Hmm dat verwacht ik niet. Hij heeft juist een paar keer waar ik bij was duidelijk gezegd dat ie sinds enige tijd vrijgezel is.quote:Op zondag 7 december 2008 10:45 schreef MarMar het volgende:
Of hij kickt er gewoon op sjans te hebben en is thuis netjes de brave echtgenoot
Hij wil met je naar bed.quote:Op zondag 7 december 2008 10:38 schreef equinoxious het volgende:
Speciaal verzoek
Mannen, ik heb even dringend een beetje insider-info nodig,. Wat bedoelt deze man?
Dat zou leuk zijnquote:Op zondag 7 december 2008 10:42 schreef Re het volgende:
om iedereen maar ff voor te zijn.... hij wil je batsen, neuken, swaffelen, uitwonen, volblaffen etc....
Ik denk dat hij je gewoon aan het polsen is en lekker aan het maken is... zo te zien heb je er wel oren naar en hij warmt je gewoon een beetje op maar misschien wil hij nog niet iets vast ...
maar natuurlijk....maar wees er dan wat sneller bij en hou in het achterhoofd dat de "hunt better is than the catch"...quote:
sneller erbij zijn? hoe bedoel je dat precies?quote:Op zondag 7 december 2008 10:51 schreef Re het volgende:
[..]
maar natuurlijk....maar wees er dan wat sneller bij en hou in het achterhoofd dat de "hunt better is than the catch"...
als jij wil, en hij wil dan zou ik er toch gewoon zo snel mogelijk voor gaan voordat hij denkt dat je toch niet zoveel interesse hebt of dat hij zijn pijlen gaat richten op iemand anders...quote:Op zondag 7 december 2008 10:54 schreef equinoxious het volgende:
[..]
sneller erbij zijn? hoe bedoel je dat precies?
iets in die categorie, iig. en zoenen is ook lekkerquote:Op zondag 7 december 2008 10:52 schreef henkway het volgende:
[..]
wat swaffelen, uitwonen, of volblaffen of alle drie//??
Forward dit en hij haakt afquote:Op zondag 7 december 2008 10:38 schreef equinoxious het volgende:
Ik wordt
of lekker aan je klit laten likken of zoquote:Op zondag 7 december 2008 10:55 schreef equinoxious het volgende:
[..]
iets in die categorie, iig. en zoenen is ook lekker
Ja oké dat snap ik. Aan de andere kant heb ik wel zoiets,. als hij zegt dat ie belt, en hij doet 't niet. Is het dan zo gek dat ik er dan niet achteraan bel. Want we zouden afspreken maar hij moest eerst ergens naartoe en zou me daarna bellen.quote:Op zondag 7 december 2008 10:55 schreef Re het volgende:
[..]
als jij wil, en hij wil dan zou ik er toch gewoon zo snel mogelijk voor gaan voordat hij denkt dat je toch niet zoveel interesse hebt of dat hij zijn pijlen gaat richten op iemand anders...
quote:Op zondag 7 december 2008 11:01 schreef Skaai het volgende:
Zelfs deze eeuwige vrijgezel snapt dat ie je wilt palen.
Of hij is geil als hij je ziet maar eenmaal thuisgekomen zit hij weer gewoon in moeder de vrouw..quote:Op zondag 7 december 2008 10:42 schreef Re het volgende:
Ik denk dat hij je gewoon aan het polsen is en lekker aan het maken is... zo te zien heb je er wel oren naar en hij warmt je gewoon een beetje op maar misschien wil hij nog niet iets vast ...
quote:Op zondag 7 december 2008 11:19 schreef Napalm het volgende:
[..]
Of hij is geil als hij je ziet maar eenmaal thuisgekomen zit hij weer gewoon in moeder de vrouw..
quote:Op zondag 7 december 2008 10:45 schreef MarMar het volgende:
Of hij kickt er gewoon op sjans te hebben en is thuis netjes de brave echtgenoot
Volgends mij heeft Leerf het bij het rechte eind.quote:Op zondag 7 december 2008 11:34 schreef Leerf het volgende:
Deze situatie komt me bekend voor, ik denk dat het probleem is dat jullie elkaar kennen van het werk. Ik heb ook eens een meisje leuk gevonden op me werk, maar was als de dood om een move te maken al was ik bijna zeker dat zij dat wel wilde. Als ik zou worden afgewezen en mijn collega's kwamen erachter.. tja... dan val je toch wel een stuk naar beneden in de pikorde.
quote:Op zondag 7 december 2008 11:39 schreef kless het volgende:
[..]
Volgends mij heeft Leerf het bij het rechte eind.
Haha, je probleem is natuurlijk dat het ook andersom kan. Als jij een move maakt en hij schiet je af dan kan het zijn dat hij weer stijgt in de pikorde (ik weet niet hoe de sociale verhoudingen precies zijn bij jullie.)quote:
Moet het dan zo obviously voorgekauwd worden? Ik snap mannen echt niet meerquote:Op zondag 7 december 2008 11:54 schreef Leerf het volgende:
[..]
Haha, je probleem is natuurlijk dat het ook andersom kan. Als jij een move maakt en hij schiet je af dan kan het zijn dat hij weer stijgt in de pikorde (ik weet niet hoe de sociale verhoudingen precies zijn bij jullie.)
Wat je dus moet doen is hem ergens alleen krijgen, weg van jullie collega's, en hem heel duidelijk maken dat als hij nu wat doet hij een positieve reactie krijgt. Ik denk dat hij dat ook probeerde te polsen bij de bushalte, maar dat jij hem toen niet gerust gesteld hebt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |