Hmm dat verwacht ik niet. Hij heeft juist een paar keer waar ik bij was duidelijk gezegd dat ie sinds enige tijd vrijgezel is.quote:Op zondag 7 december 2008 10:45 schreef MarMar het volgende:
Of hij kickt er gewoon op sjans te hebben en is thuis netjes de brave echtgenoot
Hij wil met je naar bed.quote:Op zondag 7 december 2008 10:38 schreef equinoxious het volgende:
Speciaal verzoek
Mannen, ik heb even dringend een beetje insider-info nodig,. Wat bedoelt deze man?
Dat zou leuk zijnquote:Op zondag 7 december 2008 10:42 schreef Re het volgende:
om iedereen maar ff voor te zijn.... hij wil je batsen, neuken, swaffelen, uitwonen, volblaffen etc....
Ik denk dat hij je gewoon aan het polsen is en lekker aan het maken is... zo te zien heb je er wel oren naar en hij warmt je gewoon een beetje op maar misschien wil hij nog niet iets vast ...
maar natuurlijk....maar wees er dan wat sneller bij en hou in het achterhoofd dat de "hunt better is than the catch"...quote:
sneller erbij zijn? hoe bedoel je dat precies?quote:Op zondag 7 december 2008 10:51 schreef Re het volgende:
[..]
maar natuurlijk....maar wees er dan wat sneller bij en hou in het achterhoofd dat de "hunt better is than the catch"...
als jij wil, en hij wil dan zou ik er toch gewoon zo snel mogelijk voor gaan voordat hij denkt dat je toch niet zoveel interesse hebt of dat hij zijn pijlen gaat richten op iemand anders...quote:Op zondag 7 december 2008 10:54 schreef equinoxious het volgende:
[..]
sneller erbij zijn? hoe bedoel je dat precies?
iets in die categorie, iig. en zoenen is ook lekkerquote:Op zondag 7 december 2008 10:52 schreef henkway het volgende:
[..]
wat swaffelen, uitwonen, of volblaffen of alle drie//??
Forward dit en hij haakt afquote:Op zondag 7 december 2008 10:38 schreef equinoxious het volgende:
Ik wordt
of lekker aan je klit laten likken of zoquote:Op zondag 7 december 2008 10:55 schreef equinoxious het volgende:
[..]
iets in die categorie, iig. en zoenen is ook lekker
Ja oké dat snap ik. Aan de andere kant heb ik wel zoiets,. als hij zegt dat ie belt, en hij doet 't niet. Is het dan zo gek dat ik er dan niet achteraan bel. Want we zouden afspreken maar hij moest eerst ergens naartoe en zou me daarna bellen.quote:Op zondag 7 december 2008 10:55 schreef Re het volgende:
[..]
als jij wil, en hij wil dan zou ik er toch gewoon zo snel mogelijk voor gaan voordat hij denkt dat je toch niet zoveel interesse hebt of dat hij zijn pijlen gaat richten op iemand anders...
quote:Op zondag 7 december 2008 11:01 schreef Skaai het volgende:
Zelfs deze eeuwige vrijgezel snapt dat ie je wilt palen.
Of hij is geil als hij je ziet maar eenmaal thuisgekomen zit hij weer gewoon in moeder de vrouw..quote:Op zondag 7 december 2008 10:42 schreef Re het volgende:
Ik denk dat hij je gewoon aan het polsen is en lekker aan het maken is... zo te zien heb je er wel oren naar en hij warmt je gewoon een beetje op maar misschien wil hij nog niet iets vast ...
quote:Op zondag 7 december 2008 11:19 schreef Napalm het volgende:
[..]
Of hij is geil als hij je ziet maar eenmaal thuisgekomen zit hij weer gewoon in moeder de vrouw..
quote:Op zondag 7 december 2008 10:45 schreef MarMar het volgende:
Of hij kickt er gewoon op sjans te hebben en is thuis netjes de brave echtgenoot
Volgends mij heeft Leerf het bij het rechte eind.quote:Op zondag 7 december 2008 11:34 schreef Leerf het volgende:
Deze situatie komt me bekend voor, ik denk dat het probleem is dat jullie elkaar kennen van het werk. Ik heb ook eens een meisje leuk gevonden op me werk, maar was als de dood om een move te maken al was ik bijna zeker dat zij dat wel wilde. Als ik zou worden afgewezen en mijn collega's kwamen erachter.. tja... dan val je toch wel een stuk naar beneden in de pikorde.
quote:Op zondag 7 december 2008 11:39 schreef kless het volgende:
[..]
Volgends mij heeft Leerf het bij het rechte eind.
Haha, je probleem is natuurlijk dat het ook andersom kan. Als jij een move maakt en hij schiet je af dan kan het zijn dat hij weer stijgt in de pikorde (ik weet niet hoe de sociale verhoudingen precies zijn bij jullie.)quote:
Moet het dan zo obviously voorgekauwd worden? Ik snap mannen echt niet meerquote:Op zondag 7 december 2008 11:54 schreef Leerf het volgende:
[..]
Haha, je probleem is natuurlijk dat het ook andersom kan. Als jij een move maakt en hij schiet je af dan kan het zijn dat hij weer stijgt in de pikorde (ik weet niet hoe de sociale verhoudingen precies zijn bij jullie.)
Wat je dus moet doen is hem ergens alleen krijgen, weg van jullie collega's, en hem heel duidelijk maken dat als hij nu wat doet hij een positieve reactie krijgt. Ik denk dat hij dat ook probeerde te polsen bij de bushalte, maar dat jij hem toen niet gerust gesteld hebt
Ja hoeveel handjes man! Ik weet ook niet wat ik moet doen.quote:Op zondag 7 december 2008 12:07 schreef Snorf het volgende:
Hij wil je, hij durft alleen niet te bellen omdat hij bang is dat jij hem niet leuk genoeg vindt. Help hem een handje!
heb ik al gedaan,.quote:Op zondag 7 december 2008 12:08 schreef henkway het volgende:
Stuur een SMS je dat je wat wil gaan drinken met hem, dat durf je wel toch? niets mis mee hoor
Juist jaquote:Op zondag 7 december 2008 12:02 schreef equinoxious het volgende:
[..]
Moet het dan zo obviously voorgekauwd worden? Ik snap mannen echt niet meer
Dus eigenlijk zou het beste zijn als ik 'm in een stil hoekje op zn bek pakvinden mannen dat bedreigend, of juist leuk?
Als je echt duidelijk was dat jij iets met hem wilde drinken en hij reageerde niet dan is er iets anders aan de hand...quote:Op zondag 7 december 2008 12:11 schreef equinoxious het volgende:
[..]
heb ik al gedaan,.
maar als ie niet reageert op een smsje bijvoorbeeld (of durft te reageren) dan wordt het wel lastig.. Terwijl hij volgens mij niet erg verlegen is.
Dan zou ik er nog een sms je aan wagen waarom hij niet reageert en daarna de zak laten voor wat hij is.quote:Op zondag 7 december 2008 12:11 schreef equinoxious het volgende:
[..]
heb ik al gedaan,.
maar als ie niet reageert op een smsje bijvoorbeeld (of durft te reageren) dan wordt het wel lastig.. Terwijl hij volgens mij niet erg verlegen is.
Het zou kunnen inderdaad,.quote:Op zondag 7 december 2008 12:17 schreef Leerf het volgende:
[..]
Als je echt duidelijk was dat jij iets met hem wilde drinken en hij reageerde niet dan is er iets anders aan de hand...
Dan wil hij je gewoon neuken zonder dat iemand anders er achter komt en zonder dat je hem meteen met een relatie wil opzadelen. Ik denk dat hij je wel wil doen, maar dat jij niet goed genoeg bent voor meer.
Of hij wil hard to get spelen. Sommige mannen zijn geen smsers.. Sommige mannen houden inderdaad van flirten zonder enig aanleiding. Maar zoals ik het zie is het wel meer dan dat hoor. Alleen snap ik niet waarom die kerel geen actie onderneemt!!!quote:Op zondag 7 december 2008 20:34 schreef Wikky88 het volgende:
Ik ben natuurlijk geen man, maar ik zou het persoonlijk ook een slecht teken vinden als ik een voorstel doe en degene reageert er niets eens op :S Is het nou echt teveel gevraagd om gewoon even snel iets terug te smsen? Mannen die mij echt leuk vonden, reageerden altijd enthousiast! Maar goed ik vind dat jij je best heb gedaan, nu afwachten en gebeurt er niks dan vindt ie je blijkbaar toch niet leuk genoeg en houdt hij gewoon van flirtenSucces iig!
quote:Op zondag 7 december 2008 10:38 schreef equinoxious het volgende:
..verhaal..
Ik word er ook soms verlegen van,.
Dat ie alleen wil neuken?quote:Op zondag 7 december 2008 13:26 schreef equinoxious het volgende:
[..]
Het zou kunnen inderdaad,.
![]()
Maar dan moet ie dat gewoon maar zeggen? toch
ik was voor hequote:Op maandag 8 december 2008 07:26 schreef Leerf het volgende:
[..]
Dat ie alleen wil neuken?
Daar moet je ook weer de ballen voor hebben natuurlijk, maar goed... de algemene klacht van vrouwen is dan ook dat er geen echte mannen meer zijn.
Wil je met mij neuken?
Hup. mail terug met een voorstel van dag, tijd en plaats.quote:Op maandag 8 december 2008 10:18 schreef equinoxious het volgende:
Update,.
Net schrijft ie (email) dat ie vergeten was iets terug te sturen, was weggeweest, enz enz.
"maar deze week moeten we zeker iets afspreken" "en hij heeft er nu al zin in"
Tja,.
![]()
..'k heb meer koffie nodig geloof ik
en voorkeursmerk condooms, ribbels of niet enzoquote:Op maandag 8 december 2008 11:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hup. mail terug met een voorstel van dag, tijd en plaats.
Op kantoor batsen, prima!quote:Op zondag 7 december 2008 12:02 schreef equinoxious het volgende:
[..]
Moet het dan zo obviously voorgekauwd worden? Ik snap mannen echt niet meer
Dus eigenlijk zou het beste zijn als ik 'm in een stil hoekje op zn bek pakvinden mannen dat bedreigend, of juist leuk?
Ho hoquote:Op maandag 8 december 2008 12:41 schreef Koert het volgende:
[..]
Op kantoor batsen, prima!
Ik snap vrouwen trouwens ook niet.
ok dan doe ik het morgen weer, cappucino was het he??quote:Op maandag 8 december 2008 21:03 schreef equinoxious het volgende:
vandaag geen verdere leuke ontwikkelingen..
op de bek gepakt: negative
concrete afspraak: negative
wel ging hij koffie voor me halen, wat ie eigenlijk nooit eerder gedaan heeft. dat was uiteraard best cute![]()
Graagquote:Op maandag 8 december 2008 23:01 schreef henkway het volgende:
[..]
ok dan doe ik het morgen weer, cappucino was het he??
player zonder resultaat dan.quote:Op woensdag 10 december 2008 08:55 schreef doras het volgende:
Dus...... wezenlijk is het gewoon een player? en dat al 3 pagina's lang?
En ik maar denken dat mannen elke kans op seks grijpen. Niet dusquote:Op woensdag 10 december 2008 09:10 schreef henkway het volgende:
player zonder resultaat dan.
Als ik begrijp had ie hem er al verschillende keren in kunnen hangen
Vrouwen zijn best simpel hoor als je ze eenmaal begrijpt...quote:Op maandag 8 december 2008 12:41 schreef Koert het volgende:
[..]
Op kantoor batsen, prima!
Ik snap vrouwen trouwens ook niet.
Niet als je er vervolgens dagelijks op je werk mee geconfronteerd wordt. "Honden poepen ook niet waar ze eten" of zo'n toepasselijk spreekwoord uit oma's tijd.quote:Op woensdag 10 december 2008 09:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En ik maar denken dat mannen elke kans op seks grijpen. Niet dus
Alleen is dat ook al geen keiharde waarheidquote:Op woensdag 10 december 2008 12:04 schreef Northside het volgende:
[..]
Niet als je er vervolgens dagelijks op je werk mee geconfronteerd wordt. "Honden poepen ook niet waar ze eten" of zo'n toepasselijk spreekwoord uit oma's tijd.
ja sortoffquote:Op woensdag 10 december 2008 08:55 schreef doras het volgende:
Dus...... wezenlijk is het gewoon een player? en dat al 3 pagina's lang?
quote:Op woensdag 10 december 2008 12:02 schreef Garisson72 het volgende:
Als twee mensen zo slap om elkaar heen blijven draaien (hoogtepunt van de dag: "hij heeft koffie voor me gehaald...") dan mag het toch een wonder van epische proporties heten als hier nog wat uit gaat komen.
quote:Op woensdag 10 december 2008 17:48 schreef PeoplesFernandez het volgende:
vergeet je voorbehoedsmiddelen niet
Ik denk dat je dat meer als een tip moet zienquote:Op woensdag 10 december 2008 18:02 schreef equinoxious het volgende:
[..]
![]()
wat is dat voor vraag trouwens,.. mén..
Jaa dat wilde ik er nog bijzetten..quote:Op woensdag 10 december 2008 18:11 schreef Soldier2000 het volgende:
[..]
Ik denk dat je dat meer als een tip moet zien
dus de strekking was:quote:Op woensdag 10 december 2008 17:45 schreef equinoxious het volgende:
hij vroeg wel weer wanneer ik tijd had om iets af te spreken? en we kwamen tot de conclusie dat we allebei vrijdag wel zouden kunnen. Dus dan is mijn plan om dit morgen concreet te maken, want vrijdag ben ik er niet.
Nee, de vraag is: ben JIJ hier wel tevreden over.quote:tevreden?.. tssk
nee toen moest ik weer aan het werk,.quote:Op woensdag 10 december 2008 18:30 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
dus de strekking was:
"ik kan vrijdag wel"
"ja ik ook"
...en toen hebben jullie het daarbij gelaten?!?!?Geen "mooi dat is dan afgesproken"-verzegeling?
Holy crap, talk about spineless...
![]()
[..]
Nee, de vraag is: ben JIJ hier wel tevreden over.
true,.. truequote:Op woensdag 10 december 2008 18:39 schreef Garisson72 het volgende:
...en sindsdien is er geen moment meer geweest om ff te roepen van "vrijdag is dus bij deze afgesproken!" of iets dergelijks? Want dat zou ik moeilijk te geloven vinden.
quote:Op woensdag 10 december 2008 22:16 schreef EvilMarc het volgende:
Komt die date er nog of wat?
ik gok op ja, maar of het deze vrijdag al gaat lukken....quote:
in dat geval, vraag maar aan Re of hij de TT wil veranderen in "ik snap mezelf niet, deel 18774". Dat dekt de lading veul beter.quote:Op woensdag 10 december 2008 22:49 schreef equinoxious het volgende:
it's a coin-flip
we zullen het zien..![]()
nee juist niet.quote:Op woensdag 10 december 2008 23:08 schreef -Jean- het volgende:
hij wil je volblaffen.
Misschien wil hij helemaal niet, maar vijzelt hij zijn zelfvertrouwen omtrent vrouwen alleen maar op met behulp van haar meegaande gedoe: "kijk mij die chick gekmaken, die date hou ik mooi af maar kennelijk lig ik wel goed in de markt dus nu durf ik mijn geluk wel te beproeven bij de geile blonde secretaresse!".quote:Op woensdag 10 december 2008 23:34 schreef henkway het volgende:
nee juist niet.
Misschien willie het wel maar, hij durft dat niet te zeggen.
quote:Misschien is TS te netjes zodat hij veel respect heeft voor haar, om dat gewoon te zeggen
Maak je geen zorgen,quote:Op donderdag 11 december 2008 10:43 schreef Papi.Chulo het volgende:
Niet zwanger worden he, meisje!
Ik weet niet wat dat is. Gewoon aantrekkingskracht denk ik. Vind hem er leuk uitzien, lang, mooie ogen. Type "chille gast"quote:Op donderdag 11 december 2008 11:30 schreef Leerf het volgende:
Waarom vind je hem eigenlijk leuk? Beschrijf dat eens... het is me een raadsel waarom je je aangetrokken blijft voelen tot hem.
Als mannen afstandelijk doen en mysterieus. Dat de vrouw niet weet wat er in zijn gedachtes omgaat. Als een vrouw dat heeft bij een man, grote kans dat ze zich aangetrokken voelt. Meeste vrouwen weten zelf niet eens wat het is. Zoals deze..quote:Op donderdag 11 december 2008 19:08 schreef equinoxious het volgende:
[..]
Ik weet niet wat dat is. Gewoon aantrekkingskracht denk ik. Vind hem er leuk uitzien, lang, mooie ogen. Type "chille gast"
Waarom is dat gedeelte van 'concreet maken' nou precies mislukt?quote:Op woensdag 10 december 2008 17:45 schreef equinoxious het volgende:
Ja mensen sorry voor de "-erlebnis"
I know, het is een beetje slap verhaal aan het worden,.. voor de meelezers!
niet veel nieuws vandaag, en gister was hij er niet. Dus vandaar.
Vandaag gewoon weer een beetje the usual.
hij vroeg wel weer wanneer ik tijd had om iets af te spreken? en we kwamen tot de conclusie dat we allebei vrijdag wel zouden kunnen. Dus dan is mijn plan om dit morgen concreet te maken, want vrijdag ben ik er niet.
tevreden?.. tssk
omdat ze, als puntje bij paaltje komt, niet durfde, gok ik zo....quote:Op vrijdag 12 december 2008 09:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Waarom is dat gedeelte van 'concreet maken' nou precies mislukt?
En hij ook niet dan?quote:Op vrijdag 12 december 2008 09:57 schreef Abbadon het volgende:
[..]
omdat ze, als puntje bij paaltje komt, niet durfde, gok ik zo....
Neee,.quote:Op vrijdag 12 december 2008 09:57 schreef Abbadon het volgende:
[..]
omdat ze, als puntje bij paaltje komt, niet durfde, gok ik zo....
Joh, nu al?quote:Op vrijdag 12 december 2008 10:33 schreef equinoxious het volgende:
[..]
Neee,.
omdat ie vrijdag "toch niet kon"
Weetje, ik begin er een beetje zat van te worden.
ik vind het wel schattig, eigenlijk....maar goed, ik ben een romanticusquote:Op vrijdag 12 december 2008 10:12 schreef Greys het volgende:
[..]
En hij ook niet dan?
Mister Flirt himself?
Lekker stel!
Het is stiekem ook wel schattigquote:Op vrijdag 12 december 2008 10:44 schreef Abbadon het volgende:
[..]
ik vind het wel schattig, eigenlijk....maar goed, ik ben een romanticus
....en misschien een klein beetje sneu, zo ondertussen...
Ik wilde er nog een tip aan toevoegen: luister naar Greys!quote:Op vrijdag 12 december 2008 10:59 schreef Greys het volgende:
TS, gewoon die vent straal negeren de komende tijd.
Net zolang tot hij met een definitieve datum komt. En als hij dan nóg een keer 'toch niet kan' dan ben je er klaar mee. Je gaat niet met je laten sollen hoor!!!
quote:Op vrijdag 12 december 2008 11:00 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik wilde er nog een tip aan toevoegen: luister naar Greys!
quote:Op vrijdag 12 december 2008 10:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Het is stiekem ook wel schattig
Maar ik kan me een topicreeks herinneren dat die vier hele topics zo doorging, wel niet wel niet wel niet.
Arrrrrgh!
TS, gewoon die vent straal negeren de komende tijd.
Net zolang tot hij met een definitieve datum komt. En als hij dan nóg een keer 'toch niet kan' dan ben je er klaar mee. Je gaat niet met je laten sollen hoor!!!
Ah, to be young and in love...quote:Op vrijdag 12 december 2008 10:59 schreef Greys het volgende:
Het is stiekem ook wel schattig
Maar ik kan me een topicreeks herinneren dat die vier hele topics zo doorging, wel niet wel niet wel niet.
Arrrrrgh!
negeren? ik kan natuurlijk alleen voor mezelf spreken, maar op mij zou dat absoluut niet werken...quote:TS, gewoon die vent straal negeren de komende tijd.
Ik ben zelf iets minder piep, maar ik mis het wel eens, dat gepuber en gestress om zoiets als dit!quote:
Ik heb stiekem een beetje de indruk dat de betreffende meneer een beetje met TS loopt te sollen en te playen. En dat ie helemaal niet 'verlegen' is ofzo, aangezien hij haar wel rustig op d'r kont slaat met een stapeltje papier. Dus hij vindt de aandacht leuk, maar hij maakt háár nu onzeker of hij nou wel of niet iets van haar wil verder. (Mijn gok is eerlijk gezegd van niet, sorry TS). Als hij je heel erg zag zitten hadden jullie al láng iets gedronken - onder anderequote:negeren? ik kan natuurlijk alleen voor mezelf spreken, maar op mij zou dat absoluut niet werken...
van de andere kant, ik zou waarschijnlijk die afspraak al wel gemaakt hebben
soms vraag ik me af of de wijsheid die met de jaren komt, wel zo'n goede ruil isquote:Op vrijdag 12 december 2008 11:52 schreef Greys het volgende:
Ik ben zelf iets minder piep, maar ik mis het wel eens, dat gepuber en gestress om zoiets als dit!
Those were the days!![]()
ach, dat kan ook verklaard worden uit onhandigheid en zich geen houding weten te geven...mannen kunnen soms behoorlijk dom zijn in die dingen, niet weten wat te zeggen, en dan ineens besluiten dat het een goed idee is om iemand op haar kont te slaan met een stapeltje papier...sommige mannen blijven stiekem jongetjes van 12 die het leukste meisje van de klas aan haar haar trekken, omdat ze geen idee hebben hoe ze met haar zouden moeten praten...quote:Ik heb stiekem een beetje de indruk dat de betreffende meneer een beetje met TS loopt te sollen en te playen. En dat ie helemaal niet 'verlegen' is ofzo, aangezien hij haar wel rustig op d'r kont slaat met een stapeltje papier. Dus hij vindt de aandacht leuk, maar hij maakt háár nu onzeker of hij nou wel of niet iets van haar wil verder. (Mijn gok is eerlijk gezegd van niet, sorry TS). Als hij je heel erg zag zitten hadden jullie al láng iets gedronken - onder andereen had hij niet steeds een ander excuus.
Ik zal het goed met je maken: ik hóóp van harte voor TS dat jíj gelijk hebt!quote:
Da's ook een aantrekkelijke optie, ware het niet dat het haar collega is en als hij haar zou afwijzen als zij hem vol op zijn snavel pakt in het openbaar, dan gaat zij écht niet meer lekker naar d'r werk toe de tijd daarna!quote:Op vrijdag 12 december 2008 12:19 schreef Xs2Shanna het volgende:
Wtf.. meid, pak die gozer op zijn bek bij de bushalte, weet je precies waar je aan toe bent.
Hij is je nu alleen maar gek aan het maken!
Da's goed genoeg voor mijquote:Op vrijdag 12 december 2008 12:15 schreef Greys het volgende:
Ik zal het goed met je maken: ik hóóp van harte voor TS dat jíj gelijk hebt!![]()
Maar ik ben bang van niet![]()
het gewoon recht in zijn gezicht vragen?! nee, doe dat nou niet! ik wil nog minstens een week of twee vol subtiele hints en mogelijke interpretaties, misverstanden en, als het even kan, één of twee genante momenten....totdat ze elkaar alsnog vinden op de kerstborrel van hun werkquote:Op vrijdag 12 december 2008 12:36 schreef Xs2Shanna het volgende:
Maar hij slaat haar toch ook op de billen op het werk?
Dat is in mijn ogen vele malen erger.
Okee als je voor de zoen optie niet wilt gaan, heb je nog altijd de optie "Wat wil je"?
quote:Op vrijdag 12 december 2008 13:20 schreef Abbadon het volgende:
[..]
het gewoon recht in zijn gezicht vragen?! nee, doe dat nou niet! ik wil nog minstens een week of twee vol subtiele hints en mogelijke interpretaties, misverstanden en, als het even kan, één of twee genante momenten....totdat ze elkaar alsnog vinden op de kerstborrel van hun werk![]()
wie zegt dat het leven geen romcom hoeft te zijn?
ach...iemand moet het doenquote:Op vrijdag 12 december 2008 13:47 schreef Xs2Shanna het volgende:
Abbadon,
Wat een romanticus ben jij......
Erg jammer dat je cynisme je blind maakt voor de puurheid van mijn motievenquote:Op vrijdag 12 december 2008 14:00 schreef Greys het volgende:
[..]Romanticus my ass, het is gewoon eigenbelang, zodat jij nog even entertained wordt!
Maar dat lijkt mij ook wel een leuk scenario!![]()
Kortom, TS... doe je best, maar niet te hard!
Wanneer komt er weer Henk-entertainment?quote:Op zaterdag 13 december 2008 01:26 schreef Greys het volgende:
Ja, komt er nou nog wat van?
Entertain me!
Henk gaat emigreren en is vet geworden, dus helaasch!quote:Op zondag 14 december 2008 20:25 schreef Alexxeno het volgende:
[..]
Wanneer komt er weer Henk-entertainment?![]()
Veel leuker dan deze office-romance.
Zal wel weer op een subtiele wijven manier gegaan zijn. Hij wil natuurlijk dat ze hem bij het kopieerhok even stevig in zijn kruis grijpt terwijl ze met licht vochtige lippen "Half 8, cafe de ZuipSchuit" in zijn oor fluistert.quote:Op zondag 14 december 2008 20:57 schreef Vivi het volgende:
Dat heeft ze al gedaan Swets....hoe vaak moet dat dan wil ie het snappen?
Henk was toch al vet?quote:Op zondag 14 december 2008 20:51 schreef Vivi het volgende:
[..]
Henk gaat emigreren en is vet geworden, dus helaasch!
Maar: Dank je.
Je kan me tegenwoordig volgen in OUD, alwaar ik over mijn happy family life uitweidt.
quote:Op zondag 14 december 2008 21:01 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Zal wel weer op een subtiele wijven manier gegaan zijn. Hij wil natuurlijk dat ze hem bij het kopieerhok even stevig in zijn kruis grijpt terwijl ze met licht vochtige lippen "Half 8, cafe de ZuipSchuit" in zijn oor fluistert.
Ej! 'k ben geen ordinaire slet ofzoquote:Op zondag 14 december 2008 21:01 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Zal wel weer op een subtiele wijven manier gegaan zijn. Hij wil natuurlijk dat ze hem bij het kopieerhok even stevig in zijn kruis grijpt terwijl ze met licht vochtige lippen "Half 8, cafe de ZuipSchuit" in zijn oor fluistert.
Emancipatie straalt er vanaf zullen we maar zeggen.quote:Op zondag 7 december 2008 11:19 schreef equinoxious het volgende:
[..]
oke okeee OKÉ....
Maar waarom dan steeds een concrete afspraak vermijden en ook niet bellen enzo?
Ah, ik dacht al... waar blijftie nou.quote:Op zondag 14 december 2008 21:01 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Zoals een brutale vrouw dat hoort te doen!!!quote:Op zondag 14 december 2008 21:01 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
quote:Op maandag 15 december 2008 10:18 schreef Xs2Shanna het volgende:
[..]
Zoals een brutale iedere vrouw dat hoort te doen!!!
Jullie weten de spanning er wel in te houden he?quote:Op maandag 15 december 2008 12:20 schreef equinoxious het volgende:
Voordat jullie allemaal beginnen:
hij's vandaag niet aanwezig
jouw kans om zijn bureau vol te 'hinten'.quote:Op maandag 15 december 2008 12:20 schreef equinoxious het volgende:
Voordat jullie allemaal beginnen:
hij's vandaag niet aanwezig
I know!quote:Op maandag 15 december 2008 12:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Jullie weten de spanning er wel in te houden he?
met wat?quote:Op maandag 15 december 2008 12:52 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
jouw kans om zijn bureau vol te 'hinten'.
ja ik kan wel wat pos-TITS achterlatenquote:Op maandag 15 december 2008 13:30 schreef Garisson72 het volgende:
Hey, je wilt een beetje vooruitgang boeken in deze ongoing saga of je wilt het niet heur.
in je volgende post in dit topic, bedoel je?quote:Op maandag 15 december 2008 13:56 schreef equinoxious het volgende:
ja ik kan wel wat pos-TITS achterlaten
Als je deze overduielijke signalen niet herkent. Hoe moeten mannen die nog ondoorzichtigere signalen van vrouwen herkennen?quote:Op zondag 7 december 2008 10:38 schreef equinoxious het volgende:
Sinds een paar maanden heb ik een nieuwe collega, die ik ondertussen best aardig & leuk ben gaan vinden. Nu ga ik ook niet over 1 nacht ijs, want ik heb wel door dat er van hem vandaan ook bepaalde signaaltjes komen. Bijvoorbeeld
Heel (héél) vaak betrap ik 'm dat ie zit te kijken. Ook soms van heel ver, we zitten met verschillende teams in een grote open office space. Heel gezellig. Maar ook heel open
Hij komt vaak met werk-dingen bij mij, niet over de mail maar altijd aan mn bureau.
Als ie bij de copier/printer ruimte staat (da's achter mijn werkplek) dan roept ie mn naam in de hoop dat ik opkijk of soms wenkt ie of ik even kom praten.
Als ik bij hem in de buurt langsloop kijkt ie op en roept me
Als we staan te praten en hij heeft blaadjes of iets in zn hand gaat hij me pesterig ermee 'slaan'
Hij heeft nu al zeker 5 keer gevraagd wanneer we gaan afspreken, steeds wordt het niet concreet (snap je wat ik bedoel?) Dan zegt ie "ik bel je" maar dat doet ie dan niet. Tja ik weet niet, dan ga ik ook niet bellen. Een keer toen we samen bij de bus stonden vroeg hij of hij er dan ook een warme knuffel bij kan krijgen, als we dus zouden afspreken.
De laatste dagen heeft ie een paar keer mn hand vastgepakt zomaar.
Ehh er is vast nog wel iets, maar daar kom ik even niet op..
Ik word er ook soms verlegen van,.
Speciaal verzoek
Mannen, ik heb even dringend een beetje insider-info nodig,. Wat bedoelt deze man?
Maar als mannen (vaak) claimen dat ze zo rechtdoorzee zijn met hun signalen, wat moet ik dan denken van deze gast?quote:Op maandag 15 december 2008 21:19 schreef Man-E-Faces het volgende:
[..]
Als je deze overduielijke signalen niet herkent. Hoe moeten mannen die nog ondoorzichtigere signalen van vrouwen herkennen?
Ik vermoed dat je verliefd aan het worden bent, zelf best weet wat er speelt, maar het gewoon aan de klok wilt hangen..
ik gok op niet, maar ik ben hoopvol...je weet het nooitquote:
Ja hequote:
Remember BlaDieBla of hoe die gozer dan ook heette?quote:of is dit zo'n mega anti-climax verhaal?
ben ik ook!!quote:Op dinsdag 16 december 2008 07:23 schreef Leerf het volgende:
Alleen al door de leuke en vrije reacties van TS vind ik haar al heel leuk haha
Jahaaaaaa, leuk allemaal, Kerstwonders...quote:Op dinsdag 16 december 2008 10:32 schreef equinoxious het volgende:
[..]
ben ik ook!!![]()
as from now, all we need is a f**cking x-mas miracle
weddenschapje doen?quote:Op dinsdag 16 december 2008 10:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Jahaaaaaa, leuk allemaal, Kerstwonders...
Maar wat ben je nou van plan, tuttebol?Ga je hinten? Of afwachten? Of dat kopieerhok-voorstel?
en waar lef staat bedoel je alcohol,. neem ik aan?quote:Op dinsdag 16 december 2008 11:29 schreef MarMar het volgende:
kerstborrel komt er nog aan toch?
Misschien hebben ze dan eindelijk beide wat meer lef in hun donder
oké latest developmentsquote:Op dinsdag 16 december 2008 10:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Jahaaaaaa, leuk allemaal, Kerstwonders...
Maar wat ben je nou van plan, tuttebol?Ga je hinten? Of afwachten? Of dat kopieerhok-voorstel?
Dat dus. Heeft hij überhaupt je adres wel?quote:Op dinsdag 16 december 2008 11:35 schreef equinoxious het volgende:
maar uiteraard, eerst zien dan geloven
vrijdag de laatste werkdag, zondag even dat leuke meisje neuken, dinsdag op vakantie en nooit meer iets van zich laten horen...quote:Op dinsdag 16 december 2008 11:35 schreef equinoxious het volgende:
[..]
oké latest developments
a.s. vrijdag is zijn laatste dag (tijdelijke job) en de 23e gaat hij op vakantie,
toennet in het rookhok stonden we even alleen
zegt ie ineens "nou en dan kom ik zondag eerst bij jou langs"
ik ben helemaal sprakeloos,..ohmygoddd
Sprakeloos?quote:Op dinsdag 16 december 2008 11:35 schreef equinoxious het volgende:
[..]
oké latest developments
a.s. vrijdag is zijn laatste dag (tijdelijke job) en de 23e gaat hij op vakantie,
Wat was jouw exacte reactie hierop dan? Is die afspraak beklonken en bezegeld, of deed jij alleen maar van "tiehiehiequote:Op dinsdag 16 december 2008 11:35 schreef equinoxious het volgende:
quote:Op dinsdag 16 december 2008 11:42 schreef Greys het volgende:
Oh my.....
TS, waarom ben je precies sprakeloos? Omdat je prins op het witte paard tegen je gesproken heeft, of door zijn voorstel dat op verschillende manieren kan worden opgevat?
DOE EENS WAT!!!!!!!!!!quote:
ik zei: "ja lijkt mij ook leuk, doen we"quote:Op dinsdag 16 december 2008 13:05 schreef Vivi het volgende:
En wat zei JIJ toen eigenlijk TS?
maar....verder....iets concreets?quote:Op dinsdag 16 december 2008 13:32 schreef equinoxious het volgende:
[..]
ik zei: "ja lijkt mij ook leuk, doen we"
Misschien vind ze dat stiekum wel zo leuk aan hem...quote:[b]
Kortom, ws test ie je gewoon uit, kijken hoe lang jij hem leuk blijft vinden ondanks zijn idiote gedrag.
En toen heb je uiteráárd je adres gegeven en je 06 en een tijdstip afgesproken?quote:Op dinsdag 16 december 2008 13:32 schreef equinoxious het volgende:
[..]
ik zei: "ja lijkt mij ook leuk, doen we"
je hebt gelijk...laten we realistisch zijn....de insinuatie van iets dat wellicht op een mogelijke date zou kunnen duiden, is al heel wat in dit stadium...quote:
Als jij dit concreet genoeg vindt voor TS voorspel ik een deeltje 213 van dit topic!quote:
Na vrijdag is monneer weer vertrokken, dus dat wordt nog aanpoten. Tenzij daarna nog X delen volgen vol met "wat een lul, hij deed veulste vaag, aan mij heeft het niet gelegen, mannen zijn raar, en trouwens: wat een lul.quote:Op dinsdag 16 december 2008 13:59 schreef Greys het volgende:
Als jij dit concreet genoeg vindt voor TS voorspel ik een deeltje 213 van dit topic!
you keep tellin' yourself that.quote:Op dinsdag 16 december 2008 15:08 schreef equinoxious het volgende:
eey mensen,
niet zo bitchen hé !
we gaan vooruit
Hm,.quote:Op dinsdag 16 december 2008 15:17 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Na vrijdag is monneer weer vertrokken, dus dat wordt nog aanpoten. Tenzij daarna nog X delen volgen vol met "wat een lul, hij deed veulste vaag, aan mij heeft het niet gelegen, mannen zijn raar, en trouwens: wat een lul."
[..]
you keep tellin' yourself that.
Neuh volgens mij was hij het gewoon extra aan het onderstrepen.quote:Op dinsdag 16 december 2008 15:25 schreef equinoxious het volgende:
[..]
Hm,.
heb je een compleet blind oog voor de ironie waarmee ik dit schreef?
Net zoals jij kennelijk niet oppikt dat al mijn mededelingen ook overwegend ironisch / sarcastisch / goedmoedig-plagerig bedoeld zijn, bedoel je?quote:Op dinsdag 16 december 2008 15:25 schreef equinoxious het volgende:
Hm,.
heb je een compleet blind oog voor de ironie waarmee ik dit schreef?
oke oke okéequote:Op dinsdag 16 december 2008 15:38 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Net zoals jij kennelijk niet oppikt dat al mijn mededelingen ook overwegend ironisch / sarcastisch / goedmoedig-plagerig bedoeld zijn, bedoel je?
Stiekem (maar vertel het in godsnaam aan niemand!!!quote:Op dinsdag 16 december 2008 13:50 schreef Xs2Shanna het volgende:
[..]
Misschien vind ze dat stiekum wel zo leuk aan hem...
Ik zou zeggen "oh, en wat gaan we dan Zondag doen"?
Ok. Maar nu even concreet:quote:Op dinsdag 16 december 2008 18:31 schreef equinoxious het volgende:
[..]
Stiekem (maar vertel het in godsnaam aan niemand!!!) vind ik dat idd wel leuk.
nou het zit zo, ik vind 'm echt een hele leuke gast. En of dat nou alleenquote:Op dinsdag 16 december 2008 18:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Ok. Maar nu even concreet:
Wil je nou wel of niets met hem? Of gaat het je meer om het spelletje?
Want als je hem wilt, dan zal je voor a.s. vrijdag, zijn laatste dag, toch duidelijkheid moeten krijgen als jullie zondag willen afspreken. Dus wat wordt het. Ga je afwachten tot hij weer ergens mee komt (met het gevaar dat je na vrijdag nooit meer iets hoort) of ga je zorgen dat zondag doorgaat?
nog 3 dagen te gaan voor de volgende 3 zinnen dus...tijd, plaats, telnr zijn de enige 3 dingen die nodig zijn, dus in theorie kan het lukken...quote:Op dinsdag 16 december 2008 18:55 schreef equinoxious het volgende:
[..]
nou het zit zo, ik vind 'm echt een hele leuke gast. En of dat nou alleenattraction is of meer dat weet ik nog niet,. hé
![]()
hij vroeg nog wel of ik al iets te eten had bedacht, oh nee wacht. dat kwam zo.. ik kwam aanlopen (bij de copier) en ik tikte hem aan. dat gaf een schok en hij zei zoiets als nou dat belooft wat. komt uiteraard door de vloerbedekking en mn schoenzolen, maar het was wel grappig
Het werd weer eens tijd dat dat woord weer eens gebruikt werd.quote:Op dinsdag 16 december 2008 19:08 schreef Copycat het volgende:
Dat is dus duidelijk. Zondag wordt er geneukt!
Of in ieder geval geviezelevozeld.
tel.nr heb ik al..quote:Op dinsdag 16 december 2008 19:11 schreef Abbadon het volgende:
[..]
nog 3 dagen te gaan voor de volgende 3 zinnen dus...tijd, plaats, telnr zijn de enige 3 dingen die nodig zijn, dus in theorie kan het lukken...
...een beetje in m'n fotoboek spieken, he? ik zag je wel...![]()
Ja want stèl nou dat zondag toch niet doorgaat...quote:Op dinsdag 16 december 2008 19:11 schreef Abbadon het volgende:
...een beetje in m'n fotoboek spieken, he? ik zag je wel...![]()
ehmmm....bellen dan maar misschien? of zeg ik nu iets heel raars?quote:
quote:Op dinsdag 16 december 2008 19:45 schreef Greys het volgende:
Ja want stèl nou dat zondag toch niet doorgaat...![]()
quote:Ik neem het te serieus allemaal he?
Grmbl...quote:Op dinsdag 16 december 2008 19:48 schreef Abbadon het volgende:
[..]
...ach, als kijken in m'n FoBo de maatstaf was, dan heb jij een ruime voorsprong
![]()
Ik was er al bang voor.quote:![]()
quote:Op dinsdag 16 december 2008 19:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja want stèl nou dat zondag toch niet doorgaat...![]()
Maar TS. Bedankt voor je antwoord. Maar ik ga nog even door met mijn kruisverhoor (al hebben we het allemaal al drie keer gevraagd geloof ik).
WAT ga je nou doen om te zorgen dat zondag doorgaat? Hij zal in elk geval je adres moeten hebben? Hoe ga je dat regelen? Je hebt zijn mailadres toch wel neem ik aan op de zaak?
En stel jezelf nog even goed de vraag, voordat je hem in je bed uitnodigt, of dat wel is wat je wilt?
Ik neem het te serieus allemaal he?
Hij kan toch goftedomme aan een tel.nr. niet zien waar hij heen moet zondagquote:Op dinsdag 16 december 2008 19:55 schreef equinoxious het volgende:
[..]
yep.. een stelletje aasgieren zijn jullie!!wat grappig
adres, vind ik niet specifiek boeiend als we elkaars nummer hebben.
quote:Op dinsdag 16 december 2008 19:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij kan toch goftedomme aan een tel.nr. niet zien waar hij heen moet zondag
Je laat het véél te veel aan 'wezienwel' over.
Wil je die tong nou in je waffel of niet zondag? Hm? Nou?
...en ik ook van jou hoorquote:
*stept toch maar weer teruggggg in het topic*quote:Op dinsdag 16 december 2008 20:02 schreef equinoxious het volgende:
[..]
![]()
wat denk je zelf?
ja daar heb ik nog dááágen de tijd voor. Volgens mij is de aanpak "wezienwel" dé way to go bij deze kerel.
quote:Op dinsdag 16 december 2008 20:03 schreef Greys het volgende:
*Step awayyyyyy from this topic*
Ik word er helemaal agressief van
phewwquote:Op dinsdag 16 december 2008 20:04 schreef Greys het volgende:
[..]
*stept toch maar weer teruggggg in het topic*
Veel te leuk hier!
Verkijk je niet op die dááááágen he?
Voor je het weet zit ie met een cocktail op het strand
ik geloof er niks vanquote:Op dinsdag 16 december 2008 20:10 schreef equinoxious het volgende:
[..]
pheww![]()
maar als het in werktijd niet lukt (wat btw nieuwe betekenis zou geven aan het woord mislukkig..) dan geef ik het op! dan echt! ja heus!! jahaaa
briefje? ouderwets!!quote:Op dinsdag 16 december 2008 20:11 schreef Copycat het volgende:
Vrijdag duw je hem je een briefje met je adresgegevens in zijn hand en zeg je: "Ik bel je morgen of zondag nog wel even om de tijd af te spreken."
Op een eerdere sms had ie niet gereageerd, toch? Of ben ik in de war?quote:Op dinsdag 16 december 2008 20:15 schreef equinoxious het volgende:
[..]
briefje? ouderwets!!![]()
maar daarentegen, kan een sms ook?
Ouderwets? Concreet!quote:Op dinsdag 16 december 2008 20:15 schreef equinoxious het volgende:
briefje? ouderwets!!![]()
maar daarentegen, kan een sms ook?
en dan nog iets er bij schrijven of gewoon adres, sec?quote:Op dinsdag 16 december 2008 20:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Op een eerdere sms had ie niet gereageerd, toch? Of ben ik in de war?Even teruglezen...
Dan lijkt me dat ouderwetsche briefje toch beter!
dit in tegenstelling tot het rondjes-om-elkaar-heen-draai-ritueel dat jullie al weken uitvoeren?quote:Op dinsdag 16 december 2008 20:35 schreef equinoxious het volgende:
Maar kom op eeh,.. zijn briefjes niet zóóó basisschool?
Scherp...quote:Op dinsdag 16 december 2008 20:38 schreef Abbadon het volgende:
[..]
dit in tegenstelling tot het rondjes-om-elkaar-heen-draai-ritueel dat jullie al weken uitvoeren?
Je schrijft er enkel je adres op. Het is geen liefdesbrief van vier kantjes.quote:Op dinsdag 16 december 2008 20:35 schreef equinoxious het volgende:
Maar kom op eeh,.. zijn briefjes niet zóóó basisschool?
Nee joh. Er is geen enkele spanningsboogquote:Op dinsdag 16 december 2008 20:41 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik krijg toch wel weer een erg "dagboek van een kindermeisje" gevoel bij dit topic trouwens.
"Ow buurman, wat steekt er nú toch uit mijn decolleté ??"quote:Op dinsdag 16 december 2008 20:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je schrijft er enkel je adres op. Het is geen liefdesbrief van vier kantjes.
Als hij naar je toekomt, moet hij toch weten waar je woont? En zo'n briefje kun je heel verleidelijk geven.
Zo'n beste schrijfster was het ook niet.... Pulp is pulp.quote:Op dinsdag 16 december 2008 20:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee joh. Er is geen enkele spanningsboog.
quote:Op dinsdag 16 december 2008 20:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je schrijft er enkel je adres op. Het is geen liefdesbrief van vier kantjes.
Als hij naar je toekomt, moet hij toch weten waar je woont? En zo'n briefje kun je heel verleidelijk geven.
...en je bent net zo doorzichtig voor hemquote:
Bijvoorbeeld. Alhoewel ik meer dacht aan net even iets langer wachten voordat je je vingers langzaam uit zijn hand laat glijden.quote:Op dinsdag 16 december 2008 20:42 schreef Swetsenegger het volgende:
"Ow buurman, wat steekt er nú toch uit mijn decolleté ??"
Precies.quote:Op dinsdag 16 december 2008 20:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld. Alhoewel ik meer dacht aan net even iets langer wachten voordat je je vingers langzaam uit zijn hand laat glijden.
En 'm daarbij diep in de ogen kijken.
En dan zullen violen gaan spelen en engelen gaan zingen!
eh nee dat denken vrouwen. Mannen vragen zich dan alleen vertwijfeld af of er nu verwacht wordt dat ze je vol op je bek pakken of dat ze wat moeten zeggen of.... WÁT....quote:Op dinsdag 16 december 2008 20:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld. Alhoewel ik meer dacht aan net even iets langer wachten voordat je je vingers langzaam uit zijn hand laat glijden.
En 'm daarbij diep in de ogen kijken.
En dan zullen violen gaan spelen en engelen gaan zingen!
Op het moment dat ze jou zien twijfelen weten zij al voldoende..quote:Op dinsdag 16 december 2008 20:49 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
eh nee dat denken vrouwen. Mannen vragen zich dan alleen vertwijfeld af of er nu verwacht wordt dat ze je vol op je bek pakken of dat ze wat moeten zeggen of.... WÁT....
ik vind het nog wel leuk....maar het is wel een klein wonder dat jij het nog leuk vindtquote:Op dinsdag 16 december 2008 20:49 schreef equinoxious het volgende:
zeg eh als jullie het niet leuk vinden, dan niet. Ik hoopte nog een Pullitzer te winnen, maar na deze kritieken kan ik dat wel vergeten natuurlijk![]()
eh ja.. daar gaat het alleen niet om in dit geval he....quote:Op dinsdag 16 december 2008 20:51 schreef kin238 het volgende:
[..]
Op het moment dat ze jou zien twijfelen weten zij al voldoende..
precies...en na dat moment van totale vertwijfeling is het al te laat voor violen enzo...quote:Op dinsdag 16 december 2008 20:49 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
eh nee dat denken vrouwen. Mannen vragen zich dan alleen vertwijfeld af of er nu verwacht wordt dat ze je vol op je bek pakken of dat ze wat moeten zeggen of.... WÁT....
Het is de bedoeling dat die beste kerel met TS in bed belandt hoor.quote:Op dinsdag 16 december 2008 20:51 schreef kin238 het volgende:
[..]
Op het moment dat ze jou zien twijfelen weten zij al voldoende..
kom op Greys, je was zo goed bezigquote:Op dinsdag 16 december 2008 20:48 schreef Greys het volgende:
Je wilt toch dat hij volgende week op vakantie elke dag naar jou zit te smachten ipv oog te hebben voor al die schaarsgeklede bruinverbrande makkelijk te krijgen snollenmeisjes?
DOE![]()
DAN![]()
IETS![]()
Adem innnnnnnnnnnnn. Adem uittttttttt.
Ok. Het gaat wel weer.
Dat briefje met adresgegevens, vergezeld door 'Hier heb je m'n adres, voor zondag' is toch duidelijk genoeg?quote:Op dinsdag 16 december 2008 20:49 schreef Swetsenegger het volgende:
Nee, ik had al 4 keer het levende daglicht uit d'r ogen geneukt ondertussen.quote:Op dinsdag 16 december 2008 20:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Het is de bedoeling dat die beste kerel met TS in bed belandt hoor.
Niet met Swets.
quote:Op dinsdag 16 december 2008 20:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Het is de bedoeling dat die beste kerel met TS in bed belandt hoor.
Niet met Swets.
quote:Op dinsdag 16 december 2008 20:56 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nee, ik had al 4 keer het levende daglicht uit d'r ogen geneukt ondertussen.
Subtiel!quote:Op dinsdag 16 december 2008 20:56 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nee, ik had al 4 keer het levende daglicht uit d'r ogen geneukt ondertussen.
dat zou wel te droog zijn!quote:Op dinsdag 16 december 2008 20:59 schreef Swetsenegger het volgende:
Hee! Hij heeft ook een topic geopend.
Oh zeg,quote:Op dinsdag 16 december 2008 21:07 schreef Greys het volgende:
Maar liefje... even serieus he...
*trekt gezicht in de plooi*
Morgen?
Email?
Briefje?
Laat hem het leplazerus krijgen?
Wat wordt het?
Oh en als je die opmerking van Swets over hetdaglicht
enzo goor vond, denk dan nog even na over de mogelijke gevolgen van zondag. Want ik denk niet dat het zijn bedoeling is om te pimpampetten.
jij spreekt toch vrouws?quote:Op dinsdag 16 december 2008 21:07 schreef Greys het volgende:
Oh en als je die opmerking van Swets over hetdaglicht
enzo goor vond, denk dan nog even na over de mogelijke gevolgen van zondag. Want ik denk niet dat het zijn bedoeling is om te pimpampetten.
quote:Op dinsdag 16 december 2008 21:09 schreef Abbadon het volgende:
[..]
jij spreekt toch vrouws?
volgens mij betekent "goor" juist dat ze het níet goor vond
gelukkig heb ik een talenknobbelquote:Op dinsdag 16 december 2008 21:11 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Blijkbaar zijn er dialecten.
of in plaats van je adres:quote:
ach, in mijn ervaring snappen de meeste vrouwen zichzelf niet eens, dus zo raar is het nietquote:Op dinsdag 16 december 2008 21:15 schreef Greys het volgende:
De mannen hier hebben meer verstand van vrouwen TS dan ik![]()
*shock*
*achter oren krabt*
Hilarisch!!!quote:Op dinsdag 16 december 2008 21:16 schreef Abbadon het volgende:
[..]
of in plaats van je adres:
"Ik heb altijd al eens hard genomen willen worden op een copier, maar ik heb er thuis geen...weet jij nog iets?"
![]()
briefjes! zo veel mogelijkheden....
Nou het hoeft niet heel expliciet, maar (volwassen) mannen vinden het vaak best verfrissend als de vrouw gewoon zegt wat ze wil.quote:Op dinsdag 16 december 2008 21:35 schreef equinoxious het volgende:
[..]
Hilarisch!!!
maar toch beter van niet![]()
zeg nou eerlijk jongens, zou je een meid die je dat schreef niet een beetje,. eh aan de sletterige kan vinden?
al kan ik het antwoord vast al raden..
sorry, ik word hier een beetje melig van...quote:Op dinsdag 16 december 2008 21:35 schreef equinoxious het volgende:
[..]
Hilarisch!!!
maar toch beter van niet![]()
zeg nou eerlijk jongens, zou je een meid die je dat schreef niet een beetje,. eh aan de sletterige kan vinden?
al kan ik het antwoord vast al raden..
Maar niet echt op de hierboven beschreven manier!quote:Op dinsdag 16 december 2008 21:36 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nou het hoeft niet heel expliciet, maar (volwassen) mannen vinden het vaak best verfrissend als de vrouw gewoon zegt wat ze wil.
'tis al goed, chickiequote:Op dinsdag 16 december 2008 21:36 schreef Greys het volgende:
TS, ik ben zo blij dat je dat zegt!
* Greys pinkt een traantje weg
doe ik niet!!quote:Op dinsdag 16 december 2008 21:37 schreef Abbadon het volgende:
[..]
sorry, ik word hier een beetje melig van...
en als je het antwoord kan raden, hoef ik het niet te zeggen...
waarom maak je het jezelf zo moeilijk?
Zoiets als "Na weken erom heen draaien moeten we nou maar eens concreet maken vind je niet?quote:Op dinsdag 16 december 2008 21:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar niet echt op de hierboven beschreven manier!
Toch?
Hoop ik?
Swets, kom nou even met de ultieme zin die TS op het briefje moet schrijven.
Ik zit op het puntje van mijn stoel!
quote:Op dinsdag 16 december 2008 21:41 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Zoiets als "Na weken erom heen draaien moeten we nou maar eens concreet maken vind je niet?
Zie je zondag!
<adres>
simpel en duidelijk werkt het beste....quote:Op dinsdag 16 december 2008 21:39 schreef equinoxious het volgende:
[..]
doe ik niet!!
ik probeer "gewoon" mannen te begrijpen
Oeh!quote:Op dinsdag 16 december 2008 21:41 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Zoiets als "Na weken erom heen draaien moeten we nou maar eens concreet maken vind je niet?
Zie je zondag!
<adres>
Want?quote:Op dinsdag 16 december 2008 21:41 schreef equinoxious het volgende:
[..]
![]()
sorry swets, maar dat gaat 'm niet worden
quote:Op dinsdag 16 december 2008 21:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Want?
Want?
En niet te vergeten... wánt?
quote:Op dinsdag 16 december 2008 21:48 schreef equinoxious het volgende:
[..]
relax!
denk aan je ademhaling!
Nou ongeduldig.... vrijdag is geen 3 maanden weg zeg maar. En in het huidige tempo kunnen jullie specs van rollators uitwisselen op de eerste datequote:Op dinsdag 16 december 2008 21:51 schreef equinoxious het volgende:
ohmygoddd
jullie beginnen er wel een beetje ongeduldig onder te worden hé?
komt goed,. komt goed
kuch:quote:Op dinsdag 16 december 2008 21:53 schreef equinoxious het volgende:
"ik heb er nu genoeg van, zondag zie ik je zo en zo laat."
hupsakeeee
of is dat een beetje te "impératif"?
quote:Op dinsdag 16 december 2008 21:43 schreef Abbadon het volgende:
[..]
simpel en duidelijk werkt het beste....
"als jij het niet doet, doe ik het wel...
<plaats>
<tijd>
zie je dan!"
Dat gaat zelfs jou te ver?quote:Op dinsdag 16 december 2008 21:56 schreef Swetsenegger het volgende:
Das een beetje 'bend over and take your medicine!'
Het hupsakeeee daarentegen vind ik wel heel vrouwelijkquote:Op dinsdag 16 december 2008 22:02 schreef Greys het volgende:
'Ik heb er nu genoeg van' klinkt niet al te 'kiss me and adore me' nee, daar heb je gelijk in
Swets... waar haal jij je inspiratie precies vandaan?quote:Op dinsdag 16 december 2008 22:03 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Het hupsakeeee daarentegen vind ik wel heel vrouwelijk
Dus "Hupsakee! Zie je zondg op terras de Geile Goudvis om 13:00"
quote:Op dinsdag 16 december 2008 22:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Swets... waar haal jij je inspiratie precies vandaan?
[ afbeelding ]
laatste natuurlijk!!quote:Op dinsdag 16 december 2008 22:24 schreef Abbadon het volgende:
wordt het komende deel nou deel 2, of deel 18775 ?
dat zou wel enorm voor de hand liggen, vind je niet?quote:Op dinsdag 16 december 2008 22:26 schreef equinoxious het volgende:
mensen, mensen, dat hupsakee was natuurlijk niet serieus bedoeld! rest had ik ook al mn twijfels over eigenlijk
en wat als ik nou gewoon morgen, terloops eens vraag waar en hoe laat we zondag afspreken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |