekker genomen maar goed, ik was zelf shitless in die situatie.
pi_63821049
quote:
Op zondag 7 december 2008 12:11 schreef equinoxious het volgende:

[..]

heb ik al gedaan,.
maar als ie niet reageert op een smsje bijvoorbeeld (of durft te reageren) dan wordt het wel lastig.. Terwijl hij volgens mij niet erg verlegen is.
Als je echt duidelijk was dat jij iets met hem wilde drinken en hij reageerde niet dan is er iets anders aan de hand...

Dan wil hij je gewoon neuken zonder dat iemand anders er achter komt en zonder dat je hem meteen met een relatie wil opzadelen. Ik denk dat hij je wel wil doen, maar dat jij niet goed genoeg bent voor meer.
pi_63821200
Wat hij precies van je wil weet ik niet, misschien is het inderdaad een beetje spanning en vindt hij sjans interessant. Ik bedoel, jij zet een stap in zijn richting door te smsen, als hij dan niet reageert moet je je afvragen waarom dan niet .......
pi_63821477
quote:
Op zondag 7 december 2008 12:11 schreef equinoxious het volgende:

[..]

heb ik al gedaan,.
Dan zou ik er nog een sms je aan wagen waarom hij niet reageert en daarna de zak laten voor wat hij is.
en dan bel je mij maar
pi_63821532
Ik heb een collega die vrijwel dezelfde flirt-acties doet, maar ik weet zeker dat hij niet echt iets wil. Tenminste, dat zou me diep teleurstellen aanggezien hij papa is en braaf getrouwd.

Probeer eens te polsen of hij ook zo doet naar andere vrouwen op je werk. Misschien is het gewoon zijn manier van doen, dat flirterige. En anders zelf de stap zetten! Ga op vrijdagmiddag naar hem toe en vraag of hij na het werk iets met je wil drinken/hapje eten. En als hij niet kan, vragen of hij morgen misschien kan.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_63822424
quote:
Op zondag 7 december 2008 12:17 schreef Leerf het volgende:

[..]

Als je echt duidelijk was dat jij iets met hem wilde drinken en hij reageerde niet dan is er iets anders aan de hand...

Dan wil hij je gewoon neuken zonder dat iemand anders er achter komt en zonder dat je hem meteen met een relatie wil opzadelen. Ik denk dat hij je wel wil doen, maar dat jij niet goed genoeg bent voor meer.
Het zou kunnen inderdaad,.

Maar dan moet ie dat gewoon maar zeggen? toch
pi_63823428
Laat em merken dat ie in de friends zone zit.

Dus alleen meeflirten als hij et doet?
[quote][img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op dinsdag 2 juni 2009 02:28 schreef 8D het volgende:
Netzoals die mensen die nog aan het posten zijn rond deze tijd op Fok! Kansloos gewoon :') !
[/quote]
pi_63832038
Nu even een heldere reactie waar deze meid wél wat aan heeft. De meeste mannen zijn pussy's. Ze willen al te graag elke vrouw batsen die ze tegenkomen. Waarmee ze praten, waarmee ze sjanz hebben en ga zo maar door. Echter bijna elke man durft de stap niet te nemen. Ze zeggen dan wel heel stoer "ik bel je nog wel voor een afspraakje". Waarschijnlijk zit de beste man te shaken achter zijn telefoon om het feit dat die nu daadwerkelijk actie moet ondernemen. Elke man hier zal dit herkennen. Deze man is geen echte man als die het niet doorzet. De meesten hier hebben gelijk, tuurlijk wil hij batsen! Maar dat wil de vrouw net zo goed!! Vrouwen zijn gekker op seks dan de meeste mannen kunnen dromen.

Conclusie; man vindt vrouw duidelijk leuk. Dat blijkt uit alles. Alleen is misschien te bang om concreet de afspraak te maken. Dan haakt ie weer af. Hij wil misschien dat de vrouw actie onderneemt omdat hij verder niet meer durft. Maar dan kun je lang wachten.............
pi_63832362
Ik ben natuurlijk geen man, maar ik zou het persoonlijk ook een slecht teken vinden als ik een voorstel doe en degene reageert er niets eens op :S Is het nou echt teveel gevraagd om gewoon even snel iets terug te smsen? Mannen die mij echt leuk vonden, reageerden altijd enthousiast! Maar goed ik vind dat jij je best heb gedaan, nu afwachten en gebeurt er niks dan vindt ie je blijkbaar toch niet leuk genoeg en houdt hij gewoon van flirten Succes iig!
pi_63832866
quote:
Op zondag 7 december 2008 20:34 schreef Wikky88 het volgende:
Ik ben natuurlijk geen man, maar ik zou het persoonlijk ook een slecht teken vinden als ik een voorstel doe en degene reageert er niets eens op :S Is het nou echt teveel gevraagd om gewoon even snel iets terug te smsen? Mannen die mij echt leuk vonden, reageerden altijd enthousiast! Maar goed ik vind dat jij je best heb gedaan, nu afwachten en gebeurt er niks dan vindt ie je blijkbaar toch niet leuk genoeg en houdt hij gewoon van flirten Succes iig!
Of hij wil hard to get spelen. Sommige mannen zijn geen smsers.. Sommige mannen houden inderdaad van flirten zonder enig aanleiding. Maar zoals ik het zie is het wel meer dan dat hoor. Alleen snap ik niet waarom die kerel geen actie onderneemt!!!

Tip voor vrouwen als je twijfeld of een jongen je leuk vindt of niet? Ga afstandelijk doen! En doen alsof het je allemaal eigenlijk niet interesseerd of hij je nou wel of niet leuk vindt.. Gedachte erachter? Als hij je echt wil en merkt dat hij het niet meer in de hand heeft zal die meer moeite gaan doen!!! Als die dat niet doet, tja dan is het verloren zaak...
pi_63834483
quote:
..verhaal..

Maar dat terzijde T lijkt mij vrij duidelijk eigenlijk dat ie je leuk vind. En dat ie dan niet reageert en het niet concreet wordt is gewoon omdat ie het verschrikkelijk eng vind en hoopt dat jij de dappere bent die het concreet maakt
pi_63842776
quote:
Op zondag 7 december 2008 13:26 schreef equinoxious het volgende:

[..]

Het zou kunnen inderdaad,.

Maar dan moet ie dat gewoon maar zeggen? toch
Dat ie alleen wil neuken?

Daar moet je ook weer de ballen voor hebben natuurlijk, maar goed... de algemene klacht van vrouwen is dan ook dat er geen echte mannen meer zijn.

Wil je met mij neuken?
  maandag 8 december 2008 @ 07:53:03 #42
235707 Painted_Horse
Quarter or Dime?
pi_63842950
Verras hem gewoon een keer met een lekker etentje o.i.d.
Nodig hem uit met een leuke kaart en dan zie je vanzelf wel wat het wel of niet wordt.
Wellicht vindt hij je leuk en durft hij de laatste stap niet te zetten.
Never underestimate a Horse - He can't think but is better in acting than Meryl Streep
pi_63842989
quote:
Op maandag 8 december 2008 07:26 schreef Leerf het volgende:

[..]

Dat ie alleen wil neuken?

Daar moet je ook weer de ballen voor hebben natuurlijk, maar goed... de algemene klacht van vrouwen is dan ook dat er geen echte mannen meer zijn.

Wil je met mij neuken?
ik was voor he
pi_63843726
het is weer maandag, we wachten op een update!
pi_63845243
Update,.
Net schrijft ie (email) dat ie vergeten was iets terug te sturen, was weggeweest, enz enz.
"maar deze week moeten we zeker iets afspreken" "en hij heeft er nu al zin in"

Tja,.

..'k heb meer koffie nodig geloof ik
pi_63845361
Of een borrel
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_63846257
* MarMar wacht met spanning op het vervolg

Dit is leuker dan gtst

Ben benieuwd! Zou wel leuk zijn als het stiekem een setje wordt zo schattig vlak voor kerst.
pi_63846785
quote:
Op maandag 8 december 2008 10:24 schreef Isabeau het volgende:
Of een borrel
op het werk? "Just loving it"

ps: maar beter van niet
  maandag 8 december 2008 @ 11:30:34 #49
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_63846867
quote:
Op maandag 8 december 2008 10:18 schreef equinoxious het volgende:
Update,.
Net schrijft ie (email) dat ie vergeten was iets terug te sturen, was weggeweest, enz enz.
"maar deze week moeten we zeker iets afspreken" "en hij heeft er nu al zin in"

Tja,.

..'k heb meer koffie nodig geloof ik
Hup. mail terug met een voorstel van dag, tijd en plaats.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  maandag 8 december 2008 @ 11:39:43 #50
262 Re
Kiss & Swallow
pi_63847079
dit wordt wel een heel erg ATWT topic he
pi_63848006
quote:
Op maandag 8 december 2008 11:39 schreef Re het volgende:
dit wordt wel een heel erg ATWT topic he
In die soaps gaat het toch juist altijd fout?
Dat willen we niet!
Romance it will be!
pi_63848300
quote:
Op maandag 8 december 2008 11:30 schreef Copycat het volgende:

[..]

Hup. mail terug met een voorstel van dag, tijd en plaats.
en voorkeursmerk condooms, ribbels of niet enzo
pi_63848394
quote:
Op zondag 7 december 2008 12:02 schreef equinoxious het volgende:

[..]

Op kantoor batsen, prima!

Ik snap vrouwen trouwens ook niet.
  maandag 8 december 2008 @ 16:15:11 #54
235603 Papi.Chulo
Minder oud hier dan morgen
pi_63854015
BOX OUWE
pi_63860540
quote:
Op maandag 8 december 2008 12:41 schreef Koert het volgende:

[..]

Ho ho

zoenen zei ik hé
pi_63860559
quote:
Op maandag 8 december 2008 16:15 schreef Papi.Chulo het volgende:

schattig,. maar hoe bedoel je
pi_63860637
vandaag geen verdere leuke ontwikkelingen..
op de bek gepakt: negative
concrete afspraak: negative

wel ging hij koffie voor me halen, wat ie eigenlijk nooit eerder gedaan heeft. dat was uiteraard best cute
pi_63864565
quote:
Op maandag 8 december 2008 21:03 schreef equinoxious het volgende:
vandaag geen verdere leuke ontwikkelingen..
op de bek gepakt: negative
concrete afspraak: negative

wel ging hij koffie voor me halen, wat ie eigenlijk nooit eerder gedaan heeft. dat was uiteraard best cute
ok dan doe ik het morgen weer, cappucino was het he??
pi_63865600
quote:
Op maandag 8 december 2008 23:01 schreef henkway het volgende:

[..]

ok dan doe ik het morgen weer, cappucino was het he??
Graag
pi_63890951
zo het is nu weer dinsdag...

...kuch...update...kuch...
pi_63893886
Tjonge, zit ik bijna drie pagina's spanning door te werken, blijft het verdacht stil op dinsdag.
pi_63896165
uhm hij vind het leuk om je aandacht te krijgen, hij vind je niet serieus leuk, maar hij houdt van de aandacht dat jij hem leuk vind en hij weet hoe hij dat sfeertje kan creëren.

hij is echt niet het verlegen type want het vereist best wel ballen om te zeggen dat hij je belt om je vervolgens gewoon niet te bellen, hoe serieus het 'ik bel je wel' ook was, hij geeft duidelijk geen reet om de uitkomst.

ik herken dit gedrag best wel aangezien ik het ook vaak toepas, eigenlijk bij bijna elk meisje in me leven :-)
maar geloof wat je wilt geloven suc6
pi_63897445
Dus...... wezenlijk is het gewoon een player? en dat al 3 pagina's lang?
pi_63897667
quote:
Op woensdag 10 december 2008 08:55 schreef doras het volgende:
player zonder resultaat dan.
Als ik begrijp had ie hem er al verschillende keren in kunnen hangen
pi_63897687
quote:
Op woensdag 10 december 2008 09:10 schreef henkway het volgende:
player zonder resultaat dan.
Als ik begrijp had ie hem er al verschillende keren in kunnen hangen
En ik maar denken dat mannen elke kans op seks grijpen. Niet dus
pi_63898101
quote:
Op maandag 8 december 2008 12:41 schreef Koert het volgende:

[..]

Vrouwen zijn best simpel hoor als je ze eenmaal begrijpt...
  woensdag 10 december 2008 @ 11:43:43 #67
235603 Papi.Chulo
pi_63901335
Wat een loser
BOX OUWE
  woensdag 10 december 2008 @ 12:02:41 #68
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_63901773
Als twee mensen zo slap om elkaar heen blijven draaien (hoogtepunt van de dag: "hij heeft koffie voor me gehaald..." ) dan mag het toch een wonder van epische proporties heten als hier nog wat uit gaat komen.
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
pi_63901835
quote:
Op woensdag 10 december 2008 09:11 schreef Isabeau het volgende:

[..]

En ik maar denken dat mannen elke kans op seks grijpen. Niet dus
Niet als je er vervolgens dagelijks op je werk mee geconfronteerd wordt. "Honden poepen ook niet waar ze eten" of zo'n toepasselijk spreekwoord uit oma's tijd.
Ja, ik generaliseer.
pi_63901866
Het is toch niet de baas he?
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
pi_63901946
quote:
Op woensdag 10 december 2008 12:04 schreef Northside het volgende:

[..]

Niet als je er vervolgens dagelijks op je werk mee geconfronteerd wordt. "Honden poepen ook niet waar ze eten" of zo'n toepasselijk spreekwoord uit oma's tijd.
Alleen is dat ook al geen keiharde waarheid

Maarreh, als het in dit tempo gaat, wordt het een eerste date met rollators!
pi_63905640
quote:
Op woensdag 10 december 2008 08:55 schreef doras het volgende:
ja sortoff
pi_63910532
Ja mensen sorry voor de " -erlebnis"
I know, het is een beetje slap verhaal aan het worden,.. voor de meelezers!

niet veel nieuws vandaag, en gister was hij er niet. Dus vandaar.
Vandaag gewoon weer een beetje the usual.
hij vroeg wel weer wanneer ik tijd had om iets af te spreken? en we kwamen tot de conclusie dat we allebei vrijdag wel zouden kunnen. Dus dan is mijn plan om dit morgen concreet te maken, want vrijdag ben ik er niet.

tevreden? .. tssk
pi_63910571
quote:
Op woensdag 10 december 2008 12:02 schreef Garisson72 het volgende:
Als twee mensen zo slap om elkaar heen blijven draaien (hoogtepunt van de dag: "hij heeft koffie voor me gehaald..." ) dan mag het toch een wonder van epische proporties heten als hier nog wat uit gaat komen.
Goed hé
pi_63910590
vergeet je voorbehoedsmiddelen niet
pi_63910614
quote:
Op woensdag 10 december 2008 12:06 schreef Pritt het volgende:
Het is toch niet de baas he?
Nee joh
pi_63910914
quote:
Op woensdag 10 december 2008 17:48 schreef PeoplesFernandez het volgende:
vergeet je voorbehoedsmiddelen niet

wat is dat voor vraag trouwens,.. mén..
pi_63911115
quote:
Op woensdag 10 december 2008 18:02 schreef equinoxious het volgende:

[..]

wat is dat voor vraag trouwens,.. mén..
Ik denk dat je dat meer als een tip moet zien
BlaBlaBla
pi_63911223
quote:
Op woensdag 10 december 2008 18:11 schreef Soldier2000 het volgende:

[..]

Ik denk dat je dat meer als een tip moet zien
Jaa dat wilde ik er nog bijzetten..
thanks dude
maar mag ik anders gewoon de vermoorde onschuld uithangen
  woensdag 10 december 2008 @ 18:30:57 #80
94676 Garisson72
pi_63911576
quote:
Op woensdag 10 december 2008 17:45 schreef equinoxious het volgende:
hij vroeg wel weer wanneer ik tijd had om iets af te spreken? en we kwamen tot de conclusie dat we allebei vrijdag wel zouden kunnen. Dus dan is mijn plan om dit morgen concreet te maken, want vrijdag ben ik er niet.
dus de strekking was:
"ik kan vrijdag wel"
"ja ik ook"
...en toen hebben jullie het daarbij gelaten?!?!? Geen "mooi dat is dan afgesproken"-verzegeling? Holy crap, talk about spineless...
quote:
tevreden? .. tssk
Nee, de vraag is: ben JIJ hier wel tevreden over.
pi_63911627
quote:
Op woensdag 10 december 2008 18:30 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

dus de strekking was:
"ik kan vrijdag wel"
"ja ik ook"
...en toen hebben jullie het daarbij gelaten?!?!? Geen "mooi dat is dan afgesproken"-verzegeling? Holy crap, talk about spineless...
[..]

Nee, de vraag is: ben JIJ hier wel tevreden over.
nee toen moest ik weer aan het werk,.

en inderdaad, dat zou niet echt uit moeten maken. Maar toch hé niet te geloven.

[ Bericht 8% gewijzigd door equinoxious op 10-12-2008 18:42:13 ]
  woensdag 10 december 2008 @ 18:39:30 #82
94676 Garisson72
pi_63911776
...en sindsdien is er geen moment meer geweest om ff te roepen van "vrijdag is dus bij deze afgesproken!" of iets dergelijks? Want dat zou ik moeilijk te geloven vinden.
pi_63912009
quote:
Op woensdag 10 december 2008 18:39 schreef Garisson72 het volgende:
...en sindsdien is er geen moment meer geweest om ff te roepen van "vrijdag is dus bij deze afgesproken!" of iets dergelijks? Want dat zou ik moeilijk te geloven vinden.
true,.. true
pi_63918526
Komt die date er nog of wat?
Omnia dicta fortiora, si dicta Latina
pi_63919456
quote:
Op woensdag 10 december 2008 22:16 schreef EvilMarc het volgende:

it's a coin-flip

we zullen het zien..
  woensdag 10 december 2008 @ 22:56:48 #86
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_63919673
quote:
Op woensdag 10 december 2008 22:16 schreef EvilMarc het volgende:
ik gok op ja, maar of het deze vrijdag al gaat lukken....
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
pi_63920011
hij wil je volblaffen.
Losers always whine about there best.Winners go home and fuck the prom queen!
  woensdag 10 december 2008 @ 23:32:41 #88
94676 Garisson72
pi_63920756
quote:
Op woensdag 10 december 2008 22:49 schreef equinoxious het volgende:

it's a coin-flip

we zullen het zien..
in dat geval, vraag maar aan Re of hij de TT wil veranderen in "ik snap mezelf niet, deel 18774". Dat dekt de lading veul beter.
pi_63920822
quote:
Op woensdag 10 december 2008 23:08 schreef -Jean- het volgende:
hij wil je volblaffen.
nee juist niet.
Misschien willie het wel maar, hij durft dat niet te zeggen.

Misschien is TS te netjes zodat hij veel respect heeft voor haar, om dat gewoon te zeggen
  woensdag 10 december 2008 @ 23:47:34 #90
94676 Garisson72
pi_63921271
quote:
Op woensdag 10 december 2008 23:34 schreef henkway het volgende:

nee juist niet.
Misschien willie het wel maar, hij durft dat niet te zeggen.
Misschien wil hij helemaal niet, maar vijzelt hij zijn zelfvertrouwen omtrent vrouwen alleen maar op met behulp van haar meegaande gedoe: "kijk mij die chick gekmaken, die date hou ik mooi af maar kennelijk lig ik wel goed in de markt dus nu durf ik mijn geluk wel te beproeven bij de geile blonde secretaresse!".
Won't be the first time that ever happened.
quote:
Misschien is TS te netjes zodat hij veel respect heeft voor haar, om dat gewoon te zeggen
Dat hoor je toch ook niet vaak: "Ja ik wil haar heel graag, maar ik respecteer haar teveel. Dus beter van niet."
  donderdag 11 december 2008 @ 10:43:16 #91
235603 Papi.Chulo
pi_63927661
Niet zwanger worden he, meisje!
BOX OUWE
pi_63928491
quote:
Op donderdag 11 december 2008 10:43 schreef Papi.Chulo het volgende:
Niet zwanger worden he, meisje!
Maak je geen zorgen,
  donderdag 11 december 2008 @ 11:20:45 #93
235603 Papi.Chulo
pi_63928536
Nou dat doe ik anders wel, wan je hebt nog niet zo veel ervaring.
BOX OUWE
pi_63928578
Sjees, jullie zijn een stel lapzwansen zeg.
pi_63928749
Waarom vind je hem eigenlijk leuk? Beschrijf dat eens... het is me een raadsel waarom je je aangetrokken blijft voelen tot hem.
pi_63936856
Volgens mij vergeet je 1 heel belangrijk aspect
Werk + vriend(in) op dezelfde plaats werkt niet. Dus ik zou niet moeilijk doen, eens vragen om wat te gaan drinken oid en kijken wat daaruit rolt. Merk je dat het niets wordt, dan houdt het op.
Wordt het wel serieus wat, dan zou ik er rekening mee houden om te gaan zoeken naar een andere baan, want anders sloopt het werk jullie relatie wel

Als ik het goed lees, ben jij diegene die een move moet maken hoor! Volgens mij ben jij meer "verliefd" op hem dan hij op jouw. Dus ik snap niet waarop je wacht? Hij geeft zijn signalen, nu moet jij er iets mee doen. Als je dat niet doet, dan wordt het niets, dat snapt iedereen. Doe jij wel wat, dan kan er wat gebeuren..
pi_63940398
quote:
Op donderdag 11 december 2008 11:30 schreef Leerf het volgende:
Waarom vind je hem eigenlijk leuk? Beschrijf dat eens... het is me een raadsel waarom je je aangetrokken blijft voelen tot hem.
Ik weet niet wat dat is. Gewoon aantrekkingskracht denk ik. Vind hem er leuk uitzien, lang, mooie ogen. Type "chille gast"
pi_63949551
quote:
Op donderdag 11 december 2008 19:08 schreef equinoxious het volgende:

[..]

Ik weet niet wat dat is. Gewoon aantrekkingskracht denk ik. Vind hem er leuk uitzien, lang, mooie ogen. Type "chille gast"
Als mannen afstandelijk doen en mysterieus. Dat de vrouw niet weet wat er in zijn gedachtes omgaat. Als een vrouw dat heeft bij een man, grote kans dat ze zich aangetrokken voelt. Meeste vrouwen weten zelf niet eens wat het is. Zoals deze..

Als je haar bij haar volgende vriendje vraagt waarom hij "het" is, grote kans dat ze dan heel wat anders zegt. Die is misschien korter, heeft kort haar. Misschien minder mooie ogen... enz enz.. Heel grappig dit
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 12 december 2008 @ 00:10:11 #99
163650 Greys
pi_63949751
Dit wordt toch geen BlaDieBla-erlebnis he?
Dat we vier topics verder nog steeds tips geven en aanmoedigen en dat dan ineens TS niets meer laat horen?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_63952273
en het is NU vrijdag...
vandaag werk je niet zeg je, hij wel dus?
JE KAN HEM TOCH MAILEN!!!!!

tijd, plaats, be there!

Klaar!
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 12 december 2008 @ 09:53:41 #101
163650 Greys
pi_63954244
quote:
Op woensdag 10 december 2008 17:45 schreef equinoxious het volgende:
Ja mensen sorry voor de " -erlebnis"
I know, het is een beetje slap verhaal aan het worden,.. voor de meelezers!

niet veel nieuws vandaag, en gister was hij er niet. Dus vandaar.
Vandaag gewoon weer een beetje the usual.

tevreden? .. tssk
Waarom is dat gedeelte van 'concreet maken' nou precies mislukt?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 12 december 2008 @ 09:57:22 #102
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_63954325
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 09:53 schreef Greys het volgende:

[..]

Waarom is dat gedeelte van 'concreet maken' nou precies mislukt?
omdat ze, als puntje bij paaltje komt, niet durfde, gok ik zo....
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 12 december 2008 @ 10:12:38 #103
163650 Greys
pi_63954617
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 09:57 schreef Abbadon het volgende:

[..]

En hij ook niet dan?
Mister Flirt himself?

Lekker stel!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 12 december 2008 @ 10:24:56 #104
235603 Papi.Chulo
pi_63954865
SPANNENDE DAG VANDAAAAAG!!!111!11!111!11
BOX OUWE
pi_63955079
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 09:57 schreef Abbadon het volgende:

[..]

Neee,.
omdat ie vrijdag "toch niet kon"

Weetje, ik begin er een beetje zat van te worden. nu al,..we zijn pas anderhalve maand bezig met iets afspreken

[ Bericht 6% gewijzigd door equinoxious op 12-12-2008 10:42:49 ]
pi_63955244
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 10:33 schreef equinoxious het volgende:

[..]

Neee,.
omdat ie vrijdag "toch niet kon"

Weetje, ik begin er een beetje zat van te worden.
Joh, nu al?
  vrijdag 12 december 2008 @ 10:44:58 #107
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_63955313
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 10:12 schreef Greys het volgende:

[..]

En hij ook niet dan?
Mister Flirt himself?

Lekker stel!
ik vind het wel schattig, eigenlijk....maar goed, ik ben een romanticus

....en misschien een klein beetje sneu, zo ondertussen...
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 12 december 2008 @ 10:59:02 #108
163650 Greys
pi_63955662
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 10:44 schreef Abbadon het volgende:

[..]

ik vind het wel schattig, eigenlijk....maar goed, ik ben een romanticus

....en misschien een klein beetje sneu, zo ondertussen...
Het is stiekem ook wel schattig
Maar ik kan me een topicreeks herinneren dat die vier hele topics zo doorging, wel niet wel niet wel niet.
Arrrrrgh!

TS, gewoon die vent straal negeren de komende tijd.
Net zolang tot hij met een definitieve datum komt. En als hij dan nóg een keer 'toch niet kan' dan ben je er klaar mee. Je gaat niet met je laten sollen hoor!!!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_63955713
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 10:59 schreef Greys het volgende:

Net zolang tot hij met een definitieve datum komt. En als hij dan nóg een keer 'toch niet kan' dan ben je er klaar mee. Je gaat niet met je laten sollen hoor!!!
Ik wilde er nog een tip aan toevoegen: luister naar Greys!
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 12 december 2008 @ 11:05:22 #110
163650 Greys
pi_63955837
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 11:00 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik wilde er nog een tip aan toevoegen: luister naar Greys!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_63956419
quote:

[..]

Maar ik kan me een topicreeks herinneren dat die vier hele topics zo doorging, wel niet wel niet wel niet.
Arrrrrgh!

vier topics! nee zover moet het niet komen hoor...

Maar inderdaad die tactiek had ik ook al bedacht
En anders is het gewoon een boneless chicken, of gewoon "not that into me"
Maar dan moet ie niet zo doen als ie doet
  vrijdag 12 december 2008 @ 11:39:25 #112
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_63956783
quote:
Arrrrrgh!
Ah, to be young and in love...
quote:
negeren? ik kan natuurlijk alleen voor mezelf spreken, maar op mij zou dat absoluut niet werken...

van de andere kant, ik zou waarschijnlijk die afspraak al wel gemaakt hebben
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 12 december 2008 @ 11:52:50 #113
163650 Greys
pi_63957126
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 11:39 schreef Abbadon het volgende:

[..]

Ah, to be young and in love...
Ik ben zelf iets minder piep, maar ik mis het wel eens, dat gepuber en gestress om zoiets als dit!
Those were the days!
quote:
negeren? ik kan natuurlijk alleen voor mezelf spreken, maar op mij zou dat absoluut niet werken...

van de andere kant, ik zou waarschijnlijk die afspraak al wel gemaakt hebben
Ik heb stiekem een beetje de indruk dat de betreffende meneer een beetje met TS loopt te sollen en te playen. En dat ie helemaal niet 'verlegen' is ofzo, aangezien hij haar wel rustig op d'r kont slaat met een stapeltje papier. Dus hij vindt de aandacht leuk, maar hij maakt háár nu onzeker of hij nou wel of niet iets van haar wil verder. (Mijn gok is eerlijk gezegd van niet, sorry TS). Als hij je heel erg zag zitten hadden jullie al láng iets gedronken - onder andere en had hij niet steeds een ander excuus.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 12 december 2008 @ 12:08:02 #114
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_63957489
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 11:52 schreef Greys het volgende:
Ik ben zelf iets minder piep, maar ik mis het wel eens, dat gepuber en gestress om zoiets als dit!
Those were the days!
soms vraag ik me af of de wijsheid die met de jaren komt, wel zo'n goede ruil is
quote:
Ik heb stiekem een beetje de indruk dat de betreffende meneer een beetje met TS loopt te sollen en te playen. En dat ie helemaal niet 'verlegen' is ofzo, aangezien hij haar wel rustig op d'r kont slaat met een stapeltje papier. Dus hij vindt de aandacht leuk, maar hij maakt háár nu onzeker of hij nou wel of niet iets van haar wil verder. (Mijn gok is eerlijk gezegd van niet, sorry TS). Als hij je heel erg zag zitten hadden jullie al láng iets gedronken - onder andere en had hij niet steeds een ander excuus.
ach, dat kan ook verklaard worden uit onhandigheid en zich geen houding weten te geven...mannen kunnen soms behoorlijk dom zijn in die dingen, niet weten wat te zeggen, en dan ineens besluiten dat het een goed idee is om iemand op haar kont te slaan met een stapeltje papier...sommige mannen blijven stiekem jongetjes van 12 die het leukste meisje van de klas aan haar haar trekken, omdat ze geen idee hebben hoe ze met haar zouden moeten praten...

jij bad cop, ik good cop?
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 12 december 2008 @ 12:15:09 #115
163650 Greys
pi_63957671
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 12:08 schreef Abbadon het volgende:
jij bad cop, ik good cop?
Ik zal het goed met je maken: ik hóóp van harte voor TS dat jíj gelijk hebt!

Maar ik ben bang van niet
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_63957804
Wtf.. meid, pak die gozer op zijn bek bij de bushalte, weet je precies waar je aan toe bent.

Hij is je nu alleen maar gek aan het maken!
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 12 december 2008 @ 12:23:34 #117
163650 Greys
pi_63957896
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 12:19 schreef Xs2Shanna het volgende:
Wtf.. meid, pak die gozer op zijn bek bij de bushalte, weet je precies waar je aan toe bent.

Hij is je nu alleen maar gek aan het maken!
Da's ook een aantrekkelijke optie, ware het niet dat het haar collega is en als hij haar zou afwijzen als zij hem vol op zijn snavel pakt in het openbaar, dan gaat zij écht niet meer lekker naar d'r werk toe de tijd daarna!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_63958231
Maar hij slaat haar toch ook op de billen op het werk?

Dat is in mijn ogen vele malen erger.
Okee als je voor de zoen optie niet wilt gaan, heb je nog altijd de optie "Wat wil je"?
  vrijdag 12 december 2008 @ 13:17:33 #119
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_63959287
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 12:15 schreef Greys het volgende:

Ik zal het goed met je maken: ik hóóp van harte voor TS dat jíj gelijk hebt!

Maar ik ben bang van niet
Da's goed genoeg voor mij

Het is bijna kerstmis, dus mijn cynische kant staat even buitenspel
  vrijdag 12 december 2008 @ 13:20:27 #120
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_63959369
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 12:36 schreef Xs2Shanna het volgende:
Maar hij slaat haar toch ook op de billen op het werk?

Dat is in mijn ogen vele malen erger.
Okee als je voor de zoen optie niet wilt gaan, heb je nog altijd de optie "Wat wil je"?
het gewoon recht in zijn gezicht vragen?! nee, doe dat nou niet! ik wil nog minstens een week of twee vol subtiele hints en mogelijke interpretaties, misverstanden en, als het even kan, één of twee genante momenten....totdat ze elkaar alsnog vinden op de kerstborrel van hun werk

wie zegt dat het leven geen romcom hoeft te zijn?
pi_63960136
Abbadon,

Wat een romanticus ben jij......
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 12 december 2008 @ 14:00:29 #122
163650 Greys
pi_63960484
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 13:20 schreef Abbadon het volgende:

[..]

het gewoon recht in zijn gezicht vragen?! nee, doe dat nou niet! ik wil nog minstens een week of twee vol subtiele hints en mogelijke interpretaties, misverstanden en, als het even kan, één of twee genante momenten....totdat ze elkaar alsnog vinden op de kerstborrel van hun werk

wie zegt dat het leven geen romcom hoeft te zijn?
Romanticus my ass, het is gewoon eigenbelang, zodat jij nog even entertained wordt!

Maar dat lijkt mij ook wel een leuk scenario!

Kortom, TS... doe je best, maar niet te hard!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 12 december 2008 @ 14:17:55 #123
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_63960944
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 13:47 schreef Xs2Shanna het volgende:
Abbadon,

Wat een romanticus ben jij......
ach...iemand moet het doen
  vrijdag 12 december 2008 @ 14:18:38 #124
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_63960964
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 14:00 schreef Greys het volgende:

[..]

Romanticus my ass, het is gewoon eigenbelang, zodat jij nog even entertained wordt!

Maar dat lijkt mij ook wel een leuk scenario!

Kortom, TS... doe je best, maar niet te hard!
Erg jammer dat je cynisme je blind maakt voor de puurheid van mijn motieven
  vrijdag 12 december 2008 @ 20:26:25 #125
154705 Nozomi
Relatie = melk, single = wijn
pi_63970397
En nu zit TS zielig alleen thuis voor de open haard... champagne weer terug in de koelkast, vandaag geen Victoria's Secret lingerie maar Hema...tv aan, gelukkig is Erwin Kroll er zo...
  vrijdag 12 december 2008 @ 20:29:21 #126
154705 Nozomi
pi_63970489
... en heeft collega een limo geregeld om een avond flink te stappen, tien nummers te regelen, twee keer te zoenen en morgen wakker te worden met een chickie links en een chickie rechts... niet alles hoeft GTST te zijn, het kan ook leuker...
  vrijdag 12 december 2008 @ 21:07:08 #127
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_63971462
Ik zou er niet te veel van verwachten TS-je.. .
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  vrijdag 12 december 2008 @ 22:08:47 #128
84328 Lllaura
painting pictures
pi_63973335
Toch blijft het spannend.

Even een tvp-tje.
Kleine en domme mensen beleven niets, maar de sterken, van wie veel verwacht wordt, moeten van allerlei doormaken, opdat ze hun krachten leren kennen en gebruiken.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 13 december 2008 @ 01:26:16 #129
163650 Greys
pi_63978499
Ja, komt er nou nog wat van?
Entertain me!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zondag 14 december 2008 @ 20:25:51 #130
234522 Alexxeno
Mallebabbe = vierkant
pi_64013518
quote:
Op zaterdag 13 december 2008 01:26 schreef Greys het volgende:
Ja, komt er nou nog wat van?
Entertain me!
Wanneer komt er weer Henk-entertainment?
Veel leuker dan deze office-romance.
Waarom een handtekening als je een vingerafdruk hebt....
  zondag 14 december 2008 @ 20:51:59 #131
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_64014235
quote:
Op zondag 14 december 2008 20:25 schreef Alexxeno het volgende:

[..]

Wanneer komt er weer Henk-entertainment?
Veel leuker dan deze office-romance.
Henk gaat emigreren en is vet geworden, dus helaasch!

Maar: Dank je .

Je kan me tegenwoordig volgen in OUD, alwaar ik over mijn happy family life uitweidt .
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 14 december 2008 @ 20:56:24 #132
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_64014366
Is er al gezegd dat hij gewoon wil dat jij het initiatief neemt?
  zondag 14 december 2008 @ 20:57:19 #133
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_64014394
Dat heeft ze al gedaan Swets....hoe vaak moet dat dan wil ie het snappen?
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 14 december 2008 @ 21:01:08 #134
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_64014489
quote:
Op zondag 14 december 2008 20:57 schreef Vivi het volgende:
Dat heeft ze al gedaan Swets....hoe vaak moet dat dan wil ie het snappen?
Zal wel weer op een subtiele wijven manier gegaan zijn. Hij wil natuurlijk dat ze hem bij het kopieerhok even stevig in zijn kruis grijpt terwijl ze met licht vochtige lippen "Half 8, cafe de ZuipSchuit" in zijn oor fluistert.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 14 december 2008 @ 21:03:12 #135
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_64014559
En zelfs dan twijfelt hij nog of ze echt wil...
  zondag 14 december 2008 @ 21:05:22 #136
234522 Alexxeno
Mallebabbe = vierkant
pi_64014642
quote:
Op zondag 14 december 2008 20:51 schreef Vivi het volgende:

[..]

Henk gaat emigreren en is vet geworden, dus helaasch!

Maar: Dank je .

Je kan me tegenwoordig volgen in OUD, alwaar ik over mijn happy family life uitweidt .
Henk was toch al vet?
Waarom een handtekening als je een vingerafdruk hebt....
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 14 december 2008 @ 21:29:59 #138
163650 Greys
pi_64015477
quote:
Op zondag 14 december 2008 21:01 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Zal wel weer op een subtiele wijven manier gegaan zijn. Hij wil natuurlijk dat ze hem bij het kopieerhok even stevig in zijn kruis grijpt terwijl ze met licht vochtige lippen "Half 8, cafe de ZuipSchuit" in zijn oor fluistert.
!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_64018328
quote:

[..]

Ej! 'k ben geen ordinaire slet ofzo

..niet
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 14 december 2008 @ 22:59:16 #140
163650 Greys
pi_64018407
Zie je hem morgen weer op het werk?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_64019500
quote:
Op zondag 7 december 2008 11:19 schreef equinoxious het volgende:

[..]

oke okeee OKÉ....

Maar waarom dan steeds een concrete afspraak vermijden en ook niet bellen enzo?
Emancipatie straalt er vanaf zullen we maar zeggen.
Lambo of Rekt
pi_64019543
quote:

[..]

Ah, ik dacht al... waar blijftie nou.
Lambo of Rekt
pi_64025157
quote:

[..]

Zoals een brutale vrouw dat hoort te doen!!!
pi_64027623
quote:
Op maandag 15 december 2008 10:18 schreef Xs2Shanna het volgende:

[..]

Zoals een brutale iedere vrouw dat hoort te doen!!!
Ja, ik generaliseer.
pi_64027924
Voordat jullie allemaal beginnen:

hij's vandaag niet aanwezig
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 15 december 2008 @ 12:33:30 #146
163650 Greys
pi_64028228
quote:
Op maandag 15 december 2008 12:20 schreef equinoxious het volgende:

Jullie weten de spanning er wel in te houden he?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 15 december 2008 @ 12:36:16 #147
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_64028292
Epic fail.. Dit duurt te lang. Als ´ie je op je kont slaat heeft ´ie ook de ballen wel om je mee uit te vragen als ´ie dat echt zou willen..
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
  maandag 15 december 2008 @ 12:52:08 #148
94676 Garisson72
pi_64028652
quote:
Op maandag 15 december 2008 12:20 schreef equinoxious het volgende:

jouw kans om zijn bureau vol te 'hinten'.
pi_64029496
quote:
Op maandag 15 december 2008 12:33 schreef Greys het volgende:

[..]

Jullie weten de spanning er wel in te houden he?
I know!

ik ga mee met de eerder genoemde "epic fail"

maar wacht het stiekum toch effe af
pi_64029525
quote:
Op maandag 15 december 2008 12:52 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

jouw kans om zijn bureau vol te 'hinten'.
met wat?

"told you before maar ik ga het nu even ten overstaan van alle collega's op je bureau post-itten?"
  maandag 15 december 2008 @ 13:30:08 #151
94676 Garisson72
pi_64029560
Hey, je wilt een beetje vooruitgang boeken in deze ongoing saga of je wilt het niet heur.
pi_64030235
quote:
Op maandag 15 december 2008 13:30 schreef Garisson72 het volgende:
Hey, je wilt een beetje vooruitgang boeken in deze ongoing saga of je wilt het niet heur.
ja ik kan wel wat pos-TITS achterlaten
  maandag 15 december 2008 @ 14:04:55 #153
94676 Garisson72
pi_64030437
quote:
Op maandag 15 december 2008 13:56 schreef equinoxious het volgende:

ja ik kan wel wat pos-TITS achterlaten
in je volgende post in dit topic, bedoel je? Knock(ers) yourself out!
pi_64031373

Maar geen echte tieten, natuurlijk

[ Bericht 32% gewijzigd door equinoxious op 15-12-2008 19:00:34 ]
pi_64041252
quote:
Sinds een paar maanden heb ik een nieuwe collega, die ik ondertussen best aardig & leuk ben gaan vinden. Nu ga ik ook niet over 1 nacht ijs, want ik heb wel door dat er van hem vandaan ook bepaalde signaaltjes komen. Bijvoorbeeld
Heel (héél) vaak betrap ik 'm dat ie zit te kijken. Ook soms van heel ver, we zitten met verschillende teams in een grote open office space. Heel gezellig. Maar ook heel open
Hij komt vaak met werk-dingen bij mij, niet over de mail maar altijd aan mn bureau.
Als ie bij de copier/printer ruimte staat (da's achter mijn werkplek) dan roept ie mn naam in de hoop dat ik opkijk of soms wenkt ie of ik even kom praten.
Als ik bij hem in de buurt langsloop kijkt ie op en roept me
Als we staan te praten en hij heeft blaadjes of iets in zn hand gaat hij me pesterig ermee 'slaan'
Hij heeft nu al zeker 5 keer gevraagd wanneer we gaan afspreken, steeds wordt het niet concreet (snap je wat ik bedoel?) Dan zegt ie "ik bel je" maar dat doet ie dan niet. Tja ik weet niet, dan ga ik ook niet bellen. Een keer toen we samen bij de bus stonden vroeg hij of hij er dan ook een warme knuffel bij kan krijgen, als we dus zouden afspreken.
De laatste dagen heeft ie een paar keer mn hand vastgepakt zomaar.
Ehh er is vast nog wel iets, maar daar kom ik even niet op..

Speciaal verzoek
Als je deze overduielijke signalen niet herkent. Hoe moeten mannen die nog ondoorzichtigere signalen van vrouwen herkennen?
Ik vermoed dat je verliefd aan het worden bent, zelf best weet wat er speelt, maar het gewoon aan de klok wilt hangen..
Hoeren TNT.. Graaierige overheid..
Ik heb nergens zoveel last van Marokkanen als in het nieuws :
pi_64042577
quote:
Op maandag 15 december 2008 21:19 schreef Man-E-Faces het volgende:

[..]

Als je deze overduielijke signalen niet herkent. Hoe moeten mannen die nog ondoorzichtigere signalen van vrouwen herkennen?
Ik vermoed dat je verliefd aan het worden bent, zelf best weet wat er speelt, maar het gewoon aan de klok wilt hangen..
Maar als mannen (vaak) claimen dat ze zo rechtdoorzee zijn met hun signalen, wat moet ik dan denken van deze gast?
Dus dat was ook mijn intentie van het gehele topic,

verliefd, verlekkerd,. potato, potata
pi_64045798
Hij vind je leuk genoeg om te neuken is dat niet voldoende? Voorderest kent hij je niet goed genoeg om je onhebbelijkheden te kennen natuurlijk. Dus een relatie kun je niet voorspellen.
Hoeren TNT.. Graaierige overheid..
Ik heb nergens zoveel last van Marokkanen als in het nieuws :
pi_64049020
Alleen al door de leuke en vrije reacties van TS vind ik haar al heel leuk haha
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 16 december 2008 @ 09:18:51 #159
163650 Greys
pi_64049941
Today is THE day?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 16 december 2008 @ 09:53:58 #160
262 Re
Kiss & Swallow
pi_64050537
oeh spannend

of is dit zo'n mega anti-climax verhaal?
  dinsdag 16 december 2008 @ 10:00:44 #161
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_64050698
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 09:18 schreef Greys het volgende:
Today is THE day?
ik gok op niet, maar ik ben hoopvol...je weet het nooit ik laat me graag verrassen door een kerstwondertje
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 16 december 2008 @ 10:01:11 #162
163650 Greys
pi_64050705
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 09:53 schreef Re het volgende:
oeh spannend
Ja he
TS, wat is je plan de campagne? Hem naar jou laten toekomen (want je gaat p*tverdorie niet met je laten sollen!) of ga je hem nog 1 laatste hint geven?
quote:
of is dit zo'n mega anti-climax verhaal?
Remember BlaDieBla of hoe die gozer dan ook heette?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_64051380
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 07:23 schreef Leerf het volgende:
Alleen al door de leuke en vrije reacties van TS vind ik haar al heel leuk haha
ben ik ook!!

as from now, all we need is a f**cking x-mas miracle
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 16 december 2008 @ 10:39:01 #164
163650 Greys
pi_64051499
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 10:32 schreef equinoxious het volgende:

[..]

ben ik ook!!

as from now, all we need is a f**cking x-mas miracle
Jahaaaaaa, leuk allemaal, Kerstwonders...
Maar wat ben je nou van plan, tuttebol? Ga je hinten? Of afwachten? Of dat kopieerhok-voorstel?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 16 december 2008 @ 11:20:52 #165
154705 Nozomi
pi_64052606
Is ie nou vandaag wel op z'n werk??? We willen uiteraard niet dat teveel fokkers alleen zijn met kerst...
  dinsdag 16 december 2008 @ 11:23:02 #166
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_64052666
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 10:39 schreef Greys het volgende:

[..]

Maar wat ben je nou van plan, tuttebol? Ga je hinten? Of afwachten? Of dat kopieerhok-voorstel?
weddenschapje doen?
pi_64052843
kerstborrel komt er nog aan toch?

Misschien hebben ze dan eindelijk beide wat meer lef in hun donder
  dinsdag 16 december 2008 @ 11:31:07 #168
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_64052869
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 11:29 schreef MarMar het volgende:
kerstborrel komt er nog aan toch?

Misschien hebben ze dan eindelijk beide wat meer lef in hun donder
en waar lef staat bedoel je alcohol,. neem ik aan?
pi_64052978
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 10:39 schreef Greys het volgende:

[..]

oké latest developments
a.s. vrijdag is zijn laatste dag (tijdelijke job) en de 23e gaat hij op vakantie,
toennet in het rookhok stonden we even alleen
zegt ie ineens "nou en dan kom ik zondag eerst bij jou langs"

ik ben helemaal sprakeloos,.. ohmygoddd

maar uiteraard, eerst zien dan geloven
  dinsdag 16 december 2008 @ 11:36:10 #170
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_64053004
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 11:35 schreef equinoxious het volgende:

Dat dus. Heeft hij überhaupt je adres wel?
  dinsdag 16 december 2008 @ 11:37:43 #171
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_64053036
quote:

[..]

oké latest developments
a.s. vrijdag is zijn laatste dag (tijdelijke job) en de 23e gaat hij op vakantie,

vrijdag de laatste werkdag, zondag even dat leuke meisje neuken, dinsdag op vakantie en nooit meer iets van zich laten horen...

klinkt als een plan
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 16 december 2008 @ 11:42:09 #172
163650 Greys
pi_64053158
Oh my.....

TS, waarom ben je precies sprakeloos? Omdat je prins op het witte paard tegen je gesproken heeft, of door zijn voorstel dat op verschillende manieren kan worden opgevat?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_64053748
quote:

[..]

oké latest developments

Sprakeloos?
Ik zou zo onderhand er de pest inhebben en hem straal gaan negeren na die duizend niet nagekomen beloftes van hem.
Als ie je echt wil gaat ie denk ik niet eindeloos uitstellen, dan wil je iemand zien, maak je daar tijd voor, punt.
Als ie echt wil neuken ook.
Kortom, ws test ie je gewoon uit, kijken hoe lang jij hem leuk blijft vinden ondanks zijn idiote gedrag.
  dinsdag 16 december 2008 @ 12:27:49 #174
94676 Garisson72
pi_64054186
quote:

Wat was jouw exacte reactie hierop dan? Is die afspraak beklonken en bezegeld, of deed jij alleen maar van "tiehiehie " en bleef het daar weer bij?
pi_64054459
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 11:42 schreef Greys het volgende:
Oh my.....

TS, waarom ben je precies sprakeloos? Omdat je prins op het witte paard tegen je gesproken heeft, of door zijn voorstel dat op verschillende manieren kan worden opgevat?

i dont knoóóów,..

dinsdag 16 december 2008 @ 13:02:26 #176
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_64054992
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 12:39 schreef equinoxious het volgende:

i dont knoóóów,..

DOE EENS WAT!!!!!!!!!!

dus...
  dinsdag 16 december 2008 @ 13:03:51 #177
94676 Garisson72
pi_64055031
Het is me duidelijk. Dit wordt hé-le-maal nix meer.
  dinsdag 16 december 2008 @ 13:05:20 #178
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_64055076
En wat zei JIJ toen eigenlijk TS?
pi_64055770
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 13:05 schreef Vivi het volgende:
En wat zei JIJ toen eigenlijk TS?
ik zei: "ja lijkt mij ook leuk, doen we"
  dinsdag 16 december 2008 @ 13:35:31 #180
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_64055827
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 13:32 schreef equinoxious het volgende:

[..]

maar....verder....iets concreets?
pi_64056217
quote:
[b]
Kortom, ws test ie je gewoon uit, kijken hoe lang jij hem leuk blijft vinden ondanks zijn idiote gedrag.
Misschien vind ze dat stiekum wel zo leuk aan hem...
Ik zou zeggen "oh, en wat gaan we dan Zondag doen"?
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 16 december 2008 @ 13:53:46 #182
163650 Greys
pi_64056306
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 13:32 schreef equinoxious het volgende:

[..]

En toen heb je uiteráárd je adres gegeven en je 06 en een tijdstip afgesproken?
Hm?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 16 december 2008 @ 13:54:38 #183
94676 Garisson72
pi_64056328
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 13:35 schreef Abbadon het volgende:

maar....verder....iets concreets?
nóg concreter?
  dinsdag 16 december 2008 @ 13:59:00 #184
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_64056438
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 13:54 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

nóg concreter?
je hebt gelijk...laten we realistisch zijn....de insinuatie van iets dat wellicht op een mogelijke date zou kunnen duiden, is al heel wat in dit stadium...
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 16 december 2008 @ 13:59:36 #185
163650 Greys
pi_64056454
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 13:54 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

nóg concreter?
Als jij dit concreet genoeg vindt voor TS voorspel ik een deeltje 213 van dit topic!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_64058180
eey mensen,
niet zo bitchen hé !

we gaan vooruit
  dinsdag 16 december 2008 @ 15:17:39 #187
94676 Garisson72
pi_64058473
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 13:59 schreef Greys het volgende:

Als jij dit concreet genoeg vindt voor TS voorspel ik een deeltje 213 van dit topic!
Na vrijdag is monneer weer vertrokken, dus dat wordt nog aanpoten. Tenzij daarna nog X delen volgen vol met "wat een lul, hij deed veulste vaag, aan mij heeft het niet gelegen, mannen zijn raar, en trouwens: wat een lul. "
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 15:08 schreef equinoxious het volgende:
eey mensen,
niet zo bitchen hé !

we gaan vooruit
you keep tellin' yourself that.
pi_64058725
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 15:17 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

Na vrijdag is monneer weer vertrokken, dus dat wordt nog aanpoten. Tenzij daarna nog X delen volgen vol met "wat een lul, hij deed veulste vaag, aan mij heeft het niet gelegen, mannen zijn raar, en trouwens: wat een lul. "
[..]

you keep tellin' yourself that.
Hm,.
heb je een compleet blind oog voor de ironie waarmee ik dit schreef?
  dinsdag 16 december 2008 @ 15:29:34 #189
41885 kless
morgen? waarom niet overmorgen
pi_64058878
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 15:25 schreef equinoxious het volgende:

[..]

Hm,.
Neuh volgens mij was hij het gewoon extra aan het onderstrepen.

Als je deze "blog?"vol houd kommen we idd wel aan 216 (en we schrijven rustig mee!)
Vrouwen moeten niet zeiken over hun uiterlijk. Met hun innerlijk is veel meer mis.
iGEM
  dinsdag 16 december 2008 @ 15:31:17 #190
108856 jehovaguerilla
Huilie counter @ 263
pi_64058939
Hou oud ben je eigenlijk
The Holy Roman Church has been in power for two thousand years, and is responsible for great suffering and sexual repression.Despite all that, it has also given us the Catholic schoolgirl uniform, so I hereby declare all its sins forgiven.
  dinsdag 16 december 2008 @ 15:38:53 #191
94676 Garisson72
pi_64059192
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 15:25 schreef equinoxious het volgende:

Hm,.
Net zoals jij kennelijk niet oppikt dat al mijn mededelingen ook overwegend ironisch / sarcastisch / goedmoedig-plagerig bedoeld zijn, bedoel je?
pi_64059855
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 15:38 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

Net zoals jij kennelijk niet oppikt dat al mijn mededelingen ook overwegend ironisch / sarcastisch / goedmoedig-plagerig bedoeld zijn, bedoel je?
oke oke okée

Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 16 december 2008 @ 16:17:27 #193
163650 Greys
pi_64060533
En ik zie net dat mijn 'Deeltje 213' nergens op slaat, want TS had een vooruitziende blik en is maar vast met Deeltje 18774 begonnen, dat was ik alweer vergeten
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_64061106
Ach, na vrijdag is het verhaaltje afgelopen, zonder climax.

Waar kan ik inzetten?
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 16 december 2008 @ 17:03:05 #195
163650 Greys
pi_64062165
Heeft ie geen Hyves, TS? Dan kunnen we hem even bekijken!
Moet ik hem anders even een hint namens jou geven?
Dan weet je tenminste zéker dat je het kunt vergeten!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 16 december 2008 @ 18:23:39 #196
94676 Garisson72
pi_64064592
ik sta er eigenlijk van te kijken dat dit topic nog geen lemming heeft, of heb ik die gemist?
pi_64064773
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 13:50 schreef Xs2Shanna het volgende:

[..]

Misschien vind ze dat stiekum wel zo leuk aan hem...
Ik zou zeggen "oh, en wat gaan we dan Zondag doen"?
Stiekem (maar vertel het in godsnaam aan niemand!!! ) vind ik dat idd wel leuk.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 16 december 2008 @ 18:40:14 #198
163650 Greys
pi_64065002
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 18:31 schreef equinoxious het volgende:

[..]

Stiekem (maar vertel het in godsnaam aan niemand!!! ) vind ik dat idd wel leuk.
Ok. Maar nu even concreet:
Wil je nou wel of niets met hem? Of gaat het je meer om het spelletje?

Want als je hem wilt, dan zal je voor a.s. vrijdag, zijn laatste dag, toch duidelijkheid moeten krijgen als jullie zondag willen afspreken. Dus wat wordt het. Ga je afwachten tot hij weer ergens mee komt (met het gevaar dat je na vrijdag nooit meer iets hoort) of ga je zorgen dat zondag doorgaat?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_64065408
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 18:40 schreef Greys het volgende:

[..]

Ok. Maar nu even concreet:
Wil je nou wel of niets met hem? Of gaat het je meer om het spelletje?

Want als je hem wilt, dan zal je voor a.s. vrijdag, zijn laatste dag, toch duidelijkheid moeten krijgen als jullie zondag willen afspreken. Dus wat wordt het. Ga je afwachten tot hij weer ergens mee komt (met het gevaar dat je na vrijdag nooit meer iets hoort) of ga je zorgen dat zondag doorgaat?
nou het zit zo, ik vind 'm echt een hele leuke gast. En of dat nou alleen attraction is of meer dat weet ik nog niet,. hé

hij vroeg nog wel of ik al iets te eten had bedacht, oh nee wacht. dat kwam zo.. ik kwam aanlopen (bij de copier ) en ik tikte hem aan. dat gaf een schok en hij zei zoiets als nou dat belooft wat. komt uiteraard door de vloerbedekking en mn schoenzolen, maar het was wel grappig
  dinsdag 16 december 2008 @ 19:08:19 #200
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_64065718
Dat is dus duidelijk. Zondag wordt er geneukt!
Of in ieder geval geviezelevozeld.
  dinsdag 16 december 2008 @ 19:11:29 #201
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_64065805
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 18:55 schreef equinoxious het volgende:

[..]

nou het zit zo, ik vind 'm echt een hele leuke gast. En of dat nou alleen attraction is of meer dat weet ik nog niet,. hé

hij vroeg nog wel of ik al iets te eten had bedacht, oh nee wacht. dat kwam zo.. ik kwam aanlopen (bij de copier ) en ik tikte hem aan. dat gaf een schok en hij zei zoiets als nou dat belooft wat. komt uiteraard door de vloerbedekking en mn schoenzolen, maar het was wel grappig
nog 3 dagen te gaan voor de volgende 3 zinnen dus...tijd, plaats, telnr zijn de enige 3 dingen die nodig zijn, dus in theorie kan het lukken...

...een beetje in m'n fotoboek spieken, he? ik zag je wel...
  dinsdag 16 december 2008 @ 19:15:24 #202
94676 Garisson72
pi_64065904
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 19:08 schreef Copycat het volgende:
Dat is dus duidelijk. Zondag wordt er geneukt!
Of in ieder geval geviezelevozeld.

Het werd weer eens tijd dat dat woord weer eens gebruikt werd.
pi_64066670
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 19:11 schreef Abbadon het volgende:

[..]

nog 3 dagen te gaan voor de volgende 3 zinnen dus...tijd, plaats, telnr zijn de enige 3 dingen die nodig zijn, dus in theorie kan het lukken...

tel.nr heb ik al..

maar idd, effe checken
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 16 december 2008 @ 19:45:11 #204
163650 Greys
pi_64066714
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 19:11 schreef Abbadon het volgende:
Ja want stèl nou dat zondag toch niet doorgaat...

Maar TS. Bedankt voor je antwoord. Maar ik ga nog even door met mijn kruisverhoor (al hebben we het allemaal al drie keer gevraagd geloof ik ).
WAT ga je nou doen om te zorgen dat zondag doorgaat? Hij zal in elk geval je adres moeten hebben? Hoe ga je dat regelen? Je hebt zijn mailadres toch wel neem ik aan op de zaak?
En stel jezelf nog even goed de vraag, voordat je hem in je bed uitnodigt, of dat wel is wat je wilt?

Ik neem het te serieus allemaal he?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 16 december 2008 @ 19:47:05 #205
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_64066775
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 19:43 schreef equinoxious het volgende:

[..]

tel.nr heb ik al..
ehmmm....bellen dan maar misschien? of zeg ik nu iets heel raars?
  dinsdag 16 december 2008 @ 19:48:19 #206
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_64066808
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 19:45 schreef Greys het volgende:
...ach, als kijken in m'n FoBo de maatstaf was, dan heb jij een ruime voorsprong
quote:
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 16 december 2008 @ 19:54:51 #207
163650 Greys
pi_64067007
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 19:48 schreef Abbadon het volgende:

[..]

...ach, als kijken in m'n FoBo de maatstaf was, dan heb jij een ruime voorsprong
Grmbl...
Hmpfff....
Nou.
Eh.
NIETUS!
quote:
Ik was er al bang voor.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_64067038
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 19:45 schreef Greys het volgende:

[..]

Maar TS. Bedankt voor je antwoord. Maar ik ga nog even door met mijn kruisverhoor (al hebben we het allemaal al drie keer gevraagd geloof ik ).
WAT ga je nou doen om te zorgen dat zondag doorgaat? Hij zal in elk geval je adres moeten hebben? Hoe ga je dat regelen? Je hebt zijn mailadres toch wel neem ik aan op de zaak?
En stel jezelf nog even goed de vraag, voordat je hem in je bed uitnodigt, of dat wel is wat je wilt?

yep.. een stelletje aasgieren zijn jullie!! wat grappig
adres, vind ik niet specifiek boeiend als we elkaars nummer hebben.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 16 december 2008 @ 19:59:38 #209
163650 Greys
pi_64067119
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 19:55 schreef equinoxious het volgende:

[..]

yep.. een stelletje aasgieren zijn jullie!! wat grappig
adres, vind ik niet specifiek boeiend als we elkaars nummer hebben.
Hij kan toch goftedomme aan een tel.nr. niet zien waar hij heen moet zondag
Je laat het véél te veel aan 'wezienwel' over.
Wil je die tong nou in je waffel of niet zondag? Hm? Nou?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_64067194
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 19:59 schreef Greys het volgende:

[..]

Hij kan toch goftedomme aan een tel.nr. niet zien waar hij heen moet zondag
Je laat het véél te veel aan 'wezienwel' over.
Wil je die tong nou in je waffel of niet zondag? Hm? Nou?

wat denk je zelf?

ja daar heb ik nog dááágen de tijd voor. Volgens mij is de aanpak "wezienwel" dé way to go bij deze kerel.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 16 december 2008 @ 20:03:05 #211
163650 Greys
pi_64067199
*Step awayyyyyy from this topic*

Ik word er helemaal agressief van
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 16 december 2008 @ 20:03:38 #212
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_64067214
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 19:54 schreef Greys het volgende:

Grmbl...
Hmpfff....
Nou.
Eh.
NIETUS!
...en ik ook van jou hoor
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 16 december 2008 @ 20:04:18 #213
163650 Greys
pi_64067234
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 20:02 schreef equinoxious het volgende:

[..]

wat denk je zelf?

ja daar heb ik nog dááágen de tijd voor. Volgens mij is de aanpak "wezienwel" dé way to go bij deze kerel.
*stept toch maar weer teruggggg in het topic*
Veel te leuk hier!

Verkijk je niet op die dááááágen he?
Voor je het weet zit ie met een cocktail op het strand
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 16 december 2008 @ 20:04:34 #214
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_64067240
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 20:03 schreef Greys het volgende:

vrouwen
pi_64067259
quote:

neeee niet doen
pi_64067401
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 20:04 schreef Greys het volgende:

[..]

*stept toch maar weer teruggggg in het topic*
Veel te leuk hier!

Verkijk je niet op die dááááágen he?
Voor je het weet zit ie met een cocktail op het strand
pheww

maar als het in werktijd niet lukt (wat btw nieuwe betekenis zou geven aan het woord mislukkig..) dan geef ik het op! dan echt! ja heus!! jahaaa
  dinsdag 16 december 2008 @ 20:11:33 #217
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_64067426
Vrijdag duw je hem je een briefje met je adresgegevens in zijn hand en zeg je: "Ik bel je morgen of zondag nog wel even om de tijd af te spreken."
  dinsdag 16 december 2008 @ 20:12:20 #218
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_64067451
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 20:10 schreef equinoxious het volgende:

[..]

pheww

maar als het in werktijd niet lukt (wat btw nieuwe betekenis zou geven aan het woord mislukkig..) dan geef ik het op! dan echt! ja heus!! jahaaa
ik geloof er niks van
pi_64067538
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 20:11 schreef Copycat het volgende:
Vrijdag duw je hem je een briefje met je adresgegevens in zijn hand en zeg je: "Ik bel je morgen of zondag nog wel even om de tijd af te spreken."
briefje? ouderwets!!
maar daarentegen, kan een sms ook?
pi_64067553
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 20:12 schreef Abbadon het volgende:

[..]

ik geloof er niks van
ben d'r ook heel euh zeker van idd
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 16 december 2008 @ 20:24:30 #221
163650 Greys
pi_64067798
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 20:15 schreef equinoxious het volgende:

[..]

briefje? ouderwets!!
Op een eerdere sms had ie niet gereageerd, toch? Of ben ik in de war? Even teruglezen...
Dan lijkt me dat ouderwetsche briefje toch beter!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 16 december 2008 @ 20:29:08 #222
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_64067958
quote:

FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 16 december 2008 @ 20:29:21 #223
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_64067967
en verder.... sjeeeeezus.....
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 16 december 2008 @ 20:30:01 #224
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_64067993
Ik weet niet, mijn "Hoi..., neuken?" was toch een stuk effectiever....
  dinsdag 16 december 2008 @ 20:30:14 #225
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_64067999
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 20:15 schreef equinoxious het volgende:

briefje? ouderwets!!
Ouderwets? Concreet!
Smsjes zijn daarbij blijkbaar inderdaad niet zo aan hem besteed.
pi_64068120
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 20:24 schreef Greys het volgende:

[..]

Op een eerdere sms had ie niet gereageerd, toch? Of ben ik in de war? Even teruglezen...
Dan lijkt me dat ouderwetsche briefje toch beter!
en dan nog iets er bij schrijven of gewoon adres, sec?
pi_64068181
Maar kom op eeh,.. zijn briefjes niet zóóó basisschool?
  dinsdag 16 december 2008 @ 20:38:53 #228
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_64068292
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 20:35 schreef equinoxious het volgende:
dit in tegenstelling tot het rondjes-om-elkaar-heen-draai-ritueel dat jullie al weken uitvoeren?
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 16 december 2008 @ 20:40:20 #229
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_64068348
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 20:38 schreef Abbadon het volgende:

[..]

dit in tegenstelling tot het rondjes-om-elkaar-heen-draai-ritueel dat jullie al weken uitvoeren?
Scherp...
  dinsdag 16 december 2008 @ 20:41:28 #230
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_64068386
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 20:35 schreef equinoxious het volgende:
Je schrijft er enkel je adres op. Het is geen liefdesbrief van vier kantjes.

Als hij naar je toekomt, moet hij toch weten waar je woont? En zo'n briefje kun je heel verleidelijk geven .
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 16 december 2008 @ 20:41:38 #231
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_64068394
Ik krijg toch wel weer een erg "dagboek van een kindermeisje" gevoel bij dit topic trouwens.
pi_64068397
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 20:40 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Scherp...
true
  dinsdag 16 december 2008 @ 20:42:11 #233
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_64068417
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 20:41 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik krijg toch wel weer een erg "dagboek van een kindermeisje" gevoel bij dit topic trouwens.
Nee joh. Er is geen enkele spanningsboog .
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 16 december 2008 @ 20:42:25 #234
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_64068429
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 20:41 schreef Copycat het volgende:

[..]

Als hij naar je toekomt, moet hij toch weten waar je woont? En zo'n briefje kun je heel verleidelijk geven .
"Ow buurman, wat steekt er nú toch uit mijn decolleté ??"
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 16 december 2008 @ 20:43:02 #235
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_64068451
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 20:42 schreef Copycat het volgende:

[..]

Nee joh. Er is geen enkele spanningsboog .
Zo'n beste schrijfster was het ook niet.... Pulp is pulp.
pi_64068474
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 20:41 schreef Copycat het volgende:

[..]

uh ehmm
oké i get it
  dinsdag 16 december 2008 @ 20:44:14 #237
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_64068501
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 20:41 schreef equinoxious het volgende:

[..]

true
...en je bent net zo doorzichtig voor hem
  dinsdag 16 december 2008 @ 20:47:36 #238
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_64068611
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 20:42 schreef Swetsenegger het volgende:
"Ow buurman, wat steekt er nú toch uit mijn decolleté ??"
Bijvoorbeeld. Alhoewel ik meer dacht aan net even iets langer wachten voordat je je vingers langzaam uit zijn hand laat glijden.
En 'm daarbij diep in de ogen kijken.
En dan zullen violen gaan spelen en engelen gaan zingen!
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 16 december 2008 @ 20:48:14 #239
163650 Greys
pi_64068628
Je wilt toch dat hij volgende week op vakantie elke dag naar jou zit te smachten ipv oog te hebben voor al die schaarsgeklede bruinverbrande makkelijk te krijgen snollenmeisjes?

DOE
DAN
IETS

Adem innnnnnnnnnnnn. Adem uittttttttt.
Ok. Het gaat wel weer.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 16 december 2008 @ 20:48:44 #240
204113 kin238
Fother Mucker!
pi_64068647
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 20:47 schreef Copycat het volgende:

[..]

Bijvoorbeeld. Alhoewel ik meer dacht aan net even iets langer wachten voordat je je vingers langzaam uit zijn hand laat glijden.
Precies.

TS: Je bent een vrouw!! (toch?)
If Pacman had affected us as kids we'd be running around in darkrooms, munching pills and listening to repetitive music.
www.on-and-on.nl
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 16 december 2008 @ 20:49:20 #241
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_64068666
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 20:47 schreef Copycat het volgende:

[..]

eh nee dat denken vrouwen. Mannen vragen zich dan alleen vertwijfeld af of er nu verwacht wordt dat ze je vol op je bek pakken of dat ze wat moeten zeggen of.... WÁT....
pi_64068668
zeg eh als jullie het niet leuk vinden, dan niet. Ik hoopte nog een Pullitzer te winnen, maar na deze kritieken kan ik dat wel vergeten natuurlijk

dinsdag 16 december 2008 @ 20:51:15 #243
204113 kin238
Fother Mucker!
pi_64068729
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 20:49 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

eh nee dat denken vrouwen. Mannen vragen zich dan alleen vertwijfeld af of er nu verwacht wordt dat ze je vol op je bek pakken of dat ze wat moeten zeggen of.... WÁT....
Op het moment dat ze jou zien twijfelen weten zij al voldoende..
If Pacman had affected us as kids we'd be running around in darkrooms, munching pills and listening to repetitive music.
www.on-and-on.nl
  dinsdag 16 december 2008 @ 20:51:49 #244
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_64068749
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 20:49 schreef equinoxious het volgende:
zeg eh als jullie het niet leuk vinden, dan niet. Ik hoopte nog een Pullitzer te winnen, maar na deze kritieken kan ik dat wel vergeten natuurlijk

ik vind het nog wel leuk....maar het is wel een klein wonder dat jij het nog leuk vindt
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 16 december 2008 @ 20:52:32 #245
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_64068774
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 20:51 schreef kin238 het volgende:

[..]

eh ja.. daar gaat het alleen niet om in dit geval he....
  dinsdag 16 december 2008 @ 20:52:37 #246
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_64068777
quote:

[..]

precies...en na dat moment van totale vertwijfeling is het al te laat voor violen enzo...
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 16 december 2008 @ 20:53:27 #247
163650 Greys
pi_64068803
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 20:51 schreef kin238 het volgende:

[..]

Het is de bedoeling dat die beste kerel met TS in bed belandt hoor.
Niet met Swets.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_64068827
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 20:48 schreef Greys het volgende:
Je wilt toch dat hij volgende week op vakantie elke dag naar jou zit te smachten ipv oog te hebben voor al die schaarsgeklede bruinverbrande makkelijk te krijgen snollenmeisjes?

DOE
DAN
IETS

Adem innnnnnnnnnnnn. Adem uittttttttt.
Ok. Het gaat wel weer.
kom op Greys, je was zo goed bezig

dont fall apart now, ik heb je advies nog effe nodig!
  dinsdag 16 december 2008 @ 20:54:22 #249
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_64068835
quote:
Dat briefje met adresgegevens, vergezeld door 'Hier heb je m'n adres, voor zondag' is toch duidelijk genoeg?
En vol op de bek plakken op de werkplek zie ik niet zo snel gebeuren tussen deze twee.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 16 december 2008 @ 20:56:10 #250
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_64068886
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 20:53 schreef Greys het volgende:

[..]

Niet met Swets.
Nee, ik had al 4 keer het levende daglicht uit d'r ogen geneukt ondertussen.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 16 december 2008 @ 20:56:22 #251
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_64068894
Als ik vrijgezel was geweest he...
  dinsdag 16 december 2008 @ 20:56:31 #252
204113 kin238
Fother Mucker!
pi_64068898
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 20:53 schreef Greys het volgende:

[..]

Niet met Swets.
Snap ik
www.on-and-on.nl
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 16 december 2008 @ 20:56:40 #253
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_64068901
En bij TS werkte
pi_64068915
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 20:56 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Gooooorrrrr!!!!

Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 16 december 2008 @ 20:57:48 #255
163650 Greys
pi_64068941
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 20:56 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Subtiel!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 16 december 2008 @ 20:58:27 #256
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_64068959
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 20:57 schreef Greys het volgende:

[..]

Subtiel!
Zo ben ik!
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 16 december 2008 @ 20:59:44 #257
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_64069006
Hee! Hij heeft ook een topic geopend.
pi_64069007
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 20:58 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Zo ben ik!
tsjiip
pi_64069153
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 20:59 schreef Swetsenegger het volgende:
Hee! Hij heeft ook een topic geopend.
dat zou wel te droog zijn!
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 16 december 2008 @ 21:07:35 #260
163650 Greys
pi_64069227
Maar liefje... even serieus he...

*trekt gezicht in de plooi*

Morgen?
Email?
Briefje?
Laat hem het leplazerus krijgen?
Wat wordt het?

Oh en als je die opmerking van Swets over het daglicht enzo goor vond, denk dan nog even na over de mogelijke gevolgen van zondag. Want ik denk niet dat het zijn bedoeling is om te pimpampetten.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_64069294
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 21:07 schreef Greys het volgende:
Maar liefje... even serieus he...

*trekt gezicht in de plooi*

Morgen?
Email?
Briefje?
Laat hem het leplazerus krijgen?
Wat wordt het?

Oh en als je die opmerking van Swets over het daglicht enzo goor vond, denk dan nog even na over de mogelijke gevolgen van zondag. Want ik denk niet dat het zijn bedoeling is om te pimpampetten.
Oh zeg,
ik dacht dat het sarcasme er toch wel van af droop,.
te subtiel,. oooh .. aha... jaja.. soort van lightbulb momentje geloof ik

verder zeg ik, morgen, email, briefje, etc etc
  dinsdag 16 december 2008 @ 21:09:50 #262
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_64069295
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 21:07 schreef Greys het volgende:

jij spreekt toch vrouws?

volgens mij betekent "goor " juist dat ze het níet goor vond
pi_64069332
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 21:09 schreef Abbadon het volgende:

[..]

jij spreekt toch vrouws?

volgens mij betekent "goor " juist dat ze het níet goor vond
hulde
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 16 december 2008 @ 21:11:30 #264
163650 Greys
pi_64069343
Oh! Missertje van mij dan geloof ik!
Hoe kon ik die missen?

Maar goed, blijft de andere vraag van het meerkeuzelijstje nog open.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 16 december 2008 @ 21:11:35 #265
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_64069351
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 21:09 schreef Abbadon het volgende:

[..]

jij spreekt toch vrouws?
Blijkbaar zijn er dialecten.
  dinsdag 16 december 2008 @ 21:14:26 #266
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_64069463
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 21:11 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Blijkbaar zijn er dialecten.
gelukkig heb ik een talenknobbel
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 16 december 2008 @ 21:15:19 #267
163650 Greys
pi_64069494
De mannen hier hebben meer verstand van vrouwen TS dan ik

*shock*
*achter oren krabt*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 16 december 2008 @ 21:16:30 #268
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_64069530
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 21:11 schreef equinoxious het volgende:

[..]

hulde
of in plaats van je adres:

"Ik heb altijd al eens hard genomen willen worden op een copier, maar ik heb er thuis geen...weet jij nog iets?"

briefjes! zo veel mogelijkheden....
  dinsdag 16 december 2008 @ 21:17:23 #269
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_64069571
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 21:15 schreef Greys het volgende:
De mannen hier hebben meer verstand van vrouwen TS dan ik

*shock*
*achter oren krabt*
ach, in mijn ervaring snappen de meeste vrouwen zichzelf niet eens, dus zo raar is het niet
pi_64070218
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 21:16 schreef Abbadon het volgende:

[..]

of in plaats van je adres:

"Ik heb altijd al eens hard genomen willen worden op een copier, maar ik heb er thuis geen...weet jij nog iets?"

briefjes! zo veel mogelijkheden....
Hilarisch!!!
maar toch beter van niet

zeg nou eerlijk jongens, zou je een meid die je dat schreef niet een beetje,. eh aan de sletterige kan vinden?
al kan ik het antwoord vast al raden..
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 16 december 2008 @ 21:36:24 #271
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_64070267
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 21:35 schreef equinoxious het volgende:

[..]

Hilarisch!!!
maar toch beter van niet

zeg nou eerlijk jongens, zou je een meid die je dat schreef niet een beetje,. eh aan de sletterige kan vinden?
Nou het hoeft niet heel expliciet, maar (volwassen) mannen vinden het vaak best verfrissend als de vrouw gewoon zegt wat ze wil.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 16 december 2008 @ 21:36:30 #272
163650 Greys
pi_64070272
TS, ik ben zo blij dat je dat zegt!
* Greys pinkt een traantje weg
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 16 december 2008 @ 21:37:19 #273
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_64070316
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 21:35 schreef equinoxious het volgende:

[..]

Hilarisch!!!
maar toch beter van niet

sorry, ik word hier een beetje melig van...

en als je het antwoord kan raden, hoef ik het niet te zeggen...

waarom maak je het jezelf zo moeilijk?
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 16 december 2008 @ 21:38:22 #274
163650 Greys
pi_64070360
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 21:36 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Nou het hoeft niet heel expliciet, maar (volwassen) mannen vinden het vaak best verfrissend als de vrouw gewoon zegt wat ze wil.
Maar niet echt op de hierboven beschreven manier!
Toch?
Hoop ik?

Swets, kom nou even met de ultieme zin die TS op het briefje moet schrijven.
Ik zit op het puntje van mijn stoel!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_64070375
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 21:36 schreef Greys het volgende:
TS, ik ben zo blij dat je dat zegt!
* Greys pinkt een traantje weg
'tis al goed, chickie

spreken we toch hetzelfde dialect,...
pi_64070400
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 21:37 schreef Abbadon het volgende:

[..]

sorry, ik word hier een beetje melig van...

en als je het antwoord kan raden, hoef ik het niet te zeggen...

waarom maak je het jezelf zo moeilijk?
doe ik niet!!
ik probeer "gewoon" mannen te begrijpen
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 16 december 2008 @ 21:41:09 #277
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_64070483
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 21:38 schreef Greys het volgende:

[..]

Maar niet echt op de hierboven beschreven manier!
Toch?
Hoop ik?

Swets, kom nou even met de ultieme zin die TS op het briefje moet schrijven.
Ik zit op het puntje van mijn stoel!
Zoiets als "Na weken erom heen draaien moeten we nou maar eens concreet maken vind je niet?

Zie je zondag!
<adres>
pi_64070525
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 21:41 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Zoiets als "Na weken erom heen draaien moeten we nou maar eens concreet maken vind je niet?

Zie je zondag!
<adres>

sorry swets, maar dat gaat 'm niet worden
  dinsdag 16 december 2008 @ 21:43:43 #279
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_64070596
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 21:39 schreef equinoxious het volgende:

[..]

doe ik niet!!
ik probeer "gewoon" mannen te begrijpen
simpel en duidelijk werkt het beste....

"als jij het niet doet, doe ik het wel...

<adres>
<tijd>

zie je dan!"
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 16 december 2008 @ 21:44:00 #280
163650 Greys
pi_64070610
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 21:41 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Zie je zondag!
<adres>
Oeh!
TS, we have a winner!

Ik zou het tijdstip er nog even bij vermelden, anders zit je heel de dag door de gerania te loeren of hij er al aan komt en werk je 146 keer je lipgloss bij, maar verder....

Tip van Tante Greys:
Vergeet die lipgloss anders maar gewoon.
a) het is smerig spul
b) het is er toch zo weer af na een brute beksessie
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 16 december 2008 @ 21:44:51 #281
163650 Greys
pi_64070638
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 21:41 schreef equinoxious het volgende:

[..]

sorry swets, maar dat gaat 'm niet worden
Want?
Want?
En niet te vergeten... wánt?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_64070768
ik zat er eigenlijk aan te denken om eerst in de stad even af te spreken, en later ergens thuis/binnen te gaan chillen,..
pi_64070790
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 21:44 schreef Greys het volgende:

[..]

Want?
Want?
En niet te vergeten... wánt?

relax!
denk aan je ademhaling!

dinsdag 16 december 2008 @ 21:49:40 #284
198059 kwaakvaak
kwik kwek en kwaak..
pi_64070847
ze heeft er de ballen niet voor om het te vragen

Hoe moelijk kan het zijn als je je al weken als soepballetjes rond de pot aan het draaien bent?

Hey <naam>,

Rond de pot draaien is nu leuk geweest, zie om <tijd> in <plaats>
Weet je, een slet is een eigenlijk gewoon een prostituee zonder ondernemers geest.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 16 december 2008 @ 21:50:39 #285
163650 Greys
pi_64070887
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 21:48 schreef equinoxious het volgende:

[..]

relax!
denk aan je ademhaling!

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_64070935
ohmygoddd
jullie beginnen er wel een beetje ongeduldig onder te worden hé?

komt goed,. komt goed
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 16 december 2008 @ 21:53:20 #287
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_64070998
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 21:51 schreef equinoxious het volgende:
ohmygoddd
jullie beginnen er wel een beetje ongeduldig onder te worden hé?

komt goed,. komt goed
Nou ongeduldig.... vrijdag is geen 3 maanden weg zeg maar. En in het huidige tempo kunnen jullie specs van rollators uitwisselen op de eerste date
pi_64071018
"ik heb er nu genoeg van, zondag zie ik je zo en zo laat."

hupsakeeee

of is dat een beetje te "impératif"?
  dinsdag 16 december 2008 @ 21:56:25 #289
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_64071141
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 21:53 schreef equinoxious het volgende:
"ik heb er nu genoeg van, zondag zie ik je zo en zo laat."

hupsakeeee

of is dat een beetje te "impératif"?
kuch:
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 21:43 schreef Abbadon het volgende:

[..]

simpel en duidelijk werkt het beste....

"als jij het niet doet, doe ik het wel...

<plaats>
<tijd>

zie je dan!"
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 16 december 2008 @ 21:56:46 #290
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_64071162
Das een beetje 'bend over and take your medicine!'
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 16 december 2008 @ 21:58:07 #291
163650 Greys
pi_64071226
Ik zou dat 'hupsakee' er ook gewoon bij zetten.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 16 december 2008 @ 21:59:11 #292
163650 Greys
pi_64071285
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 21:56 schreef Swetsenegger het volgende:
Das een beetje 'bend over and take your medicine!'
Dat gaat zelfs jou te ver?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 16 december 2008 @ 22:00:48 #293
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_64071356
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 21:59 schreef Greys het volgende:

[..]

Dat gaat zelfs jou te ver?
NIet te ver, maar ik zou het weinig uitnodigend vinden.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 16 december 2008 @ 22:02:49 #294
163650 Greys
pi_64071442
'Ik heb er nu genoeg van' klinkt niet al te 'kiss me and adore me' nee, daar heb je gelijk in
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 16 december 2008 @ 22:03:56 #295
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_64071488
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 22:02 schreef Greys het volgende:
'Ik heb er nu genoeg van' klinkt niet al te 'kiss me and adore me' nee, daar heb je gelijk in
Het hupsakeeee daarentegen vind ik wel heel vrouwelijk

Dus "Hupsakee! Zie je zondg op terras de Geile Goudvis om 13:00"
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 16 december 2008 @ 22:17:55 #296
163650 Greys
pi_64072039
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 22:03 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Het hupsakeeee daarentegen vind ik wel heel vrouwelijk

Dus "Hupsakee! Zie je zondg op terras de Geile Goudvis om 13:00"
Swets... waar haal jij je inspiratie precies vandaan?

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 16 december 2008 @ 22:20:07 #297
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_64072112
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 22:17 schreef Greys het volgende:

[..]

Swets... waar haal jij je inspiratie precies vandaan?

[ afbeelding ]

Dat MOET de auto zijn van een ex collega van mij die altijd de telefoon op nam met "Goedemiddag, sexshop de geile goudvis".
  dinsdag 16 december 2008 @ 22:24:58 #298
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_64072304
wordt het komende deel nou deel 2, of deel 18775 ?
pi_64072349
mensen, mensen, dat hupsakee was natuurlijk niet serieus bedoeld! rest had ik ook al mn twijfels over eigenlijk

en wat als ik nou gewoon morgen, terloops eens vraag waar en hoe laat we zondag afspreken?
pi_64072360
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 22:24 schreef Abbadon het volgende:
wordt het komende deel nou deel 2, of deel 18775 ?
laatste natuurlijk!!
  dinsdag 16 december 2008 @ 22:26:47 #301
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_64072375
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 22:26 schreef equinoxious het volgende:
mensen, mensen, dat hupsakee was natuurlijk niet serieus bedoeld! rest had ik ook al mn twijfels over eigenlijk

en wat als ik nou gewoon morgen, terloops eens vraag waar en hoe laat we zondag afspreken?
dat zou wel enorm voor de hand liggen, vind je niet?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')